AMD Expert Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5814469/Είναι ένα Subaru Impreza Station Wagon '02 που φοράει τον 16άρη κινητήρα Ej16.Όπως φαίνεται έχει γίνει μετατροπή turbo στον κινητήρα,διότι ο EJ16 ποτέ δεν έβγαινε με turbo μαμά (εκτός τα impreza s-turbo που ήταν ελληνική πατάτα)Με προβληματίζει η τιμή, τα χλμ και το turbo.Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για γύρω στα 600χλμ την εβδομάδα από τον πατέρα μου στην δουλειά,οπού θα μεταφέρει κάποιες κούτες στο πίσω μέρος (μικτά χλμ,κυρίως σε ταχύτητες γύρω στα 100km/h) και για οικογενειακές εκδρομές.Ας υποθέσουμε ότι παίρνουμε τηλ. και το αυτοκίνητο είναι τζάμι (μένουμε Σέρρες ενώ αυτός είναι Αθήνα) η αξιοπιστία πως θα'ναι; Θα καίει πολύ ακόμη κι αν δεν σηκώνεται πίεση turbo;Θεωρείτε πως υπάρχει κάτι άλλο που αξίζει και να'ναι station wagon,αξιόπιστο (κατά προτίμηση Ιαπωνικό);Ευχαριστώ! Let the discussion begin! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 ένας φίλος έχει ένα Octavia station wagon και είναι πολύ ευχαριστημένος. Δες και κανένα τέτοιο! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AMD Expert Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 ένας φίλος έχει ένα Octavia station wagon και είναι πολύ ευχαριστημένος. Δες και κανένα τέτοιο! Ναι είδα, έχει ένα με 2800€ από Θεσσαλονίκη. Καλή περίπτωση φαίνεται, και αν είναι αξιόπιστη, ακόμη καλύτερη περίπτωση αυτό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 82000 Δεν εχει με την καμια... Ερωτηση ο λεβιες διπλα απο το χειροφρενο ποια ειναι η λειτουργια του; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 82000 Δεν εχει με την καμια... Ερωτηση ο λεβιες διπλα απο το χειροφρενο ποια ειναι η λειτουργια του; Πρέπει να ειναι για την τετρακίνηση. Πολυ αγροτικά ρε παιδί μου όμως ολα τα Subaru (εχει ένας φίλος Impreza 1,6T 2007 και ειναι σχεδόν ίδιο-σίγουρα όμως σκυλί μαύρο) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για γύρω στα 600χλμ την εβδομάδα από τον πατέρα μου στην δουλειά,οπού θα μεταφέρει κάποιες κούτες στο πίσω μέρος (μικτά χλμ,κυρίως σε ταχύτητες γύρω στα 100km/h) και για οικογενειακές εκδρομές. Θα γράφει δλδ περίπου 30.000χλμ το χρόνο... μήπως είναι πολυέξοδο για τη χρήση που θέλεις; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AMD Expert Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Θα γράφει δλδ περίπου 30.000χλμ το χρόνο... μήπως είναι πολυέξοδο για τη χρήση που θέλεις; Ναι,τόσα περίπου. Α..γιατί; Από ποια άποψη; Καύσιμα; Ή θα τρέχει στο συνεργείο κάθε τρεις και λίγο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 φίλε είναι τουρμπισμένο με πατέντα/μετατροπή, προφανώς και μένεις μακριά εκτός και αν έχεις στην άκρη και κάποιο σεβαστό ποσό για να τρέχεις σε συνεργεία... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Ναι,τόσα περίπου. Α..γιατί; Από ποια άποψη; Καύσιμα; Ή θα τρέχει στο συνεργείο κάθε τρεις και λίγο; απο καύσιμα θα θέλει τα κερατα του... Το θέλετε για επαγγελματικό ή για οικογενειακό που απλα θα μεταφέρει και πραγματα λόγω δουλειας... Γιατι αν ειναι για επαγγελματικό εχει ωραία corsa diesel 2007+ σε αρκετα χαμηλες τιμές- απο 3-5Χιλ Ξερω οτι σε ξενερώνω αλλα κατι τετοιο; http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5765849/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Ναι,τόσα περίπου. Α..γιατί; Από ποια άποψη; Καύσιμα; Ή θα τρέχει στο συνεργείο κάθε τρεις και λίγο; Καύσιμα πρώτα από όλα, και βαρύ είναι, και περισσότερες απώλειες στη μετάδοση λόγω τετρακίνησης. Με οποιοδήποτε άλλο "απλό" αυτοκίνητο θα έχεις τουλάχιστον 3l/100km μικρότερη κατανάλωση, δλδ θα πληρώνεις τουλάχιστον 1300€/έτος λιγότερα. Με τόση χρήση εγώ θα κοίταγα κάτι οικονομικό σε καύσιμο, όχι φαγάνα. Και αυτά στην περίπτωση που φορούσε εργοστασιακό μοτέρ, το συγκεκριμένο που είναι μετατροπή... δεν έχω ιδέα ούτε τι έχουν πειράξει ούτε τι αξιοπιστία θα έχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AMD Expert Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 απο καύσιμα θα θέλει τα κερατα του... Το θέλετε για επαγγελματικό ή για οικογενειακό που απλα θα μεταφέρει και πραγματα λόγω δουλειας... Γιατι αν ειναι για επαγγελματικό εχει ωραία corsa diesel 2007+ σε αρκετα χαμηλες τιμές- απο 3-5Χιλ Ξερω οτι σε ξενερώνω αλλα κατι τετοιο; http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5765849/ Καύσιμα πρώτα από όλα, και βαρύ είναι, και περισσότερες απώλειες στη μετάδοση λόγω τετρακίνησης. Με οποιοδήποτε άλλο "απλό" αυτοκίνητο θα έχεις τουλάχιστον 3l/100km μικρότερη κατανάλωση, δλδ θα πληρώνεις τουλάχιστον 1300€/έτος λιγότερα. Με τόση χρήση εγώ θα κοίταγα κάτι οικονομικό σε καύσιμο, όχι φαγάνα. Και αυτά στην περίπτωση που φορούσε εργοστασιακό μοτέρ, το συγκεκριμένο που είναι μετατροπή... δεν έχω ιδέα ούτε τι έχουν πειράξει ούτε τι αξιοπιστία θα έχει. Το θέλουμε για οικογενειακό που απλώς θα μεταφέρει και πράγματα. Όσον αφορά το βάρος σιγά, όσο ένα Octavia Station Wagon ζυγίζει,δλδ γύρω στα 1350κιλά,όσο ένα Mazda 3. Χμμ..όσον αφορά την τετρακίνηση : αν δεν κάνω λάθος δεν ενεργοποιούνται οι πίσω τροχοί μόνο όταν χάνεται η πρόσφυση; Δηλαδή πριν αρχίσουν να σπινιάρουν οι μπροστά τροχοί; Ή έτσι κι αλλιώς θα καίει περισσότερο; Α,δηλαδή ακόμη και ένα Impreza με τον απλό Ej16 (95 άλογα) πάλι θα καίει τα σωθικά του; Αν το αυτοκίνητο πάει για έλεγχο σε συνεργείο πριν την αγορά θα μπορέσουμε να μάθουμε αν έχει γίνει σωστή μετατροπή; Thanks όλους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 τα impreza έχουν κεντρικό διαφορικό, δεν υπάρχει "απενεργοποίηση" της 4κινησης και "ενεργοποίηση" αυτής όταν χάνουν πρόσφυση η εμπρός τροχοί, έχεις πάντα 4κινηση ο,τι και να γίνει , άρα και μεγαλύτερη κατανάλωση ακόμα και τα αυτοκίνητα που έχουν κεντρικό συμπλέκτη αντί για διαφορικό (βλέπε haldex πχ) , παρόλο που πρακτικά είναι πιο οικονομικά από αυτά με κεντρικό διαφορικό έχουν πάντα έστω και πολύ μικρή εμπλοκή των πίσω τροχών γιατί δε γίνεται διαφορετικά, απλά έχουν μικρότερες τριβές/απώλειες για αυτό και είναι κάπως πιο οικονομικά δε γίνεται δηλαδή να "κλείσει" η τετρακίνηση όταν έχεις καλή πρόσφυση σε καμιά περίπτωση μόνο σε τίποτα τζιποειδή μπορείς να την κλείσεις χειροκίνητα εφ΄όσον υπάρχει ο σχετικός διακόπτης και να τα κάνεις πισωκίνητα (βλέπε pajero ) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 82000 Δεν εχει με την καμια... Ερωτηση ο λεβιες διπλα απο το χειροφρενο ποια ειναι η λειτουργια του; Κοντές σχέσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα