Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα παιδιά ειμαι καινούριος στα forum...ψάχνω και εγώ απαντήσεις διότι απο τεχνική υποστήριξη μέχρι στιγμής το μόνο που γίνεται είναι να μου σπάνε τα νεύρα...

 

 Είμαι στη wind εδω και 2-3 χρόνια.. Εχω ήδη αλλάξει μια φορά ρούτερ  ( και αυτό μετα απο πολλααα τηλέφωνα και πολλη προσπάθεια γιατι δεν παραδέχονταν οτι έιχε πρόβλήμα...) με το ZXHN H108L το οποίο είναι πάλι του παρόχου.. 

 

 Απο την στίγμη που η wind μου άλλαξε το ρουτερ ολα δουλευαν κανονικά οταν μέτα απο 2 μήνες περίπου άρχισαν τα πρώτα περίεργα σημάδια. Απο το πουθενά άρχισα να έχω τρελά spike μέσα στα game συγκεκριμένα στη dota2 χωρίς κανένα λόγο ή αίτια, πάντα συνδεδεμένος με καλώδιο και το wireless απενεργοποιήμενο...Επικοινωνόντας μαζί τους μου έιπαν διαφόρα ποιήματακια που έχουν μάθει συμπεριλαμβανομένου και του port forwarding το όποιο ήταν εντελώς άσχετο..

για να μην τα πολυλογώ όταν έιχα αυτά τα spike κάνωντας restart το ρουτερ η κατάσταση διορθωνόταν μέχρι την επόμενη μέρα...το μόνο που έγινε ηταν και καλά να μου αλλάξουν προφίλ στη γραμμή σε fast paced..

 

το κυριο πρόβλημα όμως είναι οτι έδω και λιγο καίρο έχω τρελές αποσυνδέσεις και οσο πέρνανε οι μέρες είναι και πιό συχνές, φτάνοντας σε σήμειο να μην μπορώ να κάνω οτιδήποτε στο internet.. το περίεργο της υποθέσης είναι οτι μπορεί μια μέρα να έχω μόνο μια αποσύνδεση και την έπομενη μέρα 70...

 

 πλεον το ρουτερ είναι μόνο του σε μια μπρίζα και το τήλεφωνο μαζι με το splitter (το οποίο είναι και filter?) σε άλλη...Ξάνα κάλεσα την wind κ μου έιπαν οτι απο εκεί βλεπουν πως τις αποσυνδέσεις τις προκαλεί κάτι απο τον χώρο μου... πως το βλέπουν αυτό δεν γνωρίζω...επίσης ήταν κάθετοι οτι δεν φταιεί το ρουτερ τους..πως είναι τοσο σίγουροι? επειδή τους έπρηξα τα @@ λίγο είπαν να στείλουν τεχνικό αύριο άλλα αν έιναι κάτι απο το χώρο μου θα χρεωθώ 25 ευρώ..το ερωτημά μου είναι πως μπόρω να καταλάβω τι ακριβώς φταιεί ? για να μη πληρώσω 25 ευρω για ένα φιλτράκι αν είναι αυτή η αιτία? αυτη τη στιγμή είμαι χωρίς καν συνδεδεμένο το σταθερό και δεν φαίνεται να έχω αποσυνδέσεις..Άραγε είναι η μέρα που δουλεύει κάλα το ρούτερ ή κάτι παίζει με το τηλέφωνο-σπλιττερ?

υπάρχει κάποιος τρόπος να παρατηρήσω το ιστορικό των αποσυνδέσεων για να βγάλω συμπεράσματα?

Εύχαριστω για τον χρόνο σας εκ των προτερων sorry for the wall of text :P

Επεξ/σία από sdfr
Δημοσ.

σήμερα το πρώι είχα πάλι αποσυνδέσεις..έβγαλα το τηλ έκανα restart ρουτερ και απο τότε δεν ξανά έπεσε..πριν 2 ώρες περίπου σκεφτηκα να συνδέσω το τηλ οπότε αμα πέσει μετα απο τοσες ώρες σταθερότητας θα καταλάβαινα οτι έφταιγε κάτι απο το τηλεφωνο ή το splitter-filter..παρολαυτά όμως το σύνδεσα και δεν είδα κάποια αλλαγή... οι αποσυνδέσεις δηλαδή μοιάζουν τυχαιές και κάποιες μέρες είναι πάρα πολλές ...δεν μπόρω να καταλάβω.. εαν έφταιγε το filter ή το τηλέφωνο δεν θα έπρεπε να έχω ξανά κάποια αποσύνδεση σε αυτό το διάστημα ?

Δημοσ.

Το ίδιο θέμα είχα κι εγώ με την Wind. Μετά από άπειρα τηλέφωνα μου ζήτησαν να κάνω κάποια πράγματα, όπως να βγάλω το splitter, αλλά το πρόβλημα επέμενε. Μου είπαν πως έκανε αποσυνδέσεις η σύνδεση μου και πως θα έστελναν τεχνικό με δική μου χρέωση. Ε, άλλαξα ρούτερ και ηρέμησα. :)

Δημοσ.

ναι αποτι βλέπω δεν είναι θέμα τηλεφώνου η filter-spliter κλπ διότι σήμερα απο τις 14:00 to μεσημέρι και μετά όλως περιέργως δεν είχα καμία αποσύνδεση είτε είχα το τηλέφωνο συνδεδεμένο είτε όχι...απο την άρχη υποψιαζόμουν το router..

Αυτό που με εκνευρίζει όμως είναι πως όταν τους ρωτας για το αν υπάρχει περιπτωση να φταίει το router, το αρνούνται κατηγορηματικά! Δεν ξέρω ισως είναι  πολιτική της εταιρείας...και να φανταστείς δεν μίλησα για αντικατάσταση απο αυτούς, απλά τους είπα να παρώ δικό μου..Βέβαια άκουσα και το θεικό οτι αν πάρω δικό μου ρουτερ δεν θα έχω τεχνική υποστήριξη σε αυτο.. ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ... τραγικοί..πραγματικά θέλω να φύγω απο την wind μετα απο τόση ταλαιπωρία... υπάρχουν και ενα σώρο αλλα περιστατικά οπου δεν μου επέτρεπαν να αλλάξω πρόγραμμα στο σύμβολαιο το οποιό είχε παρα πολυ χρόνο όμιλιας που δεν χρησιμοποιούσα και ήθελα να το αντικαταστησω με vdsl και μου ζητούσαν ενα σώρο χρήματα και άλλα πολλά.... Τωρα στον τεχνικό αυριο να του ρίξω άκυρο? :D αυτός μπορεί να έρθει και να μου πει ναι φταιεί η μπριζα σου για να πάρει τα extra 25 εύρω.. 

Δημοσ.

Εμένα με ρώτησαν 2 φορές μετά το συμβάν αν άλλαξα ρούτερ ενώ τους είχα πει ναι με την πρώτη, κι όταν με ρώτησαν γιατί τους είπα πως τα ρούτερ τους μόνο ρούτερ δεν είναι :P Τέλος, η χρέωση θα προστεθεί στον επόμενο λογαριασμό, χωρίς να ξέρεις το ακριβές ποσό :rolleyes:

Δημοσ.

ααα τοσο καλά δηλαδή... ο τεχνικός ήρθε τελικά και έκανε μετρήσεις και ολα τα σχετικά και μου είπε πως η γραμμή ειναι πεντακάθαρη και κοντα στα 25 δηλαδή max .. γιαυτο την ρίξανε λίγο έπειδη ήταν fast path και μπορει οταν έφτανε τα όρια της να crashare κλπ κλπ..για τα spike κλπ μου είπε οτι μπορει να φταινε τα dslam...τεσπα στην ουσία δεν έκανε κάτι ουτε έφταιγε κάτι απο τον χώρο μου...άλλα να φανταστώ η χρέωση θα έρθει οπως και να χει...Αρα το μόνο που μένει να κάνω απο μεριά μου ειναι η αλλαγή ρουτερ και καμια προσευχή...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...