Προς το περιεχόμενο

[tv]Panasonic TX-55AS650 749€ @public[ΤΕΛΟΣ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Δημοσ.

δικιο εχεις,ετσι ηταν.Ομως τωρα ειναι αλλο μαγαζι και ισως καποιοι δεν προλαβαν ή δεν την πηραν χαμπαρι ;)

Δημοσ.

Μετά από εκτεταμένη αναζήτηση, λυπούνται αλλά δεν βρέθηκε προϊόν..

Το 'διαθεσιμότητα αφού έχω κάνει παραγγελία' ξεπερνά ακόμα και εμένα σε βλακεία.

Δημοσ.

Μετά από εκτεταμένη αναζήτηση, λυπούνται αλλά δεν βρέθηκε προϊόν..

Το 'διαθεσιμότητα αφού έχω κάνει παραγγελία' ξεπερνά ακόμα και εμένα σε βλακεία.

 

περνα για μια αξιολογηση απο το skroutz και θα βρεθει... ;)

Δημοσ.

Με καλεσε πριν απο λιγο μια κοπελα με γλυκια φωνουλα (ετοιμος ημουν να ζητησω τηλεφωνακι :P )

Δεν ξερω αν με καλεσε επειδη εστειλα μειλ ή επειδη αφησα αρνητικη στο σκρουτζ. 

Αντιπροταση δεν εγινε, απλα προσπαθουσε να μου εξηγησει τα ανεξηγητα. Στο ενδιαμεσο , και αφου της εδειξα οτι ξερω 5 πραγματα απο παραγγελιες, καπου τα εχασε και ζητουσε συγγνωμη το κοριτσι.

Επειδη βαριομουν γενικα, δεν ασχοληθηκα περαιτερω για να πιεσω καταστασεις. 

Στην υγειά της επομενης 55αρας.

  • Like 1
Δημοσ.

Το εχουν συστημα φαινεται τωρα "τελευταια" αυτοι... στα 2 τελευταια ακυρα που μου εριξαν οι κοπελες που με πηραν ειχαν τουλαχιστον αισθησιακη φωνη που οσο φορτωνα αρχικα η αληθεια ειναι οτι με τον απολογητικο τους τροπο και τα συγνωμη τους καλμαρεις... τι να πεις, επιστημη το κανανε το θεμα...

  • Like 3
Δημοσ.

Ότι και να πούν, το αποτέλεσμα για την παραγγελία δεν αλλάζει. 

Άντε να αναφέρεις ότι σου πρόσφεραν πολλά γλυκόλογα μετά την κρητική στο σκρουτζ για να τους κάνεις περισσότερο ρεζίλι. 

 

 

Απο τις 5 Ιανουαρίου ακόμα περιμένω να μου επιστρέψουν τα χρήματα για τη παραγγελία που ακύρωσα και "προλάβαμε την αποστολή"....

Δημοσ.

Με κάλεσαν πάλι πριν οι γλυκούληδες.

Μετά την αρνητική στο σκρουτζ, θα βρεθεί τηλεόραση!

Έκαναν λέει παραγγελία στον προμηθευτή και θα παραλάβω σε κανένα δεκαπενθήμερο.

Για να το πω πιο σωστά βασικά, με ρώτησαν αν συνεχίζω να την θέλω την παραγγελία ούτως ώστε να παραγγείλουν και για εμένα μία.

 

Μωρέ μπράβο τα public.

Δημοσ.

Γιατί "μωρέ μπράβο";;; Για τα νόμιμα και αυτονόητα; Δε σου κάνουν χάρη. Δεν έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν μια συμφωνημένη εξ αποστάσεως συναλλαγή, μονομερώς:

http://www.1520.gov.gr/component/content/article/93-syxnes-erotiseis/202-synallages-apo-apostasi

 

Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο υπήρχε η ένδειξη της διαθεσιμότητας κατά την ημέρα της παραγγελίας. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί. Είναι νόμιμο;
Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την έγκαιρη ενημέρωση των δεδομένων στην ιστοσελίδα της. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ & 9δ του Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Άλλο αν οι περισσότεροι ξεχνούν να ασκήσουν το δικαίωμά τους ή δεν το γνωρίζουν καν.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...