Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

στειλε και σε μας φωτο..δεν γινεται απο αστοχεια υλικου να μην σου αλλαζουν ram!

η εκανες κατι εσυ και μας το κρυβεις ή η μητρικη σου ειναι χαλασμενη ή ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΕ να σου αλλαξουν τις ram

Δημοσ.

Gskill ειχα ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ RMA  ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (TAIWAN  ΝΟΜΙΖΩ..) ΚΑΙ  κανένα πρόβλημα..... Προφανώς εδώ η μνήμη 'εχει εμφανή προβλήματα αλλοίωσεις ( ίσως καμμενα μέρη...) και χωρίς παρεξήγηση για τον φιλο που άνοιξε το θέμα ...εαν θες βοηθεια δίνεις όλα τα δεδομενα.... αλλιώς η συζήτηση είναι θεωρητική... Εαν πχ  έχει σπάσει  ένα τσιπακι  (που σημενει πτώση χτύπημα κτλ..) η  lifetime warratny  δεν ισχυςι...

Καλήμερα

Έστειλα mail σε Ευρώπη με φωτογραφία μαζί που δείχνει ένα καμμενο πινάκι από την μια πλευρά.

Πάντως σε ευχαριστώ πολύ !!!

Δημοσ.

Καλήμερα

Έστειλα mail σε Ευρώπη με φωτογραφία μαζί που δείχνει ένα καμμενο πινάκι από την μια πλευρά.

Πάντως σε ευχαριστώ πολύ !!!

 

δοκιμασες να το καθαρισεις με καθαρό οινοπνευμα;

Δημοσ.

Αγαπητέ paulchro.

Δεν είναι το θέμα μην τους κακολογήσω ή όχι. Απλά δεν θέλω υπάρχουν και άλλοι τρόποι να πικάρεις κάποιον ( εν προκειμένου την επιχείρηση ) 

 

Σε Ευχαριστω 

Δημοσ.

Μ αρεσει που δεν λες το καταστημα μη τους κακολογησεις..

Να πει το κατάστημα γιατί ακριβώς; Η ίδια η εταιρεία του απάντησε. Εαν κάνεις και τον κόπο να δεις την φωτογραφία θα καταλάβεις το λόγο. Εκτός και αν πιστεύεις οτι για να είσαι εσύ οκ πχ πρέπει να κρεμάνε στον τοίχο τα πράγματα που επιστρέφει ο καθένας μας και είναι φως φανάρι εκτός εγγύησης.

Αγαπητέ paulchro.

Δεν είναι το θέμα μην τους κακολογήσω ή όχι. Απλά δεν θέλω υπάρχουν και άλλοι τρόποι να πικάρεις κάποιον ( εν προκειμένου την επιχείρηση )

 

Σε Ευχαριστω

Αν και λυπάμαι που έγιναν έτσι τα πράγματα καταλαβαίνεις ότι το κατάστημα δεν φταίει σε κάτι.

Είχες κάποιο πρόβλημα με το PC σε κάποιο άλλο πιστ σου. Μήπως έβγαλες έβαλες τις μνήμες και δεν κάθησε καλά ή μπήκε ανάποδα; Ρωτάω γιατί το έχω δει και αυτό.

Φυσικά χωρίς να θέλω να σε προσβαλλω έτσι; Απλά κάνω μια υπόθεση, άλλωστε όλοι κάνουν λαθοι.

Δημοσ.

Να πει το κατάστημα γιατί ακριβώς; Η ίδια η εταιρεία του απάντησε. Εαν κάνεις και τον κόπο να δεις την φωτογραφία θα καταλάβεις το λόγο. Εκτός και αν πιστεύεις οτι για να είσαι εσύ οκ πχ πρέπει να κρεμάνε στον τοίχο τα πράγματα που επιστρέφει ο καθένας μας και είναι φως φανάρι εκτός εγγύησης.

 

Αν και λυπάμαι που έγιναν έτσι τα πράγματα καταλαβαίνεις ότι το κατάστημα δεν φταίει σε κάτι.

Είχες κάποιο πρόβλημα με το PC σε κάποιο άλλο πιστ σου. Μήπως έβγαλες έβαλες τις μνήμες και δεν κάθησε καλά ή μπήκε ανάποδα; Ρωτάω γιατί το έχω δει και αυτό.

Φυσικά χωρίς να θέλω να σε προσβαλλω έτσι; Απλά κάνω μια υπόθεση, άλλωστε όλοι κάνουν λαθοι.

Δικο μου το λάθος αλλά άργησα το καταλάβω.

Σε ευχαριστώ

Δημοσ.

Δεν θέλω να πω κατάστημα.Το θέμα είναι εάν έπρεπε ή όχι να μου γίνει αντικατάσταση.

 

Ευχαριστω

Δεν σε βλέπω πολύ αποφασισμένο. :)

Δημοσ.

Δεν σε βλέπω πολύ αποφασισμένο. :)

Καλησπερα

Αποφασισμένο ως προς τι . Αφού είπα και πιο πάνω δικό μου ήταν το λάθος.

Σε ευχαριστώ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...