Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα!

Έχω ένα πανάρχαιο κινητό samsung (από τα πρώτη αφής που είχαν βγεί) και θέλω/ πρέπει να το ανανεώσω.

Είμαι παντελώς άσχετος από smartphones και έχω ήδη πάρει κάποιες πολύ στοιχειώδεις ιδέες   από

άλλα θέματα στο παρόν φόρουμ.  

Οι απαιτήσεις μου :

1) Οπωσδήποτε να ανοίγει έγγραφα Word, pdf κτλ

2) Να κάνει έρευνα στο ιντερνετ πλήρη (το παρόν κινητό χρησιμοποιεί με ειδική εφαρμογή που δεν

έχει τις πλήρεις δυνατότητες που έχω από το desktop). Να μπορώ να ανοίγω/ διαβάζω όλες τις ιστοσελίδες, να κατεβάζω αρχεία   και να υποστηρίζει  dropbox.

3)  Να έχει σχετικά μεγάλη οθόνη , ώστε να διαβάζεται αξιοπρεπώς ένα έγγραφο Word π.χ. (π.χ.  η οθόνη του iPhone 4 της αδερφής μου μου φάνηκε λίγο μικρή).

4) Να μην είναι  πολύ αργό / κολλάει σπαστικά στην περιήγηση στο ιντερνετ / εφαρμογές.

5) Να έχει καλή οθόνη αφής, δηλαδή να μην πρέπει να πατάω δύο και τρεις φορές σε αυτήν για ένα πλήκτρο.

6) Να έχει καλή διάρκεια μπαταρίας (να μην θέλει φόρτισμα κάθε μέρα).

7) Να υποστηρίζει τη δυνατότητα «σκαναρίσματος» εγγράφων που έχω δει. Δηλ. βγάζουμε μία ολόκληρη

σελίδα φωτογραφία και μετά μπορούμε ζουμάροντας άνετα να την διαβάσουμε / επεξεργασθούμε. 

8) Να έχει εφαρμογή gps

9) Να έχει εύχρηστο μενού και να μπορεί να συνδεθεί εύκολα με σταθερό υπολογιστή για μεταφορά δεδομένων.

10) Να  είναι ποιοτικό αφού σκοπεύω να το κρατήσω για πολύ καιρό.

11) Να έχει καλή κάμερα (βίντεο, φωτογραφίες) .

12) Αν γίνεται, να μην είναι από υλικό που μαζεύει εύκολα δαχτυλιές και να μπορεί να υποστηρίζει αυτήν

την ειδική πένα αφής.

Εύρος τιμής , δεν υπάρχει,  δεν θα δώσω βέβαια και τα 800 ευρώ για τα σούπερ τοπ μοντέλα, που

φαντάζομαι έχουν δυνατότητες που ουδόλως τις χρειάζομαι.

Ο σκοπός μου είναι να καταλήξω σε δύο τρεις επιλογές, και μετά από φυσική τους εξέταση σε κάποιο κατάστημα να μπορώ να καταλήξω.

Ευχαριστώ

Δημοσ.