Haldol Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Και όλα αυτά για τα 15 λεπτά από το σπίτι ως τον ηλεκτρικό... Πίστεψέ με, στην περιοχή που μένει δεν έχει πολλές επιλογές. Δεν είναι κεντρική περιοχή με 2-3 λεωφορεία ανά 5 λεπτά. Εγώ που μένω κοντά του (αλλά πιο έξω) στον Εύξεινο Πόντο, το λεωφορείο μπορεί να περάσει και ανά 3-4 ώρες!!! Είναι απαραίτητο το δικό σου μέσο. Και φυσικά, αυτοκίνητο ή μηχανή δε παίρνεις μόνο για να πηγαίνεις στον ηλεκτρικό. Αυτή είναι δευτερεύουσα χρήση
thephotoshoped Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Το ίδιο εύκολα πας στο νοσοκομείο είτε οδηγείς μια παπαριά 1.2 ή κάποιο παλιότερο roadster 1.8. Όλα στο μυαλό είναι. Και το πιο άθλιο αμάξι πιάνει επικίνδυνες ταχύτητες, χωρίς όμως να έχει το πάτημα και το φρένο ενός πιο σωστού. Εφόσον έχεις τα χρήματα, κάνε την κάβλα σου (με το μυαλό στο κεφάλι προφανώς) και μην νοιάζεσαι για εξυπνάδες του στυλ "για πρώτο κάτι μικρό" κλπ. Κι εγώ ακολούθησα αυτή την ηλίθια λογική στα 19, τώρα στα 25 λέω γιατί το έκανα. Δε θα 'χεις πολλές ευκαιρίες στη ζωή σου για convertible roadster. Με συγχωρείς αλλά πραγματικά πιστεύεις ότι έχεις τις ίδιες πιθανότητες να πας στο νοσοκομείο με ένα 1.2 και ένα roadster 1.8; Σοβαρά τώρα; Το μόνο πράγμα που μπορεί να σε στείλει είναι οι ταχύτητες ή μήπως παίζουν και άλλα ρόλο; Για δοκίμασε να στρίψεις σε απότομη στροφή σε δρόμο με 10' βροχή με το πισωκίνητο και με την παπαριά. Εκεί να δεις πως αυξάνονται οι πιθανότητες. Πόσω μάλλον αν ληφθεί υπόψιν και ο παράγοντας απειρία (19 χρονών και οδηγός yaris για 8 μήνες) όπου με ένα άγγιγμα του γκαζιού θα τον μαζεύουν από τις κολώνες και από τα δέντρα. Το να τα τσουβαλιάζουμε όλα βγάζοντας τα απωθημένα μας δεν το θεωρώ σωστή τακτική.
Haldol Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Ναι, το πιστεύω. Έχω οδηγήσει πολλά αμάξια και βλέπω ότι το μόνο που παίζει ρόλο είναι τα μυαλά του οδηγού. Έχω μπει σε κλειστή στροφή με 130+ με αμάξι των 200+ χιλιάδων και φυσικά μπήκε τραίνο. Στην ίδια στροφή, με Getz μάζευα κώλους με λιγότερο από 70 χιλιόμετρα. Και φυσικά, είναι αυτονόητο ότι με τη γλίτσα με 10' βροχής δεν οδηγείς με τον ίδιο τρόπο. Και σ' αυτή την περίπτωση όμως, ένα καλό, παλιό πισωκίνητο roadster με μια λαστίχα να (με το συμπάθειο) θα κρατήσει καλύτερα από ότι το Getz με το λαστιχάκι ποδηλάτου, που είναι και σαν βανάκι κιόλας. Αν κάνεις καφρίλες, και τα δύο θα σε στείλουν στην κολώνα πανεύκολα, εξού και το "όλα είναι στο μυαλό του οδηγού". Η λέξη "πισωκίνητο" δε μεταφράζεται αυτομάτως σε "σκοτώστρα". Ναι, θέλει πιο ειδικό τρόπο οδήγησης, δεν είναι τόσο fool-proof. Από την άλλη, τα περισσότερα με πίσω κίνηση είναι σοβαρά αυτοκίνητα και θα κρατήσουν καλύτερα πάνω στη στροφή από ότι οποιοδήποτε "φιλικό προς τον άπειρο οδηγό" 1.2 αμαξάκι. Όταν μιλάμε για τις ίδιες συνθήκες βέβαια, δε σου λέω να βάλεις το 1.2 ρολάροντας με 60 και να μπεις με 90+ με ανοιχτό γκάζι με το πισωκίνητο. Αυτό δεν είναι σύγκριση, είναι ηλιθιότητα. Μην πάμε και σε φρένα τώρα, κι εκεί πανηγυράκι θα γίνει Έχουν βελτιωθεί τα αμάξια, ναι. Και ναι, ένα φτηνό 1200άρι είναι αξιόλογο. Είναι ασφαλές (ενεργητικά και παθητικά). Αλλά ακόμα δε μπορούν να σταθούν δίπλα σε σοβαρά αμάξια σχεδόν σε κανέναν τομέα. Μην συγκρίνουμε τις βούρτσες με τις πού**ες. 2
dimitrisOP Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 πλεον ετσι οπως εχουν γινει τα αυτοκινητα τι 1.2 παρεις τι 2λιτρο τα 150χλμ+ τα πιανουν για πλακα,καλητερα να παρεις ενα με σωστα φρενα και αναρτησεις παρα μια κατσαρολα με φρενα και λαστιχα ποδυλατου,οτι και να οδηγεις αν πας σαν μ****ς μια χαρα σε στελνει σε κολωνες για πλακα
thephotoshoped Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Συμφωνείς λοιπόν στο ότι παίζει ρόλο η εμπειρία ή απειρία του οδηγού. Γιατί μέσα από αυτά κυρίως διαμορφώνονται και τα μυαλά. Όταν τώρα μιλάμε για έναν 19χρονο ο οποίος μας ανέφερε την 8μηνη οδηγική του εμπειρία θεωρείς πως έχει την ικανότητα να οδηγήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Εγώ πιστεύω πως όχι. Όσο και συνειδητοποιημένος και αν είναι -που εγώ δε θεωρώ ότι είναι όταν ζητάει ένα "αμάξι για την ηλικία του"- δε σημαίνει ότι γνωρίζει πως να χειριστεί τις αντίστοιχες καταστάσεις. Όλοι από κάπου ξεκινήσαμε. Εγώ, και εσύ προφανώς, έχω οδηγήσει κάτι κουβαδάκια Atos, στην ίδια κατηγορία με getz που ανέφερες όπου το αυτοκίνητο άρχισε να παίρνει μπάντες σε στροφή με λίγα χλμ. Αντίστοιχα λοιπόν όταν οδήγησα μια slk πισωκίνητη είχα την εμπειρία και ήξερα ότι το σκατό είχε φτάσει στην κάλτσα με λίγα χλμ σε προηγούμενη εμπειρία και έτσι φερόμουν αντίστοιχα στο αμάξι το οποίο προφανώς είχε μεγαλύτερες ανοχές σε στροφές. Τα μυαλά στα διαμορφώνει κυρίως η εμπειρία και μετά η συμπεριφορά και οι επιρροές. Θα χρησιμοποιήσω το γνωστό κλισέ του Ιαβέρη πως οι καλύτεροι οδηγοί αγώνων καθώς και ο ίδιος, στους δρόμους πηγαίνουν σαν τις κότες. Οι άνθρωποι αυτοί δεν κάθισαν να διαβάσουν για να τους διαμορφωθούν τα μυαλά. Αυτή είναι η άποψη μου.
zio10 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Ναι, το πιστεύω. Έχω οδηγήσει πολλά αμάξια και βλέπω ότι το μόνο που παίζει ρόλο είναι τα μυαλά του οδηγού. Έχω μπει σε κλειστή στροφή με 130+ με αμάξι των 200+ χιλιάδων και φυσικά μπήκε τραίνο. Στην ίδια στροφή, με Getz μάζευα κώλους με λιγότερο από 70 χιλιόμετρα. Και φυσικά, είναι αυτονόητο ότι με τη γλίτσα με 10' βροχής δεν οδηγείς με τον ίδιο τρόπο. Και σ' αυτή την περίπτωση όμως, ένα καλό, παλιό πισωκίνητο roadster με μια λαστίχα να (με το συμπάθειο) θα κρατήσει καλύτερα από ότι το Getz με το λαστιχάκι ποδηλάτου, που είναι και σαν βανάκι κιόλας. Αν κάνεις καφρίλες, και τα δύο θα σε στείλουν στην κολώνα πανεύκολα, εξού και το "όλα είναι στο μυαλό του οδηγού". Η λέξη "πισωκίνητο" δε μεταφράζεται αυτομάτως σε "σκοτώστρα". Ναι, θέλει πιο ειδικό τρόπο οδήγησης, δεν είναι τόσο fool-proof. Από την άλλη, τα περισσότερα με πίσω κίνηση είναι σοβαρά αυτοκίνητα και θα κρατήσουν καλύτερα πάνω στη στροφή από ότι οποιοδήποτε "φιλικό προς τον άπειρο οδηγό" 1.2 αμαξάκι. Όταν μιλάμε για τις ίδιες συνθήκες βέβαια, δε σου λέω να βάλεις το 1.2 ρολάροντας με 60 και να μπεις με 90+ με ανοιχτό γκάζι με το πισωκίνητο. Αυτό δεν είναι σύγκριση, είναι ηλιθιότητα. Μην πάμε και σε φρένα τώρα, κι εκεί πανηγυράκι θα γίνει Έχουν βελτιωθεί τα αμάξια, ναι. Και ναι, ένα φτηνό 1200άρι είναι αξιόλογο. Είναι ασφαλές (ενεργητικά και παθητικά). Αλλά ακόμα δε μπορούν να σταθούν δίπλα σε σοβαρά αμάξια σχεδόν σε κανέναν τομέα. Μην συγκρίνουμε τις βούρτσες με τις πού**ες. Με τι αμάξι? Έτσι από περιέργεια
Haldol Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Ωραία. Για να κλείσουμε αυτό το θέμα, μιας και δε βλέπω να διαφωνούμε ουσιαστικά κάπου. Συμφωνώ πως εάν δε μπορείς να συγκρατηθείς, ένα δυνατό roadster θα σε στείλει στον τάφο με άνεση. Ένα πιο αδύναμο, λίγο πιο δύσκολα, καθότι δε συγκινεί τόσο ώστε να θέλεις να βουλιάξεις το πόδι στο γκάζι και να φερθείς αλόγιστα. Αν είσαι οδηγικά άπειρος και κάτσεις στο τιμόνι της F430 (σε αυτό το αμάξι αναφερόμουν πιο πάνω) και βυθίσεις το γκάζι, το καλύτερο σενάριο θα είναι να καταλήξεις με σπασμένα κόκαλα. Είναι αμάξι που θα πεταχτεί από τα 80 στα 220 πριν καλά- καλά το συνειδητοποιήσεις. Από την άλλη τώρα, αν οδηγείς με σύνεση, με γνώμονα τις ικανότητές σου, κι όχι τις ικανότητες του αυτοκινήτου, είναι σαφές ότι ένας τενεκές 1200άρης είναι πιο επικίνδυνος από κάποιο "θεριό". Ακόμα κι αν ο τενεκές έχει 4 αερόσακους παραπάνω. Τώρα το αν ο topic starter παρασύρεται εύκολα και θα ήταν καλύτερα με ένα αμάξι που δε μπορεί να προσφέρει συγκινήσεις, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Εγώ δε μπορώ να τον κρίνω.
rafail1994 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Όλα τα αυτοκίνητα είναι όπλα το εάν θα σκοτώσεις ή θα σκοτωθείς εξαρτάτε με το εάν θα μπει μέσα το βλήμα η ένας άνθρωπος .Εάν είσαι στην κατηγορία του βλήματος ακόμη και με ποδήλατο μπορείς να σκοτωθείς . Στο δια ταύτα τώρα επέλεξε ένα αυτοκίνητο μέχρι 1600κιβ το πολύ παραπάνω δεν τα χρειάζεσαι τζαμπα θα δίνεις του κόσμου τα χρήματα σε βενζίνες , δες να είναι συντηρημένο όπως πρέπει να έχει αλλάξει στην ωρα του φρένα ,λάστιχα ,ανάρτηση κτλ . Σε αυτά τα χρήματα θα σου πρότεινα κανένα corsa ,punto , fiesta .
Papakaliati Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Ωραία. Για να κλείσουμε αυτό το θέμα, μιας και δε βλέπω να διαφωνούμε ουσιαστικά κάπου. Συμφωνώ πως εάν δε μπορείς να συγκρατηθείς, ένα δυνατό roadster θα σε στείλει στον τάφο με άνεση. Ένα πιο αδύναμο, λίγο πιο δύσκολα, καθότι δε συγκινεί τόσο ώστε να θέλεις να βουλιάξεις το πόδι στο γκάζι και να φερθείς αλόγιστα. Αν είσαι οδηγικά άπειρος και κάτσεις στο τιμόνι της F430 (σε αυτό το αμάξι αναφερόμουν πιο πάνω) και βυθίσεις το γκάζι, το καλύτερο σενάριο θα είναι να καταλήξεις με σπασμένα κόκαλα. Είναι αμάξι που θα πεταχτεί από τα 80 στα 220 πριν καλά- καλά το συνειδητοποιήσεις. Από την άλλη τώρα, αν οδηγείς με σύνεση, με γνώμονα τις ικανότητές σου, κι όχι τις ικανότητες του αυτοκινήτου, είναι σαφές ότι ένας τενεκές 1200άρης είναι πιο επικίνδυνος από κάποιο "θεριό". Ακόμα κι αν ο τενεκές έχει 4 αερόσακους παραπάνω. Τώρα το αν ο topic starter παρασύρεται εύκολα και θα ήταν καλύτερα με ένα αμάξι που δε μπορεί να προσφέρει συγκινήσεις, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Εγώ δε μπορώ να τον κρίνω. Εσυ δηλαδη με τα 130 στην κλειστη στροφη ησουνα συγκρατημενος και ηξερες τις ικανοτητες τις δικες σου και του αυτοκινητο ; Οχι ενα ****παιδο ησουνα που απο καθαρη τυχη δεν σου εφυγε το αμαξι στην στροφη να παρεις μαζι σου και μια οικογενεια. Και αν αναφερεις οτι με το Getz σου πετουσε κωλο στην στροφη ειναι πασιφανεστατο οτι εισαι κατι παραπανω απο επικινδυνος, μιας και νομιζεις οτι ξερεις να οδηγεις κιολας...
igoods Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Ναι, το πιστεύω. Έχω οδηγήσει πολλά αμάξια και βλέπω ότι το μόνο που παίζει ρόλο είναι τα μυαλά του οδηγού. Έχω μπει σε κλειστή στροφή με 130+ με αμάξι των 200+ χιλιάδων και φυσικά μπήκε τραίνο. Στην ίδια στροφή, με Getz μάζευα κώλους με λιγότερο από 70 χιλιόμετρα. Και φυσικά, είναι αυτονόητο ότι με τη γλίτσα με 10' βροχής δεν οδηγείς με τον ίδιο τρόπο. Και σ' αυτή την περίπτωση όμως, ένα καλό, παλιό πισωκίνητο roadster με μια λαστίχα να (με το συμπάθειο) θα κρατήσει καλύτερα από ότι το Getz με το λαστιχάκι ποδηλάτου, που είναι και σαν βανάκι κιόλας. Αν κάνεις καφρίλες, και τα δύο θα σε στείλουν στην κολώνα πανεύκολα, εξού και το "όλα είναι στο μυαλό του οδηγού". Η λέξη "πισωκίνητο" δε μεταφράζεται αυτομάτως σε "σκοτώστρα". Ναι, θέλει πιο ειδικό τρόπο οδήγησης, δεν είναι τόσο fool-proof. Από την άλλη, τα περισσότερα με πίσω κίνηση είναι σοβαρά αυτοκίνητα και θα κρατήσουν καλύτερα πάνω στη στροφή από ότι οποιοδήποτε "φιλικό προς τον άπειρο οδηγό" 1.2 αμαξάκι. Όταν μιλάμε για τις ίδιες συνθήκες βέβαια, δε σου λέω να βάλεις το 1.2 ρολάροντας με 60 και να μπεις με 90+ με ανοιχτό γκάζι με το πισωκίνητο. Αυτό δεν είναι σύγκριση, είναι ηλιθιότητα. Μην πάμε και σε φρένα τώρα, κι εκεί πανηγυράκι θα γίνει Έχουν βελτιωθεί τα αμάξια, ναι. Και ναι, ένα φτηνό 1200άρι είναι αξιόλογο. Είναι ασφαλές (ενεργητικά και παθητικά). Αλλά ακόμα δε μπορούν να σταθούν δίπλα σε σοβαρά αμάξια σχεδόν σε κανέναν τομέα. Μην συγκρίνουμε τις βούρτσες με τις πού**ες. Σε αυτο με την βροχη διαφωνω....Εει παιζει ρολο το να εχεις καλο λαστιχο και να διωχνει πολλα νερα.Τι να το κανω αμα η λαστιχα να οπως λες φοραει toyo r1r ?...Θα κανει πατιναζ .... Στην βροχη παιζει ρολο το καλο λαστιχο..και στο χιονι οποιο εχει το πιο λεπτο λαστιχο αυτο παει πιο ανετα.(χωρις αλυσιδες μιλαμε παντα) Εσυ δηλαδη με τα 130 στην κλειστη στροφη ησουνα συγκρατημενος και ηξερες τις ικανοτητες τις δικες σου και του αυτοκινητο ; Οχι ενα ****παιδο ησουνα που απο καθαρη τυχη δεν σου εφυγε το αμαξι στην στροφη να παρεις μαζι σου και μια οικογενεια. Και αν αναφερεις οτι με το Getz σου πετουσε κωλο στην στροφη ειναι πασιφανεστατο οτι εισαι κατι παραπανω απο επικινδυνος, μιας και νομιζεις οτι ξερεις να οδηγεις κιολας... Μαρεσει που τον κραζεις λες και ξερεις που τα εκανε αυτα και ποιος ειναι. Εντωμεταξυ τις περισσοτερες φορες αυτοι που κραζουν τους αλλους οτι τρεχουν και ειναι επικινδυνοι ειναι αυτοι που εχουν δημιουργησει και περισσοτερα ατυχηματα. 1
Haldol Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Ναι, ήξερα τι έκανα, ήξερα και που το έκανα. Δε ξέρεις καν αν γνωρίζω πως να οδηγώ σε "μη καθημερινές" συνθήκες. Δε γνωρίζεις καν αν μιλάω για δρόμο με κόσμο, δρόμο στη μέση του πουθενά, ή ακόμα και για πίστα. Αλλά κατά τ' άλλα θεωρείς δεδομένο ότι μπατιλίκιζα μια Ferrari στη Συγγρού. Εύγε. Τώρα το Proxes R1R γαμάτο λαστιχάκι, αλλά όντως υπάρχουν καλύτερα πέλματα για νερό. Σ' αυτό συμφωνούμε. Δεν είναι για τέτοια δουλειά. Αλλά και πάλι, δε ξέρω κατά πόσο ένα "eco" λάστιχο, σε αμφιλεγόμενη κιόλας κατάσταση, θα μπορούσε να ανταπεξέλθει καλύτερα! Και τέτοιου τύπου λάστιχα, είναι σύνηθες φαινόμενο σε μικρά αμάξια.
dimitrisOP Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 και σε βοσκοτοπι να τα εκανες αυτα το κραξιμο δεν το γλυτωνεις
Papakaliati Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Ναι, ήξερα τι έκανα, ήξερα και που το έκανα. Δε ξέρεις καν αν γνωρίζω πως να οδηγώ σε "μη καθημερινές" συνθήκες. Δε γνωρίζεις καν αν μιλάω για δρόμο με κόσμο, δρόμο στη μέση του πουθενά, ή ακόμα και για πίστα. Αλλά κατά τ' άλλα θεωρείς δεδομένο ότι μπατιλίκιζα μια Ferrari στη Συγγρού. Εύγε. Μαρεσει που τον κραζεις λες και ξερεις που τα εκανε αυτα και ποιος ειναι. Εντωμεταξυ τις περισσοτερες φορες αυτοι που κραζουν τους αλλους οτι τρεχουν και ειναι επικινδυνοι ειναι αυτοι που εχουν δημιουργησει και περισσοτερα ατυχηματα. Μα εκει ειναι η μαγεια. Δεν χρειαζεται να ξερω ποιος ειναι. Καταλαβαινω απο τα λογια του που λεει οτι το getz του πετουσε κωλο στην στροφη ενω η φερραρι στα 130 δεν του πετουσε. Η φερραρι ΑΛΛΟΥ οπως ανεφερε, αρα την πηρε πρωτη, δευτερη φορα κατι τετοιο. Και στην Ελλαδα μενει, αν δεν ειναι απο τους 3 ξερω γω που εχουμε και τρεχουν στο Ακροπολις τοτε θα ειναι αχρηστος απο τετοια οδηγηση.
igoods Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Μα εκει ειναι η μαγεια. Δεν χρειαζεται να ξερω ποιος ειναι. Καταλαβαινω απο τα λογια του που λεει οτι το getz του πετουσε κωλο στην στροφη ενω η φερραρι στα 130 δεν του πετουσε. Η φερραρι ΑΛΛΟΥ οπως ανεφερε, αρα την πηρε πρωτη, δευτερη φορα κατι τετοιο. Και στην Ελλαδα μενει, αν δεν ειναι απο τους 3 ξερω γω που εχουμε και τρεχουν στο Ακροπολις τοτε θα ειναι αχρηστος απο τετοια οδηγηση. 0
Haldol Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2015 Μα εκει ειναι η μαγεια. Δεν χρειαζεται να ξερω ποιος ειναι. Καταλαβαινω απο τα λογια του που λεει οτι το getz του πετουσε κωλο στην στροφη ενω η φερραρι στα 130 δεν του πετουσε. Η φερραρι ΑΛΛΟΥ οπως ανεφερε, αρα την πηρε πρωτη, δευτερη φορα κατι τετοιο. Και στην Ελλαδα μενει, αν δεν ειναι απο τους 3 ξερω γω που εχουμε και τρεχουν στο Ακροπολις τοτε θα ειναι αχρηστος απο τετοια οδηγηση. Άχρηστος ή όχι από "τέτοια" οδήγηση, σίγουρα είμαι εκατό χιλιάδες φορές καλύτερος από τους περισσότερους μπάρμπες που στρίβουν και μπαίνουν καταλάθως στη διπλανή λωρίδα, ή βλέπουν κίνδυνο κι αντί για φρένο πατάνε ... κόρνα. Και ναι, την F430 την πήρα πρώτη φορά. Έκτοτε δεν έχει τύχει να την ξαναπάρω κιόλας. Αυτό σημαίνει τι ακριβώς; Διάλεξα να αναφέρω αυτή γιατί είναι το πιο "εντυπωσιακό" από όσα έχω οδηγήσει, που δεν είναι ούτε λίγα αυτοκίνητα, ούτε λίγες φορές, ούτε "απλά" αυτοκίνητα. Περιλαμβάνονται 350Z, TT RS, RS4, κι αρκετά ακόμα που σε ζαλίζουν ακόμα και με το 0-100 τους σε ευθεία. Α, και κάτι άλλο. Που ακριβώς είναι το πρόβλημα στο να πετάξει κώλο ένα αυτοκίνητο; Μαζεύεται ξέρεις. Και πολλές φορές θέλεις να ξεφύγει η ουρά, είτε για παιχνίδι, ή για χρόνο. Μακάρι να υπήρχαν πολλοί οδηγοί που να μπορούσαν και να ελέγξουν (σημαντικότατο) αλλά και να εκμεταλλευτούν την υπερστροφή. Ξέρεις πόσα τρακαρίσματα έχω δει που έγιναν επειδή ο άλλος μπήκε γρήγορα στη στροφή, τρόμαξε και πλακώθηκε στα φρένα; Προτιμώ λοιπόν να έχω μπροστά μου κάποιον που να ξέρει να ισιώσει το αμάξι άμα κάνει λάθος, παρά να φρενάρει κι άλλο και να τον βρω μούρη με μούρη. Πρόσεχε τα λογάκια σου πάντως. Από όσα λες, κι εγώ βγάζω -καθόλου όμορφα- συμπεράσματα για τις ικανότητές σου στο τιμόνι, αλλά δε μπαίνω στη διαδικασία να σε στολίζω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα