Προς το περιεχόμενο

Hellblade: Senua's Sacrifice


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν το είχα προσέξει αυτό το παιχνίδι..

Κατέβηκε από gamepass να δοκιμαστεί.. αλλά βλέπω η εισαγωγή μόνο είναι 6 λεπτά!!!  🙄

 

  • Απαντ. 341
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 6 μήνες μετά...
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ξανάπιασα για να του δώσω μία ευκαιρία ακόμη γιατί την πρώτη φορά δεν με κράτησε. Βλέπω ωστόσο stutters που δεν καταλαβαίνω από τι είναι. Το game είναι στον nvme, ο cpu δεν χτυπάει 100%, οπότε τι παίζει; Απλά Unreal Stuttering 4;

Ένα βίντεο που τράβηξα που φαίνονται τα stutters όταν κουνάω το ποντίκι (το τράβηξα με το κινητό για να σιγουρέψω ότι δεν φταίει το obs π.χ.)

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κλείσε το afterburner μήπως φταίει αυτό, αν και απ' ότι θυμάμαι έχει κι' αυτό κάτι ψιλά λόγω unreal engine. Τα χάλια του Fallen Order πάντως δύσκολα τα βλέπεις αλλού(Το παίζω ξανά στο XSX). Κι' αυτό unreal engine..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κλείσε το afterburner μήπως φταίει αυτό, αν και απ' ότι θυμάμαι έχει κι' αυτό κάτι ψιλά λόγω unreal engine. Τα χάλια του Fallen Order πάντως δύσκολα τα βλέπεις αλλού(Το παίζω ξανά στο XSX). Κι' αυτό unreal engine..

Μπα και με το afterburner κλειστό τα ίδια. Ξεφτυλίκια πράγματα. Και στο XSX έχει stutters το Fallen Order;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Μπα και με το afterburner κλειστό τα ίδια. Ξεφτυλίκια πράγματα. Και στο XSX έχει stutters το Fallen Order;

Ναι ακόμα και μετά το τελευταίο update που έγινε optimized για PS5/XSX υποτίθεται. Όταν φορτώνει νέα area stutter-άρει όπως πριν.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι ακόμα και μετά το τελευταίο update που έγινε optimized για PS5/XSX υποτίθεται. Όταν φορτώνει νέα area stutter-άρει όπως πριν.

Πω ρε ότι να 'ναι. Έχουν επαναπαυτεί στο ότι το hardware αναπτύσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς και δεν κάνουν σωστό optimization των engines. Ας ελπίσουμε οι νέες μηχανές (π.χ. UE5) να εκμεταλλεύονται τους nvme αφού αυτό φταίει θεωρώ. Δεν μπορεί να φταίει ο 5600Χ με τέτοιο single thread..

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Πω ρε ότι να 'ναι. Έχουν επαναπαυτεί στο ότι το hardware αναπτύσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς και δεν κάνουν σωστό optimization των engines. Ας ελπίσουμε οι νέες μηχανές (π.χ. UE5) να εκμεταλλεύονται τους nvme αφού αυτό φταίει θεωρώ. Δεν μπορεί να φταίει ο 5600Χ με τέτοιο single thread..

Δεν φταίει ο CPU όχι. Απ' την άλλη δεν υπάρχει έστω ένα unreal engine παιχνίδι να μην έχει frametime spikes. Ακόμα και το Gears of War που τρέχει άψογα, στην οδήγηση με το skiff κάνει κάτι ψιλά.

Αυτά ευελπιστώ να λυθούν με το DirectStorage API που τα παιχνίδια θα είναι φτιαγμένα να εκμεταλλεύονται τους NVMe. Όσο φτιάχνονται τα παιχνίδια και για PS4/XB1 δεν περιμένω λύσεις.

Δημοσ.

Δοκίμασε dxvk Γιάννη. Θα κάνει δουλειά σίγουρα πάντα κάνει. Βάλε την έκδοση 1.9 που βγήκε χθες. 

https://github.com/doitsujin/dxvk/releases

Πετας το dx11 all και το dxgi dll όπου είναι το exe στο program files και παίζεις. Θα το είχα αφήσει το days gone αν δεν ήταν αυτό κάνει τρομερή δουλειά σε κακογραμμενα dx11 παιχνίδια. 

Επισκέπτης
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δοκίμασε dxvk Γιάννη. Θα κάνει δουλειά σίγουρα πάντα κάνει. Βάλε την έκδοση 1.9 που βγήκε χθες. 

https://github.com/doitsujin/dxvk/releases

Πετας το dx11 all και το dxgi dll όπου είναι το exe στο program files και παίζεις. Θα το είχα αφήσει το days gone αν δεν ήταν αυτό κάνει τρομερή δουλειά σε κακογραμμενα dx11 παιχνίδια. 

To έχω απ' το game pass και η MS τα κρύβει τα αρχεία του παιχνιδιού μήπως τα ματιάσουμε ξέρω 'γω..

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

To έχω απ' το game pass και η MS τα κρύβει τα αρχεία του παιχνιδιού μήπως τα ματιάσουμε ξέρω 'γω..

Ναι εχουμε και αυτα τα ξεχασα με το game pass που δεν μπορεις να πειραξεις τιποτα. Υπηρχαν καποια πολυ μικρα stutters οταν το ειχα παιξει κυριως στο δασος αλλα ηταν εξαιρετικα λιγα ισα που τα καταλαβαινες δεν ειχα βαλει DXVK. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ναι πράγματι δεν έχει και κάτι φοβερό αλλά μου τη σπάει αυτό το πράγμα. Έχω CPU που έχει απ' τα καλύτερα single thread, έναν απ' τους καλύτερους pci 3.0 nvme και την 2060 που είναι υπεραρκετή γι' αυτό το game και έχει stutters, έστω και λίγα ενώ έπρεπε να είναι locked 60 ακατέβατα. Το ίδιο πράγμα σε όλα τα UE4 παιχνίδια..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ναι πράγματι δεν έχει και κάτι φοβερό αλλά μου τη σπάει αυτό το πράγμα. Έχω CPU που έχει απ' τα καλύτερα single thread, έναν απ' τους καλύτερους pci 3.0 nvme και την 2060 που είναι υπεραρκετή γι' αυτό το game και έχει stutters, έστω και λίγα ενώ έπρεπε να είναι locked 60 ακατέβατα. Το ίδιο πράγμα σε όλα τα UE4 παιχνίδια..

UE4 ελεγαν οτι ειναι μονο θεμα των amd λογο dx11 overhead αλλα υπαρχει και σε nvidia. Το Days Gone ειναι UE4 παιχνιδι και διαβαζω για ατομα με 3090 και 5950x να πεφτει στα 45fps σε πολλα σημεια. Ανεβασα προχθες στο reddit το DXVK που βρηκα μιας και δεν δουλευε η τελευταια εκδοση 1.8.1 και ενας εφτιαξε αναλυτικο πινακακι με νουμερα 1% low 5% low average με DX11 ειχε πτωσεις μεχρι 51 με DXVK μεχρι 61 και γενικα πολυ σταθεροτερα frametimes. Ποτε δεν καταφεραν να την φτιαξουν την UE4 και η 3 θυμαμαι ηταν παρομοια. Για την 5 θα δουμε. 

d6SqZN2.png

Δημοσ.

Και οι προηγούμενες είχαν προβλήματα(Βλέπε Batman). Γενικά ως τώρα θεωρώ την unreal engine overrated μηχανή και αρκετά κατώτερη ως προς την gameplay εμπειρία σε σχέση με άλλες(id Tech, RE engine κλπ).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...