NickTG Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Τα Polo φυσικά. Αυτά έχουν ίδιο κινητήρα με το Cupra.
igoods Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Τα Polo φυσικά. Αυτά έχουν ίδιο κινητήρα με το Cupra. Α ναι ...Δεν θεωρω οτι οταν τα προσεχεις βγαζουν προβληματα,τουλαχιστον οχι σε παραλογα πλαισια.Καταρχην ειναι μακραν ανωτερη κατηγορια απο τα αλλα δυο που ανεφερε ο φιλος. Τα εχουμε συνηθησει να ακουμε οτι βγαζουν θεματα για τους εξης λογους: τα παιρνουν πιτσιρικαδες που ειτε τα τσιτωνουν με περιφερειακα και πιεσεις τερμα ενω ηδη ειναι αρκετα πιεσμενα ειτε σιδεροφαγοι που τα πανε συνεχεια πατωμα χωρις να κανουν σωστη συντηρηση..Γιατι ειναι μια κατηγορια λιγων κυβικων και πιο προσιτο σε πολλους γκαζοφωνιαδες μη γνωστες.οποτε το "κακο" σκισιμο ειναι αναποφευκτο
NickTG Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Μακράν ανώτερη κατηγορία από το RC? Σε τι? Τώρα για τα προβλήματα και τους λόγους μια απλά αναζήτηση αρκεί. Ας ξεκινήσει από τον κινητήρα.
kanesaxo Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 μακράν ανώτερο το κουπρα/γκολφ απ'το rc ??? μακράν ανώτερη κατηγορία κιόλας...
leonidas_fs Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Για το RC πολύ καλό αλλα με παραπάνω χρήματα. Εχω ενα Peugeot 207cc, 1.6000 - 220 άλογα και δουλεύει απροβλημάτιστα!
zio10 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Όταν έψαχνα αυτοκίνητο ήμουν ανάμεσα στο rc και το bravo. Τελικά πήρα το bravo και δεν το έχω μετανιώσει! Ωραίο αμάξι το πεζό πάντως! (για μηχανικά προβλήματα κλπ δεν γνωρίζω)
igoods Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Μακράν ανώτερη κατηγορία από το RC? Σε τι? Τώρα για τα προβλήματα και τους λόγους μια απλά αναζήτηση αρκεί. Ας ξεκινήσει από τον κινητήρα. Σε ποιοτητα υλικων,σε ποιοτητα κυλισης,σε καμπινα,σε σασμαν φυσικα , αυτα με μια γρηγορη σκεψη..Τι αλλο θες για να το προτιμησεις απο τα αλλα;;
qsis Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 το cupra έχει το μικρό 7αρι dsg ξηρού συμπλέκτη που είχαν και τα golf; αν ναι θέλει δισκάκια αρκετά συχνά και ενδεχόμενη αλλαγή εγκεφάλου που χάλαγε από την υπερθέρμανση γενικά μακριά από αυτό το κιβώτιο είναι για πέταμα και ντροπή του vag που ταλαιπώρησε τόσο κόσμο και το έκανε βαβά
igoods Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 το cupra έχει το μικρό 7αρι dsg ξηρού συμπλέκτη που είχαν και τα golf; αν ναι θέλει δισκάκια αρκετά συχνά και ενδεχόμενη αλλαγή εγκεφάλου που χάλαγε από την υπερθέρμανση γενικά μακριά από αυτό το κιβώτιο είναι για πέταμα και ντροπή του vag που ταλαιπώρησε τόσο κόσμο και το έκανε βαβά Ναι ξηρου εχει..στην αρχη οπως ειπα καποια ειχαν βγαλει θεμα στον εγκεφαλο σασμαν αλλα ειχαν αλλαχτει στην εγγυηση.Απο εκει και περα επειδη το σασμαν ειναι ξηρου τυπου δεν ειναι για πολυ ροπη ,οποτε σε οσους τα σκαλισαν σιγουρα θα εβγαλαν θεμα.Δεν μπορεις να συγκρινεις το σασμαν του ibiza με του leon η του golf που ειναι υγρου τυπου αλλα και παλι μεχρι 50 κιλα ροπης..
Timour21 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Εφόσον είσαι χαλάνδρι, για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο θα σου στείλω πμ σε ποιον να απευθυνθείς για να το συνδέσει στο hand made διαγωνιστικό... Εννοείς e-tuners (για το hand made) ή κάτι άλλο?
qsis Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Ναι ξηρου εχει..στην αρχη οπως ειπα καποια ειχαν βγαλει θεμα στον εγκεφαλο σασμαν αλλα ειχαν αλλαχτει στην εγγυηση.Απο εκει και περα επειδη το σασμαν ειναι ξηρου τυπου δεν ειναι για πολυ ροπη ,οποτε σε οσους τα σκαλισαν σιγουρα θα εβγαλαν θεμα. Δεν μπορεις να συγκρινεις το σασμαν του ibiza με του leon η του golf που ειναι υγρου τυπου αλλα και παλι μεχρι 50 κιλα ροπης.. Φίλο μου πάντως με golf 122 στοκ τον έχει πηδήξει κυριολεκτικά.. Τα 6αρια ήταν πολύ πιο ανθεκτικά Εγώ θα εμένα μακριά, επίσης αυτός ο 1400αρης κινητήρας που έχουν τα polo και seat είναι σχετικα ψοφιος
NickTG Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Σε ποιοτητα υλικων,σε ποιοτητα κυλισης,σε καμπινα,σε σασμαν φυσικα , αυτα με μια γρηγορη σκεψη..Τι αλλο θες για να το προτιμησεις απο τα αλλα;; Μόνο για το σασμάν συμφωνώ όταν και εφόσον λειτουργεί το DSG. Βέβαια αν κάποιος θέλει να βελτιώσει κάποιο από τα 2 τότε και το σασμάν είναι πίσω. Το στήσιμο που υποτίθεται είναι και το σημαντικό στην κατηγορία αυτή το αφήσαμε απ'εξω.
kanesaxo Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Εννοείς e-tuners (για το hand made) ή κάτι άλλο? ναι. Γνωριζόμαστε πολύ καλά με το Στέλιο. Με οτν Κρίτωνα, όχι και τόσο. Οταν κάποιος παει να αγοράσει RC το αγοράζει και/κυρίως για το στρίψιμο. Οταν ένας αγοράζει κούπρα, ή παρεμφερές, τ'αγοράζει για τις κόντρες. Δυστυχώς έτσι είναι. Προσωπικά τα μπλιμπλίκια και η "ποιότητα" κατασκευής του γερμανικού μ'αφήνιε παγερά αδιάφορο. ΔΕΝ αξίζουν τόσα χρήματα, δεν έχουν value for money, πως να το πώ. Και πριν πεταχτείς και την πείς έχω και Ε200 και μπορώ να κρίνω...παρόλο που πούλησα το γαλλικό μου μετά απο 14 χρόνια. Το μόνο, ισχυρό, μειονέκτημα, είναι πως το RC ΔΕΝ εχει 6ρι κιβώτιο. Μια ντροπή. Αν κι απ'οτι ακουσα, στα μεταγενέστερα μοντέλα βάλανε...δνε είμαι και σίγουρος όμως. 1
qsis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Τι κόντρα θα κάνεις με τον 1.4 tsi και το dsg που δεν έχει launch control; Τα παλιότερα Ibiza που είχαν τον 20vt μπορούσαν να κάνουν παπάδες όχι τα πιο καινούρια.. Πάντως και το 207 δεν είναι τέρας αξιοπιστίας.. Όσο για το στριψιμο είναι καθαρά θέμα αίσθησης. Έχουν πιο ευχάριστη αίσθηση τα psa αλλά το στρίβουν καλύτερα είναι πολύ σχετικό, ειδικά στις μέρες μας 1
kage Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2015 εχω μια εντυπωση οτι τα 207 1.6t εχουν ιδια πραγματα με το mini s ? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα