Προς το περιεχόμενο

αλλαγη ιμαντα χρονισμου ford focus


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μία αντλία νερού δεν είναι ακριβή. υπάρχουν αρκετά αξιόλογες ανεξάρτητων κατασκευαστών με 20 ευρώ. η αλλαγή εάν συνοδεύεται με ιμάντες χρονισμού δεν κοστίζει ποτέ χρήματα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μία αντλία νερού δεν είναι ακριβή. υπάρχουν αρκετά αξιόλογες ανεξάρτητων κατασκευαστών με 20 ευρώ. η αλλαγή εάν συνοδεύεται με ιμάντες χρονισμού δεν κοστίζει ποτέ χρήματα παραπάνω.

Στο επισημο σερβις της seat εχουν αλλη γνωμη (ως προς την χρεωση).

Προ κρισης, πηγα ενα ibiza με 60.000 χιλιομετρα για αλλαγη ιμαντα χρονισμου (αν θυμαμαι καλα τοσο προβλεπει η μαμα σεατ). Περα απο το οτι μου επεσε η μασελα μολις ακουσα την χρεωση, επεμεναν οτι πρεπει να αλλαξει και η αντλια με εξτρα χρεωση ΚΑΜΠΟΣΑ ευρω. Τους ειπα οχι. Επεμεναν μεχρι τελικης πτωσεως να την αλλαξω διοτι "ειναι πολλη η εργασια και αν παθει τιποτα μεχρι την επομενη αλλαγη ιμαντα χρονισμου θα πληρωνω διπλη εργασια". Με πηρε τηλεφωνο μεχρι κι ο διευθυντης του συνεργειου για να με πεισει να την αλλαξω, γιατι αλλιως μονο που δε θα με βρει συμφορα. Με το αζημιωτο βεβαιως (κι οταν λεμε αζημιωτο εννοουμε για ΒΑΡΒΑΤΗ επιπλεον χρεωση στην ηδη ΒΑΡΒΑΤΗ). Επεμεινα στο οχι. Και η αντλια εως σημερα , 5-6 χρονια μετα, δεν εχει το παραμικρο προβλημα.

 

Fun fact? To αμαξι απο τοτε ξαναλλαξε ιμαντα χρονισμου (οχι λογω χιλιομετρων αλλα λογω χρονου), αλλα αυτη τη φορα δεν μου προτειναν καν αλλαγη της αντλιας, παροτι το αμαξι εχει παλιωσει περισσοτερο και εχει περισσοτερα χιλιομετρα αποτι τοτε που σφαζονταν να την αλλαξω. Προφανως λογω κρισης, εχουν αντιληφθει την κατασταση, οτι δεν μπορουν να τα αρπαζουν απο παντου δηλαδη και αντιμετωπιζουν τα πραγματα με λογικη.

 

ΥΓ. Μη με ρωτησετε γιατι το παω στο επισημο σερβις, πονεμενη ιστορια. Τα κακα του να εισαι συνιδιοκτητης σε ενα αμαξι. Ο αλλος δε θελει να ακουει για "μη επισημα συνεργεια/αντιπροσωπειες" του 'ρχεται αναγουλα και θεωρει ολους τους αλλους μαστορες αμπαλους κι απατεωνες. Πολλες φορες εντωμεταξυ συμβαινει το αναποδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

μία αντλία νερού δεν είναι ακριβή. υπάρχουν αρκετά αξιόλογες ανεξάρτητων κατασκευαστών με 20 ευρώ. η αλλαγή εάν συνοδεύεται με ιμάντες χρονισμού δεν κοστίζει ποτέ χρήματα παραπάνω.

Στο επισημο σερβις της seat εχουν αλλη γνωμη (ως προς την χρεωση).

Προ κρισης, πηγα ενα ibiza με 60.000 χιλιομετρα για αλλαγη ιμαντα χρονισμου (αν θυμαμαι καλα τοσο προβλεπει η μαμα σεατ). Περα απο το οτι μου επεσε η μασελα μολις ακουσα την χρεωση, επεμεναν οτι πρεπει να αλλαξει και η αντλια με εξτρα χρεωση ΚΑΜΠΟΣΑ ευρω. Τους ειπα οχι. Επεμεναν μεχρι τελικης πτωσεως να την αλλαξω διοτι "ειναι πολλη η εργασια και αν παθει τιποτα μεχρι την επομενη αλλαγη ιμαντα χρονισμου θα πληρωνω διπλη εργασια". Με πηρε τηλεφωνο μεχρι κι ο διευθυντης του συνεργειου για να με πεισει να την αλλαξω, γιατι αλλιως μονο που δε θα με βρει συμφορα. Με το αζημιωτο βεβαιως (κι οταν λεμε αζημιωτο εννοουμε για ΒΑΡΒΑΤΗ επιπλεον χρεωση στην ηδη ΒΑΡΒΑΤΗ). Επεμεινα στο οχι. Και η αντλια εως σημερα , 5-6 χρονια μετα, δεν εχει το παραμικρο προβλημα.

 

Fun fact? To αμαξι απο τοτε ξαναλλαξε ιμαντα χρονισμου (οχι λογω χιλιομετρων αλλα λογω χρονου), αλλα αυτη τη φορα δεν μου προτειναν καν αλλαγη της αντλιας, παροτι το αμαξι εχει παλιωσει περισσοτερο και εχει περισσοτερα χιλιομετρα αποτι τοτε που σφαζονταν να την αλλαξω. Προφανως λογω κρισης, εχουν αντιληφθει την κατασταση, οτι δεν μπορουν να τα αρπαζουν απο παντου δηλαδη και αντιμετωπιζουν τα πραγματα με λογικη.

 

ΥΓ. Μη με ρωτησετε γιατι το παω στο επισημο σερβις, πονεμενη ιστορια. Τα κακα του να εισαι συνιδιοκτητης σε ενα αμαξι. Ο αλλος δε θελει να ακουει για "μη επισημα συνεργεια/αντιπροσωπειες" του 'ρχεται αναγουλα και θεωρει ολους τους αλλους μαστορες αμπαλους κι απατεωνες. Πολλες φορες εντωμεταξυ συμβαινει το αναποδο.

Να βάζεις ανταλλακτικά after market αν θες σου προτείνω από που να τα πάρεις.

 

μία αντλία νερού δεν είναι ακριβή. υπάρχουν αρκετά αξιόλογες ανεξάρτητων κατασκευαστών με 20 ευρώ. η αλλαγή εάν συνοδεύεται με ιμάντες χρονισμού δεν κοστίζει ποτέ χρήματα παραπάνω.

Στο επισημο σερβις της seat εχουν αλλη γνωμη (ως προς την χρεωση).

Προ κρισης, πηγα ενα ibiza με 60.000 χιλιομετρα για αλλαγη ιμαντα χρονισμου (αν θυμαμαι καλα τοσο προβλεπει η μαμα σεατ). Περα απο το οτι μου επεσε η μασελα μολις ακουσα την χρεωση, επεμεναν οτι πρεπει να αλλαξει και η αντλια με εξτρα χρεωση ΚΑΜΠΟΣΑ ευρω. Τους ειπα οχι. Επεμεναν μεχρι τελικης πτωσεως να την αλλαξω διοτι "ειναι πολλη η εργασια και αν παθει τιποτα μεχρι την επομενη αλλαγη ιμαντα χρονισμου θα πληρωνω διπλη εργασια". Με πηρε τηλεφωνο μεχρι κι ο διευθυντης του συνεργειου για να με πεισει να την αλλαξω, γιατι αλλιως μονο που δε θα με βρει συμφορα. Με το αζημιωτο βεβαιως (κι οταν λεμε αζημιωτο εννοουμε για ΒΑΡΒΑΤΗ επιπλεον χρεωση στην ηδη ΒΑΡΒΑΤΗ). Επεμεινα στο οχι. Και η αντλια εως σημερα , 5-6 χρονια μετα, δεν εχει το παραμικρο προβλημα.

 

Fun fact? To αμαξι απο τοτε ξαναλλαξε ιμαντα χρονισμου (οχι λογω χιλιομετρων αλλα λογω χρονου), αλλα αυτη τη φορα δεν μου προτειναν καν αλλαγη της αντλιας, παροτι το αμαξι εχει παλιωσει περισσοτερο και εχει περισσοτερα χιλιομετρα αποτι τοτε που σφαζονταν να την αλλαξω. Προφανως λογω κρισης, εχουν αντιληφθει την κατασταση, οτι δεν μπορουν να τα αρπαζουν απο παντου δηλαδη και αντιμετωπιζουν τα πραγματα με λογικη.

 

ΥΓ. Μη με ρωτησετε γιατι το παω στο επισημο σερβις, πονεμενη ιστορια. Τα κακα του να εισαι συνιδιοκτητης σε ενα αμαξι. Ο αλλος δε θελει να ακουει για "μη επισημα συνεργεια/αντιπροσωπειες" του 'ρχεται αναγουλα και θεωρει ολους τους αλλους μαστορες αμπαλους κι απατεωνες. Πολλες φορες εντωμεταξυ συμβαινει το αναποδο.

Να βάζεις ανταλλακτικά after market αν θες σου προτείνω από που να τα πάρεις.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε σου ειπα στο ΥΓ τι παιζει. Στην τελικη ο αλλος χρησιμοποιει παραπανω το αμαξι πλεον και πληρωνει τα σερβις πλεον, αλλο που το τρεχω εγω για τα σερβις :P

 

Ρε εδω μεχρι να την πεισω να παιρνουμε λαδια απο αλλου (γιατι ειναι και καλυτερα και φθηνοτερα) και να τους τα δινουμε να τα αλλαζουν, ειδα κι επαθα. Σωνει και καλα οτι τα καλα λαδια για τον συγκεκριμενο κινητηρα ειναι αυτα που βαζει η αντιπροσωπεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε σου ειπα στο ΥΓ τι παιζει. Στην τελικη ο αλλος χρησιμοποιει παραπανω το αμαξι πλεον και πληρωνει τα σερβις πλεον, αλλο που το τρεχω εγω για τα σερβις :P<br><br>Ρε εδω μεχρι να την πεισω να παιρνουμε λαδια απο αλλου (γιατι ειναι και καλυτερα και φθηνοτερα) και να τους τα δινουμε να τα αλλαζουν, ειδα κι επαθα. Σωνει και καλα οτι τα καλα λαδια για τον συγκεκριμενο κινητηρα ειναι αυτα που βαζει η αντιπροσωπεια.

Ακόμα και στην seat εμείς δίνουμε ανταλλακτικά φίλε οπότε στην ουσία after παίρνετε :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες να μην το ξερω; Aφου τα λαδια εκτος απο Seat γραφουν και την κανονικη τους μαρκα πανω στα μπουκαλακια. Εφτασα στο σημειο να προτεινω να παιρνουμε τα ιδια λαδια απο εξω και αρνουταν επειδη δεν εγραφαν "seat" πανω. Αρα δεν ειναι τα καταλληλα για τον κινητηρα.

Μιλαμε για χωριατικη mindblow λογικη.

Αν ο αλλος εχει κολημα με την αντιπροσωπεια, δε βγαζεις ακρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Λες να μην το ξερω; Aφου τα λαδια εκτος απο Seat γραφουν και την κανονικη τους μαρκα πανω στα μπουκαλακια. Εφτασα στο σημειο να προτεινω να παιρνουμε τα <strong>ιδια </strong>λαδια απο εξω και αρνουταν επειδη δεν εγραφαν "seat" πανω. Αρα δεν ειναι τα καταλληλα για τον κινητηρα.</p>

<p>Μιλαμε για χωριατικη mindblow λογικη.</p>

<p>Αν ο αλλος εχει κολημα με την αντιπροσωπεια, δε βγαζεις ακρη.</p>

 

Καλά κατάλαβα... Υπομονή φιλαράκι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...