pinion Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Αν η αντλία στον κινητήρα σου παίρνει κίνηση απ τον ιμάντα χρονισμού, τότε -εάν έχεις κάνει κάμποσα Km- NA THN ΑΛΛΑΞΕΙΣ. Για 3 λόγους: 1) Ο καινούργιος ιμάντας θα είναι πιο σφιχτός και τα φορτία στην αντλία θα είναι μεγαλύτερα. Αν είναι παλιά - ταλαιπωρημένη, δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα με τον καινούργιο ιμάντα. 2) Εάν γίνει οτιδήποτε στην αντλία (π.χ. κολλήσει), επηρεάζεται άμεσα κ ο ιμάντας, πχ αν κολλήσει η αντλία, κολλάει κ ο ιμάντας και κλαις το μοτέρ (καρφώνει). 3) Εάν χρειαστεί να την αλλάξεις στο άμεσο μέλλον, ξαναπληρώνεις την εργασία αφαίρεσης ιμάντα χρονισμού + για τον χρονισμό εκ νέου. Εκ πείρας, προτείνω ένα SKF σετάκι (έχει κ με αντλίες εάν την αλλάξεις) που είναι ποιοτικά, σε ένα σωστό συνεργείο, και είσαι ΟΚ! Άλλαξα σε ένα Astra G που έχω πρόσφατα (και αντλία) και όλα ΟΚ μέχρι τώρα. Αν σου αλλάξουν αντλία, πρόσεχε τι παραφλού θα σου βάλουν, όχι ότι να ναι...μην το λυπηθείς, βάλε το σωστό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2015 εχω περιπου 65.000ΧΛΜ οσο για παραφλου εχω ηδη αγορασει το σωστο (g12 κοκκινο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα