Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο το 89, η τεχνολογια προφανως εχει προχωρησει.. εχεις μεινει πολυ πισω. H BMW εχει ξεφυγει.

 

Το πρώτο το αντιλαμβάνομαι, και όχι δεν έχω μείνει καθόλου πίσω, παρακολουθώ ακόμα και σήμερα τις εξελίξεις. Το οτι έχει ξεφύγει η BMW είναι το μόνο σίγουρο - αυτοκίνητα όμως εξακολουθεί να μην ξέρει να φτιάχνει- δεν μιλάω για τις Μ, μιλάω για τις μικρές σαβουροσειρές τις. Είμαι ο μόνος που του κάνουν εντύπωση τα 305 ευρώ για λάδια και φίλτρα?

Δημοσ.

Οτι δεν ειναι M δλδ ειναι σαβουρα..μαλιστα...Οτι πληρωσεις παιρνεις...το οτι δεν ξερει να φτιαχνει αυτοκινητα, με ξεπερναει...

 

230 εδωσα για φιλτρα και λαδια. 8L παιρνει το γαμιδι δλδ πως να το κανουμε; και δεν ειναι 1600cc ουτε 2000cc..

στην αντιπροσωπεια ομως θελανε 600-700... whats ur point? και της πορσε εχουν 1000 π.χ...και 10000 της buggatti...

Δημοσ.

Απο το 89, η τεχνολογια προφανως εχει προχωρησει.. εχεις μεινει πολυ πισω. H BMW εχει ξεφυγει.

525 3.0d 2007.

Εχουν σιγουρα αισθητηρα φθορας δισκου; πολυ δυσκολο το κοβω, για τακακια ισως... αλλα και παλι, στο computer γραφει τα κμ, δεν γραφει την κατασταση τους. απλα μετραει κμ με βαση του τι προτεινει ο κατασκευαστης.

 

στα τακακια αναφερομαι και το παρεθεσα και πιο πανω...

 

η μετρηση στο bc γινεται βασει χρονολογιας/χλμ... αν ειχαν φτασει μεταλλο τα τακακια - ακομα και αν δε το καταλαβαινες, τοτε θα σου αναβε ενδειξη απο τους αισθητηρες (δεν εχω ακουσει ποτε να εχει αναψει σε καποιον στο περιβαλλον μου)

Δημοσ.

A, ok...ναι την ενδειξη την βλεπω στο καντραν στιγμιαια οταν ξεκινω τον κινητηρα απλα δεν σκεφτηκα οτι ειναι απο τα τακακια.

Δημοσ.

Οτι δεν ειναι M δλδ ειναι σαβουρα..μαλιστα...Οτι πληρωσεις παιρνεις...το οτι δεν ξερει να φτιαχνει αυτοκινητα, με ξεπερναει...

 

230 εδωσα για φιλτρα και λαδια. 8L παιρνει το γαμιδι δλδ πως να το κανουμε; και δεν ειναι 1600cc ουτε 2000cc..

στην αντιπροσωπεια ομως θελανε 600-700... whats ur point? και της πορσε εχουν 1000 π.χ...και 10000 της buggatti...

 

Και τα Μ είναι υπερτιμημένα για αυτά που προσφέρουν... φυσικά ότι πληρώσεις πέρνεις. Αυτά όμως να τα πεις σε κατόχους των 3xx compact που τα αγόρασαν και σήμερα η πλειοψηφία αυτών κλαίνε τα λεφτά τους. Ο ορισμός του σαβουροάμαξου για εμένα. Για να μην μιλήσω για κάτι παλιότερα bmw που για να γυρίσεις το τιμόνι σε στάση, έπρεπε να βαρέσεις 100 push-ups προηγουμένως να "σφήξεις".

8 λίτρα λαδιού σε 3 λίτρα κινητήρα. Ούτε φριτέζα να ήταν (που θα μπορούσε γιατί και τα 2 τελικά καίνε λάδι). 6.6 λίτρα χρησιμοποιεί μια GM μηχανή 6.5 λίτρων που έχει ένας φίλος σε chevrolet φορτηγάκι του 95, και έχει κάνει και 800K χλμ. 100 ευρώ πληρώνει για λάδια φίλτρα κάθε 20Κ.

 

Προσπερνώ την προσπάθειά σου να συγκρίνεις τα BMW με τις Porsche (και ακόμη περισσότερο με Bugatti).

 

Όπως και να έχει, καλά να είσαι και να χαίρεσαι το αμάξι σου για πολλά πολλά χρόνια, και εύχομαι να μην σου βγάλει και τίποτα.

Δημοσ.

Και τα Μ είναι υπερτιμημένα για αυτά που προσφέρουν... φυσικά ότι πληρώσεις πέρνεις. Αυτά όμως να τα πεις σε κατόχους των 3xx compact που τα αγόρασαν και σήμερα η πλειοψηφία αυτών κλαίνε τα λεφτά τους. Ο ορισμός του σαβουροάμαξου για εμένα. Για να μην μιλήσω για κάτι παλιότερα bmw που για να γυρίσεις το τιμόνι σε στάση, έπρεπε να βαρέσεις 100 push-ups προηγουμένως να "σφήξεις".

8 λίτρα λαδιού σε 3 λίτρα κινητήρα. Ούτε φριτέζα να ήταν (που θα μπορούσε γιατί και τα 2 τελικά καίνε λάδι). 6.6 λίτρα χρησιμοποιεί μια GM μηχανή 6.5 λίτρων που έχει ένας φίλος σε chevrolet φορτηγάκι του 95, και έχει κάνει και 800K χλμ. 100 ευρώ πληρώνει για λάδια φίλτρα κάθε 20Κ.

 

Προσπερνώ την προσπάθειά σου να συγκρίνεις τα BMW με τις Porsche (και ακόμη περισσότερο με Bugatti).

 

Όπως και να έχει, καλά να είσαι και να χαίρεσαι το αμάξι σου για πολλά πολλά χρόνια, και εύχομαι να μην σου βγάλει και τίποτα.

Αλλα μικροτερα παιρνουν 5 λιτρα...octavia 1600cc 2013...still no point

Αερολογιες ψηλε, οτι μου λες ειναι fanboys λαλακιες. Επιασες ενα μοντελο που οντως δεν ηταν τπτ ιδιαιτερο... και τσουβαλιαζεις...

 

Φυσικα δεν τιθεται συγκριση με πορσικα και βαρωνους, την αναλογια σου παρεθεσα..με την ιδια αναλογια πανε και τα opel, fiat, mazda, toyota klp με bmw ,mercedes...

Δημοσ.

 Για να μην μιλήσω για κάτι παλιότερα bmw που για να γυρίσεις το τιμόνι σε στάση, έπρεπε να βαρέσεις 100 push-ups προηγουμένως να "σφήξεις".

 

 

Ποια αυτοκίνητα με μηχανικό τιμόνι και φάρδος ελαστικού μεγαλύτερο από ποδήλατο είχαν ελαφρύ τιμόνι?

  • Like 3
Δημοσ.

Ποια αυτοκίνητα με μηχανικό τιμόνι και φάρδος ελαστικού μεγαλύτερο από ποδήλατο είχαν ελαφρύ τιμόνι?

 

Ford Fiesta του 74. Fiat Mirafiori του 77, Renault 9 του 87, μπορώ να σκεφτώ και άλλα, αλλά δεν έχει νόημα.

 

@Tsakona Το octavia το αναφέρεις ως αμάξι αναφοράς? Έχεις την εντύπωση οτι δεν καίει λάδια (με το κιλό) και δεν πηδάει δοντάκια η καδένα και κάνει τους χρονισμούς και την μηχανή μπουρδέλο? Επίσης έχεις να μου αναφέρεις ένα BMW αυτοκίνητο το οποίο βγήκε ομολογουμένως "καλό"?

 

Πραγματικά είναι funboyισμός να αναφέρεις οτι ένα αμάξι για να αλλάξει λάδια πρέπει να πάει αντιπροσωπεία για να αφαιρέσεις τα nagging sounds που σου βγάζει η αυτοδιάγνωση κάθε φορά που βάζεις μπρός?

Δημοσ.

Ως παραδειγμα αναλογιας με τα λιτρα λαδιου.... το octavia αμαξι του 13 ειναι, δεν εχω ακουσει ουτε δει να καιει λαδια...

 

Εχω πολλα  BMW να σου αναφερω αλλα δεν εχει νοημα, για σενα ειναι ολα σκαρτα οποτε....

 

Δεν εχω ιδεα γιατι πραγμα μιλας και ειλικρινα δε με ενδιαφερει. Δεν εχω ουτε ηχους μυστηριους ουτε τπτ..

 

Αερολογιες.

 

Προτεινε να αποσυρθουν ολα και πες μας ποια θα κυκλοφορουν στους δρομους να ξερουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Ford Fiesta του 74. Fiat Mirafiori του 77, Renault 9 του 87, μπορώ να σκεφτώ και άλλα, αλλά δεν έχει νόημα.

 

Επίσης έχεις να μου αναφέρεις ένα BMW αυτοκίνητο το οποίο βγήκε ομολογουμένως "καλό"?

 

 

Για αυτό και έγραψα με λάστιχο πιο φαρδύ από ποδηλάτου.

Το Renault που έριξα μια ματιά έβγαινε με 145αρι λάστιχο.

 

Τι εννοείς καλό? Με τι κριτήρια?

Δημοσ.

Στο φρεναρισμα παιζει ρολο τα λαστιχα και αν ειναι καλα ευθυγραμμισμενα,, ζυγοσταθμισμενες οι ζαντες...

 

Αν τρεμουν, εχεις λαστιχα που θελουν αλλαγμα οτι και να κανεις θα υστερεις.

 

Και παντα ο δρομος... αν ειναι γυαλι που οι τριβες που αναπτυσονται ειναι πιο λιγες απο εναν δρομο που ειναι καλοσυντηρημενος τοτε παλι το φρεναρισμα δεν θα ναι αυτο που περιμενουμε.

 

Ακομα και τα ιδια τα τακακια εχουν ενα σιδερακι πανω τους, που οταν στασουν.σε εκεινο το σημειο αρχιζει να κανει θορυβο, σαν να σφυριζει η ροδα.

Δημοσ.

Στο φρεναρισμα παιζει ρολο τα λαστιχα και αν ειναι καλα ευθυγραμμισμενα,, ζυγοσταθμισμενες οι ζαντες...

 

Αν τρεμουν, εχεις λαστιχα που θελουν αλλαγμα οτι και να κανεις θα υστερεις.

 

Και παντα ο δρομος... αν ειναι γυαλι που οι τριβες που αναπτυσονται ειναι πιο λιγες απο εναν δρομο που ειναι καλοσυντηρημενος τοτε παλι το φρεναρισμα δεν θα ναι αυτο που περιμενουμε.

 

Ακομα και τα ιδια τα τακακια εχουν ενα σιδερακι πανω τους, που οταν στασουν.σε εκεινο το σημειο αρχιζει να κανει θορυβο, σαν να σφυριζει η ροδα.

Καλα προφανως και η συζητηση που καναμε πιο πανω ηταν για ενα σωστα συντηρημενο αμαξι απο θεμα ελαστικων τουλαχιστον,  και σε εναν καλο δρομο.

Αλλιως αμα ο δρομος ειναι γυαλι ενα yaris και ενα r8 με κεραμικα φρενα το ιδιο γρηγορα θα σταματησουν.Για να μην πω το πρωτο καλυτερα λογο βαρους :P...

Δημοσ.

Βαση φθορας εχω την εντυπωση ειναι η προειδοποιηση οτι υπαρχει προβλημα και πρεπει να το κοιταξεις. Απο εκει και περα η ενδειξη για την αλλαγη ειναι βαση χιλιομετρων, χρονου. 

    Δεν ειμαι σιγουρος ουτε ξερω 100%, απλα αυτα ειναι τα συμπερασματα μου απο αυτα που βλεπω απο το αμαξι μου. Σαφεστατα μπορει να κανω και λαθος.

Θα ήθελα πολύ να μάθω τι αμάξι έχεις που σε προειδοποιεί ότι θα χρειαστεί να αλλάξεις δισκόπλακες σε x χιλιόμετρα και σε x μήνες...

 

Όσα γνωρίζω εγώ πάντως είτε έχουν μέσα στο τακάκι καρφωμένο ένα καλώδιο που όταν φθαρεί αρκετά ακουμπάει στον δίσκο και σου βγάζει ένδειξη για αλλαγή, είτε αισθητήρα που αντιλαμβάνεται τη φθορά και σου βγάζει κατά προσέγγιση πόσα χιλιόμετρα μπορείς να κάνεις ακόμα. Και όλα αυτά για τα τακάκια, για τους δίσκους όσα service manual έχω δει γράφουν μόνο για διαστήματα ελέγχου ανομοιόμορφης φθοράς και minimum thickness.

Δημοσ.

Οκ το πλανάρισμα για ανομοιόμορφη φθορά. Το μειωμένο πάχος πως το αντιμετωπίζεις; Μετά από 110Κ χιλιόμετρα δε πρέπει να 'χει μείνει δίσκος για δείγμα...

Σε hyundai accent με τα περισσότερα χιλιόμετρα εντός πόλης άλλαξα δίσκους στα 120.000 χλμ και με νευρικά φρεναρίσματα τις περισσοτερες φορές μιας και δεν οδηγάω σχεδόν ποτέ συντηρητικά .

Τακάκια αλλάζω το πολύ σε 15000 χλμ . Μου χει τύχει να αλλάξω και στα 10000 χλμ . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...