igoods Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 φυσικά και έχουν αισθητήρες τα bmw αλλα προσωπικά δε βασιζομαι και προτιμω το ανα δύο αλλαγες τακακια που προτεινουνΕχουν αισθητηρες στις δισκοπλακες;;;Το ξερεις οτι αυτο δεν ισχυει
paylidis Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 τα τακακια οχι οι δισκοπλακες... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=UE31&mospid=51167&btnr=34_2203&hg=34&fg=05 κοψε κινηση, το νο 9: στην αντιπροσωπεία σε καθε αλλαγη αλλαζουν και τους αισθητήρες Καθε δυο αλλαγες αλλαζεις και δισκους;Οι δισκοι αλλαζονται οταν δημιουργουν δοντι πανω ,με αποτελεσμα τα τακακια να φθειρονται ακανονιστα ... οπως ξαναειπα δεν εχω αλλαξει ακομα αλλα ετσι μου ειχαν πει οτι προβλέπεται... και η αληθεια ειναι οτι ενα απο τα καλα της bmw ειναι τα φρένα της οποτε δεν παίζουμε με αυτά...
igoods Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 τα τακακια οχι οι δισκοπλακες... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=UE31&mospid=51167&btnr=34_2203&hg=34&fg=05 κοψε κινηση, το νο 9: στην αντιπροσωπεία σε καθε αλλαγη αλλαζουν και τους αισθητήρες οπως ξαναειπα δεν εχω αλλαξει ακομα αλλα ετσι μου ειχαν πει οτι προβλέπεται... και η αληθεια ειναι οτι ενα απο τα καλα της bmw ειναι τα φρένα της οποτε δεν παίζουμε με αυτά... Στα τακακια φυσικα και εχουν οπως σχεδον ολα πλεον...Εγω ελεγα για τις δισκοπλακες επειδη ετσι νομιζα οτι εγραψες.Παντως δεν νομιζω η bmw να φημιζεται για τα καλα της φρενα οταν στα Μ φοραγε δαγκανα μονοπιστονη...:/...Στα κανουρια συμμορφωθηκε
paylidis Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Στα τακακια φυσικα και εχουν οπως σχεδον ολα πλεον...Εγω ελεγα για τις δισκοπλακες επειδη ετσι νομιζα οτι εγραψες. Παντως δεν νομιζω η bmw να φημιζεται για τα καλα της φρενα οταν στα Μ φοραγε δαγκανα μονοπιστονη...:/...Στα κανουρια συμμορφωθηκε το καλυτερο φρεναρισμα σε σχέση με οτι εχω οδηγήσει μεχρι ωρας, δε ξερω/ενδιαφερομαι πως γινεται αυτό τεχνικά αλλα στην πράξη μετράει το να μη σε προδώσει και μεχρι σήμερα ακομα και σε πραγματικά δυσκολες καταστασεις που με αλλο αμαξι θα ειχα στουκαρει με εχει σωσει >10 φορές... το ιδιο εχουν πει και οσοι εχουν οδηγησει το αυτοκινητο μου (κατοχοι άλλης μαρκας κατα βαση)
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δεν ειναι με αισθητηρες, στανταρ σε καποια χιλιομετρα/χρονικο διαστημα ειναι η αλλαγη. Μην γράφεις ότι νάναι, ούτε βάση χιλιομέτρων, ούτε βάση χρονικού διαστήματος αλλάζονται. Βάση φθοράς μόνο. 2
tsakonas Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Αισθητηρες φθορας δεν εχει σιγουρα, απλα γραφει στα ποσα κμ ειναι η αλλαγη.... Τα νεα μοντελα δεν ξερω τι εχουν, το δικο μου ειναι του 07. Μεταχειρισμενο το πηρα και απο οτι βλεπω στο ιστορικο του σερβις, εχουν αλλαχτει οι δισκοι και τα τακακια στα 120000. Τωρα ειμαι στα 200000. Τα φρενα ειναι αψογα παντως οπως και γενικα ολοκληρο το αυτοκινητο, φτου φτου...
madsc Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Για να μη μαλώνετε, μερικά βασικά: Σε διαφορετικά οχήματα, τον κυριότερο ρόλο στο φρενάρισμα τον έχει σκελετός, αμορτισέρ, στήσιμο. Μετά πάνε δαγκάνες, τακάκια, δίσκοι. Στο πότε πρέπει να αλλαχτούν δίσκοι/τακάκια έχει να κάνει πάρα πολύ με τον τρόπο οδήγησης, όχι με τα χιλιόμετρα. Κρατήστε στο μυαλό σας ότι η δύναμη που έχει να νικήσει το φρένο είναι συγκεκριμένη σε κάθε φρενάρισμα. Με μαλακά τακάκια θα φαγωθούν περισσότερο τα τακάκια και λιγότερο οι δίσκοι. Τα σκληρά τακάκια θα αντέξουν για παραπάνω φρεναρίσματα αλλά θα φάνε περισσότερο τους δίσκους. /sc
nemesiskp Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Και εγω στο accent στα 163κ αλλαξα δισκους.Ειχα παει για σερβις(λαδια,φιλτρα κλπ) του λεω δεν κοιταμε και τα φρενακια γιατι εχουν χιλιομετρα πανω τους;Τα βλεπει και λεει εχουν ψωμι ακομα,κανε τα χιλιομετρα σου και στην επομενη αλλαγη που θα καναμε ετσι και αλλιως στα τακακια θα αλλαξουμε και τους δισκους.
Timour21 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Αισθητήρας αυτοκινήτου που να μετρά το πάχος του δίσκου, το εάν έχει στραβώσει ή αν έχει κάνει δόντι, εξ όσων γνωρίζω δεν υπάρχει. Στα μοντέρνα αυτοκίνητα υπάρχει αισθητήρας που ενημερώνει οτι το τακάκι έχει "τελειώσει", αυτό θα συμβεί όταν ο αισθητήρας διαβάσει οτι έρχεται σε επαφή μέταλλο με μέταλλο. Για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει η "παστίλια" απο το τακάκι να έχει φθαρεί τελείως, και το μεταλλικό (πίσω) μέρος του τακακίου να βρεί πάνω στον δίσκο. Τότε θα ανάψει λαμπάκι φρένων. Στην πράξη όμως, κάποιος που γνωρίζει τους ήχους που βγάζει το αμάξι του, πολύ πριν ανάψει το λαμπάκι που αναφέρω θα ακούσει λογικά ήχους "γρατζουνίσματος" κάθε φορά που φρενάρει, οπότε και θα πάει στο συνεργείο πριν του ανάψει το λαμπάκι. Τώρα όσον αφορά την BMW απο το 89 που θυμάμαι μια sport 320 φίλου , είχε κάτι μαλακιλίκια πάνω από τον καθρεύτη τον κεντρικό που έκαναν self test σε διάφορα μέρη του αυτοκινήτου. Έπαψε να λειτουργεί μετά απο 3 χρόνια.... και άχρηστο όσο δούλευε... 2 τα τινά λοιπόν για τον εν λόγω "αισθητήρα" / ένδειξη στο καντράν στην BMW του φίλου. Ή η BMW βλέπει τους πελάτες της σαν ένα ATM και προαποφασίζει για λογαριασμό τους, πότε θα τους κάνει μεροκάματο, βάζοντάς τους να αλλάξουν πράγματα στο αμάξι τα οποία ενδεχομένως δεν χρειάζονται αλλαγή, ή γνωρίζει οτι η πλειοψηφία αυτών που αγοράζουν τα προιόντα της, δεν έχουν και πολύ καλή σχέση με το αντικείμενο του αυτοκινήτου (είχα διαβάσει μια έρευνα που είχε κάνει η BMW στους πελάτες της - και ένα σημαντικό ποσοστό αυτών θεωρούσαν οτι το αυτοκίνητο που είχαν αγοράσει ήταν μπροσθοκίνητο) και άρα αποφασίζει γι'αυτούς πότε θα γίνεται η εκάστοτε αλλαγή των ανταλλακτικών/αναλωσίμων.
Papakaliati Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Μην γράφεις ότι νάναι, ούτε βάση χιλιομέτρων, ούτε βάση χρονικού διαστήματος αλλάζονται. Βάση φθοράς μόνο. Βαση φθορας εχω την εντυπωση ειναι η προειδοποιηση οτι υπαρχει προβλημα και πρεπει να το κοιταξεις. Απο εκει και περα η ενδειξη για την αλλαγη ειναι βαση χιλιομετρων, χρονου. Δεν ειμαι σιγουρος ουτε ξερω 100%, απλα αυτα ειναι τα συμπερασματα μου απο αυτα που βλεπω απο το αμαξι μου. Σαφεστατα μπορει να κανω και λαθος. 2 τα τινά λοιπόν για τον εν λόγω "αισθητήρα" / ένδειξη στο καντράν στην BMW του φίλου. Ή η BMW βλέπει τους πελάτες της σαν ένα ATM και προαποφασίζει για λογαριασμό τους, πότε θα τους κάνει μεροκάματο, βάζοντάς τους να αλλάξουν πράγματα στο αμάξι τα οποία ενδεχομένως δεν χρειάζονται αλλαγή, ή γνωρίζει οτι η πλειοψηφία αυτών που αγοράζουν τα προιόντα της, δεν έχουν και πολύ καλή σχέση με το αντικείμενο του αυτοκινήτου (είχα διαβάσει μια έρευνα που είχε κάνει η BMW στους πελάτες της - και ένα σημαντικό ποσοστό αυτών θεωρούσαν οτι το αυτοκίνητο που είχαν αγοράσει ήταν μπροσθοκίνητο) και άρα αποφασίζει γι'αυτούς πότε θα γίνεται η εκάστοτε αλλαγή των ανταλλακτικών/αναλωσίμων. Η απλα οπως ισως να ειναι λογικο θεωρει οτι τα τακακια χρειαζεται να αλλαζουνε καθε 100.000 χιλιομετρα πχ, η τουλαχιστον τοτε να ελεγχονται και το δειχνει οπτικα. Οι χρονοι ειναι ενδεικτικοι, και οταν με προειδοποιησε το αμαξι μου οτι ειναι καιρος να αλλαξω λαδια, και μιλησα με την αντιπροσωπια μου ειπανε οτι μεχρι να αναψει πχ το φωτακι για το λαδι, προβλημα δεν υπαρχει κανενα. Το ιδιο παει με τα υπολοιπα συστηματα θεωρω. Αλλωστε γενικως τα 2 χρονια, 27.000 χλμ για την Χ1 μου που δειχνει ειναι αρκετα γενναιοδωρο διαστημα. Ps : Τελευταιο service για αλλαγη τα παντα σε φιλτρα και λαδια ετσ εδωσα σε επισημη αντιπροσωπια 305 ευρω, καθολου ασχημα για τα 24.000 χιλιομετρα που ειχα κανει. Diesel ειναι btw.
igoods Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 το καλυτερο φρεναρισμα σε σχέση με οτι εχω οδηγήσει μεχρι ωρας, δε ξερω/ενδιαφερομαι πως γινεται αυτό τεχνικά αλλα στην πράξη μετράει το να μη σε προδώσει και μεχρι σήμερα ακομα και σε πραγματικά δυσκολες καταστασεις που με αλλο αμαξι θα ειχα στουκαρει με εχει σωσει >10 φορές... το ιδιο εχουν πει και οσοι εχουν οδηγησει το αυτοκινητο μου (κατοχοι άλλης μαρκας κατα βαση) Προφανως και στα χιλιομετρα μεχρι 130 ολα καλα ειναι αμα εχεις λαστιχα φυσικα.Αλλα το θεμα ειναι τι κανουν τα φρενα σε ενα αποτομο φρεναρισμα απο τα 200 στα 100 και μετα αν το ξαναχρειαστεις αν θα εχεις.Και πιστεψε με ειμαι σιγουρος οτι μετα θα κλασει..Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για μ3-μ5-μ6...
paylidis Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Αισθητηρες φθορας δεν εχει σιγουρα, απλα γραφει στα ποσα κμ ειναι η αλλαγη.... Τα νεα μοντελα δεν ξερω τι εχουν, το δικο μου ειναι του 07. Μεταχειρισμενο το πηρα και απο οτι βλεπω στο ιστορικο του σερβις, εχουν αλλαχτει οι δισκοι και τα τακακια στα 120000. Τωρα ειμαι στα 200000. Τα φρενα ειναι αψογα παντως οπως και γενικα ολοκληρο το αυτοκινητο, φτου φτου... Ποιο μοντέλο; απο οσο το εχω δει απο το 05 και μετα οι 1 και 3 εχουν σίγουρα (λογικά θα εχουν και οι μεγαλυτερες)
igoods Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Βαση φθορας εχω την εντυπωση ειναι η προειδοποιηση οτι υπαρχει προβλημα και πρεπει να το κοιταξεις. Απο εκει και περα η ενδειξη για την αλλαγη ειναι βαση χιλιομετρων, χρονου. Δεν ειμαι σιγουρος ουτε ξερω 100%, απλα αυτα ειναι τα συμπερασματα μου απο αυτα που βλεπω απο το αμαξι μου. Σαφεστατα μπορει να κανω και λαθος. Η απλα οπως ισως να ειναι λογικο θεωρει οτι τα τακακια χρειαζεται να αλλαζουνε καθε 100.000 χιλιομετρα πχ, η τουλαχιστον τοτε να ελεγχονται και το δειχνει οπτικα. Οι χρονοι ειναι ενδεικτικοι, και οταν με προειδοποιησε το αμαξι μου οτι ειναι καιρος να αλλαξω λαδια, και μιλησα με την αντιπροσωπια μου ειπανε οτι μεχρι να αναψει πχ το φωτακι για το λαδι, προβλημα δεν υπαρχει κανενα. Το ιδιο παει με τα υπολοιπα συστηματα θεωρω. Αλλωστε γενικως τα 2 χρονια, 27.000 χλμ για την Χ1 μου που δειχνει ειναι αρκετα γενναιοδωρο διαστημα. Ps : Τελευταιο service για αλλαγη τα παντα σε φιλτρα και λαδια ετσ εδωσα σε επισημη αντιπροσωπια 305 ευρω, καθολου ασχημα για τα 24.000 χιλιομετρα που ειχα κανει. Diesel ειναι btw. Το οτι ο κατασκευαστης θελει αλλαγη λαδιων στα 24 χιλιαδες (ελεος) μην το θεωρεις γεναιοδωρο ..Θεωρησε το ηλιθιοτητα και μαρκετινγκ.Κανενα μοτερ δεν χαλασε απο συχνες αλλαγες..Απο αραιες πολλα. 2
Timour21 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Η απλα οπως ισως να ειναι λογικο θεωρει οτι τα τακακια χρειαζεται να αλλαζουνε καθε 100.000 χιλιομετρα πχ, η τουλαχιστον τοτε να ελεγχονται και το δειχνει οπτικα. Λογική να αλλάζεις τακάκια κάθε 100Κ χλμ. απλά δεν υπάρχει. Έχει τύχει να αλλάξω στα 40Κ έχει τύχει να αλλάξω και στα 30Κ. Πρωτίστως έχει να κάνει με την χρήση και την φθορά. Τώρα για τα 305 ευρώ που μου λες για λάδια και φίλτρα, μακριά απο μας ένα πράγμα! 1
tsakonas Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Αισθητήρας αυτοκινήτου που να μετρά το πάχος του δίσκου, το εάν έχει στραβώσει ή αν έχει κάνει δόντι, εξ όσων γνωρίζω δεν υπάρχει. Στα μοντέρνα αυτοκίνητα υπάρχει αισθητήρας που ενημερώνει οτι το τακάκι έχει "τελειώσει", αυτό θα συμβεί όταν ο αισθητήρας διαβάσει οτι έρχεται σε επαφή μέταλλο με μέταλλο. Για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει η "παστίλια" απο το τακάκι να έχει φθαρεί τελείως, και το μεταλλικό (πίσω) μέρος του τακακίου να βρεί πάνω στον δίσκο. Τότε θα ανάψει λαμπάκι φρένων. Στην πράξη όμως, κάποιος που γνωρίζει τους ήχους που βγάζει το αμάξι του, πολύ πριν ανάψει το λαμπάκι που αναφέρω θα ακούσει λογικά ήχους "γρατζουνίσματος" κάθε φορά που φρενάρει, οπότε και θα πάει στο συνεργείο πριν του ανάψει το λαμπάκι. Τώρα όσον αφορά την BMW απο το 89 που θυμάμαι μια sport 320 φίλου , είχε κάτι μαλακιλίκια πάνω από τον καθρεύτη τον κεντρικό που έκαναν self test σε διάφορα μέρη του αυτοκινήτου. Έπαψε να λειτουργεί μετά απο 3 χρόνια.... και άχρηστο όσο δούλευε... 2 τα τινά λοιπόν για τον εν λόγω "αισθητήρα" / ένδειξη στο καντράν στην BMW του φίλου. Ή η BMW βλέπει τους πελάτες της σαν ένα ATM και προαποφασίζει για λογαριασμό τους, πότε θα τους κάνει μεροκάματο, βάζοντάς τους να αλλάξουν πράγματα στο αμάξι τα οποία ενδεχομένως δεν χρειάζονται αλλαγή, ή γνωρίζει οτι η πλειοψηφία αυτών που αγοράζουν τα προιόντα της, δεν έχουν και πολύ καλή σχέση με το αντικείμενο του αυτοκινήτου (είχα διαβάσει μια έρευνα που είχε κάνει η BMW στους πελάτες της - και ένα σημαντικό ποσοστό αυτών θεωρούσαν οτι το αυτοκίνητο που είχαν αγοράσει ήταν μπροσθοκίνητο) και άρα αποφασίζει γι'αυτούς πότε θα γίνεται η εκάστοτε αλλαγή των ανταλλακτικών/αναλωσίμων. Απο το 89, η τεχνολογια προφανως εχει προχωρησει.. εχεις μεινει πολυ πισω. H BMW εχει ξεφυγει. Ποιο μοντέλο; απο οσο το εχω δει απο το 05 και μετα οι 1 και 3 εχουν σίγουρα (λογικά θα εχουν και οι μεγαλυτερες) 525 3.0d 2007. Εχουν σιγουρα αισθητηρα φθορας δισκου; πολυ δυσκολο το κοβω, για τακακια ισως... αλλα και παλι, στο computer γραφει τα κμ, δεν γραφει την κατασταση τους. απλα μετραει κμ με βαση του τι προτεινει ο κατασκευαστης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα