Προς το περιεχόμενο

fiat punto evo diesel πρόβλημα με τα ηλεκτρικά


pareisaktos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά

 

Έχω ένα fiat punto evo diesel 2010 (95ps) και έχω το εξής πρόβλημα. Πριν ενάμιση περίπου χρόνο κάηκε το προβολάκι όπου και το αντικατέστησα. Από τη στιγμή εκείνη σε τακτά χρονικά διαστήματα αντιμετωπίζω παρόμοια προβλήματα συνεχώς. Έχω αλλάξει μέσα σε 1,5 χρόνο 2 φορές τα προβολάκια, μία φορά το stop το οποίο ξανακάηκε μέσα σε ένα 6μηνο. Επίσης έχω αλλάξει 2 φορές προθερμαντήρες και αυτή τη στιγμή μου έβγαλε ένδειξη ότι κάηκε ξανά κάποιος προθερμαντήρας. Προφανώς έχω κάποιο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά.

 

Δεν είμαι και γνώστης του αντικειμένου και θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει κάτι να με βοηθήσει. Που μπορεί να οφείλεται αυτό το πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε θα απαντησω ως συνηθως γιατι η απαντηση μου θα ειναι "οφειλεται στο οτι ειναι φιατ"

 

αλλα πες μου κατι, εγγυηση δεν εχεις; δε στα καλυπτουν αυτα; απο την αντιπροσωπιεα τι σου λενε που βγαζει διαρκώς προβλήματα;

Δυστυχώς δε μπορει κανεις να πει ξεκαθαρα οτι οφειλεται σε ηλεκτρικό πρόβλημα ή απλα στην τυχαιοτητα/κακη ποιοτητα κατασκευης...

Δεν ειμαστε δα και στο 60'-70' που τα δυναμό μπορει να σου εκαιγαν τις λαμπες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν έχω εγγύηση. Δεν είμαι και γνώστης άλλα δεν νομίζω να είναι θέμα κακής ποιότητας κατασκευής. Έχει συμβεί πολλές φορές για να ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν γίνεται η ίδια λάμπα να αλλάζει και να ξανακαίγεται μέσα σε 2-3 μήνες. Κάτι συμβαίνει. 

 

Στην αντιπροσωπεία δεν έχω αναφέρει κάτι για αυτό το θέμα γιατί και εγώ νόμιζα πως γινόταν τυχαία. 'Ελεγα μήπως και βρεθεί κανείς με παρόμοιο πρόβλημα που το έλυσε με κάποιο τρόπο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι ξεκινας με εναν ηλεκτρολογο να ψαχτείς, ει δυνατόν και με την αντιπροσωπεια και ας ειναι ακριβότερη... Κακα τα ψέματα δεν είναι φυσιολογικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα μπορει να βαλες αλλο προβολακι με διςφορετικες προδιαγραφες και να τρωει σκαλωμα.

 

Μπορει να φταινε οι γειωσεις..

 

Εκει που εισαι εχει υγρασια;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα μπορει να βαλες αλλο προβολακι με διςφορετικες προδιαγραφες και να τρωει σκαλωμα.

 

Μπορει να φταινε οι γειωσεις..

 

Εκει που εισαι εχει υγρασια;;

 

Στη Θεσσαλονίκη είμαι οπότε έχει γενικά υγρασία. Το θέμα είναι ότι δεν καίγεται μία συγκεκριμένη λάμπα άλλα πολλές. Έχει καεί το προβολάκι 2 φορές, το στοπ 2 φορές, το φωτάκι μέσα στο αμάξι 1 φορά και έχω αλλάξει 2 φορές προθερμαντήρες και τώρα ο 1 έχει ξανακαεί και θέλει αλλαγή. Μιλούσα με ένα φίλο μου που έχει το grande punto 5 χρόνια και μου λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ λάμπα στο αυτοκίνητο. Οπότε σίγουρα κάτι συμβαίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατι παιζει αν ειναι με τα ρευματα..

 

Καπου υπαρχει βραχυκυκλωμα, κατι που ξεσπαει οπου βρει.

 

Δες με κανεναν ηλεκτρολογο τις γειωσεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά ελάχιστα πράγματα έχουν ακουστεί για τα Grande οπότε σίγουρα πρέπει να το κοιτάξεις.

Ψάξε και σε πιο ειδικευμένα fora μήπως σου πουν για κάποιο καλό ηλεκτρολόγο. 

Θα μπορούσες και να έχεις γερμανικό και να σου καίει ακριβά πράγματα, όπως πολλαπλασιαστές, μπεκ, λάδια και κινητήρες, οπότε κάτι είναι και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαινε σε ηλεκτρολόγο/μηχανικό που φτιάχνει γαλλικά/ιταλικά και πες του για αρχή να σου φτιάξει

μια σωστή γείωση με 20-25 καρέ hi-flex καλώδιο. Είναι γνωστό το πρόβλημα με τα punto, το βγάζουν

μετά τα 4-5 χρόνια συνήθως. Από 'κει και μετά ξεκινάτε και ψάχνετε για διαρροές/οξειδώσεις.

 

Αν τον κόψεις ότι δεν καταλαβαίνει γιατί του μιλάς, δεν ξέρει το αμάξι, κάντην και πήγαινε στον επόμενο.

 

 

/sc

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μου εάν καεί κάποιο ηλεκτρικό εξάρτημα 2 φορές σε ένα αυτοκίνητο έχεις πρόβλημα με τις διακυμάνσεις του ρεύματος. πήγαινε σε ηλεκτρολόγο και δες εάν υπάρχει καπου πτώση τάσης λόγω κακής γείωσης. επίσης τσέκαρε εάν το δυναμό λειτουργεί κανονικά και παρέχει επαρκές ρεύμα. ένα 25(4gauge) ή καλλίτερα ένα 35mm2 (2 gauge) καλώδιο για τις γειώσεις. για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντως πρέπει να είσαι από τους ελάχιστους άτυχους. επίσης μετρήστε κατανάλωση ρεύματος με σβηστή τη μηχανή. παραπάνω από 0,1 watt δεν είναι φυσιολογικό. επίσης δείτε σε τι κατάσταση βρίσκεται το καλώδιο παροχής ρεύματος. καθαρίστε τον θετικό πόλο από τυχουσες οξειδώσεις. καθαρίστε το κως που βιδώνει πάνω στο δυναμό.

φυσιολογικό αυτό που περιγράφεις εάν είχες polo diesel αλλά με punto evo πρωτη φορά ακούω τέτοιο γενικευμένο πρόβλημα. επίσης άλλαξε μερικές ασφάλειες ακόμα και αν δεν είναι καμμένες διότι ακόμα και αυτές μπορεί να είναι προβληματικές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...