Προς το περιεχόμενο

Σοβαρό πρόβλημα με Qosmio X500-110!!


MACARDU

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στην κοινότητα και καλή μας χρονιά!

 

Παραμονή Χριστουγέννων, αντί να χαλαρώσω και να απολαύσω το πνεύμα των ημερών κατααγχώθηκα! Ο λόγος ήταν το μονάκριβό μου λαπτοπάκι το οποίο για κακή μου τύχη, έσβησε η σύζυγος λόγω "θορύβου" των ανεμιστήρων το μεσημέρι κι έκτοτε δεν ξανάναψε! 

 

Κατ' ακρίβεια, πατώντας το power, ανάβει το λαμπάκι καθώς και τα leds του caps και του num στο πληκτρολόγιο, ξεκινάν να λειτουργούν οι ανεμιστήρες και... ως εκεί! Ούτε οθόνη έναρξης, ούτε καν γραμμές του bios!

 

Το χειρότερο όλων είναι πως είμαι στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο κι έχω να παραδώσω εργασία ως τις 20/1 την οποία "δούλευα" στο εν λόγο laptop, κάτι που δε βλέπω να συμβαίνει εμπρόθεσμα... :(   

 

Στην αντιπροσωπεία της Toshiba που πήρα (IDEAL) μέχρι και σήμερα δεν το σήκωναν καν! Το πρωί που κατάφερα να βρω κάποιον αρμόδιο και ρώτησα για αντικατάσταση κάρτας γραφικών (πιθανότερη βλάβη) μου είπε μια τιμή στα €570 και πήδηξα!!

 

Τι με συμβουλεύετε να πράξω και πόσο γκαντέμης είμαι τελικά??

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την εργασία, άλλο υπολογιστή δεν έχεις για να πάρεις εξωτερική βάση να βάλεις τον δίσκο απάνω και να πάρεις οτι θες;

 

Για το λάπτοπ, πρώτα το ανοίγεις να το καθαρίσεις / αλλάξεις πάστα και μετά βλέπουμε. 

Σε εξωτερική οθόνη το δοκίμασες btw?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο θόρυβος που σου έκανε ο ανεμιστήρας είναι σημάδι ότι το laptop δεν είχε σωστή ψύξη.

 

Να υποθέσω ότι ποτέ δεν είχε ανοιχθεί για καθαρισμό.

 

Λόγω της υπερθέρμανσης δημιουργήθηκε πρόβλημα στις κολλήσεις της κάρτας γραφικών (GPU).

 

Η αντιπροσωπία δεν κάνει επισκευή (rework) στις motherboards, άρα σου πρότεινε αντικατάσταση εξ' ου και το υψηλό κόστος.

 

 

Αναφορικά με το πρόβλημα της προθεσμίας της εργασίας σου, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι:

 

- Να βγάλεις τον σκληρό δίσκο από το laptop. Είναι εύκολη δουλειά και οδηγίες μπορείς να βρείς εδώ (κεφ. 4.4, σελ. 4.12):

 

http://forums.toshiba.com/tshb/attachments/tshb/brd_Qosmio/6374/1/x505%20manual.pdf

 

- Να τοποθετήσεις τον σκληρό που έβγαλες σε μια θήκη, και να τον κάνεις εξωτερικό:

 

http://www.e-shop.gr/hard-disk-cases-l?table=PER&category=%C5%CE%D9%D4%C5%D1%C9%CA%C5%D3+%C8%C7%CA%C5%D3&filter-878=1&filter-877=1&filter-883=1

 

- Να δουλέψεις σε κάποιον άλλο υπολογιστή, τραβώντας τα αρχεία σου από τον δίσκο αυτό.

 

 

Αναφορικά με την επισκευή του laptop, από μια πρόχειρη ματιά που έριξα, δυστυχώς δεν είδα να υπάρχουν αμεταχείριστες motherboards για το laptop σου στο eBay, Amazon ή στο Laptop mobo UK, προκειμένου να αγοράσεις μία και να πας σε κάποιο εργαστήριο για να στην αλλάξουν.

 

Το να αγοράσεις μεταχειρισμένη και πιθανόν επισκευασμένη motherboard, είναι ρίσκο και δεν θα το συνιστούσα.

 

Άρα η μόνη λύση που σου απομένει, αν θέλεις να μην σου πάρουν το κεφάλι στην αντιπροσωπία, είναι να απευθυνθείς σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο για να σου κάνουν επισκευή (reballing), με κόστος γύρω στα 100€:

 

http://www.acpc.gr/laptop-reballing-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%82

 

http://www.expertgroup.gr/index.php?screen=video

 

http://www.tolaptop.gr/?gclid=CM2E-rm-kcMCFYXItAodXDEAMw

 

http://easyservice.gr/laptop-karta-grafik%CE%BF

 

http://www.laptop-sos.gr/service/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82.html

 

http://www.rebootyourpc.gr/vlavi-laptop/episkevi-kartas-grafikwn/

 

http://www.laptop-repair.gr/

 

http://irepair.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B7-laptop/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-laptop.html

 

http://www.texnikoi.com/laptop-motherboard-repair-service.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και ειδικά στον Ευκλείδη για τη λεπτομερή απάντηση - λύση!

 

Το μηχανάκι πλέον βρίσκεται σε χέρια ειδικών και περιμένω από ώρα σε ώρα τη διάγνωση. Στην τελική αν όλα στραβώσουν σίγουρα θα πάρω τα περιεχόμενα των δίσκων σε σταθερό (απλά είναι στο πατρικό, full tower και θέλει κουβάλημα).

 

Υ.Γ. Για να πω την πικρή αλήθεια, το είχα καταλάβει εδώ και καιρό πως ήθελε ένα καθάρισμα (παρά το ότι το είχα στην πένα) όμως ήταν τόσο ντελικάτο και καλογυαλισμένο που δε μου έκανε καρδιά να βάλω κατσαβίδι πάνω του... από εδώ και πέρα όμως δε θα διστάσω! -_-

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Και πάλι καλημέρα σε όλους, αν και για μένα δεν ήταν και τόσο... το μηχανάκι πήγε για service στην IDEAL και η ετυμηγορία ήταν αλλαγή μητρικής με κόστος €590!! :X

 

Και τώρα τι μου προτείνετε? Τέτοιο ποσό δυστυχώς ΔΕΝ μπορώ να διαθέσω, ειδικά με τα υπάρχοντα οικονομικά δεδομένα... απελπίστηκα... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

p/n γνωρίζεις της μητρικής;;

 

 

image.png

 

αντιπροσωπεία είναι..η τιμή που ΘΑ άκουγες είναι λογική,κοίτα απο ebay-alli κλπ για να γλυτώσεις αρκετά χρήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς το παρόν βρίσκεται στα χέρια της IDEAL οπότε δεν έχω άμεση πρόσβαση... μόνο τον τύπο του laptop ξέρω δλδ το X500-110. Σύντομα θα το παραλάβω οπότε θα μάθω και τον σειριακό της μητρικής. Περίμενα πως θα ζητούσαν κάτι υψηλό, αλλά αυτή η τιμή είναι εξωφρενική!.. Τι να πω... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να το στείλεις για reballing (ΠΡΟΣΟΧΗ: reballing - όχι reflow), σε κάποιο εργαστήριο που διαθέτει reworking station.

 

Στο προηγούμενο σχόλιό μου σου έδωσα μερικά site.

 

Θα στο επισκευάσουν με κόστος γύρω στα 100 €.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα,

 

Αντιμετωπίζω κι εγώ σοβαρό πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο (και τη στάση της IDEAL) και θα ήθελα την άποψή σας. 

 

Από τον πρώτο μήνα χρήσης του υπολογιστή (μέσα 2012), αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: σβήνει η οθόνη για λιγα δευτερολέπτα και μετά εμφανίζεται ένα μήνυμα ότι "το πρόγραμμα οδήγησης της κάρτας γραφικών σταμάτησε να λειτουργεί και αποκαταστήθηκε με επιτυχία". Αυτό συνέβαινε πολύ συχνά, μπορεί και κάθε μέρα, μερικές φορές ακόμα και αμέσως μετά την εκκίνηση.

 

Όταν επικοινώνησα με την IDEAL, μου είπαν αρχικά να ελέγχξω εάν έχω το πιο πρόσφατο πρόγραμμα οδήγησης (το οποίο και είχα) και μετά να δοκιμάσω να το βγάλω και να το εγκαταστήσω ξανά (το οποίο και έκανα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε). Έτσι το έστειλα για σέρβις (1η φορά). Είπαν ότι άλλαξαν την κάρτα γραφικών αλλά μετά απο 1 μήνα χρήσης, εμφανίστηκε ξανά το πρόβλημα. Το έστειλα πάλι για σέρβις (2η φορά) και είπαν ότι άλλαξαν πάλι την κάρτα γραφικών και ανεμιστήρα. Πάνω στην εβδομάδα παρουσιάστηκε πάλι το πρόβλημα. Το ξαναέστειλα για σέρβις (3η φορά) κι αυτή τη φορά είπαν ότι έκαναν φορμάτ! Μετά από αυτό, ο υπολογιστής σερνόταν, αργούσε πολύ να ανοίξει, κόλλαγαν συνέχεια τα win, πάγωνε η οθόνη απλώς με το πάτημα του enter στο word, άρχισε να πιξελάρει η οθόνη και τέλος εμφάνισε πάλι το γνωστό πρόβλημα πάνω στην εβδομάδα... Το ξαναέστειλα στην IDEAL (4η φορά) πριν από το Πάσχα κι αυτή τη φορά ζήτησα να γίνει αντικατάσταση γιατί προφανώς το πρόβλημα οφείλεται σε σφάλμα/ελάττωμα υλικού (υποψιάζομαι μητρική) και προφανώς δεν μπορούν να το διορθώσουν. Η απάντηση που πήρα χθες με μήνυμα στο κινητό ήταν ότι "ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και δεν διαπιστώθηκε κανένα τεχνικό σφάλμα"!

 

Εγώ τώρα τι μπορώ να κάνω; Να σημειώσω ότι ο υπολογιστής είχε 3 χρόνια εγγύηση, την οποία έχω επεκτείνει για ακόμα 1 χρόνο.  

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτα ομως τι σημαίνει ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και δεν διαπιστώθηκε κανένα τεχνικό σφάλμα και καλό ειναι αν μπορείς να πας απο εκει να σου δείξουν επι τόπου οτι το pc λειτουργεί σε εκείνους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις!

 

KaraLSR, μέσα του 2012 πήρα τον υπολογιστή (και μάλιστα τον ακριβοπλήρωσα) και από τότε δεν έχουν καταφέρει ακόμα να τον φτιάξουν! Πρώτη φορά τους τον έστειλα το 2013, δεύτερη τον Νοέμβριο του 2014, τρίτη το Φεβρουάριο του 2015 και τέταρτη τώρα πριν από το Πάσχα. Το σφάλμα μου είναι ότι δεν τον έστειλα για σέρβις από την πρώτη στιγμή, αλλά μετά από κάποιους μηνές, γιατί είχα πολύ δουλειά και δεν μπορούσα να μείνω χωρίς μηχάνημα για ένα μήνα που κάνουν εκεί στην Ideal.  

 

SPANK, τους ρώτησα στο τηλέφωνο τι έλεγχο έκαναν και αν υπάρχει κάποιο log file να μου στείλουν και η απάντηση τους ήταν ότι τον έστειλαν στα κεντρικά στη Γερμανία για έλεγχο και δεν έχουν περισσότερες πληροφορίες να μου δώσουν εκτός από το ότι τον είχαν ανοικτό για 24 ώρες και δεν έσβησε η οθόνη! Επίσης ζήτησα να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο ή email στη Γερμανία, για να μιλήσω και μου είπαν ότι μόνο μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στο site τους μπορώ να επικοινωνήσω. Τη Δευτέρα θα πάω από εκεί, μήπως καταφέρω να μιλήσω με κάποιον άλλον εκτός από την κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο.

 

Tempor, σωστό αυτό που λες αλλά λίγο δύσκολο να γίνει στην πράξη, γιατί το πρόβλημα εμφανίζεται τυχαία και σε άσχετο χρόνο. Μπορεί να γίνει μόλις ανοίξει ο υπολογιστής, μπορεί σε κάποια άσχετη φάση όταν είναι ανοικτό κάποιο πρόγραμμα περιήγησης ή μπορεί να γίνει τη στιγμή που κάνω ορθογραφικό έλεγχο ή απλώς πατάω το enter στο word, που σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί να μείνω εκεί πολλές ώρες μέχρι να συμβεί και δεν υπάρχει τέτοια πολυτέλεια χρόνου. Άσε που, επειδή αυτή τη φορά τον έστειλα όχι για επισκευή αλλά για αντικατάσταση, είχα ξηλώσει όλα τα προγράμματα και τα αρχεία, οπότε δεν θα μπορώ να τον χρησιμοποιήσω σε πραγματικές συνθήκες εργασίας εκεί. Έχω τραβήξει ένα βίντεο από την τευλευταία φορά που σταμάτησε να ανταποκρίνεται το μηχάνημα την ώρα που δούλευα, θα τους δείξω αυτό. 

 

Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, έχω καταλήξει ότι είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται εκεί στην Ideal είτε το μηχάνημα είναι ελαττωματικό και αρνούνται να το παραδεχτούν, γιατί θα πρέπει να το αντικαταστήσουν. Έγώ τους λέω από τη την πρώτη στιγμή ότι το πρόβλημα πρέπει να είναι στη μητρική και αυτοί να επιμένουν να αλλάζουν κάρτα γραφικών. Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω, η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα,

 

Να ενημερώσω ότι τελικά μου αντικατέστησαν τον υπολογιστή, έπειτα από αρκετά τηλεφωνήματα όπου επέμενα να μου στείλουν αναφορά ή log file από τον τεχνικό έλεγχο που υποτίθεται ότι έκαναν, απειλές για προώθηση του θέματος στη Toshiba Europe και για καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και, τέλος, κοινοποίηση του περιστατικού στις σελίδες των Ideal, Toshiba Greece και Toshiba Europe στο fb. Νομίζω ότι το τελευταίο έπαιξε καθοριστικό ρόλο - μου απάντησαν στη δημοσίευση την ίδια ημέρα και με πήρε τηλέφωνο κάποιος από την Ideal την επόμενη εργάσιμη ημέρα για να κανονίσουμε την αντικατάσταση.

 

Πλέον έχω στα χέρια μου ένα Toshiba Satellite P70-B-10C - ελπίζω μόνο να μην μου βγει ελαττωματικό όπως το Qosmio. Προς το παρόν, πετάει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...