Aleisty Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Καλησπέρα σας, Πριν καιρό αγόρασα από μια εταιρία ένα Sony Xperia Miro (ST23i), το οποίο έπειτα από καιρό άρχισε να μου βγάζει προβλήματα, να κλείνει όταν μιλάω και να ξανανοίγει μόνο του, να κολλάει κι άλλα τέτοια. Επικοινώνησα την πρώτη φορά με έναν συνεργάτη της Sony που μου υπέδειξε το μαγαζί στο οποίο έγινε η αγορά, υποτίθεται για να γίνει επισκευή εντός εγγύησης, όπου και έγινε αλλαγή πλακέτας. Έπειτα από λίγες μέρες η συσκευή παρουσίασε εκ νέου το ίδιο πρόβλημα, το ξαναπήγα στους ίδιους που μου το επισκεύασαν κάνοντας αναβάθμιση λογισμικού (έτσι λένε τουλάχιστον...). Αυτή τη φορά χωρίς να μου δώσουν κάποιο χαρτί ή απόδειξη που να γράφει τι ακριβώς έκαναν. Τελικά το κινητό παρουσιάζει τα ίδια ακριβώς προβλήματα. Σκοπεύω να το ξαναπάω στους ίδιους, αν και δεν είναι καθόλου μα καθόλου εξυπηρετικοί, και να ζητήσω αντικατάσταση συσκευής γιατί δεν γίνεται άλλο. Έχω ακούσει πως στην τρίτη φορά που θα πάει συσκευή για επισκευή έχω το δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση εφόσον είναι εντός εγγύησης. Μήπως κάποιος το γνωρίζει στα σίγουρα αν ισχύει, ώστε να ξέρω τι να τους πω και πως να τους αντιμετωπίσω;Σας ευχαριστώ!
GianniSM Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Έχουν ευθύνη να σου προσφέρουν μια λειτουργική συσκευή. Εφόσον δεν μπορούν να το επιδιορθώσουν οφείλουν να το αντικαταστήσουν. 1
Aleisty Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2015 Σας ευχαριστώ για την απάντηση κ. Γιάννη θα ήθελα όμως μια διευκρίνηση. Να το ζητήσω από αυτούς που υποτίθεται μου έκαναν την επισκευή ή από αυτούς που το αγόρασα;
GianniSM Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2015 <p>Σας ευχαριστώ για την απάντηση κ. Γιάννη θα ήθελα όμως μια διευκρίνηση. Να το ζητήσω από αυτούς που υποτίθεται μου έκαναν την επισκευή ή από αυτούς που το αγόρασα;</p> Ευθύνη έχει το κατάστημα που το αγόρασες. Αυτούς πλήρωσες αυτούς ξέρεις το πως θα το κάνουν δικό τους θέμα όχι δικό σου 1
chsam Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2015 Καμία ευθύνη δεν φέρει το κατάστημα αγοράς, η εγγύηση σου παρέχεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την κατασκευάστρια εταιρεία (SONY).Οπότε επικοινωνείς με SONY και θα σου υποδείξουν το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο σέρβις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα