Προς το περιεχόμενο

Απιστευτη ταλαιπωρια με eshop


seloner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα απο τις 5/12 εχω στειλει μια lg 47lb650v διοτι θεωρουσα οτι ειχε προβλημα banding και πηγαινε για doa(η τηλεοραση ηταν στα χερια μια 5 μερες).Απο το service του eshop που η καθυστερηση ηταν πολυ μεγαλη και τελικα με εναν της πλακας ελεγχο απο οτι καταλαβα που εκαναν δεν βρηκαν κατι.Τους ζητησα αντικατασταση με αλλη τηλεροαση επειδη δεν εμεινα ευχαριστημενος αλλα δεν το δεχτηκαν.Τo banding εμφανιζεται ευκολα σε γρηγορες αλλαγες εικονες οταν υπαρχει ενα σταθερο μονοχρωμο φοντο(πχ μπαλα).Με ρωτησαν να στειλουν την τηλεοραση στην αντιπροσωπεια της lg της ουγγαριας με ελαχιστη διαμονη εκει 15-20 μερες.Μιλησα με την lg στην Ελλαδα οι οποιοι δεν μπορουσαν να κανουν κατι διοτι η τηλεροαση δεν ηταν απο αυτους αλλα εισαγωγη.Ζητησα να μου στειλουν την τηλεοραση πισω και μετα απο μερες αναμονης λογω φορτου εργασιας αποφασιζουν να την στειλουν την μερα που φευγω για διακοπες για μια εβδομαδα και δεν θα ημουν σπιτι οποτε τους ενημερωνω να μην την φερουν.Γυριζω την επομενη εβδομαδα 29/12 και τους εχω ενημερωσει να την στειλουν απο εκεινη την ημερα.Ξεχασα να σας πω οτι αυτην την εβδομαδα που ημουν σε διακοπες μου ηρθε δευτερο μηνυμα οτι η τηλεοραση θα σταλει στην αντιπροσωπεια της lg χωρις εγω να τους πω τιποτα και την ιδια μερα που επικοινωνησα μαζι τους και για 3 ημερες ακομα δεν ηξεραν αν την τηλεοραση την ειχαν στειλει στην αντιπροσωπεια ή την ειχαν αυτοι.Σημειωση οτι εχω ζητησει απο τοτε που εγινε ο τελικος ελεγχος να μιλισω με τον τεχνικο που το ανελαβε και ακομα δεν με εχει παρει καποιος τηλεφωνο.(Τους εχω ανεφερει τουλαχιστον 3 φορες σε τηλεφωνικη επικοινωνια).Φτανει παρομονη πρωτοχρονιας και μιλαω μαζι τους και μου λενε οτι δεν εχουν προλαβει να την στειλουν λογω φορτου εργασιας και αν μπορω εγω να παω την παραλαβω απο το Μαρουσι επειδη μενω Αγ.Παρασκευη και ειμαι κοντα.Τους λεω οκ και μου λενε οτι φυσιολογικα απο τις 5 και μετα θα ειναι στο Μαρουσι.Παιρνω κατα τις 6 τηλεφωνο και μου λενε οτι ειναι στον δρομο και οτι δεν ξερουν τι ωρα ακριβως θα παει στο Μαρουσι και οτι θα μου στειλουν μηνυμα οτι μπορω να παραλαβω.Μου στελνουν μηνυμα 7.45 την ωρα που το καταστημα στο Μαρουσι εκλεινα 8 εκεινη την ημερα αρα δεν προλαβαινω να την παρω.Παω στο Μαρουσι 5/1 και τελικα την παιρνω πισω την τηλεοραση και λεω οκ τελιωσε η ταλαιπωρια μου .Ανοιγω το κουτι για διαπιστωνω οτι εχουν στειλει μονο το πανελ της τηλεορασης και οχι ολα τα εξαρτηματα που τους ειχα στειλει (βαση χειριστηρια καλωδια κλπ) σε μια ξεχωριστη σακουλα.Σημερα ακομα δεν ξερουν που ειναι η σακουλα.Εγω τι μπορω να κανω που ειμαι χωρις τηλεοραση απο της 5/12.Ειναι σοβαρη αντιμετωπιση μαγαζιου αυτου

Sorry για το μεγαλο ποστ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα ειναι τα κακα των παραεισαγωγών του e-shop...

 

Επρεπε εξαρχής εφόσον δε σου εκαναν doa να ζητήσεις επιστροφή (τη δικαιούσαι εντός 14 ημερών). Τωρα ξεκινα με μια καταγγελία στη ΓΓΚ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DOA δεν δικαιουσε εφοσον απο οτι καταλαβα η τηλεόραση λειτουργει κανονικα.Δικαιουσε αναιτιολόγητη επιστροφη χρηματων εφοσων η αγορα εγινε μεσω ιντερνετ μεσα σε 14 μερες,και φυσικα το e shop με τούς δικούς του όρους,σου κόβει  χρηματα για να την πουλησει ξανα σαν μεταχειρισμένη,ΤΑΧΑ μου.Για την υπολυπη ταλαιπορια σου τι να πω,χαρα στο κουραγιο σου και την υπομονη σου.Νομιζω οτι μερικές φορες η φωνές ειναι υποχρεωτικες.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αρχική φάση έκανες μια σχετικά κακή επιλογή με την 650 ως tv. Οι περισσότερες βγάζουν τέτοια θέματα.

Σε δεύτερη φαση η LG θα έπρεπε να το αναλάβει καθώς άλλες εταιρίες οπως panasonic - smasung καλυπτουν κανονικά ακόμα και παρεισαγωγής.

 

Επικοινώνησε με το e-shop με κάποιο υπεύθυνο και ενημέρωσε τους οτι θα προβείς σε καταγγελία στην προστασία καταναλωτή και οτι θα προχωρήσεις και σε αγωγή. Εφόσον το προϊόν ειχε κακή απόδοση δικαιούσαι αλλαγή με κάποιο άλλο με ίσο πιστωτικό. Λογικα θα κάνουν πισω. Συνήθης τακτική.

 

Τέλος αυτο να γινει παραδειγματισμός σε ολους οτι αυτού του ειδους τα μαγαζιά παρόλο που πουλάνε οικονομικότερα (συνήθως 10%+) δεν παρέχουν σχεδόν καθόλου after sales support. Πχ αν πήγαινες σε κάποιο Κωτσοβολο - media - Kολομβουνη κτλ μπορεις να επιστρέψεις το προϊόν μεσα σε 10 μέρες ακόμα και εαν αυτο δεν σου αρέσει... Εξαίρεση το πλαισιο που δρα ανάλογα την ορεξη του εκάστοτε υπευθύνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...