Προς το περιεχόμενο

[megathread] ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ no-name "κινεζιες" tablets και smartphones Ver.2 - ποσταρετε μονο αφου διαβασετε το #1 ποστ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σήμερα περνάνε όλα paypal (με πειραιώς visa), και εγώ έκανα αγορές πολλά ευρώ και σε διαφορετικά μαγαζιά.

Έβγαλα το άχτι μου!

 εμένα δεν δέχεται ούτε Πειραιώς Visa ούτε εθνική master

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελευταιο οφφτοπικ....

 

κινδυνευοντας να φαω καταρες...  σημερα για πλακα(λεγοντας αποκλειεται να περασει), περασε και αλλη αγορα...

κινητο αξιας 140$ απο vickmall  παλι με paypal συνδεδεμενη με πειραιως...

 

2 μερες----> 2 κινητα συνολο 355$ περασαν κανονικα απο paypal συνδεδεμενη με πειραιως visa

τυχερος ο φαδερ που θα αλλαξει το lumia με xiaomi note2   :P :P :P :P

 

R6PEFZL.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο vickmall περναει εδω και πολυ καιρο.Αυτο γινεται επειδη το vickmall εχει δηλωσει οτι πουλαει κατι που επιτρεπει την συναλλαγη.Επισης νομιζω περναει και στο bangood.Αλλα σε ebay και aliexpress δεν παιζει παρα μονο με revolut η καρτα εξωτερικου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τιμές τσιμπήσανε αρκετά πάνω τουλάχιστον σε banggood .. Eίναι κάτι που συμβαίνει τέτοια περίοδο γενικα;

 

Φαρμακείο είναι αυτή την στιγμή το banggood! Είχα σκοπό να πάρω κάτι πραγματάκια μετά τις γιορτές, αλλά όλα ακρίβυναν και μάλιστα αρκετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες έχω κάτι "εισερχόμενα" απο Belgian Post. Το Tracking code που έχω λειτουργεί μέχρι να μπεί το πακέτο Ελλάδα, μετά το Track and Trace των Ελτά δε δείχνει τίποτα. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;

 

Πήρα στα ΕΛΤΑ τηλέφωνο, αλλα λένε οτι επειδή ο Tracking code δεν είναι του τύπου XX213124124214XX  δεν είναι ανιχνεύσιμος. :/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες έχω κάτι "εισερχόμενα" απο Belgian Post. Το Tracking code που έχω λειτουργεί μέχρι να μπεί το πακέτο Ελλάδα, μετά το Track and Trace των Ελτά δε δείχνει τίποτα. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;

 

Πήρα στα ΕΛΤΑ τηλέφωνο, αλλα λένε οτι επειδή ο Tracking code δεν είναι του τύπου XX213124124214XX  δεν είναι ανιχνεύσιμος. :/

Ισχύει. Εφόσον μπει στην Ελλάδα πακέτο Belgian Post μετά δεν είναι trackable.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απο τις 17 εχει μπει τελωνείο κ ακομα τίποτα τι μπορω να κανω;Η παραγγελία ειναι αξιας 17 ευρω

 

 


και από που το κατάλαβες ότι έχει μπει τελωνείο?
Δείξε μας την αναλυτική διαδρομή του αριθμού αποστολής!!

 

Συμφωνα με αυτο http://www.sky56.cn/english/track/index

 

λεει:
Electronic information,receive--02-Dec-2015 07:44 PM

 

Small package Center, receive--02-Dec-2015 09:44 PM

 

Parcel centre,sealing--03-Dec-2015 12:44 AM

 

Small package Center, left--03-Dec-2015 02:17 AM

 

Exchange Bureau, have been exported to open--04-Dec-2015 10:17 AM

 

Exchange Bureau, have been exported directly--05-Dec-2015 04:20 AM

 

Transit Center,left hand navigation--05-Dec-2015 09:54 AM

 

GREECE, Arrived --17-Dec-2015 09:54 AM

 

GREECE, the transfer of customs-- 17-Dec-2015 01:34 PM

Επεξ/σία από matrixxx
συγχωνευση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ας περιορίσουμε τα offtopic εδώ περι τρακινγκ τελωνείων και ερωτήσεων περι ποιο ειναι καλύτερο ταμπλετ κινητο  . Ψαχνω για κινητο ταμπλετ κτλ 

 

 

Οι ερωτήσεις για τα δέματα κτλ να γίνονται σε σχετικά θέματα στην ενότητα ίντερνετ.

 

Επίσης να ανοίξουμε 2 θέματα τα οποία βλέπω οτι χρειάζονται αρκετά μιας και όλο και περισσότεροι αγοράζουμε απο την κινέζικη αγορά.

 

1) Στην κατηγορία των κινητών με ονομασία "Γενική συζήτηση για τα κινητά της κινέζικης αγοράς"

αντίστοιχα

2) Στην κατηγορία των tablet με ονομασία "Γενική συζήτηση για τα tablet της κινέζικης αγοράς "

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ανοιξα 2 θέματα και ελπίζω να συνεχίσουμε τα oftopic εκεί και να μιλαμε εδω μόνο για προσφορές ετσι ώστε να μείνει καθαρό το θέμα προς διευκόλυνση όλων μας.

 

http://www.insomnia.gr/topic/595423-γενική-συζήτηση-για-tablet-της-κινέζικης-αγοράς/

 

http://www.insomnia.gr/topic/595422-γενική-συζήτηση-για-smartphones-της-κινέζικης-αγοράς/

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα είχα την πιο σουρεαλιστική συζήτηση "έβαρ" με κινέζα πωλήτρια (την "Dora" του Banggood), προσπαθώντας να συνεννοηθώ να μου στείλουν το εργοστασιακό κουτί της ταμπλέτας.

 

Γενικά μου φαίνεται πως η επικοινωνία με κινεζομάγαζο θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως test σε μαθήματα διαχείρισης θυμού...

 

Η συζήτηση πήγε κάπως έτσι:

 

- Γειά σας, έχω υποβάλει μια παραγγελία με αριθμό #***** για τη ταμπλέτα με SKU: 312457 και έχω ζητήσει να μου στείλετε χωριστά το εργοστασιακό κουτί της μαζί με μια νέα παραγγελία για θήκη ταμπλέτας.

- Γειά, μισό λεπτό να ελέγξω τη παραγγελία... ... η παραγγελία αποστάλθηκε χθες.

- Ναι ευχαριστώ. Ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να μου στείλετε το εργοστασιακό κουτί μαζί με μια θήκη, ως μέρος μιας νέας παραγγελίας.

- Μα η ταμπλέτα έχει ήδη αποσταλεί.

- Το ξέρω, δεν ζητάω ούτε είχα ζητήσει να μου στείλετε τη ταμπλέτα στο εργοστασιακό της κουτί, αλλά θα ήθελα να το έχω.

- Έφυγε το πακέτο εχθές, συγγνώμη, ελπίζω να δείξετε κατανόηση.

- Μα δεν ζητάω να μου στείλετε τη ταμπλέτα στο εργοστασιακό της κουτί, καταλαβαίνω γιατί χρησιμοποιείτε δική σας συσκευασία.

Ψάχνω μόνο ένα τρόπο να συμφωνήσουμε να μου στείλετε το εργοστασιακό της κουτί.

- Μισό λεπτό παρακαλώ...

- Ευχαριστώ.

 

(μάλλον κοιτάζει τις παρελθούσες επικοινωνίες στο email ή/και συνομιλεί με την πρώτη υπάλληλο που είχα μιλήσει)

 

- Δεν υπάρχει κουτί για το συγκεκριμένο προϊόν, λυπάμαι.

- Πώς δεν υπάρχει;

- Λυπάμαι.

- Υπάρχει για τις άλλες ταμπλέτες, αλλά δεν υπάρχει γι αυτήν;

- Για κάθε προϊόν υπάρχουν διαφορετιικά κριτήρια.

- Μα τρεις άλλοι χρήστες σε ελληνικό forum ζήτησαν το κουτί και δεν τους είπατε κάτι τέτοιο. Είπατε πως μπορείτε να τους το στείλετε.

- Okay.

 

- Λοιπόν, μπορείτε να μου το στέιλετε το εργοστασιακό κουτί, αν υποβάλλω μια νέα παραγγελία για θήκη, ώστε να τα στείλετε μαζί;

- Δεν ξέρω αν μπορούμε να προλάβουμε το πακέτο πριν φυγει, έχει ήδη αποχωρήσει από τις αποθήκες μας.

Θα καθυστερήσει μια βδομάδα για να το ξαναπάρουμε. Θέλετε να προσπαθήσουμε να το ανακτήσουμε;

- Όχι, γιατί να καθυστερήσετε την αποστολή του; Παρακαλώ διαβάστε καλύτερα αυτό που σας ζήτησα.

Δεν αιτήθηκα την αποστολή της ταμπλέτας μέσα στο εργοστασιακό της κουτί, αλλά την αποστολή του κουτιού μαζί με μια νέα παραγγελία. Μην πετάξετε το κουτί, αλλά στείλτε το μαζί με τη θήκη που θα παραγγείλω.

- Αυτό δεν γίνεται.

- Γιατί; Μα τέτοια ακριβώς συνεννόηση είχα κάνει πριν ένα μήνα για την παραγγελία ταμπλέτας με αριθμό ***** και παραγγελία θήκης με αριθμό *****. Είχατε τοποθετήσει τη θήκη μέσα στο κουτί της ταμπλέας.

- Αυτό δεν γίνεται.

 

- Γιατί δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε να μου στείλετε τώρα το κουτί;

- Δεν γίνεται έτσι.

Αν θέλετε να λάβετε το κουτί της ταμπλέτας, πρέπει να το ζητήσετε όταν κάνετε τη παραγγελία.

- Μα το ζήτησα, αλλά η υπάλληλος μου είπε πως δεν υπάρχει κουτί διαθέσιμο για τη συγκεκριμένη ταμπλέτα.

- Με ποια υπάλληλο μιλήσατε;

- Με τη Nikki. Μου είχε πει ότι δεν παραλαμβάνετε κουτί για τη συγκεκριμένη ταμπλέτα.

Όπως μου είπατε και σεις πρώτα ότι δεν υπάρχει και μετά ότι υπάρχει.

- Oh

- Να συμφωνήσουμε τουλάχιστον ότι υπάρχει εργοστασιακό κουτί για τη συγκεκριμένη ταμπλέτα;

- Oh

- Εγώ παρακαλω Τον Θεό για έλεος, αλλά δεν Του περισσεύει

 

- Μισό λεπτό

- Παρακαλώ.

- Δεν είναι διαθέσιμο το κουτί. ( :X :devil:  )

- Πώς τότε άλλοι υπάλληλοι λένε σε άλλους πελάτες ότι είναι διαθέσιμο;

- Αν θέλετε το κουτί, τότε μπορούμε να προσπαθήσουμε να επανακτήσουμε το πακέτο. Θα πάρει περίπου μια βδομάδα. Μετά θα ξαναστείλουμε τη ταμπλέτα στο εργοστασιακό της κουτί.

- Σας παρακαλω, διαβάστε προσεκτικά αυτό που σας ζήτησα...

 

- Τί προτιμάτε;

- Γιατί να καθυστερήσετε τώρα το πακέτο; Θα μπλέξουμε και θα καθυστερήσει πολύ.

Θα ήθελα να μου στείλετε το κουτί της ταμπλέτας χωριστά από τη ταμπλέτα μαζί με μια θήκη, που θα παραγγείλω για να διευκολύνω την αποστολή του κουτιού.

Δεν είναι πιο εύκολο έτσι;

- Μα η ταμπλέτα έχει φύγει από την αποθήκη

- ... ...

- Μισό λεπτό να επικοινωνήσω....

- Μην καθυστερήσετε την αποστολή της ταμπλέτας σας παρακαλώ. Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε με κανέναν, αν δεν έχετε καταλάβει ακόμη το αίτημά μου.

- Ξέρω ποιό είναι το αίτημά σας.

- Δυστυχώς δεν νομίζω ότι καταλαβαίνετε.

- Να στείλουμε το κουτί της ταμπλέτας χωριστά μαζί με μια νέα παραγγελία για θήκη.

- Ακριβώς! Γιατί μου γράφετε λοιπόν πως θα πρέπει να επανακτήσετε το πακέτο;

- Αυτό το κουτί δεν μπορεί να αποσταλεί χωριστά.

Αυτό το κουτί είναι διαφορετικό

- Πώς είναι διαφορετικό; Έτσι είχα συνεννοηθεί με το Banggood στο παρελθόν.

- Αυτό το κουτί δεν μπορεί να σταλεί μόνο του.

Διαφορετικό προϊόν, διαφορετικά κριτήρια.

Μερικά προϊόντα στέλνονται με το εργοστασιακό τους κουτί, μερικά ποτέ.

Οπότε σας ρώτησα αν θέλετε να καθυστερήσουμε τη ταμπλέτα.

Τότε θα πρέπει να σας τη ξαναστείλουμε.

Αλλά θα πρέπει να πληρώσετε 10$.

 

- Επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω κάτι και να καταθέσω κι ένα παραπάνο....

- Ναι.

- ΠΡΩΤΑ μου λέγατε ότι δεν υπάρχει κουτί για τη ταμπλέτα.

ΜΕΤΑ μου είπατε - εμμέσως - ότι υπάρχει, αλλά θα χρειατεί να καθυστερήσει η αποστολή της ταμπλέτας για να την επανακτήσετε.

ΤΕΛΙΚΑ μου λέτε ότι έπρεπε να το ζητήσω από την αρχή και πως μόνο μαζί μπορούν να αποσταλούν, αλλά η υπάλληλος στην αρχή μου είπε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο το κουτί

- Μίλησα με την Nikki.

- Μου είπατε, με τα πολλά, ότι θα μπορούσα να παραγγείλω τη ταμπλέτα μαζί με το εργοστασιακό κουτί, αν το ζητούσα εξαρχής και αν πλήρωνα 10$.

H Nikki, όμως, μου είχε πει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη καθόλου η συσκευασία.

Ταυτόχρονα άλλα είπαν άλλοι υπάλληλοι σε κάποιους πελάτες.

Οπότε δεν μου δώσατε την ευκαιρία να παραγγείλω τη ταμπλέτα μαζί με το εργοστασιακό της κουτί.

- Τί θελετε να κάνουμε;

- Αν δεν μπορείτε να στείλετε το κουτί της ταμπλετας μαζί με μια νέα παραγγελία για θήκη, δεν έχω άλλο αίτημα.

- Ευχαριστώ για τη κατανόηση.

Να έχετε μια καλή μέρα.

- Επίσης, ευχαριστώ και καλή χρονιά.

 

...

Κάπου ανάμεσα στα κινεζο-αγγλικά, τις κουτοπονηριές, την ακαταληψία και τη κινέζικη λογική και τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματος που δεν επικοινωνείται στον πελάτη, προέκυψε το παρακάτω συμπέρασμα...

...μην διατυπώνετε αιτήματα που τους χαλάνε το "work-flow", απλώς θα ταλαιπωρηθείτε...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα είχα την πιο σουρεαλιστική συζήτηση "έβαρ" με κινέζα πωλήτρια (την "Dora" του Banggood), προσπαθώντας να συνεννοηθώ να μου στείλουν το εργοστασιακό κουτί της ταμπλέτας.

 

Γενικά μου φαίνεται πως η επικοινωνία με κινεζομάγαζο θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως test σε μαθήματα διαχείρισης θυμού...

 

Η συζήτηση πήγε κάπως έτσι:...

n7Y1G6

 

Και κάπου εκεί, σε μια μακρινή αποθήκη στην Κίνα, κάποιος στο τηλέφωνο από Ελλάδα προσπαθεί να ζητήσει μια μικρή χάρη...

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 


vgiozo, on 06 Jan 2016 - 5:08 PM, said:
Σήμερα είχα την πιο σουρεαλιστική συζήτηση "έβαρ" με κινέζα πωλήτρια (την "Dora" του Banggood), προσπαθώντας να συνεννοηθώ να μου στείλουν το εργοστασιακό κουτί της ταμπλέτας.

Γενικά μου φαίνεται πως η επικοινωνία με κινεζομάγαζο θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως test σε μαθήματα διαχείρισης θυμού...

Η συζήτηση πήγε κάπως έτσι:

- Γειά σας, έχω υποβάλει μια παραγγελία με αριθμό #***** για τη ταμπλέτα με SKU: 312457 και έχω ζητήσει να μου στείλετε χωριστά το εργοστασιακό κουτί της μαζί με μια νέα παραγγελία για θήκη ταμπλέτας.
- Γειά, μισό λεπτό να ελέγξω τη παραγγελία... ... η παραγγελία αποστάλθηκε χθες.
- Ναι ευχαριστώ. Ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να μου στείλετε το εργοστασιακό κουτί μαζί με μια θήκη, ως μέρος μιας νέας παραγγελίας.
- Μα η ταμπλέτα έχει ήδη αποσταλεί.
- Το ξέρω, δεν ζητάω ούτε είχα ζητήσει να μου στείλετε τη ταμπλέτα στο εργοστασιακό της κουτί, αλλά θα ήθελα να το έχω.
- Έφυγε το πακέτο εχθές, συγγνώμη, ελπίζω να δείξετε κατανόηση.
- Μα δεν ζητάω να μου στείλετε τη ταμπλέτα στο εργοστασιακό της κουτί, καταλαβαίνω γιατί χρησιμοποιείτε δική σας συσκευασία.
Ψάχνω μόνο ένα τρόπο να συμφωνήσουμε να μου στείλετε το εργοστασιακό της κουτί.
- Μισό λεπτό παρακαλώ...
- Ευχαριστώ.

(μάλλον κοιτάζει τις παρελθούσες επικοινωνίες στο email ή/και συνομιλεί με την πρώτη υπάλληλο που είχα μιλήσει)

- Δεν υπάρχει κουτί για το συγκεκριμένο προϊόν, λυπάμαι.
- Πώς δεν υπάρχει;
- Λυπάμαι.
- Υπάρχει για τις άλλες ταμπλέτες, αλλά δεν υπάρχει γι αυτήν;
- Για κάθε προϊόν υπάρχουν διαφορετιικά κριτήρια.
- Μα τρεις άλλοι χρήστες σε ελληνικό forum ζήτησαν το κουτί και δεν τους είπατε κάτι τέτοιο. Είπατε πως μπορείτε να τους το στείλετε.
- Okay.

- Λοιπόν, μπορείτε να μου το στέιλετε το εργοστασιακό κουτί, αν υποβάλλω μια νέα παραγγελία για θήκη, ώστε να τα στείλετε μαζί;
- Δεν ξέρω αν μπορούμε να προλάβουμε το πακέτο πριν φυγει, έχει ήδη αποχωρήσει από τις αποθήκες μας.
Θα καθυστερήσει μια βδομάδα για να το ξαναπάρουμε. Θέλετε να προσπαθήσουμε να το ανακτήσουμε;
- Όχι, γιατί να καθυστερήσετε την αποστολή του; Παρακαλώ διαβάστε καλύτερα αυτό που σας ζήτησα.
Δεν αιτήθηκα την αποστολή της ταμπλέτας μέσα στο εργοστασιακό της κουτί, αλλά την αποστολή του κουτιού μαζί με μια νέα παραγγελία. Μην πετάξετε το κουτί, αλλά στείλτε το μαζί με τη θήκη που θα παραγγείλω.
- Αυτό δεν γίνεται.
- Γιατί; Μα τέτοια ακριβώς συνεννόηση είχα κάνει πριν ένα μήνα για την παραγγελία ταμπλέτας με αριθμό ***** και παραγγελία θήκης με αριθμό *****. Είχατε τοποθετήσει τη θήκη μέσα στο κουτί της ταμπλέας.
- Αυτό δεν γίνεται.

- Γιατί δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε να μου στείλετε τώρα το κουτί;
- Δεν γίνεται έτσι.
Αν θέλετε να λάβετε το κουτί της ταμπλέτας, πρέπει να το ζητήσετε όταν κάνετε τη παραγγελία.
- Μα το ζήτησα, αλλά η υπάλληλος μου είπε πως δεν υπάρχει κουτί διαθέσιμο για τη συγκεκριμένη ταμπλέτα.
- Με ποια υπάλληλο μιλήσατε;
- Με τη Nikki. Μου είχε πει ότι δεν παραλαμβάνετε κουτί για τη συγκεκριμένη ταμπλέτα.
Όπως μου είπατε και σεις πρώτα ότι δεν υπάρχει και μετά ότι υπάρχει.
- Oh
- Να συμφωνήσουμε τουλάχιστον ότι υπάρχει εργοστασιακό κουτί για τη συγκεκριμένη ταμπλέτα;
- Oh
- Εγώ παρακαλω Τον Θεό για έλεος, αλλά δεν Του περισσεύει

- Μισό λεπτό
- Παρακαλώ.
- Δεν είναι διαθέσιμο το κουτί. ( :X :devil: )
- Πώς τότε άλλοι υπάλληλοι λένε σε άλλους πελάτες ότι είναι διαθέσιμο;
- Αν θέλετε το κουτί, τότε μπορούμε να προσπαθήσουμε να επανακτήσουμε το πακέτο. Θα πάρει περίπου μια βδομάδα. Μετά θα ξαναστείλουμε τη ταμπλέτα στο εργοστασιακό της κουτί.
- Σας παρακαλω, διαβάστε προσεκτικά αυτό που σας ζήτησα...

- Τί προτιμάτε;
- Γιατί να καθυστερήσετε τώρα το πακέτο; Θα μπλέξουμε και θα καθυστερήσει πολύ.
Θα ήθελα να μου στείλετε το κουτί της ταμπλέτας χωριστά από τη ταμπλέτα μαζί με μια θήκη, που θα παραγγείλω για να διευκολύνω την αποστολή του κουτιού.
Δεν είναι πιο εύκολο έτσι;
- Μα η ταμπλέτα έχει φύγει από την αποθήκη
- ... ...
- Μισό λεπτό να επικοινωνήσω....
- Μην καθυστερήσετε την αποστολή της ταμπλέτας σας παρακαλώ. Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε με κανέναν, αν δεν έχετε καταλάβει ακόμη το αίτημά μου.
- Ξέρω ποιό είναι το αίτημά σας.
- Δυστυχώς δεν νομίζω ότι καταλαβαίνετε.
- Να στείλουμε το κουτί της ταμπλέτας χωριστά μαζί με μια νέα παραγγελία για θήκη.
- Ακριβώς! Γιατί μου γράφετε λοιπόν πως θα πρέπει να επανακτήσετε το πακέτο;
- Αυτό το κουτί δεν μπορεί να αποσταλεί χωριστά.
Αυτό το κουτί είναι διαφορετικό
- Πώς είναι διαφορετικό; Έτσι είχα συνεννοηθεί με το Banggood στο παρελθόν.
- Αυτό το κουτί δεν μπορεί να σταλεί μόνο του.
Διαφορετικό προϊόν, διαφορετικά κριτήρια.
Μερικά προϊόντα στέλνονται με το εργοστασιακό τους κουτί, μερικά ποτέ.
Οπότε σας ρώτησα αν θέλετε να καθυστερήσουμε τη ταμπλέτα.
Τότε θα πρέπει να σας τη ξαναστείλουμε.
Αλλά θα πρέπει να πληρώσετε 10$.

- Επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω κάτι και να καταθέσω κι ένα παραπάνο....
- Ναι.
- ΠΡΩΤΑ μου λέγατε ότι δεν υπάρχει κουτί για τη ταμπλέτα.
ΜΕΤΑ μου είπατε - εμμέσως - ότι υπάρχει, αλλά θα χρειατεί να καθυστερήσει η αποστολή της ταμπλέτας για να την επανακτήσετε.
ΤΕΛΙΚΑ μου λέτε ότι έπρεπε να το ζητήσω από την αρχή και πως μόνο μαζί μπορούν να αποσταλούν, αλλά η υπάλληλος στην αρχή μου είπε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο το κουτί
- Μίλησα με την Nikki.
- Μου είπατε, με τα πολλά, ότι θα μπορούσα να παραγγείλω τη ταμπλέτα μαζί με το εργοστασιακό κουτί, αν το ζητούσα εξαρχής και αν πλήρωνα 10$.
H Nikki, όμως, μου είχε πει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη καθόλου η συσκευασία.
Ταυτόχρονα άλλα είπαν άλλοι υπάλληλοι σε κάποιους πελάτες.
Οπότε δεν μου δώσατε την ευκαιρία να παραγγείλω τη ταμπλέτα μαζί με το εργοστασιακό της κουτί.
- Τί θελετε να κάνουμε;
- Αν δεν μπορείτε να στείλετε το κουτί της ταμπλετας μαζί με μια νέα παραγγελία για θήκη, δεν έχω άλλο αίτημα.
- Ευχαριστώ για τη κατανόηση.
Να έχετε μια καλή μέρα.
- Επίσης, ευχαριστώ και καλή χρονιά.

...
Κάπου ανάμεσα στα κινεζο-αγγλικά, τις κουτοπονηριές, την ακαταληψία και τη κινέζικη λογική και τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματος που δεν επικοινωνείται στον πελάτη, προέκυψε το παρακάτω συμπέρασμα...
...μην διατυπώνετε αιτήματα που τους χαλάνε το "work-flow", απλώς θα ταλαιπωρηθείτε..



Και γω τα ιδια, μετα απο 2 ανεπιτυχεις προσπαθειες με το ιδιο αιτημα, παραιτηθηκα και απλως περιμενω να ερθει το tablet με το καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...