Thessalonikios200 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 <p>Η μπαταρία ειναι και με τα δύο ποδια στον ταφο τοτε </p> <p> </p> <p>εγω θα σου προτείνω αγορά bosch που δεν τις αλλαζω για καμια αλλη, το καρντας θα προτείνει rocket που ξερει και εμπιστευεται (προσωπικά σε παλιοτερο αυτοκίνητο ειχα προβλημα με τη ροκετ), εσυ κανεις ερευνα αγοράς και κρίνεις αναλόγως ποιότητας/τιμής...</p> Χαλάρωσε εσύ, ας πάρει ότι θέλει. Τις Bosch θα τις βρει στον Ζαχαριαδη σε καλή τιμή. Ψάξτε στο Internet μάγκες να δείτε τιμές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Γράψε μας ποια μπαταρία έχει το αυτοκίνητο 8 χρονια! Πραγματικά εχει ενδιαφέρον! Εγω με την Bosch silver (με αυτοκολλητα Bmw πανω) την εργοστασιακη σε λιγους μήνες παω 6ετία και μου φαίνεται θαυμα (δεδομένου οτι εχω και auto start stop που τις γονατίζει) Χαλάρωσε εσύ, ας πάρει ότι θέλει. Τις Bosch θα τις βρει στον Ζαχαριαδη σε καλή τιμή. Ψάξτε στο Internet μάγκες να δείτε τιμές. ναι βρε πλακα κανω... αυτο ειπα και εγω ερευνα αγοράς!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adsl2+ Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Το fiesta μου εχει 5 χρονια τη μπαταρία του χωρείς πρόβλημα μέχρι τωρα ,αλλά φοβάμαι μη με αφήσει ξαφνικα λογω κρύου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thessalonikios200 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Το fiesta μου εχει 5 χρονια τη μπαταρία του χωρείς πρόβλημα μέχρι τωρα ,αλλά φοβάμαι μη με αφήσει ξαφνικα λογω κρύου! Δεν υπάρχει περίπτωση αν το κουνάς καθημερινά δεν θα πάθει τίποτα. Πήγαινε να το μετρήσεις όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 varta silver 4,5 ετων και ειναι ακομα κομπλε και το αυτοκινητο δεν κινειται καθημερινα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adsl2+ Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Στα 5 χρονια εχω κανει 24000χλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Στα 5 χρονια εχω κανει 24000χλ σε 15-18 το πολυ μηνες κανω τα ιδια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Καλά οι Bosch δεν είναι και κάτι τρομερό. Υπάρχουν καλύτερες μπαταρίες με λιγότερα χρήματα... Πέρυσι είχα αλλάξει εγώ την Exide μου, μετά από 5½ χρόνια ακριβώς. Είχε ακόμα λίγο ψωμί, αλλά μια φορά ξέχασα φώτα + ράδιο ανοιχτά, γυρνόντας μετά από 1-2 ώρες το αμάξι ήταν νεκρό. Έβαλα μπρος με καλώδια και μετά την άλλαξα, λέω οκ, πόσο να αντέξει πια, δεν αξίζει. Έβαλα πάλι μια Exide με λίίίγα παραπάνω A/h. Στα ίδια λεφτά, οι Bosch μου δίναν και λιγότερα A/h, και χειρότερη μπαταρία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Μην το ψαχνεται.ΚΑΜΙΑ μπαταρια εμποριου δεν ειναι ιδια με αυτην που φοραει πανω το αμαξι στην γραμμη παραγωγης. Ειδικα τα γερμανικα.Ολα τα γερμανικα με τις μαμα μπαταριες βγαζουν 7-9 χρονια.Μετα οτι και να βαλεις ξεχνα τα αυτα.Επισης και την αντιπροσωπεια να παρεις θα σου πει εχω με 200-300 ευρω αλλα και παλι δεν θα εχει τους ιδιους κωδικους πανω εαν ρωτησεις. Τωρα οσον αφορα varta και bosch για γερμανικα εμποριου ειναι οτι χειροτερο.Τσαμπα τα λεφτα.Αυτες που τωρα τελευταια εχουν μπει για τα καλα στην αγορα με 2 χρονια εγγυηση ειναι οι mall.Και εχουν ξεκινησει και συνεργαζονται και αυτοκινητοβιομαχανιες με την συγκεκριμενη.Ψαξτε την λιγο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Αν το αυτοκίνητο δεν έχει εξτρά καλούδια που πίνουν τις μπαταρίες (start - stop, ηχοσυστήματα κλπ.) νομίζω πως οποιαδήποτε, ακόμα και noname μπαταρία, θα βγάλει μία 4ετία. Προσωπικά στο δικό μου που δεν δουλεύει καν ο συναγερμός πλέον, όταν χρειαστεί, δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω κάποια ακριβή. Στην μηχανή που έχω πρόβλημα (μονοκύλινδρο, 576cc - μπόλικη συμπίεση) αναγκαστικά πληρώνω κάποια καλή γιατί οι φθηνές κλάνουν στο εξάμηνο, πολλές φορές δυσκολεύονται να γυρίσουν την μίζα ακόμα και όταν ειναι καινούριες.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Οι εργοστασιακές μπαταρίες 1ης τοποθέτησης δεν κυκλοφορούν στο ελεύθερο εμπόριο και ας είναι ίδιος τύπος/μάρκα. Είναι συμφωνίες μεταξύ εργοστασίων. Ίσως στις αντιπροσωπείες, αλλά σπάνια αξίζουν τα λεφτά τους. Επίσης είναι ανώφελο να συγκρίνετε διάρκεια μπαταρίας σε αυτοκίνητο κούτας με αυτοκίνητο >5ετίας. Πόσο μάλλον σε διαφορετικό μοντέλο με διαφορετική χρήση. Τα ηλεκτρικά παλιώνουν οι αντιστάσεις ανεβαίνουν, τα μέταλλα φθείρονται οι μίζες ζορίζονται. Άλλα φορτία θα ζητήσει το ένα άλλα το άλλο. Liopyr δες τις http://www.motobatt.com/ για δίτροχα. Σε τιμές ρίχτε μια ματιά στον http://www.e-kiriazis.gr/ για Αθήνα. Όπου τον έχω τσεκάρει έχει τις χαμηλότερες. /sc 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gdriver Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 παιδιά υπάρχει κόλπο για να κρατήσει πολλά χρόνια η μπαταρία. απλώς είναι πολύ δύσκολο εώς ακατόρθωτο να πετύχεις εισαγωγέα μπαταριών που να το κάνει. και εξηγώ. οι κλειστού τύπου μπαταρίες κανονικά δεν έρχονται πλήρως συναρμολογημένες. υπάρχουν τα υγρά τους σε ξεχωριστό δοχείο τα οποία τα βάζεις μέσα στην μπαταρία και όταν τη σφραγίσεις πλέον δεν ξανανοίγει. αφού το ΄κάνετε αυτό αφήνετε τη μπαταρία για κανένα μισάωρο να γίνει πλήρης ανάμιξη υγρών . η μπαταρία θα είναι γενικώς λίγο ζεστή. μετά το μισάωρο τη φορτίζετε με χαμηλό φορτίο για πολλές ώρες (όχι πάνω από 40 ώρες) με έναν καλό φορτιστή 3 ή και παραπάνω σταδίων. αφού βγάλει ένδειξη πλήρους φόρτισης τότε την βάζετε πάνω στο αυτοκίνητο. δυστυχώς αυτό πλέον γίνεται μόνο σε μπαταρίες δίτροχων οχημάτων όπου κάνει αυτή τη διαδικασία.δυστυχώς σε μπαταρίες αυτοκινήτων κατα 99% είναι ήδη συναρμολογημένες και σφραγισμένες. "Και πάμε τώρα σ’ αυτό που ανέφερα στην αρχή, τη μικρή σχετικά ζωή της μπαταρίας που αντικαθιστά την εργοστασιακή. Θεωρητικά, μια μπαταρία AGM και περισσότερο η GEL, δεν θα πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από την εργοστασιακή, αν είναι «φρέσκια». Δηλαδή, αν ο πωλητής της μπαταρίας AGM ή GEL σας προμηθεύσει μπαταρία που το… ταξίδι της από τον κατασκευαστή μέχρι τον καταναλωτή δεν ξεπερνάει τους 2-3 μήνες, τότε η μπαταρία δεν θα έχει καμία διαφορά από την εργοστασιακή. Αν, όμως, από την έξοδό της από το εργοστάσιο έχει περάσει από το στάδιο της πλήρους αποφόρτισής της και φορτίστηκε πριν δοθεί στον καταναλωτή, τότε η ζωή της έχει μειωθεί σημαντικά. Δηλαδή, είναι θέμα τύχης τι ηλικίας μπαταρία θα σας δώσουν. Και ενώ όσον αφορά στις μπαταρίες AGM και GEL η ζωή της αντικαταστάτριας μπαταρίας είναι θέμα τύχης, στις κλειστού τύπου με υγρά είναι στο χέρι σας να πάρετε μπαταρία εφάμιλλη της εργοστασιακής, και να πώς Όταν πάτε να αγοράσετε τέτοιου τύπου μπαταρία μη δεχτείτε να πάρετε μια έτοιμη, έστω κι αν σας τη δίνουν στο κουτί της. Οι μπαταρίες αυτές εισάγονται σφραγισμένες και κενές από υγρά, με τα υγρά, και αυτά σφραγισμένα, σε ειδικές θήκες. Ζητήστε να σας δώσουν έτσι τη μπαταρία, στην οποία εσείς θα τοποθετήσετε τα υγρά. Και αφού το κάνετε αυτό, θα την αφήσετε να κρυώσει τελείως (μόλις βάλετε τα υγρά η μπαταρία θα αρχίσει να ζεσταίνεται). Στη συνέχεια θα την βάλετε σε αργή φόρτιση, όσο πιο αργή γίνεται (με ένα πολύ μικρής ισχύος φορτιστή που θα βρείτε στα ειδικά καταστήματα και είναι φθηνός). Αφού φορτιστεί πλήρως (θα σας το δείξει η βελόνα του φορτιστή) θα την αφήσετε πάλι να κρυώσει και μετά θα την τοποθετήσετε στο αυτοκίνητό σας." πηγή http://www.ribandsea.com/main/index.php/campers/texnika-themata/1200-bataries-mythos-kai-pragmatikotita 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zein Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 αυτο το νημα ειναι μινι θησαυρος γνωσης τελικα! ευχαριστω και παλι!!! παρειγγειλα νεα μπαταρια, τωρα να δω πως θα την βαλω χωρις να ανατιναχτω :ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Mad βλέπω 2 motobatt που ταιριάζουν, αξίζει η δεύτερη το εξτρά 10ευρω μιας και έχω θέματα με συμπίεση-μίζα, ή είναι πολύ μικρή η διαφορά τους; (αυτό το "made in China" είναι ανησυχητικό); Μιας και λέμε για μπαταρίες, κάποιος φθηνός φορτιστής - συντηρητής αξίζει σαν επένδυση; Τον χειμώνα π.χ, υπάρχει πιθανότητα να αφήσω την μηχανή 2-3 εβδομάδες ακίνητη, συνήθως τότε τις κλαίω τις μπαταρίες. Το ίδιο συμβαίνει το καλοκαίρι με το αυτοκίνητο, μπορεί να μείνει ακίνητο και ένα-δυο μήνες. Ένα τέτοιο θα τις έσωζε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 οdysee 5 χρονια εγγυηση magna 3 χρονια banner+winner+delkor+exide 2χρονια optima για τζιπ που πανε σε χωματα+ηχοσυστηματα λογω τρανταγματων... και καποιες σειρες bosh+varta εχουν μερικα χρονια εγγυηση υ.γ. οσο πιο καινουργια τοσο το καλυτερο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα