Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα ένα set ram από γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα Μετά από σχεδόν  ένα μήνα λειτουργίας  μου κάηκε η μια μνήμη. Απευθύνθηκα στο  τμήμα service της εταιρίας.  Παρέλαβαν τις μνήμες για τις ελέγξουν και φυσικά απεφάνθησαν ότι η μια ήταν όντως καμμένη. ΑΛΛΑ!!!! Δεν είχα αντικατάσταση προϊόντος. Ο λόγος σύμφωνα με τον τεχνικό ήταν το γεγονός ότι αφού εστάλη η φωτογραφία της καμμένης μνήμης στην εταιρία, η εταιρία αποφάνθηκε ότι δεν θα αντικαταστήσει στο κατάστημα την μνήμη διότι είναι υπαιτιότητα του αγοραστή.  Πως γίνεται όμως να τοποθετήσω τις μνήμες στο pc και μετά από ένα μήνα να μου καεί. Αν ήταν δική μου υπαιτιότητα  το πρόβλημα θα φαίνονταν με την τοποθέτηση και όχι μετά από ένα μήνα λειτουργίας του υπολογιστή. 

 

 

Ευχαριστω πολύ. 

 

 

post-272087-0-36827400-1421929922_thumb.jpg

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Υπαιτιοτητα του αγοραστη συνηθως ειναι οταν υπαρχει καποια εμφανης βλαβη ( πχ εσπασε καπου).

Επισης με overclocking με παραπανω voltage απο το κανονικο χανεις την εγγυηση σου.

Εαν επεσε νερο τοτε δεν νομιζω να φαινεται αλλα φταιει ο αγοραστης.

 

Δεν μπορω να σκεφτω καποιον αλλο τροπο που μπορει καποιος να χαλασει την ram του

Δημοσ.

Κατ αρχήν δεν κάνω overclocking. Δεν έπεσε νερό. Όταν την αγόρασα δούλευε κανονικά και δεν ήταν κανένα πινάκι  σπασμένο.   Κάποια στιγμή ανακάλυψα ότι από τα 4Gb έβλεπε τα 2. Άνοιξα τον υπολογιστή να δω τις μνήμες. Μόλις άνοιξα  και να αφαιρώ  τις μνήμες και έμεινε η μια που είχε πρόβλημα τότε έκανε πολλά "μπίπ" και δεν μπούταρε.   Μετά κατάλαβα ότι ήταν καμμένη. Στο κατάστημα δήλωσα ότι είναι καμμένη. Μου ζήτησαν όπως είναι φυσικό, έλεγχο. Τα υπόλοιπα τα περιγράφω.

 

Ευχαριστω Πολύ

Δημοσ.

Στο πα και προσωπικά , το συγγεκριμένο προιόν από την στιγμή που ήταν ελαττωματικό έπρεπε να αντικατασταθεί, αφου εχει εγγυηση πάνω του ακόμη... Πρεπει να αλλαχθει από το κατάστημα!

Δημοσ.

Τι άλλο μπορώ να κάνω ? Αφού τους έχω μιλήσει τόσες φορές.Θα στείλω και mail τώρα στο servise.

 

Ευχαριστω πολύ 

Δημοσ.

Δεν θέλω να πω κατάστημα.Το θέμα είναι εάν έπρεπε ή όχι να μου γίνει αντικατάσταση.

 

Ευχαριστω

Δημοσ.

Επικοινωνεισε κατευθείαν με την εταιρεία

γιατι δεν το λες? πλαισιο?η' e-shop?

GSkill εισάγει το Eshop.
Δημοσ.

Δεν θέλω να πω κατάστημα.Το θέμα είναι εάν έπρεπε ή όχι να μου γίνει αντικατάσταση.

 

Ευχαριστω

 

Αφού το κατάστημα (που κρύβεις) έβγαλε το πόρισμα και στις έβγαλε εκτός εγγύησης τί το κρύβεις ?

Δημοσ.

Δεν μου διευκρινησαν αν έστειλαν την φωτογραφία στον εισαγωγέα η στην ίδια την Gskill.

 

Σας ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...