dobro Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) ευρωπη....λεμε... http://www.public.gr/product/sound-and-vision/tv/tileoraseis/tileorasi-panasonic-tx-55as650-55-smart-3d-led-full-hd/prod6000011pp/ απο 1090+ http://www.skroutz.gr/s/4866250/Panasonic-TX-55AS650.html?keyphrase=Panasonic+TX-55AS650 απο~800+ http://www.idealo.fr/prix/4378501/panasonic-tx-55as650e.html http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/4378501_-tx-55as650e-panasonic.html http://www.idealo.it/confronta-prezzi/4378501/panasonic-tx-55as650e.html Κατόπιν παραγγελίαςΕνημέρωση διαθεσιμότητας εντός 5 εργάσιμων ημερών Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2015 από dobro 2
taratata777 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2015 τι σόϊ προσφορά είναι όταν καλά καλά δεν ξέρουν πότε θα έχουν διαθεσιμότητα..
parkos Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2015 τοσο ειχε χτες και mεχρι το απογευμα σημερα στα mediamarkt 1
dobro Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2015 δικιο εχεις,ετσι ηταν.Ομως τωρα ειναι αλλο μαγαζι και ισως καποιοι δεν προλαβαν ή δεν την πηραν χαμπαρι
xristoforos89 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2015 Παρηγγειλα μια το πρωι. Εδω και καμια ωρα το βγαζει εξαντλημενο. Για ακυρο το κοβω.
xristoforos89 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Το άκυρο μόλις κατέφθασε. Καλοφαγωτο να είναι!
xristoforos89 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Μετά από εκτεταμένη αναζήτηση, λυπούνται αλλά δεν βρέθηκε προϊόν.. Το 'διαθεσιμότητα αφού έχω κάνει παραγγελία' ξεπερνά ακόμα και εμένα σε βλακεία.
paylidis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Μετά από εκτεταμένη αναζήτηση, λυπούνται αλλά δεν βρέθηκε προϊόν.. Το 'διαθεσιμότητα αφού έχω κάνει παραγγελία' ξεπερνά ακόμα και εμένα σε βλακεία. περνα για μια αξιολογηση απο το skroutz και θα βρεθει...
xristoforos89 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Εχω ηδη στειλει μειλ.. (επειδη ειμαι καλο παιδι). Οσονουπω ερχεται και η αρνητικη. 1
xristoforos89 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Με καλεσε πριν απο λιγο μια κοπελα με γλυκια φωνουλα (ετοιμος ημουν να ζητησω τηλεφωνακι ) Δεν ξερω αν με καλεσε επειδη εστειλα μειλ ή επειδη αφησα αρνητικη στο σκρουτζ. Αντιπροταση δεν εγινε, απλα προσπαθουσε να μου εξηγησει τα ανεξηγητα. Στο ενδιαμεσο , και αφου της εδειξα οτι ξερω 5 πραγματα απο παραγγελιες, καπου τα εχασε και ζητουσε συγγνωμη το κοριτσι. Επειδη βαριομουν γενικα, δεν ασχοληθηκα περαιτερω για να πιεσω καταστασεις. Στην υγειά της επομενης 55αρας. 1
germants Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Το εχουν συστημα φαινεται τωρα "τελευταια" αυτοι... στα 2 τελευταια ακυρα που μου εριξαν οι κοπελες που με πηραν ειχαν τουλαχιστον αισθησιακη φωνη που οσο φορτωνα αρχικα η αληθεια ειναι οτι με τον απολογητικο τους τροπο και τα συγνωμη τους καλμαρεις... τι να πεις, επιστημη το κανανε το θεμα... 3
teodor_ch Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Ότι και να πούν, το αποτέλεσμα για την παραγγελία δεν αλλάζει. Άντε να αναφέρεις ότι σου πρόσφεραν πολλά γλυκόλογα μετά την κρητική στο σκρουτζ για να τους κάνεις περισσότερο ρεζίλι. Απο τις 5 Ιανουαρίου ακόμα περιμένω να μου επιστρέψουν τα χρήματα για τη παραγγελία που ακύρωσα και "προλάβαμε την αποστολή"....
xristoforos89 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Με κάλεσαν πάλι πριν οι γλυκούληδες. Μετά την αρνητική στο σκρουτζ, θα βρεθεί τηλεόραση! Έκαναν λέει παραγγελία στον προμηθευτή και θα παραλάβω σε κανένα δεκαπενθήμερο. Για να το πω πιο σωστά βασικά, με ρώτησαν αν συνεχίζω να την θέλω την παραγγελία ούτως ώστε να παραγγείλουν και για εμένα μία. Μωρέ μπράβο τα public.
DownUNDERground Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Γιατί "μωρέ μπράβο";;; Για τα νόμιμα και αυτονόητα; Δε σου κάνουν χάρη. Δεν έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν μια συμφωνημένη εξ αποστάσεως συναλλαγή, μονομερώς: http://www.1520.gov.gr/component/content/article/93-syxnes-erotiseis/202-synallages-apo-apostasi Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο υπήρχε η ένδειξη της διαθεσιμότητας κατά την ημέρα της παραγγελίας. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί. Είναι νόμιμο;Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την έγκαιρη ενημέρωση των δεδομένων στην ιστοσελίδα της. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ & 9δ του Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Άλλο αν οι περισσότεροι ξεχνούν να ασκήσουν το δικαίωμά τους ή δεν το γνωρίζουν καν. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα