Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

 

Θέλω να εγκαταστήσω ένα voip τηλεφωνικό κέντρο σε μια επιχείρηση με τα εξής χαρακτηριστικά: 

1) 15 θέσεις εργασίας 

2) 1 τηλεφωνικό κέντρο.

 

Θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις: 

1)Το voip τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί κανονικά με μια σύνδεση του οτε (έναν τηλεφωνικό αριθμό) και κάνει διαμοιρασμό των κλήσεων? 

2)Μπορεί κάθε θέση εργασίας να έχει τον δικό του αριθμό έτσι ώστε να γίνεται απευθείας η κλήση και όχι μέσω του τηλεφωνικού κέντρου?

3)Ποια είναι περίπου η συνδεσμολογία (έχω δει διάφορα στο διαδίκτυο)

4)Αν έχω παραπάνω από μια αναλογικές συσκευές και συνδέσεις μπορεί να μπει πάνω στο ίδιο δίκτυο?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

 

 

 

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

 

Θέλω να εγκαταστήσω ένα voip τηλεφωνικό κέντρο σε μια επιχείρηση με τα εξής χαρακτηριστικά: 

1) 15 θέσεις εργασίας 

2) 1 τηλεφωνικό κέντρο.

 

Θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις: 

1)Το voip τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί κανονικά με μια σύνδεση του οτε (έναν τηλεφωνικό αριθμό) και κάνει διαμοιρασμό των κλήσεων? 

2)Μπορεί κάθε θέση εργασίας να έχει τον δικό του αριθμό έτσι ώστε να γίνεται απευθείας η κλήση και όχι μέσω του τηλεφωνικού κέντρου?

3)Ποια είναι περίπου η συνδεσμολογία (έχω δει διάφορα στο διαδίκτυο)

4)Αν έχω παραπάνω από μια αναλογικές συσκευές και συνδέσεις μπορεί να μπει πάνω στο ίδιο δίκτυο?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

 

Γεια σου φίλε μου,

 

σχετικά με τα ερωτήματα σου:

 

1) Μπορείς να πάρεις όσους αριθμούς θες από όποιον πάροχο θες και να κάνεις διαμοιρασμό κλήσεων

 

2) Ναι, μπορείς να το κάνεις αυτό είτε συνδέοντας απευθείας την γραμμή στην συσκευή ή (καλύτερα) ορίζοντας στο τηλεφωνικό κέντρο η γραμμή αυτή να πηγαίνει απευθείας σε ένα στγκεκριμένο εσωτερικό τηλ

 

3) Συνδέεις το τηλεφωνικό σου κέντρο στο τοπικό σου δίκτυο (πάνω σε κάποιο switch ή στο Modem/router) και ρυθμίζεις τα εσωτερικά σου να κάνουν register στην ip που έχεις δώσει στο κέντρο. Ανάλογα με το είδος της γραμμής που θα πάρεις από τον πάροχο μπορείς να μην χρειαστείς extra κάρτες πάνω στο κέντρο (πχ. SIP γραμμή).

 

4) Να μπορεί αλλά ίσως χρειαστεί κάποιο extra hardware (είτε κάρτα στο τηλεφωνικό είτε ATA)

 

Ελπίζω να βοήθησα...

Δημοσ.

Ας αρχίσουμε από τις θέσεις εργασίας.

Οι συσκευές που θα βάλεις μπορούν να είναι PoE ή/και να έχουν 2 θύρες ethernet.

Το θετικό του PoE είναι ότι γλυτώνεις από πρίζα φορτιστή καλώδια στη θέση εργασίας. Το αρνητικό είναι ότι το 16 port poe switch είναι πιο ακριβό από το απλό και αν χαλάσει όλες οι συσκευές θα μείνουν χωρίς ρεύμα.

Οι 2 θύρες ethernet βολεύουν αν έχεις μόνο μια πρίζα δικτύου αν θέση εργασίας και θέλεις να συνδέσεις και υπολογιστή. Πρακτικά το τηλέφωνο θα λειτουργεί σαν ένα switch 2 θέσεων.Το μόνο αρνητικό είναι ότι στη συσκευή θα φεύγουν περισσότερα καλώδια και δενθα είναι εύκολο να της πας δεξιά αριστερά στο γραφείο.

Οπότε το ελάχιστο που χρειάζεσαι ανά θέση εργασίας είναι μια πρίζα ρεύματος και μια δικτύου.

 

Όσο αφορά το τηλεφωνικό κέντρο.

Θα πάρεις κάποιο έτοιμο ή θα στήσεις asterisk σε ένα υπολογιστή;

Το έτοιμο σε γλυτώνει από αρκετό κόπο αλλά θα σου βγει πιο ακριβό και πολύ πιθανό να μην είναι επεκτάσιμο.

Το custom θα σε παιδέψει αρκετά αλλά θα είναι επεκτάσιμο, φτηνότερο και μπορείς να κάνεις ότι θες. Με ένα c2d επεξεργαστή και 4gb ram κάνεις πολύ άνετα δουλειά.

 

Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να υπολογίσεις πόσες γραμμές θα έχεις από το πάροχο, αν θα είναι pstn ή isdn και να πάρεις τις αντίστοιχες κάρτες και modules. Επίσης αν θέλεις εσωτερικά να έχεις κάποιες αναλογικές συσκευές πχ fax θα χρειαστείς τα ανάλογα modules. Πχ σε μια 8απλή κάρτα μπορείς να βάλεις 6 fxo modules για γραμμές από τον ΟΤΕ και 2 fxs για να συνδέσεις 1 fax και ένα ασύρματο τηλέφωνο.

 

Όσο αφορά την εσωτερική αριθμοδότηση είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες. Πχ γραμματεία το 101, λογιστήριο 102-104, αποθήκη 201, διευθυντής 300 κτλ κτλ. Μπορείς να ρυθμίσεις το κέντρο όταν έρχεται μια κλήση να παίζει κάποιο μήνυμα και μετά να μπαίνει στην αναμονή, ή να το προωθεί σε συγκεκριμένο εσωτερικό τηλέφωνο, ή οι 5 γραμμές του ΟΤΕ να πηγαίνουν στη γραμματεία και η μια να είναι προσωπική του διευθυντή, ή να πληκτρολογείς το εσωτερικό και να σε προωθεί αντίστοιχα. Έχεις πάρα πολλές επιλογές με το asterisk! Αλλά θέλει καλό σχεδιασμό από πριν!

 

Σχετικά με τη 1) ερώτηση που έκανες. Μην ξεχνάς ότι αν έχεις μόνο μια σύνδεση, όταν κάποιος μιλάει, οι υπόλοιποι δε θα μπορούν να καλέσουν ή να τους καλέσουν. Πρέπει να βρεις το ελάχιστο των γραμμών που χρειάζεσαι ώστε να μην δημιουργείται πρόβλημα.

 

Επίσης μπορείς να πάρεις VoIP αριθμούς από τη Viva ή κάποιο άλλο πάροχο και να τους σετάρεις στο κέντρο. Με αυτό το τρόπο θα έχεις μια γραμμή αλλά όσους αριθμούς θέλεις. Αρκεί η σύνδεση σου να είναι καλή.

 

3) Όπως είπε και ο el02154 η συνδεσμολογία είναι απλή. Τα συνδέεις όλα (τηλέφωνα και server) πάνω στο δίκτυο και ρυθμίζεις τις συσκευές να βλέπουν την IP του server.

 

Για τα fax που έγραψα νωρίτερα, μπορεί να τα λαμβάνει ο server και να τα αποθηκεύει σε κάποιο κοινόχρηστο ως pdf ή να τα στέλνει μέσω email να τα εκτυπώνει σε κάποιο δικτυακό εκτυπωτή. Αντίστοιχα για να στείλεις fax μπορείς είτε να "στέλνεις" email στον server είτε να τα "εκτυπώνεις" στο server και αυτός θα τα προωθεί ως fax στον παραλήπτη.

 

Στο adslgr θα βρεις αρκετά για voip τηλεφωνία, έχουν ολόκληρη υποκατηγορία.

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια σας  και το χρόνο σας.

 

Πιστεύω ότι η λύση θα είναι με Voip και μάλλον συμφέρει να νοικιάσω server στην εταιρία που θα πάρω και τους αριθμούς, ίσως συμφέρει από θέμα κόστους λειτουργίας, συντήρησης, αγοράς.  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...