Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ απλά θα πω πριν αγοράσει κάποιος το Getz για την συμπεριφορά του στο δρόμο ας οδηγήσει και κανένα Clio, Fiesta, Punto, Swift.

Γενικά τα υπόλοιπα της γενιάς του. 

Οι επιδόσεις όντως δεν είναι άσχημες (τουλάχιστον υπερβολή το πύραυλος) αλλά και με μεγαλύτερη κατανάλωση από σχεδόν το σύνολο του ανταγωνισμού.

  • Like 1
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

 

Ποιος έγραψε έτσι ;

 

The_Sarcasm_Misunderstanding_by_ThePlotT

 

Μιας και είναι τα ίδια αλλά πρότεινες μόνο το ένα. 

 

 

Και σημειωτέο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ δυνατό, με πολύ καλά κρατήματα και φρένα 

 

 

Εμενα μου αρεσει πολυ το GETZ εχει τρελο γκαζι.

 

 

Ναι, το αυτοκίνητο είναι πύραυλος 

 

 

Μιλάμε πάντα για το Getz έτσι? 

Τα ίδια λες εσύ ότι είναι εγώ μιας και είμαι της δουλειά λέω ότι τα citroen έχουν πιο φθηνά ανταλλακτικά και πιο πολλά :) εσύ σκέφτεσαι με το δικό σου τρόπο, εγώ με της αγοράς. Μπορώ να βρω προφυλακτήρα μπροστινό για c1 με 20 ευρώ ενώ εσύ όχι. Άρα τώρα υπάρχει διαφορά.

<p>Η αλήθεια είναι ότι ο getz το είχα δει αλλά δεν μου αρέσει καθόλου εξωτερικά, (όπως και το micra που είναι αρκετά γυναικείο κατά την γνώμη μου). Προσανατολίζομαι στο C2 VTR 1,4 (2007) εάν τα προβλήματα και το παραπάνω κόστος συντήρησης / μετακίνησης  δεν είναι τραγικό τότε θα το προτιμήσω, έχει κανείς άποψη για αυτό το αυτοκίνητο? </p>

 

Δεν έχουν προβλήματα τα c2 αλλά τα micra δεν έχουν καθόλου. Κάνε μια βόλτα όλα τα αυτοκίνητα που σου αρέσουν πρώτα και μετά μιλάμε και για προβλήματα. Το θέμα είναι να σου αρέσουν οδηγικα όχι μόνο εμφάνιση.

Δημοσ.

Εγώ απλά θα πω πριν αγοράσει κάποιος το Getz για την συμπεριφορά του στο δρόμο ας οδηγήσει και κανένα Clio, Fiesta, Punto, Swift.

Γενικά τα υπόλοιπα της γενιάς του. 

Οι επιδόσεις όντως δεν είναι άσχημες (τουλάχιστον υπερβολή το πύραυλος) αλλά και με μεγαλύτερη κατανάλωση από σχεδόν το σύνολο του ανταγωνισμού.

 

 

NickTG, τα έχουμε ξαναπεί νομίζω, και δεν προσπαθώ να επιβάλλω τη δική μου άποψη. Όταν μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης και νόμιμη οδήγηση, μέχρι τα 120-130 όλα ίδια είναι πλέον, εδώ και καιρό. Τώρα, όποιος νομίζει ότι αγοράζοντας Ιταλικό ή Γαλλικό αυτής της κατηγορίας αγοράζει καλύτερα κρατήματα, νομίζω ότι κάνει λάθος. Η δουλειά μου με αναγκάζει να κάνω πάρα μα πάρα πολλά χιλιόμετρα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, είτε με το δικό μου ή με νοικιαασμένο και έχω οδηγήσει "αναγκαστικά" ό,τι μπορείς να φανταστείς, όχι μόνο από την κατηγορία του Getz. Συνεπώς, νομίζω ότι η άποψή μου έχει κάποια βάση.

Δημοσ.

Τα ίδια λες εσύ ότι είναι εγώ μιας και είμαι της δουλειά λέω ότι τα citroen έχουν πιο φθηνά ανταλλακτικά και πιο πολλά :) εσύ σκέφτεσαι με το δικό σου τρόπο, εγώ με της αγοράς. Μπορώ να βρω προφυλακτήρα μπροστινό για c1 με 20 ευρώ ενώ εσύ όχι. Άρα τώρα υπάρχει διαφορά.

 

Διαφορά στην αξιοπιστία ακόμα δεν υπάρχει.

Ακόμα τα ίδια αυτοκίνητα είναι μηχανικά με πολύ μικρές διαφορές εξωτερικά.

Εγώ για παράδειγμα θα προτιμούσα να αγοράσω από τα 3 αυτό που θα έβρισκα σε καλύτερη κατάσταση στην πιο καλή τιμή.

Άλλος που θα θέλει να αλλάζει προφυλακτήρα κάθε λίγο ας πάρει το C1 για να του βρίσκεις εσύ με 20Ε. 

NickTG, τα έχουμε ξαναπεί νομίζω, και δεν προσπαθώ να επιβάλλω τη δική μου άποψη. Όταν μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης και νόμιμη οδήγηση, μέχρι τα 120-130 όλα ίδια είναι πλέον, εδώ και καιρό. Τώρα, όποιος νομίζει ότι αγοράζοντας Ιταλικό ή Γαλλικό αυτής της κατηγορίας αγοράζει καλύτερα κρατήματα, νομίζω ότι κάνει λάθος. Η δουλειά μου με αναγκάζει να κάνω πάρα μα πάρα πολλά χιλιόμετρα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, είτε με το δικό μου ή με νοικιαασμένο και έχω οδηγήσει "αναγκαστικά" ό,τι μπορείς να φανταστείς, όχι μόνο από την κατηγορία του Getz. Συνεπώς, νομίζω ότι η άποψή μου έχει κάποια βάση.

 

 

Εγώ πάλι νομίζω πως δεν είναι ίδια. Ίσα ίσα οι διαφορές τους φαίνονται εύκολα.

Για αυτό κιόλας προτείνω να τα οδηγήσουν και όχι να αγοράσουν αυτό που θα τους πω. 

Δημοσ.

 

 

Τα ίδια λες εσύ ότι είναι εγώ μιας και είμαι της δουλειά λέω ότι τα citroen έχουν πιο φθηνά ανταλλακτικά και πιο πολλά :) εσύ σκέφτεσαι με το δικό σου τρόπο, εγώ με της αγοράς. Μπορώ να βρω προφυλακτήρα μπροστινό για c1 με 20 ευρώ ενώ εσύ όχι. Άρα τώρα υπάρχει διαφορά.

 

Διαφορά στην αξιοπιστία ακόμα δεν υπάρχει.

Ακόμα τα ίδια αυτοκίνητα είναι μηχανικά με πολύ μικρές διαφορές εξωτερικά.

Εγώ για παράδειγμα θα προτιμούσα να αγοράσω από τα 3 αυτό που θα έβρισκα σε καλύτερη κατάσταση στην πιο καλή τιμή.

Άλλος που θα θέλει να αλλάζει προφυλακτήρα κάθε λίγο ας πάρει το C1 για να του βρίσκεις εσύ με 20Ε. 

Καλά εσύ είσαι αλλού.. Παράδειγμα ήταν ο προφυλακτηρας μπορώ να σου βρω τα πάντα τσάμπα σχεδόν για Getz, c1,c2γιατι πουλάνε σαν τρελα αυτά τα αυτοκίνητα. Εσύ λες τα δικά σου συνεχίζεις να λες απλά τα δικά σου.

Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι ίδιο και σίγουρα θέλει δοκιμή να κάνει το παλικάρι,συμφωνώ.

Δημοσ.

Ερώτηση για να μάθω: όταν μιλάτε για πιο φτηνά και περισσότερα ανταλλακτικά, αναφέρεστε σε φαναρτζοδουλειές και μεταχειρισμένα (πχ προφυλακτήρες) ή/και imitation ανταλλακτικά;

Δημοσ.

<p>Ερώτηση για να μάθω: όταν μιλάτε για πιο φτηνά και περισσότερα ανταλλακτικά, αναφέρεστε σε φαναρτζοδουλειές και μεταχειρισμένα (πχ προφυλακτήρες) ή/και imitation ανταλλακτικά;</p>

Εγω μιλάω για after και γι αυτά που λες, φανάρια προφυλακτήρες κλπ.

Τσάμπα είναι τα Ταϊβάν τσάμπα με το κιλό τα παίρνω. Αν θες να βάλεις γνήσια θα πληρώσεις εννοείται αλλά γνήσια σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο;

Δημοσ.

Εγω μιλάω για after και γι αυτά που λες, φανάρια προφυλακτήρες κλπ.

Τσάμπα είναι τα Ταϊβάν τσάμπα με το κιλό τα παίρνω. Αν θες να βάλεις γνήσια θα πληρώσεις εννοείται αλλά γνήσια σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο;

 

 

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Πέραν των μεταχειρισμένων ανταλλακτικών για φανάρια/φτερά/καπό κλπ, γιατί να βάλει κάποιος after και να μην έχει την εγγύηση του original η οποία ισχύει για 1 χρόνο αν έχει τοποθετηθεί από διπλωματούχο μηχανικό (εκτός από το δίσκο);

 

Σου γράφω συγκεκριμένα, αφού είσαι της δουλειάς και πες μου αν θέλεις αν αυτά που βρίσκεις εσύ είναι φτηνότερα, γιατί με ενδιαφέρει να καταλάβω τη διαφορά.

 

1)Δίσκος-πλατό-βαλβολίνες Valeo (αυτόν βάζει και η Hyundai νομίζω): 65 ευρώ τελική / AISIN 59 ευρώ τελική.

2) Σετ ιμάντες χρονισμού + ιμάντας air conditioning = 45 ευρώ τελική.

3) Λάδια-φίλτρο Hyundai = 25 ευρώ/35 ευρώ ανάλογα την παρτίδα.

4) Τακάκια μπροστά hyundai = 30 ευρώ.

5) Κεραία Hyundai με βάση (μου την έσπασαν) = 19 ευρώ.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Εγω μιλάω για after και γι αυτά που λες, φανάρια προφυλακτήρες κλπ.

Τσάμπα είναι τα Ταϊβάν τσάμπα με το κιλό τα παίρνω. Αν θες να βάλεις γνήσια θα πληρώσεις εννοείται αλλά γνήσια σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο;

 

 

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Πέραν των μεταχειρισμένων ανταλλακτικών για φανάρια/φτερά/καπό κλπ, γιατί να βάλει κάποιος after και να μην έχει την εγγύηση του original η οποία ισχύει για 1 χρόνο αν έχει τοποθετηθεί από διπλωματούχο μηχανικό (εκτός από το δίσκο);

 

Σου γράφω συγκεκριμένα, αφού είσαι της δουλειάς και πες μου αν θέλεις αν αυτά που βρίσκεις εσύ είναι φτηνότερα, γιατί με ενδιαφέρει να καταλάβω τη διαφορά.

 

1)Δίσκος-πλατό-βαλβολίνες Valeo (αυτόν βάζει και η Hyundai νομίζω): 65 ευρώ τελική / AISIN 59 ευρώ τελική.

2) Σετ ιμάντες χρονισμού + ιμάντας air conditioning = 45 ευρώ τελική.

3) Λάδια-φίλτρο Hyundai = 25 ευρώ/35 ευρώ ανάλογα την παρτίδα.

4) Τακάκια μπροστά hyundai = 30 ευρώ.

5) Κεραία Hyundai με βάση (μου την έσπασαν) = 19 ευρώ.

Γιατί όλα είναι σε μισή τιμή. Μην γράφεις μόνο για hyundai .. Γενικά δες τιμές :)

Και τα ιμιτασιον έχουν εγγύηση 2 χρονια +++

Δημοσ.

Καλά εσύ είσαι αλλού.. Παράδειγμα ήταν ο προφυλακτηρας μπορώ να σου βρω τα πάντα τσάμπα σχεδόν για Getz, c1,c2γιατι πουλάνε σαν τρελα αυτά τα αυτοκίνητα. Εσύ λες τα δικά σου συνεχίζεις να λες απλά τα δικά σου.Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι ίδιο και σίγουρα θέλει δοκιμή να κάνει το παλικάρι,συμφωνώ.

 

Οι διαφορές στα 107, Aygo και C1 είναι μόνο αυτές που φαίνονται με το μάτι.

Αντίστοιχες πωλήσεις είχαν τα 3 αυτά.

Δημοσ.

 

Καλά εσύ είσαι αλλού.. Παράδειγμα ήταν ο προφυλακτηρας μπορώ να σου βρω τα πάντα τσάμπα σχεδόν για Getz, c1,c2γιατι πουλάνε σαν τρελα αυτά τα αυτοκίνητα. Εσύ λες τα δικά σου συνεχίζεις να λες απλά τα δικά σου.Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι ίδιο και σίγουρα θέλει δοκιμή να κάνει το παλικάρι,συμφωνώ.

Οι διαφορές στα 107, Aygo και C1 είναι μόνο αυτές που φαίνονται με το μάτι.

Αντίστοιχες πωλήσεις είχαν τα 3 αυτά.

Εσύ που το ξέρεις ; είσαι μηχανικός και σχεδιαστής;
Δημοσ.

Ναι, επίσης το λένε οι ίδιες οι εταιρείες.

Όσο για τις πωλήσεις μια απλή αναζήτηση στο Google αρκεί.

ε αμα το λενε..εσυ ξερεις καλυτερα ως μηχανικος εμεις που τα πουλαμε δεν εχουμε ιδεα.

Δημοσ.

Άμα θεωρείτε εσείς που τα πουλάτε πως αυτά τα 3 είναι διαφορετικά αυτοκίνητα ίσως και να μην έχετε ιδέα.

Είναι πιο πιθανό από το να μην ξέρουν οι εταιρείες που τα φτιάχνουν. Στο ίδιο εργοστάσιο φυσικά.

Δημοσ.

Άμα θεωρείτε εσείς που τα πουλάτε πως αυτά τα 3 είναι διαφορετικά αυτοκίνητα ίσως και να μην έχετε ιδέα.

Είναι πιο πιθανό από το να μην ξέρουν οι εταιρείες που τα φτιάχνουν. Στο ίδιο εργοστάσιο φυσικάμε

ιδια ειναι ΔΕΝ κανουν τα ιδια πραγματα ομως !!! Επισης δεν φορανε τα παντα ιδια και ουτε και τα ανταλλακτικα κοστιζουν τα ιδια.

Αν ηταν ετσι δεν υπηρχε λογος καν υπαρξεως . Το πιο αξιοπιστο απο τα ιδια που λες εσυ ειναι το Toyota.Δεν χαλαει δεν πειναει απλο!

Εγω προτεινω yaris τιποτα αλλο! Να μαζεψει το παληκαρι λεφτα και να παρει yaris τελος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...