Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Off topic

 

ρε νικ τι έγινε σημερα και συμφωνούμε; Μας έπιασε ο πρώτος αγιασμός; :P

 

Btw ότι είχα να πω το ειπα

Btw 2 οχι και πύραυλος το Getz, αν πήγαινε όπως το περιγράφετε με την ποιότητα κατασκευής του Κινέζου δε θα είχε πλέον πόρτες...

  • Like 1
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Off topic

 

 

 

Btw 2 οχι και πύραυλος το Getz, αν πήγαινε όπως το περιγράφετε με την ποιότητα κατασκευής του Κινέζου δε θα είχε πλέον πόρτες...

Ξερεις οτι σε συμπαθω, αλλα ουτε καν... Το getz ειναι Κορεατικο. Προφανως δεν εχεις οδηγησει το 1.4. Κι εγω ετσι ελεγα μεχρι που το αγορασα, εχοντας ρωτησει οσους μηχανικους ηξερα. Μπορει να μην εχει τα μαλακα πλαστικα ενος polo αλλα στο δρομο, το ξαναλεω, απλα ξεφτιλιζει οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο 1400αρι. Ο κινητηρας του ειναι διαμαντι και το αυτοκινητο κραταει πολυ καλα. Το ιδιο και τα φρενα του.
Δημοσ.

 

Off topic

 

 

 

Btw 2 οχι και πύραυλος το Getz, αν πήγαινε όπως το περιγράφετε με την ποιότητα κατασκευής του Κινέζου δε θα είχε πλέον πόρτες...

Ξερεις οτι σε συμπαθω, αλλα ουτε καν... Το getz ειναι Κορεατικο. Προφανως δεν εχεις οδηγησει το 1.4. Κι εγω ετσι ελεγα μεχρι που το αγορασα, εχοντας ρωτησει οσους μηχανικους ηξερα. Μπορει να μην εχει τα μαλακα πλαστικα ενος polo αλλα στο δρομο, το ξαναλεω, απλα ξεφτιλιζει οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο 1400αρι. Ο κινητηρας του ειναι διαμαντι και το αυτοκινητο κραταει πολυ καλα. Το ιδιο και τα φρενα του.
Συμφωνώ... Το Getz θα είναι για πολλά ακόμα χρόνια ότι καλύτερο στα 1.4. .
Δημοσ.

ιδια ειναι ΔΕΝ κανουν τα ιδια πραγματα ομως !!! Επισης δεν φορανε τα παντα ιδια και ουτε και τα ανταλλακτικα κοστιζουν τα ιδια.

Αν ηταν ετσι δεν υπηρχε λογος καν υπαρξεως . Το πιο αξιοπιστο απο τα ιδια που λες εσυ ειναι το Toyota.Δεν χαλαει δεν πειναει απλο!

 

 

Όποιος θέλει με μια απλή αναζήτηση θα βρει αν είναι ίδια ή όχι.

Φυσικά και υπάρχει λόγος ύπαρξης. Κόστος λέγεται. 

Δημοσ.

Ξερεις οτι σε συμπαθω, αλλα ουτε καν... Το getz ειναι Κορεατικο. Προφανως δεν εχεις οδηγησει το 1.4. Κι εγω ετσι ελεγα μεχρι που το αγορασα, εχοντας ρωτησει οσους μηχανικους ηξερα. Μπορει να μην εχει τα μαλακα πλαστικα ενος polo αλλα στο δρομο, το ξαναλεω, απλα ξεφτιλιζει οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο 1400αρι. Ο κινητηρας του ειναι διαμαντι και το αυτοκινητο κραταει πολυ καλα. Το ιδιο και τα φρενα του.

Κοίταξε το έχω οδηγήσει και όντως παει καλα (καλύτερα πχ απο ενα αντίστοιχο polo ίδιας εποχής) αλλα η ποιότητα κατασκευής του με τρομάζει (ναι οκ ειμαι συνηθισμένος απο παιδί σε γερμανικά και έχω αλλα στάνταρ συο μυαλό μου). Η αλήθεια ειναι κάπου στη μέση ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Aygo/C1/107 είναι πρακτικά τα ίδια αυτοκίνητα, δεν έχει νόημα να λέει κάποιος "Toyota" γιατί είναι αξιόπιστο...

Τώρα επειδή έχω το αυτόματο, για την χρηση που το θέλει ο TS ειναι ιδανικό, τα βασικά του πλεονεκτήματα είναι οτι καεί λίγο και παρκάρει εκεί που δεν παρκαρουν τα αλλά. Πολύ βασικό μέσα στην πόλη. Είναι αρκετά αξιόπιστα αλλά το αυτόματο κιβώτιο θέλει προσοχή, έχει συμπλέκτη που φθειρεται εύκολα, μην αγορασεις κάτι πριν ελεγξεις αυτό γιατι με το καλημέρα πας για 500 ρα αλλαξης συμπλέκτη.

 

Sent from my XT1068 using Insomnia

Δημοσ.

Aygo/C1/107 είναι πρακτικά τα ίδια αυτοκίνητα, δεν έχει νόημα να λέει κάποιος "Toyota" γιατί είναι αξιόπιστο...

Τώρα επειδή έχω το αυτόματο, για την χρηση που το θέλει ο TS ειναι ιδανικό, τα βασικά του πλεονεκτήματα είναι οτι καεί λίγο και παρκάρει εκεί που δεν παρκαρουν τα αλλά. Πολύ βασικό μέσα στην πόλη. Είναι αρκετά αξιόπιστα αλλά το αυτόματο κιβώτιο θέλει προσοχή, έχει συμπλέκτη που φθειρεται εύκολα, μην αγορασεις κάτι πριν ελεγξεις αυτό γιατι με το καλημέρα πας για 500 ρα αλλαξης συμπλέκτη.

 

Sent from my XT1068 using Insomnia

Στα κυβικα ειναι ιδια  ναι αλλα την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ της Toyota δεν την εχουν τα αλλα 2 κουβαδακια .

ΠΡΟΤΕΙΝΩ Toyota Yaris με + 1000 εουρος !

 

Επισης προτεινα c1 γιατι αναμεσα στα 3 μπορεις να βρεις πιο φθηνα ανταλλακτικα After !

Με 10 εουρος παιρνεις τακακια με εγγυηση 1 ετους !

Δημοσ.

Στα κυβικα ειναι ιδια  ναι αλλα την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ της Toyota δεν την εχουν τα αλλα 2 κουβαδακια .

 

 

Μιλάμε για αυτοκίνητα με τα ίδια μηχανικά μέρη και προφανώς ίδιο κινητήρα.

Φτιαγμένα στο ίδιο εργοστάσιο με το ίδιο πάτωμα.

Δημοσ.

Μιλάμε για αυτοκίνητα με τα ίδια μηχανικά μέρη και προφανώς ίδιο κινητήρα.

Φτιαγμένα στο ίδιο εργοστάσιο με το ίδιο πάτωμα.

Δηλαδη μονο τα μηχανικα μερη αγοραζεις ; Ωραιος ...μας επεισες ! Το εξωτερικο δηλαδη και τα εσωτερικο δεν το μετρας εσυ ; Μονο βαζεις μπρος και φευγεις ;  Τα γαλλικα μετα απο 10 χρονια σαν κουδουνιστρες ακουγονται φιλε μου.

Δημοσ.

Μα και το εσωτερικό είναι ακριβως το ίδιο ΟΛΑ είναι ίδια εκτός απο προφυλακτήρα μπροστά και πίσω πόρτα. Ποσο χειρότερα να τα κανουν οι Γάλλοι αυτά τα 2, όταν μάλιστα τα φτιάχνουν οι ίδιοι (Πολωνοί νομιζω) εργάτες.

Η αρχική συμφωνία ηταν " ίδιο εργοστάσιο, ίδια υλικά , 100.000 κομματια για την κάθε εταιρία. Τώρα αν κάποιοι προσπαθουν να πουλήσουν το Aygo ποιο ακριβά επειδή γράφει Toyota είναι άλλο θέμα...

 

Sent from my XT1068 using Insomnia

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδη μονο τα μηχανικα μερη αγοραζεις ; Ωραιος ...μας επεισες ! Το εξωτερικο δηλαδη και τα εσωτερικο δεν το μετρας εσυ ; Μονο βαζεις μπρος και φευγεις ;  Τα γαλλικα μετα απο 10 χρονια σαν κουδουνιστρες ακουγονται φιλε μου.

 

 

Κάνεις πλάκα, δεν μπορεί!

Τα αυτοκίνητα φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο, από τους ίδιους ανθρώπους, στην ίδια γραμμή παραγωγής, με τα ίδια υλικά.

Στο εσωτερικό η μόνη διαφορά είναι το σήμα στο τιμόνι και στο εξωτερικό ότι φαίνεται με το μάτι για να διατηρήσει το καθένα την εταιρική ταυτότητα. 

Το καλό του Aygo ήταν η μεγαλύτερη εγγύηση και το πολύ καλύτερο δίκτυο συνεργείων. Αν και το τελευταίο δεν παίζει ρόλο αφού μπορείς να πηγαίνεις και τα άλλα εκεί. 

Δημοσ.

Μα και το εσωτερικό είναι ακριβως το ίδιο ΟΛΑ είναι ίδια εκτός απο προφυλακτήρα μπροστά και πίσω πόρτα. Ποσο χειρότερα να τα κανουν οι Γάλλοι αυτά τα 2, όταν μάλιστα τα φτιάχνουν οι ίδιοι (Πολωνοί νομιζω) εργάτες.<br>

Η αρχική συμφωνία ηταν " ίδιο εργοστάσιο, ίδια υλικά , 100.000 κομματια για την κάθε εταιρία. Τώρα αν κάποιοι προσπαθουν να πουλήσουν το Aygo ποιο ακριβά επειδή γράφει Toyota είναι άλλο θέμα...<br><br>

Sent from my XT1068 using Insomnia

Δεν έχει καμία σχέση η Mercedes της Ιαπωνίας με τις κουδουνιστρες της citroen και Peugeot. Τα αυτοκίνητα στο δρόμο είναι η μεγάλη απόδειξη ΟΧΙ Εγω,πες οτι εγω δεν εχω ιδεα !

 

Και για να τελειωνουμε γιατι δεν θα ξαναγραψω εδω δεν εχει νοημα...

Λοιπον απο τα 3 κουβαδακια προτεινω το Toyοta αν θελει να του κρατησει πανω απο 15 χρονια χωρις να βαλει ΧΡΗΜΑ !

 

Το c1 γιατι εχει φθηνα ανταλλακτικα,τα αγοραζουμε με το κιλο πλεον.

 

το 107 μονο αν το βρει καλη τιμη .

 

 

Επισης απο τα τρια ΔΕΝ θα επαιρνα εγω ΚΑΝΕΝΑ  ειναι ολα για πεταμα.

Φιλε που ψαχνεις αυτοκινητο,μαζεψε αλλα 1.000 ευρω και παρε ενα yaris για να βρεις την υγεια σου.

Αν υπηρχαν πιο καινουρια GETZ θα προτεινα GETZ με κλειστα ματια,ομως ειναι αρκετα παλια,εκτος αν βρεις απο κανεναν παπου η θεια που το προσεχαν και εχει καμια 30 40 χιλιαδες χιλιομετρα.

Αυτα απο εμενα οτι και να επιλεξεις να θυμασαι οτι χρειαζεσαι φθηνα ανταλλακτικα εκει κερδιζει το αυτοκινητο και μονο !

Δημοσ.

 

Και για να τελειωνουμε γιατι δεν θα ξαναγραψω εδω δεν εχει νοημα...

 

 

 

Προφανώς και δεν έχει νόημα να προσπαθείς να αποδείξεις πως είναι διαφορετικά 3 αυτοκίνητα που οι εταιρείες που τα φτιάχνουν λένε πως είναι ίδια.

Peugeot Jumpy - Fiat Scudo, ποιο είναι καλυτερο κατα την γνώμη σου;

 

Sent from my XT1068 using Insomnia

 

 

Γαλλικό και ιταλικό!

Προφανώς κουβάδες και τα 2 που κάνουν μόνο για ανακύκλωση! :P

Και εντελώς διαφορετικά! 

Δημοσ.

Peugeot Jumpy - Fiat Scudo, ποιο είναι καλυτερο κατα την γνώμη σου;

 

Sent from my XT1068 using Insomnia

 

Αν εξαιρέσεις τη μηχανή είναι το ίδιο αυτοκίνητο (βγαίνει και σε citroen νομίζω και toyota).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...