Προς το περιεχόμενο

Η Ryanair σχεδιάζει την παροχή Wi-Fi στις πτήσεις της, ενδεχομένως δωρεάν


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα με έχει σώσει η Ryan. Πριν έρθει η Ryan, το  μονοπώλιo aegean-olympic  είχε πάει τη θεσσαλονίκη αλε-ρετουρ 160. Τωρα πας με 60-70 στις ώρες που θες (και 40 γίνεται αλλά είναι άσχετες οι ώρες). Οποιος θέλει παίρνει νερό απο το αεροδρόμιο στο gate και το έχει μαζί του στο αεροπλάνο. Σιγα μη κουβαλάνε καφασια με μπουκαλάκια στο αεροπλάνο. Μερικοί δλδ μόνο γκρίνια πια. Και φθηνά, και γκρίνια. Δωστε 120 να έχετε και νερό τσάμπα που μόνο τσαμπα δεν είναι αν δείτε τη διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή διαβάζω διάφορα για δωρεάν χειραποσκευές, βαλίτσες κλπ να αναφέρω απλά οτι πέταξα πριν μια εβδομάδα με Ryanair. Η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα για 2 χειραποσκευές ανα άτομο (1 βαλιτσάκι και 1 laptop κλπ) ότι ακριβώς και η Aegean. Η κανονική βαλίτσα έχει φυσικά κανονική χρέωση (και έχει δυστυχώς 5 κιλά χαμηλότερο όριο από το συνηθισμένο - 15 κιλά δηλαδή αντί για 20). Εδώ βέβαια χρεώνει την βαλίτσα πλέον και η Aegean, η οποία είναι πολύ ακριβότερη.

Προσωπικά, θεωρώ κατανοητό να υπάρχει επιπλέον κόστος για την βαλίτσα όταν το εισιτήριο για Λονδίνο είναι στα 200 ευρώ μετ' επιστροφής. Εξοργίζομαι όμως όταν μου ζητούν 650 ευρώ για αυτή τη διαδρομή και μου ζητούν και επιπλέον 50 ευρώ για τη βαλίτσα (πραγματικό περιστατικό με Aegean το περασμένο καλοκαίρι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ενδεχομενως δωρεαν λεει η ειδηση παιδια, ενδεχομενως. Και προσθετει και ενα ωραιοτατο "για ελαφρια χρηση" στο τελος.

Οταν με το καλο ερθει, μην ανεβει κανεις επανω στο αεροπλανο και αρχιζει να κραζει επειδη ηρθε προ εκπληξεως με τη χρεωση του ιντερνετ. Οπως ερχεται προ εκπληξεως οταν του χρεωνουν το νερο, ενω εχει κλεισει Ryanair επειδη ηταν το φθηνοτερο εισιτηριο που βρηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κραζετε την ryanair αλλα πριν σπασει τις τιμες θέλατε δανειο να πεταξετε 2 ωρες μακρυα...

 

Το αεροπορικο ταξιδι εγινε προσιτο σε όλους με την ryanair. επισης τα διημερα ταξιδακια σε ευρωπαικες πρωτευουσες εγιναν πραγματικοτητα παλι με την ryanair. εισητηριο 50 ευρω δεν εβρισκες ουτε για ροδο πριν ερθει η ryanair στην ελλαδα. 

 

3 ευρω κανει το νερο επανω στο αεροπλανο και στην ιταλια το πληρωσα 2.20 στο εδαφος. 

 

Εχετε δει τις χρεωσεις στα ελληνικα πλοια για wifi?! πριν 3 χρονια παντως που ζητησα εκανε 5 ευρω το 2ωρο!!

3 ευρώ για 2 ώρες αν δεν κάνω λάθος είναι πλέον και 5 για όλη την διαδρομή.

 

Για όλα τα υπόλοιπα +1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μονο θετικο της ryanair για εμενα προσωπικα ειναι οτι τραβηξε και τις τιμες της aegean προς τα κατω.

 

οταν βρισκω αθηνα-χανια με επιστροφη 57 ευρω ryanair και 67 aegean, προσωπικη μου επιλογη ειναι ΠΑΝΤΑ η Aegean. και 77 να εκανε, παλι aegean θα επελεγα.

 

μην ψαχνετε λογικη στην επιλογη μου, απλα μετα απο καποια ντοκυμαντερ σχετικα με την εκπαιδευση ασφαλειας των αεροσυνοδων αλλα και τα εξαντλητικα ωραρια των πιλοτων της Ryanair, προτιμω να την αποφευγω για καθαρα ψυχολογικους λογους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

μην ψαχνετε λογικη στην επιλογη μου, απλα μετα απο καποια ντοκυμαντερ σχετικα με την εκπαιδευση ασφαλειας των αεροσυνοδων αλλα και τα εξαντλητικα ωραρια των πιλοτων της Ryanair, προτιμω να την αποφευγω για καθαρα ψυχολογικους λογους

Και για να ειναι οσο το δυνατον πιο ξεκαθαρο, ειναι οντως ψυχολογικοι οι οροι με τους οποιους κανεις την επιλογη σου (και καλα κανεις, γουστο σου καπελο σου), μια και η Ryanair μετραει σχεδον 15 παραπανω χρονια εμπορικων πτησεων απο την Aegean, με ενα και μοναδικο ατυχες συμβαν στο ενεργητικο της το οποιο ειχε να κανει με μια αναγκαστικη προσγειωση το 2008 ελεω βλαβων απο συγκρουσεις με πτηνα (μηδεν απωλειες, 10 μικροι τραυματισμοι).

Η στατιστικη ειναι ο καλυτερος τροπος για να λες ψεματα, αλλα τετοιες ακραιες περιπτωσεις δυσκολα μπορουν να παραφραστουν. Η Ryanair ειναι μια χαρα(..και κατι παραπανω) ασφαλης εταιρεια.

Τα "εξοντωτικα" ωραρια των πιλοτων της απο που προκυπτει οτι διαφερουν απο αυτα των πιλοτων αλλων εταιρειων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να ειναι οσο το δυνατον πιο ξεκαθαρο, ειναι οντως ψυχολογικοι οι οροι με τους οποιους κανεις την επιλογη σου (και καλα κανεις, γουστο σου καπελο σου), μια και η Ryanair μετραει σχεδον 15 παραπανω χρονια εμπορικων πτησεων απο την Aegean, με ενα και μοναδικο ατυχες συμβαν στο ενεργητικο της το οποιο ειχε να κανει με μια αναγκαστικη προσγειωση το 2008 ελεω βλαβων απο συγκρουσεις με πτηνα (μηδεν απωλειες, 10 μικροι τραυματισμοι).

Η στατιστικη ειναι ο καλυτερος τροπος για να λες ψεματα, αλλα τετοιες ακραιες περιπτωσεις δυσκολα μπορουν να παραφραστουν. Η Ryanair ειναι μια χαρα(..και κατι παραπανω) ασφαλης εταιρεια.

Τα "εξοντωτικα" ωραρια των πιλοτων της απο που προκυπτει οτι διαφερουν απο αυτα των πιλοτων αλλων εταιρειων?

 

ναι, ημουν ξεκαθαρος σε αυτο.

απο τα ντοκυμαντερ που ειδα και απο περιγραφες 1-2 γνωστων μου που ειναι πιλοτοι, στην Ryanair, δεν εχουν μισθο οι πιλοτοι, δουλευουν με το συστημα "μπλοκακι". οσες ωρες πετανε, τοσα λεφτα θα παρουν, και οι περισσοτεροι προσπαθουν να πετανε οσο περισσοτερες ωρες γινεται.

αυτο, σε συνδυασμο με τα ταχυτατα "turn around" των 25 λεπτων (σε σχεση με τα 45 λεπτα των περισσοτερων αλλων εταιρειων) θεωρω οτι τους εξοντωνει ψυχικα.

και τελος, το συμβαν που ειχα δει στο ντοκυμαντερ με 6 πτησεις της Ryanair που κοντεψαν να μεινουν απο καυσιμα οταν τους εστειλαν σε αλλο αεροδρομιο λογω καιρου, ενω καμμια αλλη πτηση αλλης εταιρειας δεν ειχε παρομοιο προβλημα. ειχε αποδειχτει νομιζω τοτε οτι μετα απο πιεσεις της εταιρειας οι πιλοτοι επαιρναν ΑΚΡΙΒΩΣ οσα καυσιμα χρειαζοντουσαν για την πτηση, συν το ελαχιστο νομικα επιτρεπομενο, κατι που ειχε οδηγησει σε πολλα προβληματα τοτε.

 

και απο πρακτικης πλευρας, απλα δεν βολευομαι σχεδον σε καμμια "οικονομικη" εταιρεια. ο χωρος για τα ποδια ειναι ελαχιστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ωραρια των πιλοτων κ των αεροσυνοδων εταιριων που πετανε στην Ευρώπη υποκεινται σε ορια που εχουν θεσπιστει ευρωπαικα.

 

Και φυσικα, η aegean ειναι σχεδον παντα στα ορια, δηλαδη τους βαζει("ξεζουμιζει") οσο περισσοτερο μπορεί βασει οριων.

και απο πρακτικης πλευρας, απλα δεν βολευομαι σχεδον σε καμμια "οικονομικη" εταιρεια. ο χωρος για τα ποδια ειναι ελαχιστος

Που στις περισσότερες "οικονομικες" εταιριες εχεις συνηθως περισσότερο χωρο για τα ποδια λογω λεπτοτερων καθισματων. Παρομοια πολιτικη ακολουθει κ η aegean.

 

Στην turkish(θεωρείται η καλύτερη αεροπορικη στην Ευρώπη) για παράδειγμα εχεις συνηθως λιγότερο χωρο για τα ποδια λογω χοντροτερων(που ειναι ομως λιγο πιο ανετα για τον κ*λο σου) καθισματων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τα ωραρια των πιλοτων κ των αεροσυνοδων εταιριων που πετανε στην Ευρώπη υποκεινται σε ορια που εχουν θεσπιστει ευρωπαικα.

Ακριβως εδω ηθελα να εστιασω και με προλαβες. Δεν υπαρχει "θα δουλεψω οσο αντεξω για να βγαλω κατι παραπανω" σε τετοιες περιπτωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που στις περισσότερες "οικονομικες" εταιριες εχεις συνηθως περισσότερο χωρο για τα ποδια λογω λεπτοτερων καθισματων. Παρομοια πολιτικη ακολουθει κ η aegean.

 

τα λεπτοτερα καθισματα εξυπηρετουν απλα τις εταιρειες να τα βαλουν πιο κοντα μεταξυ τους. εκει που ενα αεροπλανο της aegean πχ εχει 26 σειρες, ενα αλλο ακριβως ιδιο μπορει να εχει 29 σειρες, αρα λιγοτερος χωρος για τα ποδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Btw, εχω προλαβει σερβιρισμα πρωινου στην Ryanair, εν ετη 200κατι. Οπως επισης, Δευτερα πρωι ερχομενος με Aegean απο Aθηνα δεν προλαβαν να μου σερβιρουν ουτε καφε καθως καθομουν 5 θεσεις πριν την ουρα και φυσικα ξεκινησαν σερβιρισμα απο την business class. Θα μπορουσα να παραπονεθω για το "ελλειπες" προσωπικο και το 1 "μονο" βαγονακι που εκανε βολτες, αλλα θα παραημουν first-world-problems-κλαψιαρης.

Αυτο που θελω να πω με τα παραπανω ειναι πως ολοι μας πια -εταιρειες και μη- προσπαθουμε να βγαλουμε το κατιτις παραπανω, αλλοι με κουτοπονηρο τροπο, αλλοι με ξεκαθαρο τροπο, αλλοι με τον ιδανικο τροπο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Btw, εχω προλαβει σερβιρισμα πρωινου στην Ryanair, εν ετη 200κατι. Οπως επισης, Δευτερα πρωι ερχομενος με Aegean απο Aθηνα δεν προλαβαν να μου σερβιρουν ουτε καφε καθως καθομουν 5 θεσεις πριν την ουρα και φυσικα ξεκινησαν σερβιρισμα απο την business class. Θα μπορουσα να παραπονεθω για το "ελλειπες" προσωπικο και το 1 "μονο" βαγονακι που εκανε βολτες, αλλα θα παραημουν first-world-problems-κλαψιαρης.

Αυτο που θελω να πω με τα παραπανω ειναι πως ολοι μας πια -εταιρειες και μη- προσπαθουμε να βγαλουμε το κατιτις παραπανω, αλλοι με κουτοπονηρο τροπο, αλλοι με ξεκαθαρο τροπο, αλλοι με τον ιδανικο τροπο. 

 

συμφωνω, και ειναι στο χερι (και στο γουστο) του καθενος να επιλεξει αυτον που του προσφερει τα περισσοτερα (συμφωνα με τα προσωπικα του γουστα)

μιας και δεν ειμαι ο πιο αδυνατος ανθρωπος του κοσμου και με υψος περιπου 1.83, εχω διαπιστωσει κατα καιρους οτι σε οικονομικες εταιρειες (monarch, airberlin, german wings) ειναι πολυ στριμωγμενα τα πραγματα, σε αντιθεση με aegean, BA, Lufthansa κλπ και εχω κανει τις επιλογες μου ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα λεπτοτερα καθισματα εξυπηρετουν απλα τις εταιρειες να τα βαλουν πιο κοντα μεταξυ τους. εκει που ενα αεροπλανο της aegean πχ εχει 26 σειρες, ενα αλλο ακριβως ιδιο μπορει να εχει 29 σειρες, αρα λιγοτερος χωρος για τα ποδια

Τα λεπτοτερα καθισματα εξυπηρετουν και στο βαρος που μεταφερει το αεροπλανο.

 

Οι σειρες/χωρητικότητα σε θεσεις ειναι συνηθως στανταρ.

Πχ τα Boeing 737-800 της ryanair μεταφερουν 189 επιβατες, οπως τοσα μεταφερει συνηθως αυτος ο τυπος αεροπλανου κ σε αλλες εταιριες με αυτην την διαταξη.

 

Γενικότερα, καλο θα είναι να το ψαξεις λιγο.

 

http://www.ryanair.com/en/about/fleet/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...