Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους τους insomniacs  :-) .

 

Θα ήθελα κάποιον που να έχει αγοράσει κινητό απο το συγκεκριμένο site και να με κατατοπίσει , εάν είναι αξιόπιστο ή όχι , σκέφτομαι να κάνω αγορά με τραπεζική κατάθεση για ενα κινητό το οποίο δυστηχώς δεν κυκλοφόρησε Ελλάδα , το Lg g pro 2 .

 

Γνωρίζω πως η εγγύηση στο συγκεκριμένο ισχύει απο το ιντερνετικό κατάστημα , οπότε πάω εις γνώση μου , απλά θέλω να ξέρω εάν το παραγγείλω και πληρώσω με τραπεζική κατάθεση θα έρθει το κινητό ή όχι ?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων , περιμένω κάποιον που να έχει κάνει αγορά απο το συγκεκριμένο ....

 

http://gr.mobileshop.eu/

 

 

Δημοσ.

Μιας που δεν έχει αγοράσει τελικά κανείς από αυτό το site είπα με Ρίσκο να παραγγείλω το κινητό που ήθελα και τελικά το παράγγειλα.

Αυτό που εχω να πω είναι ότι μέχρι να έρθει όλα πήγαιναν ρολόι , πολύ γρήγορη αποστολή με ενημέρωση μέσω της ups .

 

Το κινητό το παρέλαβα σήμερα , το μόνο αρνητικό μόλις άνοιξα το κουτί ήταν ότι δεν είχε ευρωπαϊκό φορτιστή κάτι που δεν με πείραξε γιατί μου στείλανε μαζί και ανταπτορα , όμορφο κινητό και όλα καλά ως εδω , μέχρι που ήρθε η στιγμή να βάλω την μπαταρία και να το ανοίξω , άνοιξε κανονικότατα αλλά όπως κοίταζα την οθόνη στιγμιαία και σε μαύρο φόντο παρατήρησα 3 άσπρα πιξελ , έκανα πιο έντονο έλεγχο και βρήκα αλλά 3 τα οποία ήταν εντελώς ανεπαίσθητα :( .

Σύνολο 6 , 5 άσπρα και 1 γκρι.

Τους ενημέρωσα άμεσα , μου απάντησαν άμεσα και μου είπαν πως πρέπει να είναι πάνω από 8 τα πιξελ για αντικατάσταση , ρε παιδιά όλοι δεν ξέρουμε πως στην lg ισχύει zero pixel ;

Από την άλλη , με το που άνοιξα το κινητό ολοκαίνουριο μου τα εμφάνισε και όχι εν χρήση , περιμένω αύριο απάντηση τους για αντικατάσταση , τώρα δεν γνωρίζω πόσο καιρό θα πάρει όλο αυτό και δεν ξέρω αν θα πληρώσω εγώ τα έξοδα .

Κρίμα γιατί το κινητό μου άρεσε πολύ , δεν το χάρηκα όμως .

Μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος που να γνωρίζει τι μπορώ να τους πω αύριο για να γίνει πιο έγκαιρα η αντικατάσταση ;

 

Ευχαριστώ .

Δημοσ.

γεια χαρα φιλε! Για ποιο λογο τοσο αγχος να παραγγηλεις? Χωρις να σου πει καποιος απο τα παιδια εδω αν ειναι γνωστο το site αυτο?δηλαδη αφου δεν ξες τι πας και το κανεις και μπλεκεις χωρις λογο??

Κριμα πραγματικα τωρα προσπαθησε να βρεις καποια ακρη με αυτους εγω προσωπικα.δεν το γνωριζω το μαγαζι αυτο!μιλα μαζι τους και ζητα αντικατασταση και στην τελικη χρεωσου εσυ τα εξοδα αποστολης αμα βλεπεις οτι δεν βγαζει; ακρη!

 

Και αλλη φορα να μαθεις.να εισαι υπομονετικος! Και.μην κανεις πραγματα βιαστικα!

Δημοσ.

Εχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου , απλά το κινητό που ήθελα δεν το έβρισκα πουθενά αλλού ( Lg g pro 2 ) και την πάτησα .

Μου απάντησαν αυτό ( εάν επικοινωνήσω με την lg θα βρώ άκρη ή όχι ? ) :

 

3 dark and 5sub-pixels are allowed, or up to 5 (bright+ dark)pixels are allowed.
 
Please contact the official site of LG and let us know if they tell you different.
 
Δημοσ.

Απο την σελιδα της LG

 

Dead Pixel not exceeding 7 dots is within factory specification and is not considered a defect under this warranty.

 

 

Kοινως και η lg το ιδιο θα σου απαντησει όπως ορθά έπραξε και το καταστημα πώλησης!


To zero pixel της lg ισχύει μονο για τηλεοράσεις και monitor

 

Oποιαδηποτε αλλη συσκευή ή ανταλλακτικο καλύπτεται απο το παραπανω που ποσταρα!

Δημοσ.

Μάλιστα , ευχαριστώ για την απάντησή σας , αλλά φίλε μου εσύ θα το κρατούσες την στιγμή που τα 3 εξ'αυτών άσπρα πίξελ φαίνονται πολύ έντονα ?

Βγάζουν μάτια πραγματκά , εγώ πιστεύω πως εδώ στην Lg θα την άλλαζαν την οθόνη έστω , είμαι σίγουρος για αυτό .

Δημοσ.

Μάλιστα , ευχαριστώ για την απάντησή σας , αλλά φίλε μου εσύ θα το κρατούσες την στιγμή που τα 3 εξ'αυτών άσπρα πίξελ φαίνονται πολύ έντονα ?

Βγάζουν μάτια πραγματκά , εγώ πιστεύω πως εδώ στην Lg θα την άλλαζαν την οθόνη έστω , είμαι σίγουρος για αυτό .

 

Απο την στιγμή που η μαμα εταιρεια δεν το θεωρεί προβλημα και εγώ θα έπρεπε να ήμουν ενημερωμένος πριν την αγορά ναι θα το κρατούσα ώς έχει. Δεν θα μπορούσα να κανω και αλλιώς....

 

Απο εκει και πέρα μπορεις να δοκιμάσεις να στειλεις καποιο mail στo support της lg , δεν έχεις να χάσεις τπτ μπορει και να σε εξυπηρετήσουν!!

Αν σε ενοχλεί παντως τοσο πολύ το προβλημα και είσαι διαθετημένος να συμβιβαστείς με καποιο αλλο τηλέφωνο το συγκεκριμένο καταστημα βαση του site τους, σου δίνει δικαίωμα επιστροφης με επιστροφή χρηματων

 

 

ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ

Αν θέλετε να επιστρέψετε τη συσκευή θα πρέπει πρώτα να μας ενημερώσετε στο e-mail μας [email protected].

Σε μία εργάσιμη μέρα, θα λάβετε οδηγίες και τη διεύθυνση για την επιστροφή.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή πληρώνονται από τον πελάτη.

Όταν λάβουμε το προϊόν, θα ελέγθει το περιεχόμενο κουτιού.

Όταν διαπιστώνουμε ότι το πακέτο είναι άθικτο και το τηλέφωνο δεν έχει χρησιμοποιηθεί θα επιστρέψουμε την πληρωμή σας.

 

Δημοσ.

Βασικά να σημειώσω κάτι επάνω σε αυτό , το κινητό το άνοιξα , έβγαλα μόνο την ζελατίνα που είχε στην οθόνη , είδα το θέμα και την έβαλα ξανά την ζελατίνα , θα το δεχτούνε ή θα μου πούνε ότι έχει ανοίξει ?

Εκτός αυτού δεν είχε καμιά ταινία ασφαλείας ( αυτοκόλλητο ) το κινητό στο κουτί  :huh:  , απλά άνοιξα το καπάκι , έτσι απλά , δεν είναι λίγο κουφό αυτό ?

 

Και απο την άλλη πόσο θα στοιχίσουν περίπου τα έξοδα αποστολής , αξίζει  ?

Δημοσ.

στειλτο πισω προσπαθησε να παρεις τα λεφτα σου πισω! μην μεινεις με αυτο γιατι μπορει να εμφανισει και αλλα προβληματα!  εγγυηση εν εχει ευρωπαικη? αν εχει τοτε παρε τηλεφωνο Lg hellas και ρωτα ψαξτο μην μεινεις με κινητο που εχει καμμενα πιξελ!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...