girly14 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Γεια σας, δεν ξερω αν το θεμα μου αντιστοιχει στην συγκεκριμενη ενοτητα απλα επειδη αφορα θεμα υπολογιστη ελπιζω καποιος να με ενημερωσει αν ξερει. Λοιπον, ανημερα Χριστουγεννων το λαπτοπ μου παθαινει σοβαρη βλαβη την οποια δεν μπορουσα εννοειται να επιδιορθωσω εγω. Ετσι, στις 27 του μηνα παω τον υπολογιστη στα public για να το στειλουν στην αντιπροσωπεια της hp. Το site λεει οτι η επισκευη διαρκει εως 15 μερες ενω στην αντιπροσωπεια μεχρι 7! Το θεμα ειναι οτι μεχρι και σημερα ο υπολογιστης βρισκεται στο σερβις χωρις να εχω ενημερωση ουτε καν για το προβλημα κι οποτε παιρνω τηλεφωνο μου λενε οτι θα ειναι ετοιμο την επομενη εβδομαδα. Αυτο συμβαινει για 3 βδομαδες σερι κι ολο λενε οτι θα επικοινωνησουν μαζι μου χωρις φυσικα να το κανουν. Σημερα μαλιστα ενω τους ειχα καλεσει ξανα καθως υποτιθεται οτι χθες (!) θα ηταν ετοιμος, μου ηρθε ειδοποιηση οτι πιθανο διαστημα επισκευης απο 28/1 εως 02/02 δηλαδη πανω απο ενα μηνα!!!! Επισης η αντιπροσωπεια δεν δινει πληροφοριες γιατι ο αμεσος πελατης της ειναι τα public και οχι εγω! Ειναι ιδεα μου ή κατι δεν παει καλα; Ξερει κανεις τι δικαιωματα εχω κι αν μπορω να ζητησω πιστωτικο για αντικατασταση; Ευχαριστω!
SPANK Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Βασικά το λάθος άρχισε απο την στιγμή που το έδωσες στο public για να το στείλουν αντιπροσωπεία γιατι αυτοί μπορεί να το πήγαν και μετα απο 1 μήνα που λεει ο λόγος , τώρα απο εκει και πέρα πιστωτικό για αντικατάσταση αμφιβάλω αν μπορείς να ζητήσεις και δικαιούσαι απο την στιγμή που το laptop ειναι σε εγγύηση και δεν εχει γίνει καν διάγνωση , αν ειναι κατι σοβαρό οπως motherboard κτλπ ίσως εκει να μπορείς. Το μόνο που μπορείς να κάνεις ειναι να τους πιέζεις καθημερινά στο public και αντιπροσωπεία εκτος και αν πάς απο αντιπροσωπεία ( αν ειναι ελλάδα) και τους πιέσεις αυτοπροσώπος
girly14 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 βασικα απο τα public το εστειλαν δυο μερες μετα γιατι με πηραν τηλεφωνο αν θελω back up. Σημερα τους πηραμε 3 φορες και μας ειπαν οτι η αντιπροσωπεια δεν τους δινει πληροφοριες και καλα. κι οταν τους ειπαμε να επισπευσουν τις διαδικασιες αντι να κανουν κατι με ειδοποιησαν να περιμενω αλλη μια εβδομαδα....
mixmixtouta Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Το μεγάλο σου λάθος είναι πως απευθύνθηκες στα Public. Με το λαπτοπ ανα χείρας και την απόδειξη αγοράς το πας αυτοπροσώπως στην αντιπροσωπεία, δίνεις και τα στοιχεία σου και περιμένεις. Τώρα θα περιμένεις το διπλάσιο, να ενημερώσει η εταιρεία τα Public και τα Public όταν το θυμηθούν εσένα. Δυστυχώς δε μπορείς να κάνεις τίποτα απολύτως, όσο και να τους τα πρήζεις στα Public τη στιγμή που θα κλείσει το τηλέφωνο σε ξέχασαν. Προσωπική εμπειρία απο αγορά tablet Vero σε mediamarkt. To tablet τα φτύνει και επικοινωνώ απευθείας με το σέρβις της Oktabit (φέρνει τα vero), τους το ταχυδρομώ με κόστος 1.5 ευρώ και σε μια εβδομάδα ήταν έτοιμο. Ούτε να βάλω στη μέση το mediamarkt και να μπλέξω όπως εσύ καλή ώρα ούτε τίποτα. Δε πειράζει την επόμενη φορά θα ξέρεις καλύτερα.
girly14 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 τελος παντων..εγω δεν μπορω να περιμενω αλλο, αν υπαρχει καποιος τροπος να τους πιεζα να το ειχα μεσα στην εβδομαδα -οπως μου ειχαν πει αρχικα- πειτε μου...εχω εξεταστικη κι ολες μου οι σημειωσεις βρισκονται στο λαπτοπ..στεκει σαν επιχειρημα γι'αυτους αραγε;;;
mixmixtouta Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Καλά συγνώμη τώρα, έδωσες το λαπτοπ για επισκευή και δε πήρες τα αρχεία σου σε ένα backup?? Σε ένα φλασάκι, σ' έναν εξωτερικό δίσκο κάπου τέλος πάντων να μπορείς να κάνεις τη δουλεία σου σε άλλο υπολογιστή. Και αν στο επιστρέψουν φορμαρισμένο με όλα διεγραμμένα τι κάνεις?
arc Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Αν και η λογική λεει να το στελνουμε αντιπροσωπεία, διαφωνω με αυτή τη λογική. Για εμένα πχ η αντιπροσωπεία ειναι πολύ μακριά και το κόστος αποστολής κάποιου ογκώδους αντικειμένου ειναι μεγάλη. Ο νομος υποχρεώνει τον πωλητη να παραλάβει και να στείλει αυτός το αντικείμενο και αν η επισκευή διαρκεί πολύ, να παρέχει στον πελάτη συσκευή αντικατάστασης. Πολλά μαγαζιά (τα μεγάλα κατά κόρων) εφαρμόζουν καθυστερήσεις στις αποστολές για να «μαθαίνουν» οι πελάτες να τρέχουν αυτοί. Μάλιστα πολλά στο λενε έμμεσα «Κύριε αν το στείλετε εσείς θα το δουν σε μια εβδομάδα, αν το αφησετε σε εμας μπορεί να περάσει μήνας γιατί τα service ειναι κακα» Εγω σε τέτοιες περιπτώσεις καθυστερήσεων, ζητώ να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενο, ζητώ συσκευή αντικατάστασης (πάντα με ευγενικό και κόσμιο τρόπο) και αν μου κάνουν νερα, επαναλαμβάνω το ερώτημα γραπτα (email) και αν μεσα σε 1-2 ημέρες δεν εχω λύση, τραβάω καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη. Μέτα τρέχουν να βρουν λύση μόνοι τους. τελος παντων..εγω δεν μπορω να περιμενω αλλο, αν υπαρχει καποιος τροπος να τους πιεζα να το ειχα μεσα στην εβδομαδα -οπως μου ειχαν πει αρχικα- πειτε μου...εχω εξεταστικη κι ολες μου οι σημειωσεις βρισκονται στο λαπτοπ..στεκει σαν επιχειρημα γι'αυτους αραγε;;; no offence αλλά αυτό ήταν λάθος κίνηση. backup των αρχείων, ειδικά αν ειναι σημαντικά.
mixmixtouta Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Εντάξει αν μιλάμε για κάτι ογκώδες (ένα ψυγείο, μια κουζίνα, μια τηλεόραση κτλ) που η αποστολή είναι ασύμφορη τότε σαφώς θα βάλεις το πωλητή να κάνει όλη τη δουλειά, (κάτι που οφείλει να κάνει άλλωστε). Για ένα λαπτοπ, ένα κινητό ένα ταμπλετ όμως είναι πολύ καλύτερα να το στείλεις ο ίδιος στην αντιπροσωπεία να έχεις και απο πρώτο χέρι γνώση της βλάβης και της επισκευής. Όλα τ' άλλα, τηλέφωνα, email, δικαιολογίες απο τους πωλητές, καταγγελίες κτλ μου φαίνονται χαμένος χρόνος και τσάμπα άγχος. Και ποτέ δε στέλνουμε τις συσκευές μας για επισκευή χωρίς να έχουμε πάρει backup!!!
Euclides Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 To ζήτημα δεν είναι μόνο το κόστος μεταφοράς, αλλά το ρίσκο ζημίας κατά την μεταφορά. Αν το παραδώσεις στον πωλητή, το ρίσκο μεταφοράς το αναλαμβάνει αυτός.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα