Deathy Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) μαυρο και στο tinydeal I am the marketing manager from TinyDeal. I find you from http://www.myphone.gr/foru...400795&page=65And I also find you have some doubt about the product Umi Zero.Yesterday the Umi Zero was available for the price of $82.44 on our website.Regretfully we have to inform you this was a manual pricing error.We're currently working on contacting all customers here that have ordered this phone.W e will make sure to come up with a fitting solution for all and contact our customers personally about this.Please accept our sincere apology for this inconvenience and contact me. We will try our best to compensate you and customer here.The follow are my contact waysSkype: [email protected]Email: [email protected] Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2015 από Deathy 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Βρήκε τον πελάτη του από ένα τυχαίο ποστ σε Φόρουμ και όχι από την ίδια την παραγγελία. Μάλιστα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thes Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Βρήκε τον πελάτη του από ένα τυχαίο ποστ σε Φόρουμ και όχι από την ίδια την παραγγελία. Μάλιστα. Εδώ είναι το ωραίο: ο συγκεκριμένος δεν είχε παραγγείλει το κινητό! ( Πηγή: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5906042#post5906042) Εκτός κι αν κάνω λάθος στο post. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YPhot Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 XIAOMI MI4 296 euro για 13 ακομα ωρες http://en.efox-shop.com/xiaomi-mi4-4g-lte-snapdragon-805-quad-core-25ghz-55-zoll-2560-1440-ips-display-miui-v5-os-smartph-g-292808 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Εμένα πάντως γράφει Cancelled αλλά δεν την είχα πληρώσει.Ίσως απλά να πέρασε ο χρόνος που μου έδινε για να πληρώσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cirith Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) Η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει μέσα σε μία εβδομάδα. (Η πρώτη αφορούσε αγορά από το eBay ενός MINIX NEO X8-H με... 40 δολάρια Αυστραλίας!!!). Την πρώτη φορά το περίμενα (αν και ο απατεώνας, με μικρό άλλα άψογο ιστορικό, δήλωσε την παραγγελία shipped αυθημερόν! - το eBay, όμως κατέβασε την καταχώριση και με ενημέρωσε να κάνω dispute αν δεν παραλάβω εντός του προκαθορισμένου περιθωρίου). Από "κοτζάμ" TinyDeal, όμως; Η οποία, μάλιστα, δεν με έχει ενημερώσει ακόμα (με έχει processing). Μαύρο - κατάμαυρο και προς γνώση και συμμόρφωση... Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2015 από matrixxx ρατσιστικα σχολια αλλού... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnnyX Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Όταν λες κοντά, τι ακριβώς εννοείς; Ότι το site είναι μου φαίνεται είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Απορώ πως μπήκατε στη διαδικασία να ασχοληθείται (οκ υπάρχει και η ασφάλεια του PayPal) Αποστολή από το JY-G4S με τη χρήση Insomnia App Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Η άποψη που σχηματίζω σιγά σιγά είναι ότι τα πιο αξιόπιστα κινέζικα καταστήματα είναι αυτά που δεν έχουν φανφάρες, 500 newsletters το δευτερόλεπτο, ποικιλία από κινητά μέχρι ανταλλακτικά διαστημοπλοίων και τιμές κράχτες. Νορμάλ ποικιλία, Καλό ιστορικό και απόψεις, χαμηλό προφίλ, έστω και με 10 δολάρια παραπάνω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ostis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Προς γνώση όλων σχετικά με τη "προσφορά" του tinydeal με το UMI ZERO στα $82,99. Ήταν λέει "λάθος" και προφανώς δεν μπορούν να δώσουν αυτό το κινητό σε αυτή τη τιμή. Σου προτείνουν είτε να δώσεις άλλα 115$ και να το αγοράσεις κανονικά ή να πάρεις κάποια άλλα κινητά που κάνουν εκεί γύρω.. Προφανώς το καλύτερο είναι full refund όπως και κάνουν οι περισσότεροι από διπλανό φόρουμ.(μέσα σε αυτούς και εγώ) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas38a Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) Πως κάνουμε full refund στο paypal γιατι κατι γραφει για 45 μέρες και να απαντήσει ο πωλητής κλπ. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Δεν μου εχουν στειλει καποιο mail που να δειχνει οτι δεν θα μου το στειλουν. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2015 από kostas38a Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driver4 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Απάντηση πριν λίγα λεπτά: 3-4 μέρες το refund. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimigar Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Γιατί βιάζεστε όλοι να ακυρώσετε μόνοι σας και ζητάτε αμέσως refund; Πολύ άνχος διακρίνω... Εγώ περιμένω..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driver4 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Να περιμένω τι; Μήπως και καλά το στείλουν; Δεν νομίζω, το έχω ξαναδεί το έργο με τον κινέζικο δράκο. Μακάρι να το στείλουν σε κάποιους που έχουν υπομονή, έκανα dispute και περιμένω να μου αποσταλούν τα χρήματα, ολόκληρο promotion και ιστορίες για 100 κομμάτια και τελικά τίποτα. Μην κοροιδέυουμε μόνο τα ελληνικά stores με τα δήθεν λάθη...Και στο κάτω κάτω, εγώ πλήρωσα αμέσως, έκανες εσύ λάθος; επίστρεψέ μου τα χρήματα όσο γρήγορα στα έδωσα. Για να μην παρεξηγηθώ, έχω αγοράσει απο κινέζους και απο stores και απο ebay χωρίς προβλήματα απο το πιο φθηνό προιον μέχρι κινητά & άλλα είδη ακριβής αξίας. Όποιο store δεν μου κάνει, μαύρο όπως στις εκλογές που έρχονται. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas38a Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) Γιατί βιάζεστε όλοι να ακυρώσετε μόνοι σας και ζητάτε αμέσως refund; Πολύ άνχος διακρίνω... Εγώ περιμένω..... Δυστυχως δεν ειμαστε ολοι large, θελουμε αμεσα να παρουμε πισω τα χρηματα μας γιατι το refund επρεπε να το κανουν μονοι τους χωρις να τους το ζητησουμε. ΑΓΧΟΣ δεν εχουμε, ΛΑΘΟΣ όμως δεν έκαναν όπως σωστά δεχονται καποιοι συμφορουμιτες μας. Mail σε εμενα που πληρωσα με paypal δεν εστειλαν γιατί? Δεν έχουν κανει cancel την παραγγελια μου γιατι? για να παμε σε despute ή όπως αλλιως λέγεται και να το τραβηξουν σε χρόνο όσο τραβάει. Νομίζω οτι το paypal μας κραταει καποιο ποσό. Πως κάνουμε full refund στο paypal γιατι κατι γραφει για 45 μέρες και να απαντήσει ο πωλητής κλπ. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Δεν μου εχουν στειλει καποιο mail που να δειχνει οτι δεν θα μου το στειλουν. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2015 από kostas38a Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driver4 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/cps/general/PPDisputeResolution-outside Πήγαινε στο resolution center και βρες την παραγγελία σου, κάνε κλικ επάνω και θα τα βρεις όλα, βήμα βήμα θα τα μάθεις, δεν είναι επιστήμη, δεν ξέρω αν υπάρχει κάπου οδηγός paypal, o Moderator "matrixxx" θα σου πει, μην γράφουμε εδώ και "χαλάμε" το θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις