dimyok Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 1) Εκτέλεση του συγκεκριμένου στρατιώτη φορώντας στολή μηχανικού. 2) Εκτέλεση του συγκεκριμένου στρατιώτη φορώντας στολή καθαριστή 3) Εκτέλεση του συγκεκριμένου στρατιώτη φορώντας το original suit Barbie dress up επρεπε να λεγεται . 1
zvarthangalos Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 1) Εκτέλεση του συγκεκριμένου στρατιώτη φορώντας στολή μηχανικού. 2) Εκτέλεση του συγκεκριμένου στρατιώτη φορώντας στολή καθαριστή 3) Εκτέλεση του συγκεκριμένου στρατιώτη φορώντας το original suit Barbie dress up επρεπε να λεγεται . Εγώ θα το έλεγα με λίγο ποιο Ελληνικό τρόπο '' άλλαξε ο Μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς''
_Cgd_ Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Νομίζω πολλοί το έχουν πάρει με κακό μάτι ή/και προσπαθούν να πιέσουν τους devs να βγάλουν περισσότερο υλικό. Και εμένα σίγουρα περισσότεροι χάρτες πιο γρήγορα δεν θα με πείραζε καθόλου! Όμως ισχύει ότι: 1)κάθε χάρτης στο καινούργιο Hitman (πέραν από το Prologue) είναι 3-6 φορές μεγαλύτερος από παλαιότερους.2)μπορείς πλέον να κάνεις spawn σε 6-7 διαφορετικές τοποθεσίες τους χάρτη για να τον προσεγγίσεις διαφορετικά.3)προστέθηκαν 2 επιπλέον mode (escalation mode/elusive target) Έχω παίξει αρκετές ώρες και παρότι σίγουρα το κάθε revisit δεν είναι όπως η πρώτη φορά, το να έχεις διαφορετικό στόχο αλλάζει ΤΑ ΠΑNTA όσον αφορά την αίσθηση που σου αφήνει. Και αυτό με κράτησε κάθε φορά προσηλωμένο διότι πρέπει κάθε φορά να ξανά μάθεις και ένα καινούργιο μέρος στον χάρτη και να δεις πως να το ενώσεις με αυτά που ήδη ξέρεις. Πρέπει να μάθεις από την αρχή τις κινήσεις διαφορετικών ατόμων, να επισκεφτείς διαφορετικές τοποθεσίες, να χρησιμοποιήσεις αντικείμενα που δεν θα χρησιμοποιούσες πριν - σε αναγκάζει να βγείς από το confort zone σου. Σημαντικό:Έχω παίξει τα προηγούμενα Hitman. Παρότι υπήρχαν και σε αυτά διαφορετικές επιλογές για assassination, το πολύ να έπαιζα 1-3 φορές κάποιο χάρτη που μου άρεσε και μετά uninstal. Εδώ, λόγο της επεισοδιακής κυκλοφορίας σε πιέζει να εκμεταλλευτείς το σύνολο από ότι σου προσφέρεται! Προσωπικά είμαι σίγουρος ότι εάν είχαν κυκλοφορήσει 10 χάρτες από την αρχή, θα τελείωνα γρήγορα τον κάθε χάρτη με 1-2 τρόπους και μετά θα βαριόμουν να ξανά παίξω πχ τον 1ο αφότου είχα τελειώσει τον 10ο, επειδή θα είχα ξεχάσει κάποια από τα "κόλπα" και δεν θα είχα όρεξη να το πάρω πάλι από την αρχή, αντί να χτίζω πάνω σε αυτά που ξέρω όπως κάνω τώρα. Δηλαδή θα είχα κατακλυστεί από το μαζεμένο περιεχόμενο και δεν θα είχα εκμεταλλευτεί το σύνολο από ότι μου προσφέρει το παιχνίδι. Και να ξαναπώ ότι δεν θα με πείραζε καθόλου να βγαίνανε περισσότεροι χάρτες! Ίσως εάν είχαν κυκλοφορήσει και το Sapienza μαζί με το Paris να είχε μειωθεί λίγο η αντίδραση. Αλλά προς το παρόν είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την στροφή των devs στο "Quality over quantity" και περιμένω πως και πως τον επόμενο χάρτη, και τα καινούργια escalation mode στον τρέχοντα χάρτη - παίζω τόσες μέρες και ακόμα δεν έχω ολοκληρώσει ούτε το 50% από τα challenges.
zvarthangalos Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Ειλικρινά _Cgd_ σε ''ζηλεύω'' και δεν τρολάρω για την ηρεμία που αντιμετωπίζεις το όλο θέμα νομίζω πως είσαι απο του λίγους να μην σου πω ο μοναδικός που δεν γκρίνιαξε για το παιχνίδι και μπράβο σου προσωπικά δεν είμαι ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα σε πολούς τομείς του παιχνιδιού δεν λέω μπορεί να προσπαθούνε οι devs με διάφορους τρόπους να κρατήσουν ''ζωντανό'' τον χάρτη όμως εμένα προσωπικά δεν με εντυπωσιάζει το γεγονός να μεταμφιέζομαι σε βαμπίρ για να σκοτώσω κάποιο στόχο (και δεν βλέπω κάποια ουσία σε αυτό) που ξέρω εκ τον προτέρων που βρίσκεται (απο την είσοδο της έπαυλης το γνωρίζουμε) πατώντας το κουμπί του ενστίκτου και απλά ακολουθώ την κόκκινη φιγούρα που είναι ο στόχος, θα μου άρεσε να παιδευτώ περισσότερο να βρω τον τελικό στόχο και να τον προσεγγίζω πολύ ποιο δύσκολα και γιατί όχι να έχει και εκπλήξεις εκεί που είσαι σίγουρος πως έφτασες στον τελικό στόχο να πέφτεις θύμα μιάς καλοδουλεμένης παγίδας και τσάφ! game over ή χειροπέδες και στα μπουντρούμια βρές τρόπο να βγείς,εκεί που έχεις εξουδετερώσει τους στόχους σου και πίσω σου άφησες κάποια ίχνη που σε πρόδοσαν και ενώ είσαι έτοιμος να ανεβείς στο ελικόπτερο για να την κάνεις κοπάνα μπάμ! κάποιος μάγκας security sniper απο κάποια γωνία του παλατιού να σου χαλάει όλα τα σχέδια και εσύ να πεισμώνεις και να ο νέος σου στόχος μόλις γεννήθηκε ψάξε βρές τον και συνέθλιψε τον που σου πείρε την μπουκιά από το στόμα με λίγα λόγια νομίζω πως υπάρχει έλλειψη σασπένς φαντασίας και καινοτομίας όχι μόνο στο συγκεκριμένο game και σε πολλά άλλα, ας ελπίσουμε πως οι επόμενοι χάρτες θα έχουν κάποιες βελτιώσεις γιατί πίστεψέ με πολύς κόσμος γκρινιάζει εκεί έξω. Edit: Συγγνώμη για κάποια spoilers που ειπώθηκαν
_Cgd_ Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Σίγουρα πολλοί τομείς μπορούν να βελτιωθούν, ίσως δούμε περισσότερες καινοτομίες στους επόμενους χάρτες.Είμαι ήρεμος γιατί σε σχέση με τα αίσχη που έχω δεί σε πολλά άλλα παιχνίδια που μετά από χρόνια ακόμα κλαίω τα χρήματα που έδωσα, το επεισοδιακό release δεν είναι τίποτα! δεν με εντυπωσιάζει το γεγονός να μεταμφιέζομαι σε βαμπίρ για να σκοτώσω κάποιο στόχο (και δεν βλέπω κάποια ουσία σε αυτό) Γενικά το να χρειάζεται συγκεκριμένη αμφίεση έχει ως σκοπό να σε κάνει να αλλάξεις την διαδρομή που ακολουθείς.Αυτό όμως έχει νόημα μόνο εάν παίζεις ως silent assassin. Εάν αρχίζεις και σκοτώνεις/ακινητοποιείς όποιον βρίσκεις μπροστά σου, τότε δεν αλλάζεις την διαδρομή σου, απλά πας την ευθεία μέχρι τον κόκκινο στόχο.Όσο για την φύση της αμφίεσης (vampire wizard) είναι πιο πολύ για δόση χιούμορ, οι "χαζές" στολές είναι κλασικές στα Hitman (άκου τον διάλογο των εχθρών όταν σε δουν και σε ψάχνουν με την vampire wizard στολή ). Βέβαια το escalation mode δεν έχει να κάνει με την ιστορία που διαδραματίζεται. πατώντας το κουμπί του ενστίκτου και απλά ακολουθώ την κόκκινη φιγούρα Αυτό μου έχει κακοφανεί και εμένα, στο Hitman: Absolution το είχα απενεργοποιήσει.Βέβαια το να βρεις τον στόχο είναι πιο πολύ θέμα χρόνου παρά κάτι άλλο, και αυτό δεν ήταν πρόβλημα στα προηγούμενα Hitman που οι χάρτες ήταν σχετικά μικροί. Στο καινούργιο Hitman νομίζω θα ήταν πολύ βαρετό να πρέπει να γυρίσω όλο το παλάτι (4 ορόφους, γκαράζ, κήπους, 100 δωμάτια για να τον βρω), ίσως για αυτό να το κάνανε να τον εμφανίζει από την αρχή με το instinct. ο νέος σου στόχος μόλις γεννήθηκε ψάξε βρες τον και συνέθλιψε τον Αυτό υπάρχει στο παιχνίδι, είναι το "Elusive Target" mode. γιατί όχι να έχει και εκπλήξεις (...) πέφτεις θύμα παγίδας (...) χειροπέδες (...) στα μπουντρούμια Αυτό δεν θα ήταν άσχημο, να σε αναγκάζει πάλι να βγεις από το confort zone σου!Υπόψιν όμως, ότι το Hitman είναι κατά βάση puzzle stealth παιχνίδι. Και πως έγινε γνωστό για την δυνατότητα να το τερματίσεις με stealth τρόπο απομνημονεύοντας όλα τα patern και συγχρονίζοντας τις κίνησης του παίχτη αντίστοιχα. Εάν προσθέσουν random στιγμές, ο συγχρονισμός χάνει λίγο το νόημα του.Για παράδειγμα, στο Hitman Absolution, υπήρξε κάποια δυσαρέσκεια από παίχτες και κριτικούς για το γεγονός ότι σε κάποιες αποστολές, παρότι έκανες τα πάντα σωστά και με αθόρυβο τρόπο, στο τέλος ο "κακός" σε παγίδευε, και αυτό έσπαγε λίγο την συνοχή, διότι τι νόημα είχε να παιδευτείς εξαρχής να τα κάνεις όλα;Άλλωστε, υπάρχουν άλλα παιχνίδια που είναι πιο αφιερωμένα στην δράση και λιγότερο στο puzzle aspect. Η σειρά Splinter Cell για παράδειγμα. Στο Splinter Cell Chaos Theοry (παιχνιδάρα!) γίνεται ακριβώς αυτό που περιγράφεις, που αν σε πάρουν χαμπάρι, σε αιχμαλωτίζουν και αρχίζεις από το δωμάτιο κράτησης!
_Cgd_ Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Ελληνικό Walkthrough για το Escalation mode του χάρτη Paris ονόματι "The Mandelbulb Requiem" (Επίπεδο 5).
zvarthangalos Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 (επεξεργασμένο) Ο elusive target ποτε ακριβως ξεκλειδωνει ειχανε πει μεσα σε 10 ημερες απο την κυκλοφορια του παιχνιδιου σημερα κλεινουμε μια εβδομαδα. Εdit: Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ακόμη μια σκέψη μου για το παιχνίδι (αναφέρομαι περισσότερο στον φίλο Cgd) δεν θα ήταν ωραίο στον εκάστοτε χάρτη να υπήρχε κανονικά 24ωρο πρωί μεσημέρι βράδυ όπως σε αρκετά open world παιχνίδια πχ FarCry, The Witcher κλπ;μέσα στο 24ωρο αυτό ανάλογα την κατάσταση να έχεις και τις ανάλογες επιλογές πχ την νύχτα που η φρούρηση θα είναι ποιό έντονη η τεχνητή νοημοσύνη να είναι ενα δυο επίπεδα πάνω να έχεις την δυνατότητα όμως στα σκοτεινά σημεία να μην γίνεσαι τόσο εύκολα αντιληπτός όπως στο Thief και στο splinter cell , την ημέρα στα σημεία που υπάρχουν φρουροί να μην μπορείς να σκαρφαλώσεις στο μπαλκόνι και στις μπαλκονόπορτες τόσο εύκολα και όχι όπως είναι τώρα ''μπάτε σκύλοι αλέστε'' τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς να μην είναι τα ίδια για όλες τις ώρες το βράδυ οι πόρτες να είναι κλειδωμένες όχι βεβαία όλες κάποιες απο αυτές που θα κρύβεται η θα φυλάσσεται κάποιος στόχος, στο απόλυτο σκοτάδι δηλαδή όταν ο Ηitman θα προκαλεί ένα black out κατεβάζοντας τον γενικό διακόπτη να μπορουν οι securitάδες να αμολούν ακόμη και σκυλιά στην περίμετρο της έπαυλης η του εκάστοτε χάρτη για να σε βρούνε ωστε να μην θεωρείς δεδομένη την απόδραση σου. Σίγουρα αυτά που γράφουμε εμείς εναι σκέψεις και μόνο σκέψεις για κάτι που μας αρέσει και περνάμε ευχάριστα κάποιες ώρες της ζωής μας θα μπορούσα να γράφω ατέλειωτες σειρές για το τί θα μου άρεσε στα games όμως το θέμα είναι πως μπορείς να υλοποιήσεις αυτά που σκέφτεσαι και γνωρίζουμε πολύ καλά πως η κάθε υλοποίηση έχει το ανάλογο κόστος. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2016 από zvarthangalos
_Cgd_ Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Ο elusive target ποτε ακριβως ξεκλειδωνει ειχανε πει μεσα σε 10 ημερες απο την κυκλοφορια του παιχνιδιου σημερα κλεινουμε μια εβδομαδα. Δεν βρήκα συγκεκριμένη μέρα/ώρα. Λογικά περιμένουν προς το τέλος των 10 ημερών ώστε περισσότεροι παίχτες θα έχουν μάθει καλύτερα τον χάρτη, γιατί έχεις μόνο μία ευκαιρία να εκτελέσεις τον elusive target! να υπήρχε κανονικά 24ωρο πρωί μεσημέρι βράδυ (...) τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς να μην είναι τα ίδια για όλες τις ώρες Αμέ, και να επιλέγεις μέρα/νύχτα όπως επιλέγεις διαφορετικό spawn. Tο βράδυ που δεν θα έχει κόσμο θα μπορούσε να έχει ενεργοποιημένα τα laser που έχουν και στο escalation mode, φωτοκύτταρα, υπέρυθρες κάμερες, προβολέα στο κήπο κτλ.! 1
zvarthangalos Δημοσ. 20 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2016 (επεξεργασμένο) Σχετικά με τον elusive target (πάλι γκρίνια χε! χε!) μας είπαν πως θα εμφανιστεί σε διάστημα 10 ημερών απο την ημερομηνία κυκλοφορίας οι 9 περάσαν λένε πως θα εμφανιστεί για ενα 48ωρο και μετά θα επανεμφανιστεί μετά απο μια εβδομάδα (αν κατάλαβα καλά) δηλαδή εγώ αν δεν μπορώ να συνδεθώ αυτές τις 2 ημέρες για τον Α η Β λόγο τι θα γίνει; Ποιός μου λέει εμένα πως ο στόχος θα μπορεί να εξουδετερωθεί και το κάνουνε μόνο για να μας έχουν συνδεδεμένους στο παιχνίδι; Πως θα το αποδεικνύουν; Αν όντως ο στόχος εξουδετερώνεται και κάποιος απο εμάς ανεβάσει τον walkthrough στο youtube θα μπορεί πανεύκολα ακολουθώντας τον οδηγό να τον εξουδετερώσει. Εdit: Και κάποια βιντεάκια σχετικά με τον Elusive Target δεν ξέρω αν τα ανέβασε κανείς Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2016 από zvarthangalos
_Cgd_ Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Περίμενα να βάλουν τον elusive target μέσα στο ΣΚ που θα έχει και ο περισσότερος κόσμος χρόνο... Το χειρότερο θα είναι να πέσει η σύνδεση όταν έχεις αρχίσει το elusive target!
zvarthangalos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Διαβάζω κάποια ξένα φόρουμς και πολύς κόσμος είναι εξοργισμένος φτάνουνε ακόμη και σε σημείο να κάνουνε Refund.
_Cgd_ Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Ούτε μια ανακοίνωση δεν βγάλανε, να μας ενημερώσουν τουλάχιστον τι έγινε με τον elusive target...
_Cgd_ Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 -Ο elusive target θα κυκλοφορήσει λίγο πριν τον χάρτη Sapienza. -Την επόμενη βδομάδα θα ξέρουμε ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας του χάρτη Sapienza. -2 καινούργια escalation κυκλοφορούν σήμερα αντί του elusive target! -κάθε βδομάδα θα προστίθενται 2 καινούργια escalation μέχρι να κυκλοφορήσει ο χάρτης Sapienza! Πηγή
zvarthangalos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Μόλις το διάβασα κι εγώ και όντος το ένα escalation The Osterman Mosaic είναι ήδη ξεκλείδωτο προσπαθούνε να ηρεμήσουνε τον κόσμο όμως αρκετός κόσμος που έκανε pre order το game είναι έξω φρενών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα