Shard Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Καλησπέρα παιδιά, πρόσφατα αγόρασα υπολογιστή απο γνωστό κατάστημα και από την πρώτη στιγμή υπήρχε πρόβλημα με την κάρτα γραφικών. Τον επέστρεψα για service άμεσα και αφού τον έλεγξαν και επιβεβαίωσαν ότι όντως ήταν ελαττωματική η κάρτα, την έστειλαν στην αντιπροσωπεία. Η δεύτερη κάρτα που τους έστειλε η αντιπροσωπεία, μετά από 2 εβδομάδες, ήταν και αυτή προβληματική. Παρά τις αρχικές διαβεβαιώσεις ότι μπορώ να βάλω διαφορετική κάρτα άμεσα(άλλης εταιρίας αυτή τη φορά), πληρώνοντας τη διαφόρα, την ημέρα που υποτίθεται οτι θα ήταν έτοιμος ο υπολογιστής με πληροφόρησαν πως τελικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο και θα πρέπει να περιμένω να ελέγξει η αντιπροσωπεία και την δεύτερη κάρτα. . . Το θέμα είναι ότι μέρα παρά μέρα μου προβάλλουν και διαφορετική δικαιολογία για την καθυστέρηση. Δεδομένου ότι έχουν περάσει πάνω από 20 εργάσιμες μέρες χωρίς να με έχουν εξυπηρετήσει, γνωρίζει κάποιος τι μπορώ να κάνω στη συγκεκριμένη περίπτωση; Αφού και η δεύτερη κάρτα ήταν ελαττωματική δεν έπρεπε να με διευκολύνουν; Υπάρχει κάποιος που να έχει παρόμοια εμπειρία;
Sakiz105 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Μου εχει τυχει με μνημες,αλλα μου τις ειχαν αλλαξει 2 φορες και την τριτη που ηταν παλι χαλασμενες ζητησα πιστωση και μου την εδωσαν.Τωρα γιατι σου λενε κατι τετοιο δεν ξερω
Shard Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Γνωρίζεις αν υπάρχει ένα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο η εταιρία οφείλει να κάνει την αντικατάσταση;Ευχαριστώ
Shard Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 για πες και το μαγαζι μην ντρεπεσαι θα γίνει και αυτό, μόλις βγάλω άκρη και πάρω τον υπολογιστή.
Sakiz105 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Εγω φανταζομαι vision studio .Το e-shop σου λεει καθε 3 μερες σε 3 μερες δεν λεει κατευθειαν
Aspartame Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Ελαττωματικό Προϊόν Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 και 535), ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτε όταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). Αν για παράδειγμα μπείτε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής σας δηλώσει πως ένα κινητό έχει GPS και διαπιστώσετε αφού το αγοράσετε πως τελικά δεν έχει, δικαιούστε να το επιστρέψετε ως ελαττωματικό. Το ίδιο ισχύει και για τις περιγραφές προϊόντων σε δικτυακά καταστήματα, σε διαφημίσεις, φυλλάδια κτλ. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα κατ'επιλογή σας (σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ).: Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες Β. Να μειώσετε το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Βασικός Οδηγός για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή 1
Shard Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες Β. Να μειώσετε το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Βασικός Οδηγός για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή Δέχθηκαν να αντικαταστήσουν την κάρτα, ωστόσο η αντιπροσωπεία καθυστερεί τραγικά να δώσει την απάντηση(εάν είναι προβληματική η κάρτα ή όχι). Τι ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση; Δεν θα έπρεπε να δεχθούν το αίτημα μου να πληρώσω τη διαφορά και να αγοράσω κάποιο άλλο προϊόν, εφόσον το service του καταστήματος την βρήκε ελαττωματική και έχει περάσει τόσος καιρός που περιμένω;
Sakiz105 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Δέχθηκαν να αντικαταστήσουν την κάρτα, ωστόσο η αντιπροσωπεία καθυστερεί τραγικά να δώσει την απάντηση(εάν είναι προβληματική η κάρτα ή όχι). Τι ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση; Δεν θα έπρεπε να δεχθούν το αίτημα μου να πληρώσω τη διαφορά και να αγοράσω κάποιο άλλο προϊόν, εφόσον το service του καταστήματος την βρήκε ελαττωματική και έχει περάσει τόσος καιρός που περιμένω; Σε παρομοια ιστορια,με μια κεραια tp link wa5210g επρεπε να περιμενω κανα δυο βδομαδες για να μου στειλουν καινουργια μιας και υπηρχε σαν μοντελο.Ισως ετυχες το ιδιο?
Shard Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Σε παρομοια ιστορια,με μια κεραια tp link wa5210g επρεπε να περιμενω κανα δυο βδομαδες για να μου στειλουν καινουργια μιας και υπηρχε σαν μοντελο.Ισως ετυχες το ιδιο? Όχι, οφείλεται αλλού η καθυστέρηση.
oneofthem Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 όχι, δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να κάνεις πέραν του να τους πεις φέρτε πίσω ότι σας έδωσα όσο σύντομα γίνεται αν η καθυστέρηση φτάνει σε σημείο που θεωρείς ότι αυτό είναι καλύτερο (που και αυτό θα αργήσει ακριβώς το ίδιο στην περίπτωση που κάτι έχει φύγει από το κατάστημα) τα καταστήματα δυστυχώς πολλές φορές αργούν πάρα πολύ όταν δεν υπάρχει τοπική διαθεσιμότητα κι εμπλέκονται μη τοπικοί προμηθευτές είτε 100% δικαιολογημένα είτε για λόγους κόστους μεταφοράς (δλδ όλες οι μεταφορές γίνονται με τα προγραμματισμένα δρομολόγια όποτε κι αν είναι αυτά κι από όπου και αν περνούν) από τη δική τους σκοπιά και αυτό θεωρείται δικαιολογήμενο βέβαια, δεν μπορείς να πληρώσεις 30 ευρώ μεταφορικά για ένα μεμονωμένο προϊόν - πόσο κέρδος θα βγάλεις εγώ έχω περάσει περίπτωση που έλειπε κάτι από προϊόν και η καθυστέρηση ήταν περίπου δύομησι μήνες εν τω μεταξύ επικοινώνησα ο ίδιος με την εταιρεία στην taiwan και μου έστειλε απευθείας το εξάρτημα που έλειπε όμως έστειλαν λανθασμένο εξάρτημα... έτσι περίμενα το εξάρτημα από το κατάστημα που ευτυχώς ήταν το σωστό αρχικά δεν είχα πιέσει καθόλου το κατάστημα γιατί ήταν σημαντική αγορά κι ήθελα να μην υπάρχουν προβλήματα - απλώς περίμενα να τους στείλουν το εξάρτημα όπως μου είχαν γράψει μετά το δέμα της εταιρείας και το λανθασμένο εξάρτημα όμως επικοινώνισα με το κατάστημα και τους 'χαιρέτησα' για τη 'δική τους' καθυστέρηση πέραν του ότι το πήρανε στα σοβαρά και ζήτησαν συγνώμη επειδή το μηχάνημα χρειαζόταν για εταιρική εργασία όμως, δεν μπορώ να γνωρίζω/πιστεύω ότι η πίεση είχε κάποια επίπτωση στο θέμα
Shard Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Οneofthem, ευχαριστώ για την απάντηση, εννοείται πως δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση να διαθέσει η εταιρεία μεταφορικά αποκλειστικά για το προϊόν μας, ωστόσο ήλπιζα να είναι πιο διαλλακτικοί όταν η αντικατάσταση καθυστερεί υπερβολικά. Οψόμεθα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα