Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελευταία παρατήρησα μια απάτη που κάνουν ορισμένα μέλη του insomnia σχετική με τ'ανταλλακτικά των Laptop. Αγοράζει κάποιος ένα ανταλλακτικό από μεγάλη αλυσίδα (μνήμη-δίσκος). π.χ ΠΛΑΙΣΙΟ, PUBLIC έχει το δικαίωμα επιστροφής μέσα σε 10 μέρες ή 1 βδομάδα. Βρίσκει το ίδιο ανταλλακτικό εδώ στο insomnia με παζάρι το αγοράζει στο 1/3 της τιμής. 10.  Χρησιμοποιεί το ανταλλακτικό του καταστήματος κανονικότατα. Αν είναι τεχνικός βγάζει και κέρδος και επιστρέφει το ανταλλακτικό του μέλους του Insomnia στο κατάστημα με την απόδειξη. To κατάστημα επιστρέφει το αρχικό ποσό αγοράς και όλα μέλι γάλα. Δηλαδή και τσάμπα κάνει την δουλειά του ή αν είναι τεχνικός βγάζει από το αγοραστό και παίρνει και την διαφορά του μεταχειρισμένου που επιστρέφει για ελαττωματικό ή μη ικανοποιητικό πίσω στο κατάστημα. Και βγάζει την διαφορά. Στο άνω παράδειγμα 30-10 = 20 €! . Διότι το κατάστημα του επιστρέφει το ποσό με πιστωτικό ή μετρητοίς.

 

Αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και κανονικά είναι ΑΠΑΤΗ και πάς και μέσα. ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν όσοι πουλάτε ανταλλακτικά φορητών υπολογιστών γιατί έχει γίνει θέμα με το παραπάνω φαινόμενο στα καταστήματα αλυσίδες. Μετά παίρνουν εντολή τα καταστήματα να μή δέχονται επιστροφές από υγιείς πελάτες και την πληρώνουμε όλοι οι καταναλωτές τη νύφη. Διότι σκληραίνουν την πολιτική επιστροφών τους και δικαιολογημένα και γίνεται πανικός.  Επίσης υπάρχει και η υποψία ότι οι υπάλληλοι των καταστημάτων που συμμετέχουν στην διαδικασία είναι συνυπεύθυνοι και γνωστοί με τους αγοραστές τους συγκεκριμένους και μοιράζονται το ποσό της διαφοράς με τον αγοραστή.

 

Περιμένω το μέλος που έκανε αυτή τη πατατιά και το γνωρίζω ποιο είναι  να επανορθώσει γιατί ένας γνωστός μου που δουλέυει σε κατάστημα αλυσίδα θα πληρώσει το λάθος της επιστροφής από τη τσέπη του. Και αυτό με εξοργίζει πραγματικά! Είναι έμισθος υπάλληλος των 450 ευρώ τον μήνα που δύσκολα τα βγάζει πέρα και καλείται να πληρώσει 30 ευρώ για το λάθος του να δεχτεί την επιστροφή του κουτοπόνηρου αγοραστή.

 

 

Τι άλλο θα σκεφτείς ρε Έλληνα για να βγάλεις λεφτά? ΕΛΕΟΣ δλδ!

Δημοσ.

Error το μαγαζί δεν τσεκάρει τους σειριακούς τι δίνει και τι παραλαμβάνει;

Κρίμα για τον φίλο σου που την πάτησε, συνάδελφος ήταν λογικά... απλά μην περιμένεις να λύσεις κάτι απο εδώ αρμόδια είναι η αστυνομία γιατί μόνο έτσι καταλαβαίνουν.

  • Like 1
Δημοσ.

1. Αν το κατάστημα δεν έχει σαν πολιτική να καταγράφει και να ελέγχει τα SNs, τότε έχει τρύπα στο σύστημά του και καλά κάνουν όσοι το εκμεταλλεύονται.

 

Ας προσέχανε ......

 

 

2. Το να γνωρίζεις ποιος το έκανε δεν φτάνει.

 

Πρέπει να μπορείς και να το αποδείξεις.

 

Διαφορετικά, αυτός που θα καταγγείλεις θα σου ζητήσει και τα ρέστα (λέγεται δυσφήμιση).

 

 

3. Επειδή μπλέκεις νομικά και αστυνομίες, θα έπρεπε να ξέρεις ότι απάτη 30€ δεν υπάρχει νομικά.

 

Εκτός αν είσαι σε θέση να αποδείξεις ότι ο δράστης το κάνει κατά συρροή και κατ' επάγγελμα.

  • Like 3
Δημοσ.

Μωρε η αστυνομία μια χαρα θα κάνει την δουλεία της, καταθέτεις μήνυση , θα καταθεσει και το επόμενο ''θύμα '' και ο απατεώνας θα βρίσκετε να εκκρεμούν γι αυτόν διάφορα οπότε θα σταματήσει θέλοντας και μη.

Δημοσ.

Μωρε η αστυνομία μια χαρα θα κάνει την δουλεία της, καταθέτεις μήνυση , θα καταθεσει και το επόμενο ''θύμα '' και ο απατεώνας θα βρίσκετε να εκκρεμούν γι αυτόν διάφορα οπότε θα σταματήσει θέλοντας και μη.

 

Μήνυση μπορεί να καταθέσει μόνο όποιος έχει το έννομο συμφέρον, δηλαδή η εταιρεία.

Δημοσ.

Μαλλον μουφα μου φαινεται η ιστορια... Δεν ειναι δυνατόν να επιστρέφουν ανταλλακτικό με άλλο σειριακό και να το δέχονται... Εκτός αυτού κανονικά πρέπει στην επιστροφή να γίνεται ελεγχος, κοινως αν οπως εβγαινε απο το πλαισιο ο πελατης του επεσε ο δισκος στο βόθρο θα μπορει να τον επιστρεψει και να την φαει ο επομενος;

Δημοσ.

...παιδιά εκτιμώ οτι οι εταιρίες αυτές έχουν τεράστια αποθέματα ανταλακτικών και αυτά είναι που αντικαθιστούν (έστω και επισκευασμένα) σε μια βλάβη. Εκτιμώμενο κόστος μια μητρικής για μια αλυσίδα καταστημάτων τύπου ΠΛΑΙΣΙΟ πχ. δεν ξεπερνά τα 10 ευρώ. Καταλαβαίνετε δηλ. οτι κανείς δεν μπαίνει στην διαδικασία να βρεί κάτι απο έξω γιατι είναι προταρχικά ασύμφορο.

Τώρα εάν έγινε κάτι μεμονομένα, αυτό είναι άλλος παραγοντας...και ενημερωτικά σε οποιαδήποτε διένεξη για πιθανό σφάλφα υπαλλήλου, η πολιτική των εν λόγω εταιριών είναι να μεταθέτουν το πρόβλημα στον πωλητή-τεχνικό και να αποποιούντε του σφάλματος.

Δημοσ.

Προς ενημέρωση διευθετήθηκε το θέμα. Μου τηλεφώνησε σήμερα ο φίλος μου ότι επέστρεψε τα χρήματα πίσω στο κατάστημα μαζί με το αρχικό ανταλλακτικό που πήρε από το κατάστημα (τόσο φοβήθηκε!  :-)  ) και ζήτησε και συγνώμη αλλά παρακάλεσε να μή βγάλουμε το όνομά του στη δημοσιότητα. Προφανώς το κάνει κατά συρροή. Απλά τώρα του έκατσε η στραβή να τη πληρώσει ένας υπάλληλος που δεν φταίει σε τίποτα και επειδή τον έβγαλα εδώ και το διάβασε φοβήθηκε. Καλά λέω ότι ο φόβος φυλάει τα έρμα... :-D

Δημοσ.

Προς ενημέρωση διευθετήθηκε το θέμα. Μου τηλεφώνησε σήμερα ο φίλος μου ότι επέστρεψε τα χρήματα πίσω στο κατάστημα μαζί με το αρχικό ανταλλακτικό που πήρε από το κατάστημα (τόσο φοβήθηκε!  :-)  ) και ζήτησε και συγνώμη αλλά παρακάλεσε να μή βγάλουμε το όνομά του στη δημοσιότητα. Προφανώς το κάνει κατά συρροή. Απλά τώρα του έκατσε η στραβή να τη πληρώσει ένας υπάλληλος που δεν φταίει σε τίποτα και επειδή τον έβγαλα εδώ και το διάβασε φοβήθηκε. Καλά λέω ότι ο φόβος φυλάει τα έρμα... :-D

 

Βλάκας ήταν.

Δημοσ.

Εγω δε καταλαβαινω γιατι αυτος το που εκανε αυτο κι επεστρεψε μεταχειρισμενο ανταλλακτικο στο μαγαζι και κρατησε το καινουργιο πρεπει να΄ναι μελος του insomnia.Δεν ειναι ολοι οσοι ασχολουνται με υπολογιστες γραμμενοι στο insomnia!

Δημοσ.

Κατά τη γνώμη μου φταίει το κατάστημα ή ο υπάλληλος που δεν ελέγχει το serial number του προϊόντως. Πιθανολογώ ότι όντως ο υπάλληλος από το κατάστημα μπορεί να είναι φίλος με τον "απατεώνα" κι έτσι γίνεται εύκολα η δουλειά.  Δε κατάλαβα στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια ποιος είναι φίλος σου κλπ, αλλά δε πειράζει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...