Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλή χρονιά, 

 

Πριν ένα μήνα περίπου σταμάτησε να λειτουργεί το σταθερό μου τηλέφωνο, κάλεσα στην τεχνική υπηρεσία της Wind  και έστειλε τεχνικό. Διαπιστώθηκε πως το πρόβλημα είναι καλωδιακό από τον ΟΤΕ και ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα!

Καλώ αν δύο μέρες και μου λένε τα ίδια και τα ίδια.

 

Μπορώ να κινηθώ κάπως απέναντι τους?

 

Δεν υπάρχει ρήτρα για τη βλάβη από τη στιγμή που έχει δηλωθεί.

 

και κάτι τελευταία εκδόθηκε ο λογαριασμός κανονικά παρότι  δεν λειτουργεί το σταθερό μου, φαντάζομαι θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό!

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.   

Δημοσ.

Ασε φίλε εμένα με έχουν ειδοποιήσει εδώ και ένα μήνα ότι ενεργοποιήθηκε η σύνδεση μου δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ και τους έχω σπρηξει στα τηλέφωνα με χρέωση δικη μου γιατι δεν έχω γουιντ αριθμό δεν έχουν στείλει ούτε έναν τεχνικό εδω και ένα μήνα. Εγώ μπορώ να κάνω κάτι;

Δημοσ.

Η Wind έχει δώσει την βλάβη στον ΟΤΕ και από εκεί περιμένεις, η Wind μέχρι να κάνει κάποια ενέργεια ο ΟΤΕ δεν μπορεί να δει κάτι παραμόνο ότι έχει δοθεί σαν βλάβη. Αυτό συμβαίνει με όλους τους παρόχους, λίγο υπομονή και κάνε και κανά τηλέφωνο στον ΟΤΕ αν έχεις κάποιον γνωστό κλπ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...