MariosX Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Αγόρασα πέρσι την ASUS GTX 760 DirectCU II από το Msystems Στην αρχή πίστευα ότι έφταιγαν τα Windows και έκανα format, μετά ο σκληρός δίσκος και τα εγκατέστησα σε άλλον σκληρό, μετά οι RAM και έκανα επίσης underclock CPU και RAM και έχω καταλήξει ότι φταίει η κάρτα γραφικών γιατί οι μπλε οθόνες λένε πως κάποια αρχεία που ξεκινάνε με dx και nv crasharan Η κάρτα γραφικών είναι εντός εγγύησης, μπορώ να την γυρίσω στην Msystems? Θα δεχθούν πως η κάρτα γραφικών όντως δημιουργεί μπλε οθόνες; Χρησιμοποιώ Windows 8.1 με όλα τα updates Το PC μου είναι: PSU: Coolermaster M850MB: MSI X58A-GD65RAM: OCZ Intel Core i7 1600 Mhz 8-8-8-24 3x2GB DDR3HDD: OCZ Vertex 120GB [OS], WD Black 2x1TB [Raid 0], WD Black 1x1TB, WD Blue 500GB
Ailuros Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Τι να κανεις; Να βαλεις τους προηγουμενους σταθερους οδηγους που ειχες. 1
MariosX Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Τι να κανεις; Να βαλεις τους προηγουμενους σταθερους οδηγους που ειχες. Κανονικά όμως, εφόσον έχει εγγύηση, κυκλοφόρησε πριν 1 έτος και δεν έχει καταργηθεί και ούτε είναι legacy product δεν θα πρέπει να υπάρχει υποστήριξη με τα τελευταία drivers; Επίσης τα τελευταία drivers έχουν καλύτερες βελτιώσεις με τα πιο καινούργια games όπως το Dragon Age Inquisition και έχω δει διαφορές (με μπλε οθόνες βεβαία σαν extra) Μπορώ να κάνω RMA?
Ailuros Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Μπορεις να ζητησεις επιστροφη, αλλα αμφιβαλλω να στην εγκρινουν. Απο κει και περα σου εδωσα την συνηθη πρακτικη των χρηστων σε τετοιες περιπτωσεις οσο καινουργια και να ειναι η καρτα. Καλο θα ειναι να καθαρισεις το συστημα με DDU για να γινει καθαρη εγκατασταση οδηγων. Υπαρχει αλλο συστημα να την δοκιμασεις την καρτα;
MariosX Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Βοήθησε με λιγάκι για να μπορέσω να καταλάβω. Εφόσον είναι εντός εγγύησης, εντός υποστήριξης και λαμβάνει κανονικότατα τα τελευταία drivers της nVidia επίσημα και υπολειτουργεί κανονικά δεν πρέπει να μου την αντικαταστήσουν; Δεν είναι εντός ορών εγγύησης;;; Που να απευθυνθώ στο Msystems ή στην ASUS;
Ailuros Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2015 Γιατι εσυ βοηθας τον αλλο να καταλαβει τι τρεχει; Το εχεις καιρο το προβλημα η μονο με τους τελευταιους οδηγους; Αν ειναι καιρο το προβλημα επρεπε να την ειχες επιστρεψει νωριτερα, αλα μπορεις και τωρα. Αν εχεις προβλημα ΜΟΝΟ με τους τελευταιους οδηγους και οχι με αλλους οδηγους τοτε δεν συνιστα λογο επιστροφης. Απο την Msystems ξεκινας την διαδικασια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα