Επισκέπτης Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) Αγόρασα ένα set ram από γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα Μετά από σχεδόν ένα μήνα λειτουργίας μου κάηκε η μια μνήμη. Απευθύνθηκα στο τμήμα service της εταιρίας. Παρέλαβαν τις μνήμες για τις ελέγξουν και φυσικά απεφάνθησαν ότι η μια ήταν όντως καμμένη. ΑΛΛΑ!!!! Δεν είχα αντικατάσταση προϊόντος. Ο λόγος σύμφωνα με τον τεχνικό ήταν το γεγονός ότι αφού εστάλη η φωτογραφία της καμμένης μνήμης στην εταιρία, η εταιρία αποφάνθηκε ότι δεν θα αντικαταστήσει στο κατάστημα την μνήμη διότι είναι υπαιτιότητα του αγοραστή. Πως γίνεται όμως να τοποθετήσω τις μνήμες στο pc και μετά από ένα μήνα να μου καεί. Αν ήταν δική μου υπαιτιότητα το πρόβλημα θα φαίνονταν με την τοποθέτηση και όχι μετά από ένα μήνα λειτουργίας του υπολογιστή. Ευχαριστω πολύ. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2015 από Επισκέπτης
sDGam Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Υπαιτιοτητα του αγοραστη συνηθως ειναι οταν υπαρχει καποια εμφανης βλαβη ( πχ εσπασε καπου). Επισης με overclocking με παραπανω voltage απο το κανονικο χανεις την εγγυηση σου. Εαν επεσε νερο τοτε δεν νομιζω να φαινεται αλλα φταιει ο αγοραστης. Δεν μπορω να σκεφτω καποιον αλλο τροπο που μπορει καποιος να χαλασει την ram του
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Κατ αρχήν δεν κάνω overclocking. Δεν έπεσε νερό. Όταν την αγόρασα δούλευε κανονικά και δεν ήταν κανένα πινάκι σπασμένο. Κάποια στιγμή ανακάλυψα ότι από τα 4Gb έβλεπε τα 2. Άνοιξα τον υπολογιστή να δω τις μνήμες. Μόλις άνοιξα και να αφαιρώ τις μνήμες και έμεινε η μια που είχε πρόβλημα τότε έκανε πολλά "μπίπ" και δεν μπούταρε. Μετά κατάλαβα ότι ήταν καμμένη. Στο κατάστημα δήλωσα ότι είναι καμμένη. Μου ζήτησαν όπως είναι φυσικό, έλεγχο. Τα υπόλοιπα τα περιγράφω. Ευχαριστω Πολύ
kxs14 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Στο πα και προσωπικά , το συγγεκριμένο προιόν από την στιγμή που ήταν ελαττωματικό έπρεπε να αντικατασταθεί, αφου εχει εγγυηση πάνω του ακόμη... Πρεπει να αλλαχθει από το κατάστημα!
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Τι άλλο μπορώ να κάνω ? Αφού τους έχω μιλήσει τόσες φορές.Θα στείλω και mail τώρα στο servise. Ευχαριστω πολύ
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δεν θέλω να πω κατάστημα.Το θέμα είναι εάν έπρεπε ή όχι να μου γίνει αντικατάσταση. Ευχαριστω
panagiwths1987 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 γιατι δεν το λες? πλαισιο?η' e-shop?
TEOKOS Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Επικοινωνεισε κατευθείαν με την εταιρεία γιατι δεν το λες? πλαισιο?η' e-shop?GSkill εισάγει το Eshop.
Vasilis 07 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δεν θέλω να πω κατάστημα.Το θέμα είναι εάν έπρεπε ή όχι να μου γίνει αντικατάσταση. Ευχαριστω Αφού το κατάστημα (που κρύβεις) έβγαλε το πόρισμα και στις έβγαλε εκτός εγγύησης τί το κρύβεις ?
nikos1982 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 πες ποιο ψιλικατζίδικο ειναι......... μην μασας.
Sarandis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Αν όντως ισχύει οτι η εταιρία (gskill) είπε οτι δεν κάνει αλλαγή, τι σχέση έχει το κατάστημα. Εγώ θα τους έστελνα mail επιτόπου.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2015 Δεν μου διευκρινησαν αν έστειλαν την φωτογραφία στον εισαγωγέα η στην ίδια την Gskill. Σας ευχαριστώ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα