Προς το περιεχόμενο

VW Polo πετρελαιο ή βενζινη;


bOne_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με καλυψε ο απο πανω.. :P

 

Υπ οψιν αν πας για καινουργιο σε νορμαλ τιμη κοιτα και προς Fiesta, φοβερα χαμηλη καταναλωση..!! Γενικα για το μονο που δεν εχω αποψη/εμπειρια ειναι το νεο Corsa καθως δεν ειχε κυκλοφορησει τοτε και το προηγουμενο το εδιναν ακομη πανακριβα.. 

Κι εγώ που σκέφτομαι για πετρέλαιο είμαι ανάμεσα σε Fiesta, Yaris και Swift.

Για να πω την αλήθεια με έχει κερδίσει το Yaris αλλά είναι αρκετά πιο ακριβό από το Fiesta, εσείς τι λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ που σκέφτομαι για πετρέλαιο είμαι ανάμεσα σε Fiesta, Yaris και Swift.

Για να πω την αλήθεια με έχει κερδίσει το Yaris αλλά είναι αρκετά πιο ακριβό από το Fiesta, εσείς τι λέτε;

fiesta

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λόγο το λες;

Πέραν της διαφοράς της τιμής εννοώ, έχεις κάποιο ιδιαίτερο λόγο που προτείνεις το Fiesta έναντι του Yaris;

το θεωρώ πιο vfm ! Επιςης η ποιότητα κατασκευής τους ειναι αρκετά ανώτερη
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ που σκέφτομαι για πετρέλαιο είμαι ανάμεσα σε Fiesta, Yaris και Swift.

Για να πω την αλήθεια με έχει κερδίσει το Yaris αλλά είναι αρκετά πιο ακριβό από το Fiesta, εσείς τι λέτε;

Μιλας για αγορα καινουργιου ετσι? Κοιταξε να δεις για τον καθενα μας ισχυει ενα διαφορετικο vfm. Αναμεσα σ αυτα τα 3 μοντελα κι εγω το fiesta θα σου προτεινα αλλα, για να σε εχει κερδισει το yaris σημαινει οτι εχει το κατι που τα υπολοιπα δεν εχουν. Επειδη λοιπον παιρνεις αμαξι και οχι πουκαμισο πρεπει να τα βαλεις κατω και να δεις πιο καλυπτει περισσοτερο τις αναγκες σου. Το 0,2 διαφορα σε καταναλωση οσο κι αν το κοιτας τωρα δε θα σε πειραξει. Εγω για παραδειγμα κατεληξα στο vw polo γιατι με καλυπτε απολυτα ο εσωτερικος του χωρος, το στυλ, οι επιδοσεις, η εξωτερικη εμφανιση, η καταναλωση κλπ κλπ καταλαβες τι εννοω.

Εμενα για να καταλαβεις το fiesta μου αρεσει παρα πολυ σε εξωτερικη εμφανιση αλλα το εσωτερικο του δε μου αρεσει καθολου. Η θεση του κιβωτιου το καντραν και καποια αλλα στοιχεια με ''εδιωξαν'' απ αυτο. Καποιος αλλος μπορει να ξετρελαθει, αυτα ειναι θεμα γουστου. Τωρα απο κει και περα αποφασιζεις εσυ με βαση το τι σου προσφερει εσενα το καθε μοντελο και τι αναγκες σου καλυπτει. Με τη καταναλωση δε νομιζω οτι χρειαζεται να ασχοληθεις, οποτε μενει να αποφασισεις για την αποδοση, την ασφαλεια, την αξιοπιστια, το στυλ και την οδηγικη συμπεριφορα. Τωρα αν αυτο που καλυπτει τις περισσοτερες αναγκες σου ειναι και το ακριβοτερο μενει να αποφασισεις αν ''αξιζει'' αυτη η διαφορα της τιμης. Αυτο θα ειναι το δικου σου vfm.

 

Επισης ξεκινα να πηγαινεις στις αντιπροσωπειες γιατι εκει οι τιμες αλλαζουν. Θα εχεις δωρο την αποσυρση + την οποιαδηποτε εκπτωση που μπορει να σου κανει ο πωλητης. Παρε μια προσφορα για το καθενα και σιγουρα θα τα δεις με αλλο ματι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ που σκέφτομαι για πετρέλαιο είμαι ανάμεσα σε Fiesta, Yaris και Swift.

Για να πω την αλήθεια με έχει κερδίσει το Yaris αλλά είναι αρκετά πιο ακριβό από το Fiesta, εσείς τι λέτε;

 

Ειναι σαφως θεμα γουστου και αναγκων/φετιχ που εχεις..

 

Το Fiesta πχ ειναι Value4Money λογω τιμης και πολυ ποιοτικης κατασκευης αλλα με εχασε λογω ντιζαιν μεσα/εξω που δεν ηταν του γουστου μου και του ανευρου σχετικα κινητηρα του (παρ ολα αυτα οικονομικοτατος!). Το yaris πανακριβο γι αυτα που προσφερει και "κουβας" τετραγωνος μου φανηκε σαν ντιζαιν-παρ' ολα αυτα πολυ καλο ποιοτικα και με ωραιες τεχνολογιες. Στο Swift απαραδεκτοι που δεν εχουν Start-Stop μαμα αρα και μηδενικα τελη-θα προτιμουσα το προηγουμενο κατα πολυ καλυτερο. Το Polo καπως θορυβωδης κινητηρας λογω vw και συντηρητικο/κλασσικο ντιζαιν αλλα με φοβερες τεχνολογιες ασφαλειας με το αναλογο κοστος..!! (17000 κοντα-για τοσο μικρο αμαξι απαραδεκτη τιμη). Τα C3/208 φουλ εξτρα μεν σε εξοπλισμο, αλλα με πολυ αδυναμα μοτερ δε και οχι την καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου. Η Mito απιστευτη γενικα σα συνολο, πραγματικη ιταλιδα κυρια αλλα στη δικη μου την περιπτωση πολυ απλα δε γουσταραν να μου την πουλησουν (υποθετω εχουν λυσει το οικονομικο προβλημα οι πωλητες εκει). Το Corsa (οχι το καινουργιο) δυνατο μεν σα μοτερ αλλα με εργονομια 2007 και οχι 2015 οπως και το Fiat Punto.

 

 

Παντως οτι κι αν διαλεξεις ευχαριστημενος θα μεινεις..!! Εκτος κι αν πας σε 1.2 Diesel που δε τα λες και "σβελτα" λογω πως δινουν ροπη πιο ψηλα σε σχεση με 1.5+ Diesel και του υπερσυμπιεσμενου τους μοτερ. Πραγματικο παραδειγμα: Δεν αξιζε φιλος που πηρε Seat Ibiza 1.2 14κ τη στιγμη που πηρα Clio 1.5 15k με πολλα παραπανω αλογα/εξοπλισμο/λιγοτερο θορυβωδες μοτερ. Οταν με ρωτησε την τιμη που το πηρα ξενερωσε απλα..

 

Στη θεση σου θα κοιταγα (αναλογα και το budget/κατηγορια) σε: Kia Rio (καλος εξοπλισμος/ποιοτητα και φοβερη οικονομια), Ford Fiesta, Opel Astra/Corsa, Alfa Romeo Mito και Renault Captur

 

Ειναι κορυφαια το καθενα για τους δικου του λογους.. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι σαφως θεμα γουστου και αναγκων/φετιχ που εχεις..

 

Το Fiesta πχ ειναι Value4Money λογω τιμης και πολυ ποιοτικης κατασκευης αλλα με εχασε λογω ντιζαιν μεσα/εξω που δεν ηταν του γουστου μου και του ανευρου σχετικα κινητηρα του (παρ ολα αυτα οικονομικοτατος!). Το yaris πανακριβο γι αυτα που προσφερει και "κουβας" τετραγωνος μου φανηκε σαν ντιζαιν-παρ' ολα αυτα πολυ καλο ποιοτικα και με ωραιες τεχνολογιες. Στο Swift απαραδεκτοι που δεν εχουν Start-Stop μαμα αρα και μηδενικα τελη-θα προτιμουσα το προηγουμενο κατα πολυ καλυτερο. Το Polo καπως θορυβωδης κινητηρας λογω vw και συντηρητικο/κλασσικο ντιζαιν αλλα με φοβερες τεχνολογιες ασφαλειας με το αναλογο κοστος..!! (17000 κοντα-για τοσο μικρο αμαξι απαραδεκτη τιμη). Τα C3/208 φουλ εξτρα μεν σε εξοπλισμο, αλλα με πολυ αδυναμα μοτερ δε και οχι την καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου. Η Mito απιστευτη γενικα σα συνολο, πραγματικη ιταλιδα κυρια αλλα στη δικη μου την περιπτωση πολυ απλα δε γουσταραν να μου την πουλησουν (υποθετω εχουν λυσει το οικονομικο προβλημα οι πωλητες εκει). Το Corsa (οχι το καινουργιο) δυνατο μεν σα μοτερ αλλα με εργονομια 2007 και οχι 2015 οπως και το Fiat Punto.

 

 

Παντως οτι κι αν διαλεξεις ευχαριστημενος θα μεινεις..!! Εκτος κι αν πας σε 1.2 Diesel που δε τα λες και "σβελτα" λογω πως δινουν ροπη πιο ψηλα σε σχεση με 1.5+ Diesel και του υπερσυμπιεσμενου τους μοτερ. Πραγματικο παραδειγμα: Δεν αξιζε φιλος που πηρε Seat Ibiza 1.2 14κ τη στιγμη που πηρα Clio 1.5 15k με πολλα παραπανω αλογα/εξοπλισμο/λιγοτερο θορυβωδες μοτερ. Οταν με ρωτησε την τιμη που το πηρα ξενερωσε απλα..

 

Στη θεση σου θα κοιταγα (αναλογα και το budget/κατηγορια) σε: Kia Rio (καλος εξοπλισμος/ποιοτητα και φοβερη οικονομια), Ford Fiesta, Opel Astra/Corsa, Alfa Romeo Mito και Renault Captur

 

Ειναι κορυφαια το καθενα για τους δικου του λογους.. :P

Μιας και από ό,τι βλέπω έχεις κάνει καλή έρευνα αγοράς, με ενδιαφέρει να χωράνε όσο το δυνατόν πιο άνετα 3 άτομα πίσω και να έχει ευρύχωρο πορτπαγκάζ (για την κατηγορία τους πάντα) και σχετικά μεγάλη ιπποδύναμη ώστε να μη σέρνεται σε ταξίδι με 5 άτομα και βαλίτσες. Επίσης, θέλω να έχει καλό εξοπλισμό, αλλά δεν μπορώ να δώσω πάνω από 13-14 χιλ. Από αυτά που μου προτείνεις έχω δει μόνο το Fiesta από κοντά, ποιο λες ότι ταιριάζει πιο πολύ στις ανάγκες μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι σαφως θεμα γουστου και αναγκων/φετιχ που εχεις..

 

Το Fiesta πχ ειναι Value4Money λογω τιμης και πολυ ποιοτικης κατασκευης αλλα με εχασε λογω ντιζαιν μεσα/εξω που δεν ηταν του γουστου μου και του ανευρου σχετικα κινητηρα του (παρ ολα αυτα οικονομικοτατος!). Το yaris πανακριβο γι αυτα που προσφερει και "κουβας" τετραγωνος μου φανηκε σαν ντιζαιν-παρ' ολα αυτα πολυ καλο ποιοτικα και με ωραιες τεχνολογιες. Στο Swift απαραδεκτοι που δεν εχουν Start-Stop μαμα αρα και μηδενικα τελη-θα προτιμουσα το προηγουμενο κατα πολυ καλυτερο. Το Polo καπως θορυβωδης κινητηρας λογω vw και συντηρητικο/κλασσικο ντιζαιν αλλα με φοβερες τεχνολογιες ασφαλειας με το αναλογο κοστος..!! (17000 κοντα-για τοσο μικρο αμαξι απαραδεκτη τιμη). Τα C3/208 φουλ εξτρα μεν σε εξοπλισμο, αλλα με πολυ αδυναμα μοτερ δε και οχι την καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου. Η Mito απιστευτη γενικα σα συνολο, πραγματικη ιταλιδα κυρια αλλα στη δικη μου την περιπτωση πολυ απλα δε γουσταραν να μου την πουλησουν (υποθετω εχουν λυσει το οικονομικο προβλημα οι πωλητες εκει). Το Corsa (οχι το καινουργιο) δυνατο μεν σα μοτερ αλλα με εργονομια 2007 και οχι 2015 οπως και το Fiat Punto.

 

 

Παντως οτι κι αν διαλεξεις ευχαριστημενος θα μεινεις..!! Εκτος κι αν πας σε 1.2 Diesel που δε τα λες και "σβελτα" λογω πως δινουν ροπη πιο ψηλα σε σχεση με 1.5+ Diesel και του υπερσυμπιεσμενου τους μοτερ. Πραγματικο παραδειγμα: Δεν αξιζε φιλος που πηρε Seat Ibiza 1.2 14κ τη στιγμη που πηρα Clio 1.5 15k με πολλα παραπανω αλογα/εξοπλισμο/λιγοτερο θορυβωδες μοτερ. Οταν με ρωτησε την τιμη που το πηρα ξενερωσε απλα..

 

Στη θεση σου θα κοιταγα (αναλογα και το budget/κατηγορια) σε: Kia Rio (καλος εξοπλισμος/ποιοτητα και φοβερη οικονομια), Ford Fiesta, Opel Astra/Corsa, Alfa Romeo Mito και Renault Captur

 

Ειναι κορυφαια το καθενα για τους δικου του λογους.. :P

 

 

Καλό είναι πέρα από την κοντόφθαλμη οπτική σχέση τιμής/εξοπλισμού, να κοιτάμε και την αξιοπιστία. Για μένα αυτό είναι το βασικότερο σε ένα αυτοκίνητο. Διότι καλός ο πλούσιος εξοπλισμός αλλά αν στα 20.000 χλμ μετράω προβλήματα τι να το κάνω; Ειδικά το Kia Rio είναι μια αποτυχία με την αξιοπιστία να έχει πάει περίπατο στα τελευταία χρόνια. Επίσης, όσον αφορά την ΚΙΑ και από γνωστό μου με το ceed έχω ακούσει πολύ άσχημα λόγια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι πέρα από την κοντόφθαλμη οπτική σχέση τιμής/εξοπλισμού, να κοιτάμε και την αξιοπιστία. Για μένα αυτό είναι το βασικότερο σε ένα αυτοκίνητο. Διότι καλός ο πλούσιος εξοπλισμός αλλά αν στα 20.000 χλμ μετράω προβλήματα τι να το κάνω; Ειδικά το Kia Rio είναι μια αποτυχία με την αξιοπιστία να έχει πάει περίπατο στα τελευταία χρόνια. Επίσης, όσον αφορά την ΚΙΑ και από γνωστό μου με το ceed έχω ακούσει πολύ άσχημα λόγια. 

Σίγουρα η αξιοπιστία είναι εξίσου σημαντική, όπως και η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου, όλα πρέπει να συνυπολογίζονται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και από ό,τι βλέπω έχεις κάνει καλή έρευνα αγοράς, με ενδιαφέρει να χωράνε όσο το δυνατόν πιο άνετα 3 άτομα πίσω και να έχει ευρύχωρο πορτπαγκάζ (για την κατηγορία τους πάντα) και σχετικά μεγάλη ιπποδύναμη ώστε να μη σέρνεται σε ταξίδι με 5 άτομα και βαλίτσες. Επίσης, θέλω να έχει καλό εξοπλισμό, αλλά δεν μπορώ να δώσω πάνω από 13-14 χιλ. Από αυτά που μου προτείνεις έχω δει μόνο το Fiesta από κοντά, ποιο λες ότι ταιριάζει πιο πολύ στις ανάγκες μου;

 

Στο budget σου μεσα ειναι σιγουρα Ford Fiesta (με μεταλλικο χρωματακι μαλιστα!), Seat Ibiza (δεν το προτεινω αλλα δες μηπως εχει αλλαξει κατι σα τιμη-ειναι κανονικα γερμανικο μεσα με οτι καλο ή κακο συνεπαγεται), Citroen C3 και Pegeuot 208 (σαφως πιο παιχνιδιαρικο το pegeuot) και πολυ πιθανον το νεο Corsa (σε μετριο εξοπλισμο παντα). Όλα αυτα γυρω στα 280λιτρα παιζουν σαν πορτ-παγκαζ, όπως και οι χωροι πισω ειναι ανετοι αν εξαιρεσεις εναν ψηλο σχετικα που θα καθεται στην μεσαια θεση. Αυτο για τους πισω ειναι υποκειμενικο αναλογα ποιος θα καθεται, αλλα αν δε κατσεις ο ιδιος, να το παρεις test drive και να δεις ποιο απ ολα θα σου κανει το "κλικ" δε θα αποφασισεις ποτε, πιστεψε με :P .

 

Εγω μετα απο ενα διμηνο σε αντιπροσωπειες που πηγαινα καθε Σαββατο για test drive σε διαφορετικα αμαξια ειχα απογοητευθει καθως δεν μου χε κανει κανενα το "κλικ". Ωσπου πήγα να δω εκ παρατροπης το κλιο και το ερωτευθυηκα με την πρωτη ματια.. θεση οδηγησης, δυνατο μοτερ, εσωτερικο συγχρονο, πολυ καλοι χωροι και ντιζαιν που δεν παρεπεμπε σε ρενω του παρελθοντος.. οποτε και το πηρα με συνοπτικες διαδικασιες αφου διαβασα και ρωτησα γνωστους γι αυτο το μοντελο. Το "τελειο" παντως δεν υπαρχει. Την συνολικη εικονα θα μετρησεις σαφως και το τι θες περισσοτερο. π.χ. εμενα δεν εχει τα αυτοματα ηλεκτρικα παραθυρα παντου που εχει ενα γερμανικο-μονο στη θεση του οδηγου, ουτε την στανταρ ηλιοροφη των αλλων 2 γαλλων c3/208 αλλα ειναι στη τελικη μπιχλιμπιδια και λιγοτερο σημαντικα σε σχεση με αυτα που μου προσεφερε συνολικα το κλιο για μενα παντα. 

 

Να αναφερω πως σε αυτο το budget το Fiesta με τον 1.6 και τα 95 αλογα εχει τον δυνατοτερο και οικονομικοτερο κινητηρα σε αυτα τα λεφτα οποτε μαλλον για κει σε βλεπω να πηγαινεις. Τραβαει καλυτερα, ειδικα σε ταξιδια σε σχεση με εναν 1.3 75 αλογων των αλλων εταιρειων. Οι αλλες επιλογες αν μιλαμε για 95% χρηση σε πολη δε θα δεις την διαφορα που σου λεω.

 

 

 

Καλό είναι πέρα από την κοντόφθαλμη οπτική σχέση τιμής/εξοπλισμού, να κοιτάμε και την αξιοπιστία. Για μένα αυτό είναι το βασικότερο σε ένα αυτοκίνητο. Διότι καλός ο πλούσιος εξοπλισμός αλλά αν στα 20.000 χλμ μετράω προβλήματα τι να το κάνω; Ειδικά το Kia Rio είναι μια αποτυχία με την αξιοπιστία να έχει πάει περίπατο στα τελευταία χρόνια. Επίσης, όσον αφορά την ΚΙΑ και από γνωστό μου με το ceed έχω ακούσει πολύ άσχημα λόγια. 

 

 Συμφωνώ εν μέρει (αν μιλάμε για καποιο μοντέλο με μερικά χρόνια στην αγορα) κατα τα αλλα όλα πλεον πανω κατω με την ιδια αξιοπιστια σου παρεχονται λογω κοινων εργοστασιων και κοινων μεθοδων παραγωγης. Πχ αυτον τον αστικο μυθο που λεγανε για τα ηλεκτρικα των γερμανικων τον χω δει απειρες φορες στον δρομο να καταριπτεται. Ή αν το πάμε ετσι τότε τα Kia/Hyundai που στατιστικα σου βγαζουν λιγοτερα και φθηνοτερα σερβις ειναι πιο αξιοπιστα. Κι ας υπαρχει μεγαλη διαφορα ποιοτητας εσωτερικου υπερ του Kia. Δυστηχως εχει πεσει γενικοτερα η αξιοπιστια τα τελευταια χρονια κι αυτο οχι μονο σε μερικες μαρκες, παντου. Και ειναι σαφως και τι θα σου τυχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ανασύρω το θέμα για να επιστήσω προσοχή με τα νέα Polo 1.4 TDI, έχουν προβληματικό κινητήρα και σβήνουν στις χαμηλές στροφές. Η Kosmocar έχει παραδεχτεί το πρόβλημα, αλλά παίζει την Apple (το οδηγάτε λάθος).

 

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανασύρω το θέμα για να επιστήσω προσοχή με τα νέα Polo 1.4 TDI, έχουν προβληματικό κινητήρα και σβήνουν στις χαμηλές στροφές. Η Kosmocar έχει παραδεχτεί το πρόβλημα, αλλά παίζει την Apple (το οδηγάτε λάθος).

 

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.asp

Χαχαχα τραγικό! Και το λέω εγω που ειμαι υπέρ των μικρών tdi. Στο όριο ειμαι να πάω αυριο για τρολοτεστ ντραιβ
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Haldol δεν είναι bug, είναι feature, το ίδιο κάνουν και στην F1 οι αλήτες, 9000 στροφές ρελαντί!

 

Έχει πλάκα πάντως, να ακούς τον Νο 1 κατασκευαστή κινητής σαβούρας στον κόσμο, να σου λέει οτι "δεν οδηγείς σωστά"!

 

Το ίδιο είχαν πει σε φίλο, όταν του έσπασε η σαβούρα με το τούρμπο/κομπρέσσορα, αυτός βέβαια, (αν και του πήρε 5 χρόνια περίπου) πήρε πίσω όλα του τα λεφτά δικαστικώς. Εύχομαι να κάνουν το ίδιο οι (1500?) κάτοχοι της συγκεκριμένης σαβούρας, μπας και βάλουν οι γερμανοί μυαλό κάποια στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και είμαι VWάκιας, μακάρι να γίνει το ίδιο και να τους πάρουν τα σώβρακα. Απλά απαράδεκτοι. 

 

Παραδεχτείτε ρε κ*λο-γερμαναράδες ότι έχει πρόβλημα το αμάξι και κάντε ανάκληση! Ίσα - ίσα δείχνει σοβαρή εταιρεία το να βγεις να παραδεχτείς ότι έκανες μαλακία. Να βγει αμάξι με bugιά το δέχομαι. Συμβαίνει. Αλλά διορθώστε το, μη ρίχνετε το βάρος στους οδηγούς.

 

"You 're holding it wrong" φάση. Αλλά εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα και δυνητικά επικίνδυνες καταστάσεις, όχι bug σε smartphone που κόβει λίγα dB σήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...