gia_nnis Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 24 λεπτά πριν, toyo73 είπε Παππου, ισως ειναι αργα τοτε.Αλλαξε τες, θα σε ευγνωμονει το σασμανακι και το δεξι χερακι.😀Εμενα λεει καθε 4 χρονια η 60.000 και αλλαζονται πανευκολα.Πιο ευκολα απο τα λαδια.Στην αρχη τις αλλαζα καθε 30.000.Αλλα τωρα βαριεμαι.Μου εφυγε η κ@υλα. Θα ειναι αργα μονο οταν δεν μπαινουν σωστα και τις παραβιαζει.. Την φθορα την καταλαβαινεις.. Δηλαδη θα εχεις ενα νορμαλ σασμαν και ξαφνικα θα χαλασει ετσι..!!! Ναι γινεται μονο οταν χασει τις βαλβολινες.. καταλαβεις οτι κατι δεν παει καλα και συνεχιζεις και πηγαινεις... 1
papoys1 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Θα ειναι αργα μονο οταν δεν μπαινουν σωστα και τις παραβιαζει.. Την φθορα την καταλαβαινεις.. Δηλαδη θα εχεις ενα νορμαλ σασμαν και ξαφνικα θα χαλασει ετσι..!!! Ναι γινεται μονο οταν χασει τις βαλβολινες.. καταλαβεις οτι κατι δεν παει καλα και συνεχιζεις και πηγαινεις... Δεν είχα ασχοληθεί αλλά κάπου γράφει ότι η opel τις δίνει για πάντα.Ενδεχομένως όμως δεν θα συμπεριλαμβάνει και την Ελλάδα που φτάνουμε τις 274.000 χιλιόμετρα και το θέλουμε για άλλα τόσα. 1
gia_nnis Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, papoys1 είπε Εγώ έχω φτάσει ήδη 274.00 χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει ούτε βαλβολίνες ούτε δίσκο πλατώ. Σετ ιμάντα αλλάζω εκεί που λέει ο κατασκευαστής. Βαλβολίνες θα αλλάξω μόνο αν ακούσω παράπονα από ταχύτητες ή σασμάν.😋 Και με τον ιμαντα μπορεις να τον παρατεινεις κανα 2 χρονια εκ του ασφαλους..!!! Υπαρχουν περιστατικα που ο ιμαντας ηθελε στην 5ετια και κοπηκε στα 9-12!!! Εξαλλου και οπτικα μπορεις να εχεις μια εικονα της φθορας του..
toyo73 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Τώρα που τα λέμε μάλλον θα το κάνω και ενδεχομένως να αλλάξω μαζί και φούσκες από ημιαξόνια που και αυτά δεν τα έχω πειράξει μέχρι σήμερα. Το vectra έχει βγει σκυλί αλλά πάνω από όλα οικονομικά εδώ και 146.000 χιλιόμετρα που του έχω βάλει υγραέριο Παππου, αλλαξε τις.Μιλαμε για γελοιο ποσο, ειδικα εαν τις αλλαξεις μονος.Εμενα παιρνει ουτε καν 2 λιτρα.1.9 για την ακριβεια.15e ειναι.Μην βγαζουμε απο την μυγα ξυγκι.Θελω να εισαι μερακλης, μιας που τα αγαπας το αυτοκινητο.
papoys1 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 Δημοσ. 7 Απριλίου 2019 32 λεπτά πριν, toyo73 είπε Παππου, αλλαξε τις.Μιλαμε για γελοιο ποσο, ειδικα εαν τις αλλαξεις μονος.Εμενα παιρνει ουτε καν 2 λιτρα.1.9 για την ακριβεια.15e ειναι.Μην βγαζουμε απο την μυγα ξυγκι.Θελω να εισαι μερακλης, μιας που τα αγαπας το αυτοκινητο. Δεν τόχω με βαλβολίνες είναι δύσκολο θέλει ειδικό εργαλείο.Δεν είναι εύκολο σαν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού. Να δίνουμε και τίποτε στο μάστορα. 1
blackhill66 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Στις 7/4/2019 στις 10:15 ΜΜ, papoys1 είπε Δεν τόχω με βαλβολίνες είναι δύσκολο θέλει ειδικό εργαλείο.Δεν είναι εύκολο σαν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού. Να δίνουμε και τίποτε στο μάστορα. Astra g 19 χρόνια βαλβολινες δεν εχω αλλάξει γιατί όπως μου έχει πει ο μάστορας μου (χρόνια στην opel) δεν χρειάζεται λέτε να λέει μα@@κιες;να τις αλλάξω και από που αλλάζουν ρε μάγκες στο δικό μου αυτοκίνητο;
primeragt Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Aπο ταπα οπως τα λαδια του μοτερ. Απλα μετα πρεπει να γεμισεις απο την ιδια τρυπα με συριγγα. 1
meletis_m Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, blackhill66 είπε Astra g 19 χρόνια βαλβολινες δεν εχω αλλάξει γιατί όπως μου έχει πει ο μάστορας μου (χρόνια στην opel) δεν χρειάζεται λέτε να λέει μα@@κιες;να τις αλλάξω και από που αλλάζουν ρε μάγκες στο δικό μου αυτοκίνητο; Θα δείς άλλη αίσθηση στο σασμάν και στο κούμπωμα. Πιστεύω καλό θα κάνεις παρά κακό. Συνήθως 2λτ θα χρειαστείς , θα σου περισσέψει κιόλας . H Honda δίνει αλλαγή κάθε 60.000 κάτι που το τηρώ και μέχρι τωρα που έχω 400.000 + χιλιόμετρα δεν εχει θέμα καθόλου το σασμάν.
nickolas Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Αν το κούμπωμα είναι δύσκολο και οι βαλβολίνες έχουν πάνω από 80.000χλμ. πάνω τους μάλλον το κούμπωμα θα γίνει καλύτερο με νέες βαλβολίνες. Αλλά εξαρτάται και από την οδήγηση. Το κιβώτιο γενικά δεν έχει ψύξη. Αλλά σε σκληρή οδήγηση μπορεί και αυτό να ανεβάσει θερμοκρασία. Η Opel όντως σε όσα μοντέλα της ξέρω δίνει τις βαλβολίνες της για lifetime. Οπότε: 1) Ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή αν προετείνει αλλαγή ανά τακτά διαστήματα 2) Οπωσδήποτε βάζουμε βαλβολίνη που να καλύπτει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Όχι "καλύτερη" βαλβολίνη. Βαλβολίνη που να καλύπτει τις προδιαγραφές, όποια θέλουμε. 3) Σε κατασκευαστές που δίνουν για lifetime τις βαλβολίνες, αν το κιβώτιο έχει πολλά χιλιόμετρα και το κούμπωμα του δεν είναι τόσο ομαλό, μια αλλαγή σε βαλβολίνες μάλλον θα βελτιώσει την κατάσταση. 1
primeragt Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 10 ώρες πριν, meletis_m είπε H Honda δίνει αλλαγή κάθε 60.000 κάτι που το τηρώ και μέχρι τωρα που έχω 400.000 + χιλιόμετρα δεν εχει θέμα καθόλου το σασμάν. H Honda δινει αλλαγη στα σασμαν καθε Χ χιλιομετρα γιατι χρησιμοποιει λαδια και οχι βαλβολινες στα σασμαν της με αποτελεσμα να θελουν μεν πιο συχνες αλλαγες να εχουν λιγο καλυτερες ανοχες δε.
blackhill66 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 11 ώρες πριν, primeragt είπε Aπο ταπα οπως τα λαδια του μοτερ. Απλα μετα πρεπει να γεμισεις απο την ιδια τρυπα με συριγγα. Που είναι αυτή η τάπα;;; στο astra g;
primeragt Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, blackhill66 είπε Που είναι αυτή η τάπα;;; στο astra g; Καπου πανω στη χελωνα του σασμαν θα ειναι προς τη μερια του ιμιαξωνιου ή τελος παντων μετα απο το σημειο που αρχιζει και μειωνεται το ανοιγμα του λογο του δισκοπλατου.Λογικα θα βλεπει κατω ή ελαφρως πλαγια.
toyo73 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Στο δικο μου ειναι παιχνιδακι.Εχει 2 ταπες.Μια αδειασματος και μια γεμισματος.Εχω κανει πατεντα με ενα χωνι και ενα μετρο λαστιχο κηπου ευκαπτο, ωστε να ριχνω την βαλβολινη στο χωνι απο πανω και να παει μεσα στο σασμαν.Αδειαζω, κλεινω ταπα.Βαζω το λαστιχο στην τρυπα γεμισματος, ριχνω βαλβολινη μεχρι να κανει υπερχειληση.Μετα βγαζω το λαστιχο και περιμενω να στραγγισει η περισσια βαλβολινη, σφιγγω.Μιση ωριτσα, αντε μια ωρα με χαβαλε και καφε, ανα 60.000 η 4 χρονια.Παλια την αλλαζα καθε 30.000.Τωρα μεγαλωσα και βαριεμαι.🤪 1
christopher0016 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Στις 7/4/2019 στις 12:50 ΜΜ, Βασίλης Κοντός είπε Εγώ έχω ενα Nissan sunny n14 sedan με 213 χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει λάδια στο σασμάν.... λέτε να χρειάζονται αλλαγή ;;; Αν ναι τι λάδια προτείνεται να του βάλω;; Εννοείται να αλλάξεις βαλβολινες βάλε κάτι συμβατό επώνυμο σε ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής πχ 80w90
SinAkuma Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Αυτό που βιομηχανίες λένε για Lifetime υγρά με βγάζει εκτός εαυτού. Στο παρακάτω λοιπόν ειδικά σε αυτόματο κιβώτιο άμα δεν αλλάζεις βαλβολινες σε πχ κάθε 70.000 με 80.000 χλμ δεν μπορείς να φανταστείς τι μάκα αφήνει το καμμένο πλέον λάδι (βαλβολινη) στα γρανάζια και όταν θα πας κάποια στιγμή να το αλλάξεις τότε η φρέσκια βαλβολινη θα δημιουργήσει πρόβλημα γιατί θα γλυστρανε τα γρανάζια μεταξύ τους και το αμάξι δεν θα ξεκινάει με τίποτα οπότε πας για αλλαγή η φτιαξιμο κιβωτίου. Τώρα στα χειροκίνητα φυσικά και αλλάζεις ανα Χ χιλιόμετρα για την καλύτερα λειτουργία του σασμάν. Άμα θεωρείς ότι υπάρχουν Lifetime υγρά πάσο μην τα αλλάξεις ποτέ αλλά μετά μην κλαίς για ότι γίνει στο αμάξι σου. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα