haris_216 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Καλησπέρα σε όλους. Μου παρουσιάσθηκε ένα θέμα με το αυτοκίνητο (παλιό Seat Ibiza) και θα ήθελα τη γνώμη σας. Εννοείται πως θα πάει συνεργείο για διάγνωση και "θεραεπεία" αλλά επειδή αυτό δεν θα συμβεί την ερχόμενη βδομάδα (λόγω χρόνου) θα ήθελα να ξέρω αν είναι κάτι επικίνδυνο (άρα το κλειδώνω αμέσως και μέχρι να το πάω συνεργείο) ή μπορεί να κινείται στο μεταξύ. Λοιπόν πριν κάποιο διάστημα μου παρουσιάσθηκε το φαινόμενο ξεκινώντας να φαίνετα σφιχτό στην κίνηση (να μην ρολάρει δηλαδή άνετα). Επειδή αυτό παρουσιάσθηκε κάποιες φορές αλλά πάντα βράδυ και με αρκετά κρύα ατμόσφαιρα και αμέσως αφού το αυτοκίνητο είχε κινηθεί κάνα χιλιόμετρο όλα ήταν οκ σκέφτηκα (ίσως λανθασμένα) ότι ίσως κανένα τακάκι να κόλλαγε. Είχα εντοπίσει ότι αυτό αφορούσε τον μπροστά αριστερό τροχό. Επειδή αυτό δεν είχε παρουσιασθεί τελευταία το...ξέχασα. Σήμερα όμως (μέρα, χωρίς ιδιαίτερο κρύο και αφού το αμάξι είχε κινηθεί) πάω να στρίψω με το τιμόνι τελείως αριστερά και το αμάξι "έσφιξε" πάλι. Το ίσιωσα λίγο και συνέχισα κανονικά. Επειδή μου μπήκαν ψύλλοι το ξαναδοκιμάζω, όλα οκ. Σε άσχετη φάση, πάλι με τέρμα τινόνι αριστερά, ξανά το ίδιο. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι παίζει και αν τα δύο διαφορετικά περιστατικά ενδεχομένως σχετίζονται;
gdriver Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 και μένα μου κάνει σφινωμένο έμβολο φρένου. καλλίτερα να εξετασθούν και οι δύο μπροστινές δαγκάνες και ίσως η υποβοήθηση μήπως κάπου κολλάει και κρατάει πατημένο το έμβολο.μετά από λίγα χιλιόμετρα το αμάξι αρχίζει και ζεσταίνεται και λύνει η δαγκάνα.με το κρυο και τη συστολή ίσως κατι τέτοιο να συμβαίνει. πάτα δύο φορές το φρένο. τη δεύτερη φορά το νιώθεις να αλλάζει η αίσθηση του πεντάλ στο πόδι σου ;
haris_216 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Σ' ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση. Η αίσθηση του πεντάλ είναι οκ. Σήμερα μόνο κάποια στιγμή το αισθάνθηκα πιο σκληρό αλλά μετά επανήλθε. Αυτό με το "κόλλημα" με το τιμόνι αριστερά λέει κάτι; (δε νομίζω να σχετιζεται με τα φρένα αυτό, σωστά
MT60RS Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 μαλλον θελει γρασσο στις φουσκες στα ημιαξονια. Η πολυκαιρια μαζι με την παλιοκαιρια φταινε. Αλλιως παιζει να θελει και ρουλεμαν. Αν συνεχισεις να το κινεις για πολυ ετσι, τα ρουλεμαν θα τα θελει σιγουρα. Αν εχεις σκοπο να κρατησεις το αμαξι και εχεις λεφτα να ριξεις πεστους να κανουν ενα γενικο τσεκ, και να αλλαξουνε τυχον ξεχασμενα long term αναλωσημα (απο μηχανικα ξερω λιγα, και αυτα θεωρητικα)
cuspid Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Αν σου κολλάει κάποια δαγκάνα, θα ζεσταίνεται η ζάντα και το πεντάλ του φρένου θα γίνεται "σπογγώδες" (θα βράσουν τα υγρά φρένων). Δοκίμασε με το χέρι σου (με προσοχή γιατί μου έχει τύχει να καίει η ζάντα...). Πάντως το ότι συμβαίνει όταν στρίβεις το τιμόνι πάντα προς αριστερά, συνηγορεί στο να υπάρχει πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα, οπότε αναγκαστικά συνεργείο... Σου εύχομαι να είναι κάτι απλό, π.χ. ένα "τελειωμένο" ρουλεμάν τροχού (αν και θα έκανε θόρυβο...)
gdriver Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 σωστά . εάν είναι ρουλεμάν το αμάξι θα έκανε συνεχώς θόρυβο ,και μάλιστα είναι ένας σπαστικός θόρυβος σαν να έχει μπλεχτεί ένα σύρμα μέσα στη ζαντα. εφόσον επανέρχεται τότε σίγουρα κάτι είναι στο κύκλωμα φρένων. κάνε μία διεξοδική αλλαγή υγρών φρένων και σωστή εξαέρωση σε μηχάνημα και όχι την πατροπαράδοτη τεχνική "πατημένος -αστο -πατημένος;" θεωρώ πως ένα τσιμουχάκι δαγκάνας να την έχει ακούσει. ψάξε και για διαρροές υγρού πάνω στο τακάκι.
MT60RS Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 σωστά . εάν είναι ρουλεμάν το αμάξι θα έκανε συνεχώς θόρυβο ,και μάλιστα είναι ένας σπαστικός θόρυβος σαν να έχει μπλεχτεί ένα σύρμα μέσα στη ζαντα. εφόσον επανέρχεται τότε σίγουρα κάτι είναι στο κύκλωμα φρένων. κάνε μία διεξοδική αλλαγή υγρών φρένων και σωστή εξαέρωση σε μηχάνημα και όχι την πατροπαράδοτη τεχνική "πατημένος -αστο -πατημένος;" θεωρώ πως ένα τσιμουχάκι δαγκάνας να την έχει ακούσει. ψάξε και για διαρροές υγρού πάνω στο τακάκι. πως λεγεται αυτο το μηχανημα; Εχει καλυτερη αισθηση το φρενο μετα, σε σχεση με το πατα-σφιξε;
haris_216 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Με την ευκαιρία που όλοι επικεντρώνεστε στα φρένα έχει κανείς να προτείνει κανένα καλό "φρενά" (φοβερή λέξη!!!) προς τα νότια προάστεια; Μπορώ να πάω και στο γενικό συνεργείο της Seat που πάω συνήθως αλλά αν υπάρχει κάτι καλό και εξειδικευμένο ίσως είναι ακόμα καλύτερα
gdriver Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2015 πως λεγεται αυτο το μηχανημα; Εχει καλυτερη αισθηση το φρενο μετα, σε σχεση με το πατα-σφιξε; δεν ξέρω εάν έχει καποιο συγκεκριμένο όνομα , αυτό που κάνω εγώ είναι να ρωτάω πριν την αλλαγή υγρών εάν θα γίνει με μηχάνημα. εφόσον μου πουν πως δεν έχουν την κάνω. όμως μετά από πολλή προπόνηση και πολλά μαγαζιά και φυσικά μελέτη μπορώ να σου πώ κάτι το οποίο το διαπιστώνω κάθε φορά. το ότι κάποιος έχει μηχάνημα για εξαέρωση δε σημαίνει πως θα κάνει και καλή δουλειά. τρανό παράδειγμα πως αποφυγή ένα μαγαζί για φρένα ανάμεσα σε γέρακα και παλλήνη. αποφύγετε πάση θυσία.εάν δε βρεις κάπου κάποιο αξιόπιστο μαγαζί που να εμπιστεύεσαι το μηχάνημα του και τελικώς κάνεις την πατροπαραδοτη τεχνική ζήτησε τουλάχιστον να πατάς εσύ το πενταλ. πάτα δυνατά όσο πιο δυνατά μπορείς και άσε τα σχόλια που θα σου πουν μερικοί "δε χρειάζεται να πατας δυνατά". με σιγουριά σου λέω πως εάν το δοχείο των φρένων είναι κοινό με το δοχείο του συμπλέκτη , μη φοβάσαι και πάτα με πολλή δύναμη. μετά ο συμπλέκτης σου θα είναι βελούδο και φυσικά η αίσθηση της πέδησης θα έρχεται και με απλό χάϊδεμα του ποδόπληκτρου. αποφύγετε πάση θυσία συνεργεία που έχουν ως αποκλειστικό προσανατολισμό τα φρένα. έχω πάει σε 8 μέχρι τώρα και όλοι ήταν μαγκιά κλανιά και εξάτμιση. κανείς δεν έκανε τη διαδικασία και τον έλεγχο έτσι όπως του υποδείκνυα . πάντοτε με το στυλ του μάγκα του πανεπιστημονα , εγώ ξέρω εσύ πελάτη μόκο , τα έκαναν σκατά.ένας σωστός φρενάς όταν ζητάς να βάλει γράσσο στα κλιπς και αντικραδασμικό τζελ στο έμβολο και δεν το κάνει , παρά μόνο μία ματιά των 2 λεπτών και με ύφος γαμ...κουλα να σου λέει μία χαρά είναι δε χρειάζονται αυτά ,delete με γρήγορα πηδηματάκια. πόσες φορές έχω αρπαχτεί και δε λένε να αλλάξουν τακτική. και τωρα αυτά τα κωλομάγαζα εξακολουθούν να έχουν κόσμο. οι εποχές που ο καταναλωτής δεν ήξερε που πάνε τα τέσσερα έφυγαν ανεπιστρεπτί.και καλά θα κάνουν να προσαρμόζονται και να συμμορφώνονται. φίλε χάρη καλλίτερα σε συνεργείο της vw που είναι πιθανότερο να έχει τα απαιτούμενα μηχανήματα. και πάντα να είσαι και εσύ μπροστά στη διαδικασία.εάν έχει το αμάξι abs ρώτα εάν θα κάνει το μηχάνημα και εξαέρωση της μονάδας του abs. ένα σωστό μηχάνημα εξαέρωσης δουλεύει το abs παράλληλα με την αλλαγή και εξαέρωση, και εννοείτε πως συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκίνητου.
haris_216 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2015 ....................................φίλε χάρη καλλίτερα σε συνεργείο της vw που είναι πιθανότερο να έχει τα απαιτούμενα μηχανήματα. και πάντα να είσαι και εσύ μπροστά στη διαδικασία.εάν έχει το αμάξι abs ρώτα εάν θα κάνει το μηχάνημα και εξαέρωση της μονάδας του abs. ένα σωστό μηχάνημα εξαέρωσης δουλεύει το abs παράλληλα με την αλλαγή και εξαέρωση, και εννοείτε πως συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκίνητου. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος για τον οποίο ρωτάω για άλλο συνεργείο και όχι αυτό που πάω συνήθως. Τα μεγάλα συνεργεία έχουν κανονισμούς (και αρκετά τους εφαρμόζουν) να μην σου επιτρέπουν να είσαι στον χώρο του συνεργείου. Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν και κανονισμοί ασφαλείας (λογικό) και το ISO επιβάλει κάποια πράγματα στις πιστοποιημένες εταιρίες. Από την άλλη όμως, χωρίς να αμφισβητώ απαραίτητα ότι τα πράγματα γίνονται σωστά, μου αρέσει να βλέπω τι γίνεται. Να φανταστείς ότι αρκετά παλιά πήγαινα το αυτοκίνητο στην "Αυτοδύναμη" στην Αγία Παρασκευή (δεν υπάρχει πια) ενώ μένω στα νότια προάστεια μόνο και μόνο επειδή με άφηναν να είμαι δίπλα και να βλέπω!!! ενώ η πολύ πιο κοντά μου "Τεχνοκάρ" με έβαζε υποχρεωτικά στην αίθουσα αναμονής για κουλουράκια και καφέ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα