Deleroth Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Καλησπέρα ονομάζομαι Ανδρέας είμαι 19 χρονών και φοιτητής στο Πολιτικό στην Νομική στην Αθήνα. Μένω στην Δροσιά και κάνω καθημερινά μία απόσταση 15 λεπτών με το αυτοκίνητο που έχω (το αγόρασα πριν 8 μήνες με 200 ευρο ) για να μάθω να οδηγώ ουσιαστικά . Το αυτοκίνητο αυτό είναι ένα toyota yaris 2000 σε κακή κατάσταση με πάρα πολλά χιλιόμετρα. Μετά από οικονομίες και κυρίως την συνεισφορά των γονέων-παππούδων, κατάφερα να μαζέψω 7.000 ευρό . Η χρήση όπως σας είπα είναι 30 λεπτά την μέρα που κάνω , (να πάω μέχρι το τρένο στην Κηφισιά και να γυρίσω σπίτι αργά το απόγευμα), και βόλτες . Ψάχνω ένα αυτοκίνητο για την ηλικία μου γενικότερα, αλλά πραγματικά δεν θέλω κάτι σαν το yaris . Μπορώ να χαλάω 500-550 ευρό τον χρόνο μάξιμουμ σε πινακίδας και ασφάλειας για αυτό δεν κοιτάω πάνω από 1.800 κυβικά. Θέλω κάτι σαν mx5 ή Toyota MR2 τα οποία είναι σε αυτά τα λεφτά και είναι πανέμορφα και γρήγορα αυτοκίνητα , θέλω να φύγω από την σαπίλα ... Ένας φίλος μου έχει μιλήσει για Lotus elan , σε καλή κατάσταση αλλά είναι πάρα πολύ παλιό αυτοκίνητο και θα μου βγάλει πολλά προβλήματα φοβάμαι. Θα ήθελα μερικές προτάσεις από εσάς για το τι θα μπορούσα να κάνω !
dobro Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 το Lotus elan ξεχασε το, για το απλο λογο οτι ειναι ζημιαρικο αμαξι.Για καμπριο που ψαχνεις , κοιτα με Hardtop για ασφαλεια,μη σου ριξει καμια στιλιετια κανεις στην οροφη .Δλδ κατι σαν.... http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5384813/