Προς το περιεχόμενο

[megathread] ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ no-name "κινεζιες" tablets και smartphones Ver.2 - ποσταρετε μονο αφου διαβασετε το #1 ποστ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδιά δεν έχει νόημα να δουμε ποιος έχει λάθος και ποιο σωστό..

εχω τύχει κι εγώ διαφορετικής αντιμετώπισης απο το paypal και μαλιστα εχω αδικηθεί σε κάποια κραυγαλέα περίπτωση. Δεν ειναι πάντα δεδομένο το refund .. 

 

 

 

Προσοχή όμως γιατι εχει 97.5% στην αξιολόγηση.


Το πρόβλημά της ήταν αυτό...δύο κάθετες μπλε γραμμές στην οθόνη.

http://postimg.org/image/nhcij2if7/

 

Παρόμοιο πρόβλημα με ipad4 που πηγε πίσω .. Στην δική μου περίπτωση ηταν μπλε κάθετη γραμμή που εμφανιζόταν random στην οθόνη .. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει πολυ καλες αξιολογησεις ο συγκεκριμενος μολις παρηγγειλα και εγω ενα.17 ευρω με βγηκε με send money στο paypal balance μιας και δεν μπορεσε να τραβηξει κατευθειαν απο την καρτα οποτε εφαγε την προμηθεια και χασαμε και κανα 70λεπτο απο το conversion rate του paypal απο usd σε euro.

 

Ο συγκεκριμενος εχει πολλες αξιολογησεις(7987 και το 97.50% possitive).Δεν προκειται να ειναι fake.

 

Το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι εξαιρετικο.Παλιο αλλα εξαιρετικο και με 2gb ram.Για να δουμε.

 

Estimated delivery Wednesday, Dec 30, 2015 Wednesday, Jan 20, 2016

 

Επισης προχθες το ειχε στο gearbest/geekbuing το συγκεκριμενο στα 37 ευρω οποτε γιατι να μην δινει λιγα κομματια σε αυτη την τιμη ο συγκεκριμενος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έστειλα αίτημα για ακύρωση της παραγγελίας. Κάτι δεν πάει καλά! Δεν είχα προσέξει ότι πωλούσε και κινητά xiaomi με 13,5 ευρώ. Ευχαριστώ τους φίλους που το παρατήρησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έστειλα αίτημα για ακύρωση της παραγγελίας. Κάτι δεν πάει καλά! Δεν είχα προσέξει ότι πωλούσε και κινητά xiaomi με 13,5 ευρώ. Ευχαριστώ τους φίλους που το παρατήρησαν.

Ποτε δεν ξερεις.Μπορει να ειναι scam με hackarismeno λογαριασμο μπορει και οχι.Οπως και να εχει περιμενεις 1 μηνα και αν δεν dispute και καθαρισες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλος ψάχνει το Redmi Note 3 με σημαντικότερο από την τιμή την αξιοπιστία του καταστήματος.

Σκέφτεται να το πάρει από gearbest http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_268450.htmlστα 197 ευρώ.

Τι λέτε; Είναι οκ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλος ψάχνει το Redmi Note 3 με σημαντικότερο από την τιμή την αξιοπιστία του καταστήματος.

Σκέφτεται να το πάρει από gearbest http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_268450.htmlστα 197 ευρώ.

Τι λέτε; Είναι οκ;

 

Οπως εγραψα και παραπάνω για το gearbest δεν ακουγονται τα καλύτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να σου πώ... Από την δικιά μου εμπειρία με paypal και κινεζομάγαζα αυτή είναι η γραμμη λειτουργία τους όπως έχω καταλάβει εγω με τα κινεζομαγαζα που είχα θεμα.

 

Βαριέμαι να κάθομαι να σου απανταω ότι είσαι λάθος σε πολλα μιας και δν έχει νόημα. Σου εύχομαι καλή τύχη και καλά ξεμπερδεματα.

 

Η δικιά μου εμπειρία από after sale banggood ανέφερα πια ήταν, από εκεί και πέρα ίσως η εξυπηρέτηση εξαρτάτε μερικώς και με τον υπάλληλο. Παρόμοια αντιμετόπιση είχα και όταν μου έστειλαν λάθος προιόν. Κατευθείαν αποστολή του κανονικού χωρίς να περιμένουν tracking.

 

Όσο για τον φορτιστή το eshop (που ανάφερες) μου έριξε άκυρο οπότε δεν ξέρω καν αν ισχύει αυτό που λες. Εγώ τον χρησιμοποιούσα 24/7 και φαινόταν. Μου έδωσαν απλά εκπτωτικό 70%..

 

Καλή τύχη με το DOA.

 

Εμένα μου αρέσει η συζήτηση όταν βγαίνουν διαπιστώσεις...και συγκρίνονται περιπτώσεις...γιατί το θέμα δεν είναι εσύ κι εγώ, αλλά η συνολική εικόνα που προκύπτει κι αυτή τη δημόσια συζήτηση τη διαβάζουν κι άλλοι, γι αυτό αξίζει να βγαίνουν συμπεράσματα...

 

Έπειτα, τουλάχιστον εγώ δεν αμφιβάλλω για το ότι στη δική σου περίπτωση φέρθηκαν όπως λες...αλλά πρέπει να καταγράφονται οι περιπτώσεις...επαγωγικά...

 

Εσύ θέλεις από τη δική σου περίπτωση να συναγάγεις το σύνολο και να τη καταστήσεις κανόνα, παρακάμπτοντας τη γενική εμπειρία επί τούτου και ό,τι δεν συμφωνεί με τη δική σου εξήγηση...

 

πχ πριν απέδωσες τη περίπτωση μου (την ανάγκη παραλαβής του προϊόντος πριν την αντικατάσταση/επιστροφή χρημάτων) στην εμπλοκή του Paypal....όμως

1) Υπάρχει ένα ολόκληρο νήμα σε "γειτονικό" φόρουμ, όπου καταγράφονται οι αντίθετες εμπειρίες, δηλαδή το Paypal να ζητάει τον κωδικό αποστολής ως επαρκές κριτήριο επίλυσης διαφορών (refund)

 

2) Προσπέρασες το γεγονός ότι είχα γράψει ότι πρώτα επιζήτησα συνεννόηση με το Banggood, αν μη τι άλλο, για να έχω την ευχέρεια να ανοίξω διένεξη στο Paypal στο μελλον, να διαφυλάξω την εναλλακτική...άλλα είπε όμως η εξυπηρέτηση πελατών την μία μέρα, άλλα την άλλη...

...Προσπέρασες επίσης (ταιριάζοντάς τα δεδομένα με την εμπειρία σου) πως το Paypal δεν υιοθέτησε την πιο "συντηρητική" άποψη (την λιγότερη ευνοϊκή για τον πελάτη)...δηλαδή παρότι δέχθηκε το αίτημα παραλαβής του προϊόντος από τον Πωλητή, δεν υιοθέτησε το αίτημα του Banggood να αντιμετωπισθεί η περι΄πτωση ως "warranty-repair"...και πως δεν θα περιμένει το ΟΚ απ΄οτο Banggood αν δει πως το προϊόν έχει παραληφθεί...

 

...το "κέρδος" εδώ θα ήταν να διαπιστωθεί, αν γίνεται, μήπως η διαφορετική προσέγγιση έχει να κάνει με την ακριβή κατασταση του προβληματικού προϊόντος...

- αν είναι τελείως DoA

- ή αν έχει επιμερους πρόβλημα που ο Πωλητής θέλει να δει αν μπορεί να αποδοθεί σε κακή επιμέρους χρήση

 

 

...από κει και πέρα, το παρατραβάς λίγο, όταν αφενός γράφεις ότι τα καταστήματα στην Ελλάδα δεν δίνουν παρά εγγύηση μερικών ημερών για προϊόντα όπως φορτιστές

...αλήθεια, ένας τόσο συγκεκριμένος ισχυρισμός, γενικευτικός, τί εμπειρική βάση έχει, σε εύρος καταστημάτων και προϊόντων;

 

...αφετέρου, επειδή εσένα το e-shop δεν σου άλλαξε φορτιστή, αμφιβάλλεις περί της αληθείας της δικής μου περίπτωσης (της μητέρας μου) που της άλλαξαν φορτιστή κοντά στο 5μηνο

...οπότε οδηγείς τη συζήτηση σε ένα κενό περιεχομένου αδιέξοδο λες και κρίνονται τα λεγόμενα από την "αυθεντία" της πηγής...αυτό στη λανθασμένη υπόθεση πως μπορεί να υπάρχει μόνο ένα παράδειγμα που να είναι έγκυρο και πραγματικό...

...ο μεν είπε έτσι, ο άλλος γιουβέτσι κι άντε να βγάλει κάποιος αναγνώστης άκρη από το "spaghetti-junction" των αντικρουόμενων αναφορών, όταν υποθέτει κανείς ότι μόνο η μία άποψη έχει βάση...

 

...όσο νόημα θα είχε να αμφέβαλα εγώ για τη δική σου περίπτωση στο Banggood, άλλο τόσο νόημα έχει να αμφιβάλλεις εσύ γι αυτό που σου λέω...και αναλόγως κρίνεται και η συμβολή στη συζήτηση.

 

Εγώ θα κρατήσω ως υπόθεση εργασίας πως η διαφορά στην προσέγγιση έχει να κάνει με το ακριβές πρόβλημα της συσκευής...το DoA μπορεί να το αντιμετωπίζουν πιο άμεσα...το επιμερους πρόβλημα να θέλουν να το διερευνήσουν...

 

Κρατάω και την παραπλανητική συμπεριφορά του Banggood στο θέμα με τις αξιολογήσεις...ίσως νομίζουν πως επειδή έχουν μια "θετική" γνώμη εκεί, δεν χρειάζονται να προσπαθήσουν να ικανοποιήσουν τον πελάτη τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ακούγονται τα καλύτερα ως προς τι όμως; Νομίζω τελευταία πάσχει στο χρόνο αποστολής της παραγγελίας.

ως προς τον χρόνο αποστολής διάβασα αλλά και στον χρόνο απόκρισης αλλα και την αντιμετώπιση σε περίπτωση προβλήματος.

Επίσης λένε οτι δεν εχει στοκ και γι αυτό τόσος χρόνος αναμονής.

 

Το πρώτο δεν με ενδιαφέρει και τόσο γιατι τι 1 μήνας τι 1.5 μήνας απο τον κινέζο.. Αλλά το δεύτερο ειναι πρόβλημα.

 

Δηλαδή εαν προκύψει κάτι και δεν μπορείς να βγάλεις άκρη θα σου σπάσει τα νεύρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

,,,,

Δεν προσπέρασα τίποτα απλά δεν έδωσα σημασία.. Εμένα δεν μου αρέσουν πάλι οι συζητήσεις άκυρες με το θέμα που την τρίχα την κάνεις τριχιά για να βγάλει κάποιος συμπεράσματα τα οποία απλά δεν ισχύουν. Εγώ απλά το παρέθεσα  για να γνωρίζουν οι άλλοι τι έγινε στην δικά μου περίπτωση για να δείξω ότι σε σχέση με άλλα κινεζομάγαζα έχει ένα συν όσο αφορά αυτό το κομμάτι. Ίσως δεν δοκίμασες DOA σε πιο no name μαγαζια για αυτό. 

 

Από εκεί και πέρα δεν θα κάτσω να ασχοληθώ ούτε γιατί έγινε ούτε να βγάλω αλγόριθμο βελτιστοποίησης DOA των κινέζων ανάλογα το πρόβλημα των συσκευών. Όποιος θέλει μπορεί να ζητήσει την πολιτική χρήσης του εκάστοτε καταστήματος για να βγάλει τα συμπεράσματα που εσύ προσπαθείς να μαντέψεις μέσω συγκρίσεων. Μόνο έτσι μπορείς να μάθεις την αλήθεια και να ζητάς συγκεκριμένα.

 

Μην το παίρνεις στραβά αλλά είμαστε σε λάθος thread. Αν θες να συνεχίσουμε και να σου δείξω με φωτό ότι άδικα χτυπιέσαι κάνε με ένα tag εκεί και έρχομαι :P

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...