Προς το περιεχόμενο

2015 Xbox games roadmap


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρε συ φτιαχνει καλα games αυτος ο win10dx12esram? δεν τον εχω υποψη μου να σου πω την αληθεια :)

 

τα games τα φτιαχνουν ανθρωποι, για αυτο και μας αρεσουν κι ολας.

τα εργαλεια ειναι μεγαλο προσον να τα εχεις, αλλα στην τελικη ειναι (σημαντικο) υποστηριχτικο μεσο. (δες το αρθρο του eurogamer που καρφιτσωσα στο xbox topic)

μια φοβερη ιδεα παραμενει μια φοβερη ιδεα, ειτε ειναι 1080 ειτε ειναι 640.

 

 

τωρα, για το forza 6 -μιας και δεν εχει ανακοινωθει απολυτως τιποτα- απλα για την ωρα θα πω: ελπιζω να κανεις τρελό λαθος :D

 

αλλα ρε συ, παραπονιεσαι για jrpg και δεν σημειωνεις το phantom dust?

προφανως δεν το επαιξες το πρωτο. τα καλα νεα για το phantom dust παντως, ειναι οτι επιβεβαιωθηκε οτι θα εχει ενα single player JRPG κομματι το οποιο λενε οτι θα ειναι 30 ωρες. ενω φυσικα, το μεγαλο ατου του παιχνιδιου ειναι οι online multiplayer μαχες. προβλεπω να γραφονται ..έπη!

 

Το ειδα το λινκ που παρεθεσες και στο σχολιο μου, προφανως, τρολλαρα γενικα τους "ειδικους" του χωρου, οι οποιοι τρεχουν τωρα να καλυψουν ειδησεις σχετικα με το hardware του One, οταν καποιοι πιο ειδικοι τα φωναζουν (μεταξυ των οποιων και εγω) εναμιση χρονο τωρα. :P

 

Για να μιλησω σοβαρα, πιστευω οτι θα ειναι πολυ σημαντικο για το xbox να παρει το τελικο ας πουμε software με το οποιο η MS σχεδιαζε να λανσαρει την κονσολα στην αγορα. Σκεψου μονο οτι μολις στο SDK του Μαιου δοθηκε η δυνατοτητα για async compute και μολις στο SDK του Οκτωβριου ενσωματωθηκαν τα tiled resources. Τα move engines δεν αξιοποιουνται πολυ ακομα, π.χ. το Swizzle Copy και το JPEG encode/decode καθως και αυτα ειναι features του dx12.

 

Και φυσικα πουθενα στο SDK δεν αναγραφεται ακομα ο ρολος του δευτερου command processor, που προφανως για να ειναι εκει θα εκτελει διεργασιες rendering. Επισης τα 2 Compute Processors του One πολλοι τα συγχεουν με τα 8 ACE's (Asynchronous Compute Engines) του PS4, κατι μου λεει ομως οτι δεν ειναι το ιδιο :P

 

Στα games τωρα σιγουρα ειναι θετικη η ελευση του Phantom Dust και του Scalebound. Το πρωτο Phantom Dust δεν το εχω δει σε Xbox1 και ομολογω δεν ηξερα για το single player campaign. Πιστευω παντως οτι η MS πρεπει να δωσει περισσοτερη εμφαση εκει, καθως και το 360 στηριχθηκε αρκετα τα πρωτα χρονια σε ανατολικα jrpg's και με μεγαλη επιτυχια με παιχνιδαρες οπως το Magna Carta 2, το Lost Odyssey, το Tales of Vesperia και αρκετα ακομα.

 

Συνηθως τρελα λαθη δεν κανω και ο,τι πληροφοριες δινω, οι περισσοτερες ειναι on the spot :P

 

Στην προκειμενη και εγω ευχομαι να κανω τρελο λαθος οπως λες, απο την αλλη ομως ενα Forza 6 το 2016 θα εχει περισσοτερο development time για να προσθεσουν tracks που λειπουν (π.χ. μεγαλη απουσια στο 5 το Suzuka Circuit και σκεψου καθε track απαιτει 9 months ωστε να γινει recreated χρησιμοποιωντας lazer scanning κτλ) και να προσθεσουν και πολλα αυτοκινητα. Δεν μιλαω τυπου 1000 αυτοκινητα οπως με το GT (το εχει μαμησει λιγο το θεμα εκει με τα premiums και τα generics), αλλα τα γνωστα ποιοτικα standards του Forza 3 και του Forza 4 να επανελθουν.

 

Επισης χρειαζονται χρονο για να ενσωματωσουν full weather effects, να υπολογισουν και να ενσωματωσουν ολο το simulation (tire wear, fuel, parts) υπο βροχη π.χ. και φυσικα να προσαρμοσουν το campaign αναλογως για νυχτερινες διαδρομες, ισως επισης (λεω εγω) χρειαστουν και διαφορετικα tracks που να ειναι πιο εντυπωσιακα τη νυχτα και να ξεφευγουν απο τα στενα ορια του circuit. Ειμαι σιγουρος πως η turn10 με κοπο ψυχης θα ενσωματωσει weather και νυχτερινες διαδρομες, καθως ας πουμε αυτο ειναι η απαιτηση των fans, αλλα δεν ειμαι σιγουρος πως ειναι απαιτηση hardcore racing fans οπως ειμαστε εγω και συ, αλλα πιο moderate fans που "σκαλωνουν" περισσοτερα στα γραφικα.

 

Ολοκληρωνοντας, ναι ενα Forza 6 θα ηταν πολυ καλο για το 2015, αλλα ενα Forza 6 το 2016 θα προσφερει πολλα περισσοτερα απο ενα φετινο. Επισης το 2016 για πολλους λογους αναμενεται πολυ σημαντικο ετος για One. Ειναι η 3η χρονια που θα κυκλοφορει και θα γινουν κινησεις για increased marketshare οπως το ..μακρινο 2008 με το Xbox360. Θυμησου arcade μοντελο και εκπτωση τιμης στα 200 ευρω :P

 

Υπαρχει απαιτηση για slim redesign και ισως για καθετη στηριξη της κονσολας (εκτος απο την οριζοντια). Αυτη τη στιγμη το One εχει ενα "σοβαρο" προφιλ που ας πουμε θυμιζει το αντιστοιχο σοβαρο προφιλ του αρχικου PS3 Fat (το οποιο φυσικα ειχε και αναλογα hardware προτερηματα, ps1/ps2 bc, super audio cd player, 4 USB ports, memory card reader κτλ) και ερχεται σε αντιθεση με το ...παιχνιδιαρικο και αναλαφρο Xbox360 με λανσαρισμα το Kameo και το Perfect Dark Zero. Εδω χρειαζεται μια ισορροπια τυπου PS4 design και νομιζω οι της MS κινουνται προς αυτη την κατευθυνση χωρίς όμως να θυσιάσουν hardware και ποιοτητα κατασκευης οπως στην περίπτωση του PS3 Slim/Superslim.

 

edit: Εντάξει, το Kinect εχει ας πουμε...θυσιαστεί ήδη. Και ως marketing desicion, ήταν στη σωστή κατεύθυνση. Εξάλλου 11 εκατομμύρια πωλήσεις για το One μέσα στο πρώτο έτος και launch σε πολλές χώρες το Σεπτέμβριο του 14 δεν είναι και λίγες. Είναι περισσότερες από το 360 στο ίδιο διάστημα.

Για αυτούς που προτιμούν να παίζουν σε κονσόλα (υπάρχουν κάμποσοι :P ) ή γι' αυτούς που βιάζονται. Ο,τι γινόταν και στην προηγούμενη γενιά συνεχίζει και τώρα με τα πρώτα exclusives. Τα μόνα που δεν περιμένω να βγουν αλλού είναι η τριάδα Forza/Halo/Gears, όλα τα υπόλοιπα αργά ή γρήγορα θα βγουν τουλάχιστον και για PC. Εδώ θα είμαστε να το δούμε ;)

 

@ Naruto

 

Ρισκάροντας να πάρουν φωτιές κάποιοι, ρίξε μια ματιά και σε non AAA παιχνίδια που έρχονται για το PS4 μες στο '15. Δεν είναι μόνο αυτά που λες. (Ξέρω, μερικοί θα πουν ότι δεν πήραμε νέες κονσόλες για να παίζουμε πίξελ ή ξέρω 'γώ τι, αλλά και στο Χ1 πιο πολλά "μικρά" με ενδιαφέρουν παρά μεγάλα :P )

 

Προς το παρον ακολουθει την πολιτικη που ακολουθουσε τα πρωτα χρονια του 360. Συμφωνω. Νομιζω ομως σε βαθος χρονου θα πληθυνουν τα πραγματικα exclusives για το 360 και θα κρατησει exclusives αρκετα. Π.χ. Sunset Overdrive ---> δεν το βλεπω να πηγαινει σε pc. Ουτε Scalebound/Phantom Dust κτλ.

 

Για το Quantum Break ειναι αρκετα πιθανο λογω...Remedy Entertainment και παρελθοντος, αν παει σιγουρα θα αργησει.

 

Το 2015 roadmap του PS4 ειναι εξισου εντυπωσιακο, ενω σε consoles exclusives (ενταξει οχι ΑΑΑ) μαλλον ειναι περισσοτερα αυτα που ερχονται απ ο,τι στο X1.

  • Like 2
Δημοσ.

Για αυτούς που προτιμούν να παίζουν σε κονσόλα (υπάρχουν κάμποσοι :P ) ή γι' αυτούς που βιάζονται. Ο,τι γινόταν και στην προηγούμενη γενιά συνεχίζει και τώρα με τα πρώτα exclusives. Τα μόνα που δεν περιμένω να βγουν αλλού είναι η τριάδα Forza/Halo/Gears, όλα τα υπόλοιπα αργά ή γρήγορα θα βγουν τουλάχιστον και για PC. Εδώ θα είμαστε να το δούμε ;)

 

@ Naruto

 

Ρισκάροντας να πάρουν φωτιές κάποιοι, ρίξε μια ματιά και σε non AAA παιχνίδια που έρχονται για το PS4 μες στο '15. Δεν είναι μόνο αυτά που λες. (Ξέρω, μερικοί θα πουν ότι δεν πήραμε νέες κονσόλες για να παίζουμε πίξελ ή ξέρω 'γώ τι, αλλά και στο Χ1 πιο πολλά "μικρά" με ενδιαφέρουν παρά μεγάλα :P )

 

Δεν αντιλέγω. Για μένα ο τίτλος από τους μικρούς που περίμενω περισσότερο μέσα στο 2015 είναι το Rime, και τυχαίνει να είναι exclusive του PS4. Μετά ακολουθεί το Ori και μετά το Below. Το Tomorrow Children που είναι ένας ακόμη σημαντικός τίτλος για την Sony νομίζω δεν κατατάσσεται σε αυτήν την κατηγορία. Αλλά δύσκολα τα παράπανω παιχνίδια να αποτελέσουν system seller όπως είναι το Halo 5, το Forza και το Uncharted 4.

 

@p3tran

 

Και μετά από 2 χρόνια να βγουν, ποσώς με ενδιαφέρει. Προτιμώ να περιμένω 2 χρόνια για να παίξω το Quantum Break στο PC και στο διάστημα να ασχολούμαι με άλλες παιχνιδάρες, παρά να σκάσω ένα 500αρι για One, Xbox Live και Quantum Break. Χώρια που αγοράζοντας το One θα μπω και στον πειρασμό αγοράς περισσότερων τίτλων με 20αρια, 30αρια και 40αρια που θα φύγουν πολύ περισσότερα λεφτά από όσο υπολόγιζα. Και μιλάω για τίτλους που δεν θα καιγόμουν και τόσο αν δεν έπαιζα (πχ Halo 5, Forza 6). Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα παιχνίδια που παίζεται να βγουν στις υπόλοιπες κονσόλες.

 

Αν θες την άποψη μου, ούτε το TR θα παραμείνει exclusive, ούτε το Street Fighter. Και αν δεν κάνω λάθος, το δεύτερο θα βγει και στο PC. Γενικώς ο ανταγωνισμός βρίσκεται μεταξύ PS4 και Xbox One, οπότε συνήθως το PC μόνο ωφελημένο βγαίνει :P

Δημοσ.

ναι, οκ, περιμενε και ερχεται και αυτο... ;)

Έρθει δεν έρθει, προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. ;)

Αν δεν έρθει, θα το παίξω οταν με το καλό πάρω την κονσόλα.

Αν έρθει, θα το παίξω πιο νωρίς και πολύ πιο ευχάριστα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το "δεν εχω περισσευουμενα λεφτα" ειναι απειρως σωστοτερο και αναμφισβητητο επιχειρημα απο τα προηγουμενα που λενε εδω μεσα καποιοι.

φυσικα και δεν μπορει κανεις να πει τιποτα για την ξενη τσεπη, ειναι 100% προσωπικο θεμα του καθενος. και παντα σωστο.

 

οπως επισης και δεν χωραει κουβεντα σοβαρη σε καποιον ο οποιος λεει "εγω προτιμαω τα μικρα games, αυτα χωρις budget και χωρις production values". τι να πει κανεις σε τετοια ατομα? με γεια τους και με χαρα τους,

για αυτο η αγορα ειναι μεγαλη, για να βολευονται ολοι. ακομα και αυτοι που δεν το πιστευουν στα αληθεια αυτο που λενε. και ειναι αρκετοι.

 

 

τελος παντων, οριστε και μερικα απο τα μικρα games που ειναι δηλωμενα για φετος , και φυσικα δεν αναφερθηκα καν σε αυτα: (και παλι δεν ειναι στα χαλια του "εφτιαξα το game στο υπογειο της μαμας μου με $1000 budget")

 

https://www.youtube.com/watch?v=2lLSTV0UH_o

κλπ κλπ κλπ

οποιος ασχολειται -κυριως- με τα μικροτερα games, μπορει να παει να ψαξει για "id@xbox" και εχει να δει πολλα και διαφορα. ξαναλεω ομως, δεν ειναι το δικο μου θεμα βασισμενο στα μικρα games.

 

 

edit:

 

@cortana,

οσο για το forza, χωρις να θελω να πω πολλα προς το παρον, παραθετω απλα τα παρακατω στοιχεια:

 

στοιχειο 1

Forza 1: 2005
Forza 2: 2007
Forza 3: 2009
Forza 4: 2011
Forza 5: 2013
Forza 6: ????

 

στοιχειο 2

φετος, το 2015, ειναι το 10th anniversary, δηλαδη η δεκατη επετειος απο τοτε που αρχισε να υπαρχει forza.

 

 

περιμενε κι ολας, γιατι μπορει να γινει καποια ανακοινωση πολυ πριν απο την Ε3.

εξαρταται απο καποιες εμπορικες συμφωνιες με καποιες μαρκες αυτοκινητων... ;)

Επεξ/σία από p3tran
  • Like 3
Δημοσ.

@ p3tran

 

Το εχω υποψη μου το 2years cycle για το Forza Motorsport.

Οπως επισης γνωριζω οτι το Forza5 αρχισε να αναπτυσσεται πριν ακομα το 4 ερθει στα ραφια των καταστηματων.

 

Αν γινει ανακοινωση, σιγουρα θα γινει πριν την Ε3. Ουσιαστικα καπου το πολυ τελη Φεβρουαριου.

Να δουμε κιολας, ειναι γνωστο οτι η Turn10 ειναι ταλαντουχο studio και απασχολει πολυ κοσμο. ;)

Οπως ειπα και πριν, ειναι πολυ σημαντικο οτι μεγαλο μερος του κωδικα ειναι ηδη ported στο dx12.

 

Εξακολουθω ομως να το θεωρω πολυ δυσκολο για φετος...δηλαδη θα ειναι πολυ ευχαριστη εκπληξη ;)

Και σαφως δεν παιζει να εχουμε καποιο Forza τυπου prologue και βλακειες, ακομα και αν ειναι 10years anniversary.
 

  • Like 1
Δημοσ.

λοιπον, ακου cortana: o <<Μαγος>> που ευθυνεται για την ποιοτητα (ολων) των forza, ειναι κατ'αρχην ...human, εχει ονομα και επιθετο και λεγεται Chris Tector.

 

εχω καταλαβει οτι εισαι οπαδος της τεχνολογιας, εγω ομως ειμαι οπαδος των ανθρωπων. μη μου τους μειωνεις, θα σε σκισω!! :D

δες τι εχει κανει ο Chris στα games http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,47055/

ενω με σιγουρια 100% σου λεω οτι εχει παιξει πολυ σημαντικο ρολο και σε αποφασεις τεχνολογιας σχετικα με το hardware που κουβαλαει το xbox, και μεσα, και στα χειριστηρια, ακομα και στα features του επομενου dx.

 

Η turn10 κατα τη γνωμη μου, ειναι η πιο καλορυθμισμενη εταιρια παραγωγης software στον κοσμο αυτη τη στιγμη, και βασικος λογος που συμβαινει αυτο, σταθερα και με συνεπεια, ειναι ο chief software architect, o chris tector. και το directX μπορει να παει να πηδηχτει αμα λαχει να πουμε :D

forza linux με chris tector >>>>>>>>> forza dx25 χωρις chris tector. γκεγκε? :D

  • Like 1
Δημοσ.

λοιπον, ακου cortana: o <<Μαγος>> που ευθυνεται για την ποιοτητα (ολων) των forza, ειναι κατ'αρχην ...human, εχει ονομα και επιθετο και λεγεται Chris Tector.

 

εχω καταλαβει οτι εισαι οπαδος της τεχνολογιας, εγω ομως ειμαι οπαδος των ανθρωπων. μη μου τους μειωνεις, θα σε σκισω!! :D

δες τι εχει κανει ο Chris στα games http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,47055/

ενω με σιγουρια 100% σου λεω οτι εχει παιξει πολυ σημαντικο ρολο και σε αποφασεις τεχνολογιας σχετικα με το hardware που κουβαλαει το xbox, και μεσα, και στα χειριστηρια, ακομα και στα features του επομενου dx.

 

Η turn10 κατα τη γνωμη μου, ειναι η πιο καλορυθμισμενη εταιρια παραγωγης software στον κοσμο αυτη τη στιγμη, και βασικος λογος που συμβαινει αυτο, σταθερα και με συνεπεια, ειναι ο chief software architect, o chris tector. και το directX μπορει να παει να πηδηχτει αμα λαχει να πουμε :D

forza linux με chris tector >>>>>>>>> forza dx25 χωρις chris tector. γκεγκε? :D

 

 

Δεν τον ξερω τον κυριο, ποιος ειναι ? :P :P :P

 

Ειπαμε η Turn10 ειναι πολυ ταλαντουχο studio.

Νομιζω καλυφθηκες :D

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...