Προς το περιεχόμενο

Πισω υαλοκαθαριστηρας


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ισως η ερωτηση φανει χαζει αλλα δεν εχω καταλαβει γιατι αυτοκινητα "κοφτα" δυο ογκων εχουν πισω υαλοκαθαρηστηρα κατα κανονα , ενω τα 3 ογκων (sedan) δεν εχουν.

 

Το νερο της βροχης δεν γλυστραει πιο ευκολα στο πισω τζαμι σε αυτα των δυο ογκων ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθέτω λόγω του ότι στα sedan θα έπρεπε να μπει πάνω από κενό χώρο. Στα supermini κλπ μπαίνει στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, οπότε έχει σημείο να στηριχτεί.

 

Πάντως είναι σπαστικό. Τις προάλλες που χιόνιζε οδηγούσα ένα Primera και το 'χε στρώσει στο πίσω τζάμι. Δε μπορούσα να κάνω τίποτα, απλά δεν έβλεπα πίσω... το δικό μου το Polo δεν είχε τέτοιο θέμα, καθάριζα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθέτω λόγω του ότι στα sedan θα έπρεπε να μπει πάνω από κενό χώρο. Στα supermini κλπ μπαίνει στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, οπότε έχει σημείο να στηριχτεί.

 

Πάντως είναι σπαστικό. Τις προάλλες που χιόνιζε οδηγούσα ένα Primera και το 'χε στρώσει στο πίσω τζάμι. Δε μπορούσα να κάνω τίποτα, απλά δεν έβλεπα πίσω... το δικό μου το Polo δεν είχε τέτοιο θέμα, καθάριζα.

 

Και εγω υποθετω απο θεμα χωρου.Δεν εχει καπου (ομορφα) να μπει

 

2 sedan με πισω υαλοκαθαριστηρα που θυμηθηκα προχειρα:

 

Fiat Tempra:

3487564_1_b.jpg

 

Peugeot 406:

 

5393404_1_b.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από αυτά που πολύ σωστά ειπώθηκαν θεωρώ ότι υπάρχει και άλλος ένας λόγος.

Όταν ένα αυτοκίνητο 2 όγκων κινείται οι τροχοί που είναι αρκετά πίσω και κοντά στο τελείωμα του αυτοκινήτου δημιουργούν ένα "σπρέι" από τα νερά του δρόμου το οποίο, ανάλογα με την ταχύτητα και την ροή του αέρα, λερώνει το πίσω τζάμι. Ακόμα και να έχει σταματήσει η βροχή μπορεί το πίσω κρύσταλλο να βρέχεται ακριβώς εξαιτίας της κίνησης τους οχήματος και άρα χρειάζεται να το καθαρίζεις (μάλιστα χρειάζεται περισσότερο από την ώρα που βρέχει αφού οι συγκεκριμένες σταγόνες που πέφτουν είναι ουσιαστικά λάσπη).

Στα αυτοκίνητα 3 όγκων δεν παρουσιάζεται το συγκεκριμένο φαινόμενο αφού η μακριά "ουρά" λειτουργεί σαν λασπωτήρας περιορίζοντας αυτό το "σπρέϊ"

Three_body_styles_with_pillars_and_boxes

Όπως φαίνεται και στο παραπάνω σχεδιάγραμμα στο hatchback (2 όγκων αμάξωμα) και η απόσταση από τον τροχό μέχρι το τέλος του οχήματος είναι μικρή επιτρέποντας στο νερό που πετάνε οι τροχοί να "σηκωθεί" αλλά και το πίσω τζάμι αρχίζει από πολύ πίσω που σημαίνει ότι με ένα ελάχιστο στροβιλισμό του αέρα λόγω ροής να πέφτει αυτό το νερό πάνω στο τζάμι.

Στο sedan (3 όγκων αμάξωμα) και η απόσταση πίσω από τον τροχό είναι μεγαλύτερη αλλά και το τζάμι αρχιίζει αρκετά μέσα σε σχέση με το πίσω μέρος του οχήματος..

Το στέϊσον είναι μια ενδιάμεση κατάσταση αλλά έχοντας το μεγάλο μήκος πίσω από τον τροχό αλλά και την θέση για υαλοκαθαριστήρα δεν έχει πρόβλημα που το κρύσταλλο ουσιαστικά αρχίζει από το σημείο του προφυλακτήρα

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως και να εχει πιστευω οτι θα ηταν χρησιμος ενας πισω υαλοακαθαρηστηρας σε ολα τα αμαξια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως αυτό που ανέφερε ο χάρης είναι  , εγω όσες φορες έτυχε να χρησιμοποιήσω αυτοκίνητα χωρίς πίσω υαλοκαθαριστήρα έβαζα της αντιστάσεις και δεν είχα θεμα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

πέρα από την διευκόλυνση που σου δίνει.. δεν είναι ΑΠΑΙΣΙΟ; Όσα έχετε βάλει στις φώτο.. και όσα έχω δει στο δρόμο πλην κάποιων 3θυρων είναι ΑΠΑΙΣΙΑ, σαν εξόγκωμα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...