Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδια,θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις γιατι εχω κολλησει ασχημα και
δε μπορω να συνεχισω την εργασια μου.

Χρησιμοποιω καποια πραγματα απο το παραδειγμα με τους draggableCubes
και δε μπορω να καταλαβω τις εντολες που περικλειονται
στις functions

onmouseover

onmousedown

onmouse up

Μπορει καποιος να μου τις εξηγησει μια προς μια?

Eγω εχω χρησιμοποιησει και τις εντολες
var vector = new THREE.Vector3( mouse.x, mouse.y, 1 );
projector.unprojectVector( vector, camera );
var ray = new THREE.Raycaster( camera.position, vector.sub( camera.position ).normalize() );
αλλά δεν τις καταλαβαινω πληρως....

 

Επισης το plane τι ακριβως κανει?Είναι απαραίτητο να το χρησιμοποιήσω?

Καποια στιγμη χρησιμοποιουνται και οι μεταβλητες INTERSECTED και SELECTED και
ενω δηλωνονται χωρις αρχικοποιηση,χρησιμοποιουνται μεσα ως

if ( SELECTED ) {}
και if ( INTERSECTED ) {}.

Τελος το container είναι απαραίτητο?

Γιατι στο συγκεκριμενο παραδειγμενα δημιουργουνται
κυβοι σε ενα for loop, ενω εγω δημιουργω διαφορετικα αντικειμενα και θέλω

οταν ας πουμε κανω mouse over να γινεται κατι
στο ενα και κατι αλλο στο αλλο,θελω δηλαδη να τα διαφοροποιω και να απευθυνομαι για καθε
ενεργεια που κανω ξεχωριστα στο καθενα.

Ειλικρινα ευχαριστω πολυ για την οποια βοηθεια μπορειται να μου δωσετε...
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...