Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο CEO της Tesla και CTO της SpaceX, Elon Musk μοιράστηκε κάποιες νέες πληροφορίες μέσω του Twitter για το εγχείρημα Hyperloop.Σύμφωνα με τον Musk, το σύστημα μαζικής μεταφοράς των 1125 χλμ/ω θα αποκτήσει μία δοκιμαστική "γραμμή" (πίστα), όπου εταιρείες και σχολεία με τις μαθητικές τους ομάδες θα μπορούν να επισκέπτονται για να πραγματοποιούν δοκιμές στις κάψουλες που θα σχεδιάζουν και θα κατασκευάζουν.

O Elon Musk λέει ότι το Τέξας κατά πάσα πιθανότητα έχει το προβάδισμα για την φιλοξενία της γραμμής, η οποία θα έχει κατά πάσα πιθανότητα μήκος 8 χιλιομέτρων.

 

Να θυμίσουμε ότι η SpaceX ανακοίνωσε ότι οι νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας θα κατασκευαστούν στο Brownsville και πως μία από τις πολιτείες που είχαν λάβει υπόψη στην Tesla για την κατασκευή του Gigafactory (κατασκευή μπαταριών) ήταν επίσης το Τέξας, οπότε φαίνεται πως η περιοχή είναι βολική για τις δραστηριότητες των εταιρειών του Musk.

 

Υπάρχει επίσης η πιθανότητα διεξαγωγής ετήσιων μαθητικών διαγωνισμών με υψηλής ταχύτητας κάψουλες που θα κινούνται (με κινητήριο δύναμη τον ηλεκτρομαγνητισμό) στον ειδικά σχεδιασμένο αγωγό/ τούνελ.

Να αναφέρουμε ότι μία εταιρεία από την California (crowdfunded εγχείρημα) έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζει μοντέλα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τις κάψουλες μεταφοράς του Hyperloop, αν και ακόμα δεν έχει ανακοινώσει κάποιο λειτουργικό πρωτότυπο.

 

Μάλιστα η εταιρεία έχει προτείνει αλλαγές στο αρχικό σχέδιο του Musk, όπως είναι η αντικατάσταση του απλού αέρα στον αγωγό με ένα ειδικό μείγμα αερίων αλλά το πιθανότερο είναι η νέα πίστα να μην περιλαμβάνει τις συγκεκριμένες αλλαγές.

 

Με την μονάδα που θα κατασκευαστεί δεν θα μπορέσουν να αντιμετωπιστούν οι σοβαρότερες δυσκολίες του εγχειρήματος (σταθερότητα, ασφάλεια και εξασφάλιση πορείας με τόσο υψηλές ταχύτητες) αλλά αποτελεί ένα ενθαρρυντικό σημάδι, ότι ο Musk δεν ξέχασε το Hyperloop.

 

Link.png Site: Engadget

Link.png Site: The Verge

Δημοσ.

θα θελα να δω πως θα σταματαει αυτο. Με ολη την αδρανεια που θα εχει μια μαζα που κινειται με τετοια ταχυτητα θα παιρνει λιγη ωρα να φρεναρει

Δημοσ.

 

 

Με την μονάδα που θα κατασκευαστεί δεν θα μπορέσουν να αντιμετωπιστούν οι σοβαρότερες δυσκολίες του εγχειρήματος (σταθερότητα, ασφάλεια και εξασφάλιση πορείας με τόσο υψηλές ταχύτητες)
"Use Ηλεκτρομαγνητισμό Luke!!" 
-Οχι εγώ, μία φωνή απο το υπερπέραν :P

Πολύ μου αρέσει αυτός ο τύπος. Ό,τι κάνει δεν το κάνει μόνο για τα λεφτά αλλά και για την καύλα του.

That's the proper way to do things ;)

 

ΥΓ: Κατι δεν πάει καλά με τα quotes στο quickreply box. Η αυτό, η εγώ αρχίσει να γερνάω :(

Δημοσ.

 

Πετώντας σήμερα πάνω από τον Ατλαντικό, βλέπεις ταινίες και αράζεις με τον μαξιλαράκι στον ποπό και την κουβερτούλα στα πόδια. 100 χρόνια πριν, όλοι λοιδωρούσαν τους αδερφούς Wright. Progress.

  • Like 9
Δημοσ.

Κάποιος πρέπει να του πει για καλό και για κακό πως το να σπάει το φράγμα του ήχου θα είναι μεγάλο πρόβλημα αμα δεν υπάρχει ηχομόνωση στην διαδρομή που θα ακολουθεί, ειδικά αν περνάει μέσα απο κατοικημένες περιοχές.. πρόστιμα να δουν τα μάτια σου για καταστροφή δημόσιας περιουσίας :P

Δημοσ.

θα θελα να δω πως θα σταματαει αυτο. Με ολη την αδρανεια που θα εχει μια μαζα που κινειται με τετοια ταχυτητα θα παιρνει λιγη ωρα να φρεναρει

Όπως σταματάνε και τα τραίνα. Προφανώς και θα χρειάζοντια μεγαλύτερες δυνάμεις (καθώς τα τραίνα δεν κινούνται με 1125χλμ/ώρα), ωστόσο θα έχουν και μικρότερη μάζα/βάρος λόγω α) ελαφρύτερων υλικών κατασκευής, και β) φαντάζομαι μικρότερο μήκος.

Δημοσ.

θα θελα να δω πως θα σταματαει αυτο. Με ολη την αδρανεια που θα εχει μια μαζα που κινειται με τετοια ταχυτητα θα παιρνει λιγη ωρα να φρεναρει

μαγνητικά φρένα τεχνολογίας maglev, όπως αυτα που χρόνια τώρα έχουν τα μαγνητικά υπερυψωμένα τρένα στην ιαπωνία...

 

υ.γ. Ειμαι φυσικός και έχω κάνει σχετική εργασία στο μαθημα εφαρμοσμένος μαγνητισμός, οπότε δεν έιναι τίποτα το ιδιαίτερο να το σταματήσεις, 

  • Like 3
Δημοσ.

θα θελα να δω πως θα σταματαει αυτο. Με ολη την αδρανεια που θα εχει μια μαζα που κινειται με τετοια ταχυτητα θα παιρνει λιγη ωρα να φρεναρει

την επιταχυνστη την επιτυγχανει με μαγνητες προφανως και την επιβραδυνση το ιδιο

Δημοσ.

Πετώντας σήμερα πάνω από τον Ατλαντικό, βλέπεις ταινίες και αράζεις με τον μαξιλαράκι στον ποπό και την κουβερτούλα στα πόδια. 100 χρόνια πριν, όλοι λοιδωρούσαν τους αδερφούς Wright. Progress.

Δεν το έγραψα σαν κάτι κακό για το μέλλον και την τεχνολογία....

Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι όσον αφορά το διάστημα παρά την τεχνολογία μόνο ατυχήματα έχουμε τον τελευταίο καιρό.

Δημοσ.

μάλλον γιατί είναι κάτι πολύπλοκο και η εμπειρία όχι και τόσο μεγάλη 

 

εδώ αυτοκίνητα φτιάχνουν και στις δοκιμές (ή και στο δρόμο) παίρνουν φωτιά ή λόγω κακής αεροδυναμικής σε μεγάλες ταχύτητες φεύγουν στα χωράφια και πόσα άλλα και μιλάμε για κάτι που υποτίθεται ότι το έχουν τερματίσει αυτοί που ασχολούνται με το θέμα δεν υπάρχουν και πολλά που μένει να ανακαλύψουν

 

όταν πετάς στο διάστημα και κάτι πάει στραβά, την έκατσες δε θα σε μαζέψει η οδική, οπότε μάλλον πρέπει να γίνουν μερικά τέτοια για να εξελιχθεί η γνώση

 

άσχετο, ψάξε και δες πόσοι V2 απέτυχαν μέχρι να καταφέρνουν οι γερμανοί να τους στέλνουν προς το Λονδίνο 

(το αναφέρω μιας και ο von braun ήταν ο ίδιος που έστειλε και τους αμερικανούς στο διάστημα)

 

αν δεν ξεκινούσαν από τότε αυτές οι δοκιμές (όσο μακάβριο και αν είναι αυτό, όχι μόνο για τα θύματα, αλλά και για τους αιχμαλώτους στα στρατόπεδα που κατασκευάζονταν) το ταξίδι στο διάστημα θα ήταν ακόμα πολύ πιο πίσω από ότι είναι τώρα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...