Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κι αλλο παραδειγμα οπου η R9 290X με 4GB

 

τον πινει απο GTX 780  με 3GB σε Ultra high settings στο Unity

 

 

http://www.gamersnexus.net/game-bench/1692-assassins-creed-unity-gpu-benchmark

 

acu-bench-ultra.jpg

 

Τα FPS (avg και min) γενικοτερα δεν δινουν πληρη εικονα της αποδοσης απο μονα τους. Ιδικα οταν μιλαμε για διαφορες μεταξυ ιδιων-παρομοιων GPU με διαφορετικες μονο VRAM.

Σημασια εχουν και τα Frame Times, απο τα οποια εξαρταται και το micro stuttering. Stuttering μπορει να συμβει και στα 120fps.

 

Με μια δυνατη καρτα γραφικων 2GB VRAM σιγουρα θα δεις stuttering ή fps drop σε καποιο σημειο ενος παιχνιδιου που χρειαζεται παραπανω απο 2GB μνημη για τα texture του, οπως το Watch Dogs ή το Far Cry 4 σε Max settings που θελουν 3GB

Με την ιδια καρτα γραφικων αλλα με 4GB VRAM, θα εχεις τα ιδια FPS, χωρις ομως να εχεις το stuttering και τα drops που πιθανος να ειχες παραπανω.

 

Επισης σχετικα με τα Benchmarks το διαφορων site, αν ο tester εχει στο PC του 16GB Ripjaws4 DDR4 3300Mhz μπορει να βγαλει ενα Α αποτελεσμα και με μια APU, μην περιμενεις μετα εσυ να βγαλεις το ιδιο Α αποτελεσμα με την ιδια APU στο PC σου με την τα 4GB DDR3 1333Mhz CL9.

Ετσι και με τις καρτες γραφικων, οταν το παιχνιδι γεμισει full τη VRAM, χρησιμοποιει και τη RAM.

Ειχα ανεβασει και

παλιοτερα με την GTX670 2GB σε PC με 16GB RipjawsX 2133MHz σε Ultra ολα στα 1080p με FXAA και το παιχνιδι ετρεχε νερο στα ~45fps υπο τις δυσκολοτερες συνθηκες. Με την ιδια καρτα σε ολο μου PC με 8GB Kingstone 1333Mhz το παιχνιδι ειχε συχνα fps drops και stuttering υπο τις ιδιες συνθηκες, οπως ειχαν και πολλοι αλλοι χρηστες.

 

Στο Benchmark που postαρες παραπανω ο tester χρησιμοποιει 16GB DDR3 2133Mhz RAM. Για τις καρτες με λιγοτερο απο 4GB VRAM (στην συγκεκριμενη περιπτωση) δεν μπορεις να ξερεις τα αποτελεσματα με τις πιο αργες RAM που μπορει να εχεις εσυ η καποιος στο PC του. Επισης στο bench αυτο δεν βλεπουμε frametimes οποτε δεν ξερουμε αν υπαρχει stuttering, που, και ποσο.

  • Like 2
Δημοσ.

Γιατί δεν τα μετράμε ολα σε fps.

Αν.ηταν έτσι θα παίζαμε ολοι lol με gtx titan ,να πιάνουμε το fps cap και να γουστάρουμε.

Οταν ενα παιχνιδι δεν βρίσκει τη vram που απαιτεί ,εκτος οτι μπαίνει στη διαδικασία να τραβάει ram απο το συστημα ,οπότε τα ευρώ που γλυτωσες απο τη φτηνή καρτα πρεπει να τα σκασεις σε ram και ssd , μετράει και η εμφάνιση,πως να το κάνουμε;

Για αυτο λεω και ξαναλέω οτι δεν ειναι μονο τα fps το θέμα.

 

 

 

To έχουμε χάσει εντελώς , που κολλάει τώρα ο SSD με το θέμα?Έλεος δλδ.................Εγώ πάλη πιστεύω ότι φταίει το mouse , το CD rom , τα καλώδια Sata κλπ.

 

Πλάκα έχεις ρε φίλε, είναι η δεν είναι τα FPS η βασική μέτρηση για της κάρτες γραφικών ΝΑΙ η ΟΧΙ? βρες μου εσύ και βάλε μας link ποιο σοβαρό Site η περιοδικό βάζει στης μετρήσεις του το frame Buffer και πόσο Vram τραβάει μια κάρτα από το σύστημα . Είτε σου αρέσει είτε όχι στις κάρτες γραφικών το μόνο θέμα είναι τα FPS τέλος.

Δημοσ.

Τα FPS (avg και min) γενικοτερα δεν δινουν πληρη εικονα της αποδοσης απο μονα τους. Ιδικα οταν μιλαμε για διαφορες μεταξυ ιδιων-παρομοιων GPU με διαφορετικες μονο VRAM.

Σημασια εχουν και τα Frame Times, απο τα οποια εξαρταται και το micro stuttering. Stuttering μπορει να συμβει και στα 120fps.

 

Με μια δυνατη καρτα γραφικων 2GB VRAM σιγουρα θα δεις stuttering ή fps drop σε καποιο σημειο ενος παιχνιδιου που χρειαζεται παραπανω απο 2GB μνημη για τα texture του, οπως το Watch Dogs ή το Far Cry 4 σε Max settings που θελουν 3GB

Με την ιδια καρτα γραφικων αλλα με 4GB VRAM, θα εχεις τα ιδια FPS, χωρις ομως να εχεις το stuttering και τα drops που πιθανος να ειχες παραπανω.

 

Επισης σχετικα με τα Benchmarks το διαφορων site, αν ο tester εχει στο PC του 16GB Ripjaws4 DDR4 3300Mhz μπορει να βγαλει ενα Α αποτελεσμα και με μια APU, μην περιμενεις μετα εσυ να βγαλεις το ιδιο Α αποτελεσμα με την ιδια APU στο PC σου με την τα 4GB DDR3 1333Mhz CL9.

Ετσι και με τις καρτες γραφικων, οταν το παιχνιδι γεμισει full τη VRAM, χρησιμοποιει και τη RAM.

Ειχα ανεβασει και

παλιοτερα με την GTX670 2GB σε PC με 16GB RipjawsX 2133MHz σε Ultra ολα στα 1080p με FXAA και το παιχνιδι ετρεχε νερο στα ~45fps υπο τις δυσκολοτερες συνθηκες. Με την ιδια καρτα σε ολο μου PC με 8GB Kingstone 1333Mhz το παιχνιδι ειχε συχνα fps drops και stuttering υπο τις ιδιες συνθηκες, οπως ειχαν και πολλοι αλλοι χρηστες.

 

Στο Benchmark που postαρες παραπανω ο tester χρησιμοποιει 16GB DDR3 2133Mhz RAM. Για τις καρτες με λιγοτερο απο 4GB VRAM (στην συγκεκριμενη περιπτωση) δεν μπορεις να ξερεις τα αποτελεσματα με τις πιο αργες RAM που μπορει να εχεις εσυ η καποιος στο PC του. Επισης στο bench αυτο δεν βλεπουμε frametimes οποτε δεν ξερουμε αν υπαρχει stuttering, που, και ποσο.

 

ειναι ευρεως γνωστο πως οταν τεσταρουμε GPUs κλπ. στηνουμε state of the art μηχανηματα ακριβως για  το λογο ωστε να μη δημιουργηθει bottleneck απο αλλου και να βγαλουν οι καρτες τις οποιες διαφορες πανω στα δικα τους ορια,

 

αυτο ομως δε σημαινει οτι οποιος εχει ενα μηχανημα που αποκλινει απο αυτα ενός bench θα σωθει απο τη vram!

και επισης οταν μιλαμε για καρτες του 2015 μιλαμε και για αντιστοιχα συγχρονα μηχανηματα 2-3ετιας τουλαχιστον

 

εδω βλεπουμε να τρεχουν το Unity κυριολεκτικα στα ορια του και 2 αντιστοιχες καρτες με 3gb vram οχι μονο να μη κολωνουν αλλα να βαζουν κατω την R9 των 4gb !

Δημοσ.

Δηλαδη το οτι ουτε η 980 δεν μπορεσε να ξεπερασει τα 60fps σε Ultra δεν σε προβληματιζει καθολου??Και σκεψου οτι μιλαμε για 1080p αναλυση,που να ανεβαινε κιολας παραπανω σε αναλυση.

Δημοσ.

Δηλαδη το οτι ουτε η 980 δεν μπορεσε να ξεπερασει τα 60fps σε Ultra δεν σε προβληματιζει καθολου??Και σκεψου οτι μιλαμε για 1080p αναλυση,που να ανεβαινε κιολας παραπανω σε αναλυση.

 

Καλα το benchmark το εκαναν 12 Νοεμβρη, την ημερα της κυκλοφοριας του, το παιχνιδι σερνοταν τοτε πριν τα δυο πρωτα patchs. Μετα τα patchs το επαιζα στα ~40fps (min 30) σε 2560x1440 Ultra High settings με FXAA, στην GTX970 μου.

Δημοσ.

1ον  απο την αρχη  μιλησα για τη 960 του αρθρου,

 

2ον ακομα κι οταν το θεμα απλωσε γενικα για πανω απο 2gb πουθενα δεν ειδα μια τεκμηριωμενη αναλυση που να τα δικαιολογει και να εχει μετρησιμα καλυτερη αποδοση, 

το μονο που εξακολουθω να διαβαζω ειναι οτι απλα μερικα παιχνιδια χρησιμοποιουν παραπανω απο 2gb vram

so fucking what?

 

3ον που πας ρε καραμητρο τη σημερον ημερα να παιξεις ultra high settings χωρις ενα αξιοπρεπες μηχανημα με ssd, 8gb ram με μονη καραμελα τη vram μιας midrange καρτας ή μια προ 3ετιας που την εχουν ταριχευσει με 3gb;

 

κι αν εχεις 4gb ram συστηματος μηπως ειναι καλυτερη επενδυση να αγορασεις καρτα με πανακριβη vram που θα ενεργει ενιοτε σε κακογραμμενα ports με αμφισημα αποτελεσματα, αντι να βαλεις αλλα 4gb ram να δεις ασπρη μερα και στα games και παντου;

γνωριζεις οτι πρεπει να εχεις τουλαχιστον διπλασια μνημη συστηματος απο αυτην της GPU αν θες να τρεχεις smooth?

η vram νομιζεις θα σε σωσει τρομαρα σου; που μου θες και επενδυση στο μελλον;

Δημοσ.

νομιζω πως αδικα τρωγοσαστε ρε παιδια...οταν κυκλοφορησει η καρτα και βγουν benchmarks θα κρινουμε τις δυνατοτητες της . παντως καθαρα προσωπικη γνωμη ειναι πως ετσι οπως αυξανονται οι απαιτησεις για παιχνιδια , δεν νοειται να βγαινει νεα καρτα με μικροτερο διαυλο μνημης απο το μοντελο που (υποτιθεται) αντικαθιστα

Δημοσ.

νομιζω πως αδικα τρωγοσαστε ρε παιδια...οταν κυκλοφορησει η καρτα και βγουν benchmarks θα κρινουμε τις δυνατοτητες της . παντως καθαρα προσωπικη γνωμη ειναι πως ετσι οπως αυξανονται οι απαιτησεις για παιχνιδια , δεν νοειται να βγαινει νεα καρτα με μικροτερο διαυλο μνημης απο το μοντελο που (υποτιθεται) αντικαθιστα

 

αν δεις τα specs και λαβεις υποψη αυτο που αναφερει το αρθρο οτι δλδ: (Maxwell memory architecture is 33% more efficient than Kepler )

 

τοτε ειναι σχεδον ισαξια της 770 της προηγουμενης γενιας, 

 

οτι ακριβως ισχυει πανω κατω και για την 970 με την 780

 

οπως ισχυε παντοτε διαχρονικα και για ολες τις νεοτερες X60 vs X70 προηγουμενων γενεων 

 

απλα καποιοι μυρωδιαδες διαβασαν ενα bus κι ενα vram και τους ξυνισε αγνοωντας ολα αυτα και οπως φαινεται και πολλα περισσοτερα

Δημοσ.

εγω μιλησα με απτα παραδειγματα και links και αδιαμφισβητητα στοιχεια που ακομα περιμενουν μια σοβαρη αντιπαραθεση, απο ενα σημειο και μετα οταν δε βλεπω σοβαρο αντιλογο θα κανω κι εγω χαβαλε

 

αντιθετως εσυ εξακολουθεις να κανεις κακιστο χιουμορ με καμμενους και μπολικο τρολινγκ

 

ουσιαστικα επιχειρηματα ΜΗΔΕΝ

 

δε περιμενω κατι περισσοτερο πλεον...

Δημοσ.

θα μιλω ευγενεστατα .

παρακαλω να απαντησεις ωστε να καταληξουμε στο συμπερασμα μου .Δεν ξαναειρωνευομαι.

Δημοσ.

νομιζω πως αδικα τρωγοσαστε ρε παιδια...οταν κυκλοφορησει η καρτα και βγουν benchmarks θα κρινουμε τις δυνατοτητες της . παντως καθαρα προσωπικη γνωμη ειναι πως ετσι οπως αυξανονται οι απαιτησεις για παιχνιδια , δεν νοειται να βγαινει νεα καρτα με μικροτερο διαυλο μνημης απο το μοντελο που (υποτιθεται) αντικαθιστα

 

Ο διαυλος μνημης δεν εχει καποια αμεση σχεση με τις επιδοσεις. Οι GTX980 και GTX970 χρησιμοποιουν 256bit ευρος διαυλου, καθως ειναι αρκετος για τις νεες τεχνικες συμπιεσεις και μεθοδους που χρησιμοποιουν.

Για να σχεδιαστηκε η GTX960 με 128bit ευρος διαυλου προφανως και της ειναι αρκετο.

Οσο μικροτερο και ταυτοχρονα επαρκες ειναι το ευρος διαυλου, τοσο απλουστερο και οικονομικοτερο ειναι το hardware και τοσο λιγοτερα memory traces χρειαζεται να δρομολογηθουν.

Δημοσ.

Τα είπε όλα ο Cowboy πιο πανω. άμα θέλετε να το καταλάβετε έχει καλός αλλιώς dream on. όταν η vram γεμίζει και χρησημοπιείται η κανονική που είναι 5 φορές πιο αργή σε μία απότομη σκηνή μέσα στο παιχνίδι "ένα απότομο γύρισμα του ποντικιού 360oπχ" θα επιφέρει το στιγμιαίο lag, stutter, φαίνεται απο τις βουτιές που κάνουν τα fps. Ειδικά σε παιχνίδια με μεγάλο land of field ανοιχτού κόσμου το φαινόμενο αυτό είναι και πιο εκνευριστικό. Αυτά τα ολίγα.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα καταληξω μονος μου λοιπον ,αν και την απαντηση την ξερεις .


Ναι ,οντως χρειαζεται να εχεις πολυ ram ,και ναι ,χρειαζεται και ο ssd που παραξενευεται ο diver gr  και paging file,ηθελα μονος σου να το πεις .


Γιατι ομως χρειαζονται αυτα ;


Τοσο καιρο δεν κοιταμε αν εχουμε μπουκαλι στη cpu και στη gpu; 


"Χρειαζονται" λοιπον αυτα ,γιατι δiχως τους ,μαντεψτε...


Δε φτανει η  vram .


Mα για μια αναλυση 1080P θελουμε τοση vram ?


Εξηγησα τους λογους ,που επαναλμβανω στο thelab εχουν αναλυθει μια χαρα απο καλυτερους γνωστες .


Εχουμε πλεον πολυ κακα ports ,και για να ενισχυθει η εικονα των κονσολων ,αλλα και επειδη στις κονσολες εχουμε 8 gb vram αν και shared .


 


Οπως ξαναειπα ,εδω θα ειμαστε ,και αν δε βγουν πολυ γρηγορα καρτες με 6 και με 8 gb vram να με κραζετε για τρια χρονια σερι .


 


Το watchdogs δινει για pc recommended ram/vram 8/2 gb  και ultra ram/vram 8 or more/3gb or more .


 


Σου ειπα οτι ειναι κατι που εχει συζητηθει προ πολλου ,αλλο που εσυ ασχολεισαι τωρα .


Αφου τοσο πολυ θες λινκ κτλ και δε σου κανουν οι προσωπικες εμπειριες κανενος απο εδω μεσα παρε μερικα που ειδα στα προχειρα ,μπας και οι αλλοι μιλανε πιο ομορφα .


 


Τα φιλια μου .


 


http://steamcommunity.com/app/243470/discussions/0/540743128826213797/?l=greek


 


http://www.reddit.com/r/Amd/comments/2lgznu/i_now_understand_why_amd_and_nvidia_are_pushing/


 


http://techreport.com/news/27295/get-ready-for-more-graphics-cards-with-8gb-of-ram


 


http://www.pcgamesn.com/welcome-to-the-vram-apocalypse


  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...