Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε 9000κμ, πρεπει να αλλαξω τακακια εμπρος λεει το computer...

Τα δισκοφρενα πρεπει να αλλαχτουν και αυτα μαζι; ειναι σε καλη κατασταση απο οσο καταλαβαινω με ενα ψιλαφισμα, εχουν ψωμι ακομα απο οτι φαινεται....

τι παιζει σε αυτες τις περιπτωσεις;

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Οι δίσκοι προβλέπεται να αλλάζονται όταν το πάχος τους φτάσει σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο, πχ σε κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο όταν φτάσουν 22mm από 26 που είναι καινούργιοι. Επίσης πρέπει να αλλάζονται όταν  έχουν ανομοιόμορφη φθορά.

Δημοσ.

VW scirocco υποθετω?

οι δισκοι ειναι αναλωσιμοι, αλλα αλλαζονται πολυ σπανια

δηλαδη παιζει να αλλαξεις 6-7 φορες τακακια για να αλλαξεις μια φορα δισκους.

Δημοσ.

χωρίς να εχω αλλάξει ποτε εχω την αίσθηση οτι τις αλλάζουν ανα δυο αλλαγές τακακιων τις δισκόπλακες τουλάχιστον όσον αγορά το ασσο μου

Δημοσ.

Οι δίσκοι δεν έχουν αισθητήρα φθοράς για να σε ειδοποιήσει για αλλαγή...

   Δεν ειναι με αισθητηρες, στανταρ σε καποια χιλιομετρα/χρονικο διαστημα ειναι η αλλαγη.  

Δημοσ.

Καθε δυο αλλαγες αλλαζεις και δισκους;

 

Οι δισκοι αλλαζονται οταν δημιουργουν δοντι πανω ,με αποτελεσμα τα τακακια να φθειρονται ακανονιστα ...

Δημοσ.

Εγώ τους δίσκους τους πλανάρω (αν το λέω σωστά), κατόπιν συμβουλής του μηχανικού μου και με 110000χλμ δεν έχω αλλάξει ποτέ στο Getz γιατί δεν χρειάζεται. Βασικά, δεν έχω αλλάξει ποτέ δισκόπλακες, εκτός από μια φορά σε Golf.  

Δημοσ.

Οκ το πλανάρισμα για ανομοιόμορφη φθορά. Το μειωμένο πάχος πως το αντιμετωπίζεις; Μετά από 110Κ χιλιόμετρα δε πρέπει να 'χει μείνει δίσκος για δείγμα...

Δημοσ.

Οκ το πλανάρισμα για ανομοιόμορφη φθορά. Το μειωμένο πάχος πως το αντιμετωπίζεις; Μετά από 110Κ χιλιόμετρα δε πρέπει να 'χει μείνει δίσκος για δείγμα...

 

 

Κι όμως η φθορά τους είναι ελάχιστη, όσο κι αν φαίνεται απίστευτο. Πρίν από τρεις εβδομάδες έκανα σέρβις και πέρασα το Getz ΚΤΕΟ. Ίσως οφείλεται στον τρόπο που οδηγώ. Πατάω ελάχιστα φρένο, γιατί επιβραδύνω κυρίως με το σασμάν. To ίδιο ισχύει και για το άλλο μου αυτοκίνητο, με 87000 χλμ. Αφού μου λένε ότι δεν χρειάζεται, γιατί να αλλάξω;

Δημοσ.

Καλά στο ΚΤΕΟ δε κοιτάνε πάχος δίσκου, μόνο αν φρενάρει καλά (ή όχι) το αμάξι. Και 3mm "ψωμί' να 'χει μείνει, καλά θα φρενάρει. Αλλά μου φαίνεται απίστευτο αυτό που λες...

 

Κάποια στιγμή άμα δε βαριέσαι, μέτρα πόσα mm δίσκο έχεις μ' ένα παχύμετρο (αν έχεις). Έτσι για να 'σαι 101% σίγουρος.

 

Δεν αμφισβητώ το μηχανικό σου, αλλά αυτό το "110Κ και ελάχιστη φθορά" παραμένει απίστευτο.

Δημοσ.

Δεν έχω παχύμετρο, δυστυχώς. Πάντως αν κρίνω από τα τακάκια τα οποία αλλάζω επιμένοντας ενώ μου λένε ότι έχουν ακόμα πολύ περιθώριο, σκέψου ότι τα τελευταία τα άλλαξα μετά από 33000 χιλιόμετρα και ακόμα είχαν. Άρα πρέπει να οφείλεται στον τρόπο που οδηγώ, αλλά και στις συνθήκες (πολύ λίγη κίνηση). Σκέψου ότι το άλλο αυτοκίνητο είναι και αυτόματο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...