Cpkdemian Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Καλησπερα μαγκες και καλη χρονια να εχουμε. Θελω να ρωτησω για ενα αμαξι 1600 cc για καποιον ανεργο ποσο εφορια πρπει να πληρωσει το χρονο ? ( για το τεκμηριο εννοω δηλαδη αν δεν δηλωνει εισοδημα ποσα πρεπει να δινει?)
igoods Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Καλησπερα μαγκες και καλη χρονια να εχουμε. Θελω να ρωτησω για ενα αμαξι 1600 cc για καποιον ανεργο ποσο εφορια πρπει να πληρωσει το χρονο ? ( για το τεκμηριο εννοω δηλαδη αν δεν δηλωνει εισοδημα ποσα πρεπει να δινει?) Εως 5 ετων 6.400 τεκμηριο. 6-10 -30% Και απο 10 χρονων και μετα -50 % Γενικα οτι και να ειναι σε περιπτωση που δεν εχεις κανενα αλλο εισοδημα το τεκμηριο σου φτανει στο οριο να φορολογηθει 9.400 αλλα δεν πληρωνεις τιποτα.
Cpkdemian Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 το αμαξι ειναι του 2008. σε περιπτωση που το αγορασω εκτος απο τα τελη και το σημα αν δηλωσω ανεργος ποσα θα μου ζητησει η εφορια το χρονο?
igoods Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2015 το αμαξι ειναι του 2008. σε περιπτωση που το αγορασω εκτος απο τα τελη και το σημα αν δηλωσω ανεργος ποσα θα μου ζητησει η εφορια το χρονο? Σου απαντησα πιο πανω αναλυτικα
Cpkdemian Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 ρωτησα το λογιστη και μου ειπε 700 ευρω ( ενας φορος δε θυμαμαι πως το ειπε) + 650 λογω ανεργιας. βαλε τελη+σημα
igoods Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 ρωτησα το λογιστη και μου ειπε 700 ευρω ( ενας φορος δε θυμαμαι πως το ειπε) + 650 λογω ανεργιας. βαλε τελη+σημα Εχεις καποιο εισοδημα ?..Οποιοδηποτε?..εχεις κατι αλλο στο ονομα σου?...Εαν οχι τοτε δεν πληρωνεις κατι εκτος φυσικα απο τα απαραιτητα τελη ,ασφαλειες κτλ. γτ αν με ενα αμαξι 1600 θες οπως τα λες 1350+ τελη + αφαλεια τοτε ενας που εχει 2000 ποσο θελει?..καμια μεζονετα?..
Haldol Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Λίγο offtopic, αλλά πόσο γαμάτα και δίκαια αυτά τα τεκμήρια; Αυτοκίνητο 1400cc να έχει τεκμήριο 5200€. Όταν τα πραγματικά του έξοδα ετησίως είναι 240€ τέλη κυκλοφορίας, συν 500€ ασφάλειες, συν 350€ συντήρηση, συν 1800€ βενζίνη (15000 χιλιόμετρα * 7 λτ/100 * 1,75€/λτ)... σύνολο λιγότερα από 3000€. Και τα νούμερα είναι χοντρά, σπάνιο είναι να κοστίζει σε κάποιον τόσα... Με πιο προσγειωμένα νούμερα (μέχρι 10000 χιλιόμετρα το χρόνο, "οικονομικά" service και λάστιχα, "μόνο τα απαραίτητα" στην ασφάλεια) βγαίνει κοντά ένα χιλιάρικο λιγότερο!
igoods Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Λίγο offtopic, αλλά πόσο γαμάτα και δίκαια αυτά τα τεκμήρια; Αυτοκίνητο 1400cc να έχει τεκμήριο 5200€. Όταν τα πραγματικά του έξοδα ετησίως είναι 240€ τέλη κυκλοφορίας, συν 500€ ασφάλειες, συν 350€ συντήρηση, συν 1800€ βενζίνη (15000 χιλιόμετρα * 7 λτ/100 * 1,75€/λτ)... σύνολο λιγότερα από 3000€. Και τα νούμερα είναι χοντρά, σπάνιο είναι να κοστίζει σε κάποιον τόσα... Με πιο προσγειωμένα νούμερα (μέχρι 10000 χιλιόμετρα το χρόνο, "οικονομικά" service και λάστιχα, "μόνο τα απαραίτητα" στην ασφάλεια) βγαίνει κοντά ένα χιλιάρικο λιγότερο! Στην Ελλαδα αφου ξερεις οτι τα τελευταια ετη πρωτοπορουμε σε ολα.Φορολογουμε 2-3 φορες τα ιδια χρηματα...2-3 φορες το αυτοκινητο και αλλες 2-3 το σπιτι.
Cpkdemian Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 οχι δεν εχω εισοδημα αλλα οταν αγοραζει κανεις αμαξι χωρις εισοδημα σο λεει που τα βρηκες τα λεφτα φιλε? αμα δεν πληρωνα τιποτα θα το ειχα παρει τωρα δεν ξερω κανεναν με αμαξι 2000 cc και ανεργο - φοιτητη εκτος απο τους λεφταδες η τα λεφτα του μπαμπα..
Haldol Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Δηλαδή αν είναι καινούρια τουρμποπαπαριά με λίγα κυβικά των 18000€ (με μικρό τεκμήριο) είναι ... "οικονομικότερο" από διλιτρούμπα ατμόσφαιρα δωδεκαετίας που βρίσκεις με κάτω από 5 χιλιάρικα; Αυτό το πανηγυράκι που το κράτος κυνηγάει αμάξια πολλών κυβικών, αντί γι αμάξια μεγάλης αξίας, πρέπει να τελειώσει κάποτε. Λες και συνδέονται (πλέον) τα κυβικά με το κόστος χρήσης ή οτιδήποτε.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Αυτό το πανηγυράκι που το κράτος κυνηγάει αμάξια πολλών κυβικών, αντί γι αμάξια μεγάλης αξίας, πρέπει να τελειώσει κάποτε. Εχει καποια χρονια που κυνηγαει ρυπους και οχι πολλα κυβικα. Και το κατω οριο των γραμμαριων εκπομπων ρυπων δε το βλεπω να καθεται πολυ ακομα
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Δηλαδή αν είναι καινούρια τουρμποπαπαριά με λίγα κυβικά των 18000€ (με μικρό τεκμήριο) είναι ... "οικονομικότερο" από διλιτρούμπα ατμόσφαιρα δωδεκαετίας που βρίσκεις με κάτω από 5 χιλιάρικα; Αυτό το πανηγυράκι που το κράτος κυνηγάει αμάξια πολλών κυβικών, αντί γι αμάξια μεγάλης αξίας, πρέπει να τελειώσει κάποτε. Λες και συνδέονται (πλέον) τα κυβικά με το κόστος χρήσης ή οτιδήποτε. Για μια "διλιτρούμπα" δωδεκαετίας σίγουρα θα ξοδέψεις πολλά περισσότερα από ότι με με μια καινούργια "τουρμποπαπαριά" των 18.000€ με λίγα κυβικά. Περισσότερα για ασφάλεια, πολλαπλάσια για τέλη κυκλοφορίας, σχεδόν τα διπλά για καύσιμα, και μάλλον περισσότερα για συντήρηση. Τα τεκμήρια(αντικειμενικές δαπάνες) των αυτοκινήτων όπως και να το κάνουμε δεν έχουν καμία σχέση με την αξία τους(είτε την εμπορική είτε την εργοστασιακή), έχουν όμως μεγάλη σχέση με τα κυβικά. Σίγουρα όμως τα τεκμήρια είναι υπερβολικά μεγάλα, πιστεύω πως για αυτοκίνητο 1.400cc αντί για 5200 θα έπρεπε να είχε 1500€(την ελάχιστη πραγματική δαπάνη) ανεξαρτήτως κυβικών. Εχει καποια χρονια που κυνηγαει ρυπους και οχι πολλα κυβικα. Και το κατω οριο των γραμμαριων εκπομπων ρυπων δε το βλεπω να καθεται πολυ ακομα Αυτό με τους ρύπους ισχύει μόνο όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, για τα τεκμήρια που συζητάμε δεν έχουν καμία σχέση οι ρύποι.
Haldol Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Και πάλι δεν είναι έτσι. Ίσως να ξοδέψεις περισσότερα. Πως θα είναι περισσότερα αν το δίλιτρο κινείται για κάτω από 5 χιλιάδες χιλιόμετρα; Μπορεί να το έχεις για την ανάγκη. Στο καινούριο, ως "καινούριο", "καλό" και "ακριβό" μπορεί να έχεις κάνει και μεικτή. Ή ως καβλωμένος, να του πίνεις το αίμα τα βράδια σε άσκοπες βόλτες, να το προσέχεις παραπάνω, premium λάστιχα, πλυντήρια, κλπ. Τα τεκμήρια που σου φορτώνουν όμως, δεν αλλάζουν είτε κάνεις 15 διαδρομές το χρόνο ή οργώνεις την άσφαλτο και - ω τι περίεργο - δεν υπολογίζουν κανένα άλλο σενάριο εκτός από την καθημερινή χρήση, τα πολλά χιλιόμετρα, και το ... ξεπορτοφόλιασμα.
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Και πάλι δεν είναι έτσι. Ίσως να ξοδέψεις περισσότερα. Πως θα είναι περισσότερα αν το δίλιτρο κινείται για κάτω από 5 χιλιάδες χιλιόμετρα; Μπορεί να το έχεις για την ανάγκη. Στο καινούριο, ως "καινούριο", "καλό" και "ακριβό" μπορεί να έχεις κάνει και μεικτή. Ή ως καβλωμένος, να του πίνεις το αίμα τα βράδια σε άσκοπες βόλτες, να το προσέχεις παραπάνω, premium λάστιχα, πλυντήρια, κλπ. Τα ίσως που περιγράφεις είναι η εξαίρεση, είναι ακραία παραδείγματα. Κατά κανόνα το αμάξι με τα περισσότερα κυβικά κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, το παλιότερο έχει μικρότερα διαστήματα ανά συντήρηση, το παλιότερο έχει περισσότερες πιθανότητες για βλάβες, στο παλιότερο είναι πιό επιτακτική η ανάγκη για οδική βοήθεια κτλ. Τα τεκμήρια που σου φορτώνουν όμως, δεν αλλάζουν είτε κάνεις 15 διαδρομές το χρόνο ή οργώνεις την άσφαλτο και - ω τι περίεργο - δεν υπολογίζουν κανένα άλλο σενάριο εκτός από την καθημερινή χρήση, τα πολλά χιλιόμετρα, και το ... ξεπορτοφόλιασμα. Εδώ συμφωνούμε απόλυτα, έγραψα και παραπάνω πως τα τεκμήρια που μας βάζουν είναι υπερβολικά μεγάλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα