chocoda Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2015 Γεια σας παιδια,θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις γιατι εχω κολλησει ασχημα καιδε μπορω να συνεχισω την εργασια μου. Χρησιμοποιω καποια πραγματα απο το παραδειγμα με τους draggableCubesκαι δε μπορω να καταλαβω τις εντολες που περικλειονταιστις functions onmouseover onmousedown onmouse up Μπορει καποιος να μου τις εξηγησει μια προς μια? Eγω εχω χρησιμοποιησει και τις εντολεςvar vector = new THREE.Vector3( mouse.x, mouse.y, 1 );projector.unprojectVector( vector, camera );var ray = new THREE.Raycaster( camera.position, vector.sub( camera.position ).normalize() );αλλά δεν τις καταλαβαινω πληρως.... Επισης το plane τι ακριβως κανει?Είναι απαραίτητο να το χρησιμοποιήσω? Καποια στιγμη χρησιμοποιουνται και οι μεταβλητες INTERSECTED και SELECTED καιενω δηλωνονται χωρις αρχικοποιηση,χρησιμοποιουνται μεσα ως if ( SELECTED ) {}και if ( INTERSECTED ) {}. Τελος το container είναι απαραίτητο? Γιατι στο συγκεκριμενο παραδειγμενα δημιουργουνταικυβοι σε ενα for loop, ενω εγω δημιουργω διαφορετικα αντικειμενα και θέλω οταν ας πουμε κανω mouse over να γινεται κατιστο ενα και κατι αλλο στο αλλο,θελω δηλαδη να τα διαφοροποιω και να απευθυνομαι για καθεενεργεια που κανω ξεχωριστα στο καθενα. Ειλικρινα ευχαριστω πολυ για την οποια βοηθεια μπορειται να μου δωσετε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα