poulinos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2015 Το θεμα ειναι οτι αποζημιωσε μονο αυτους που την πληρωνουν.Οι αλλοι που δν εχουν plus δεν ταλαιπωρηθηκαν δλδ???τοσο σεβεται τους πελατες της... αυτο που λες συγνωμη αλλα δεν υφιστατε.δηλαδη αν παρεις εσυ ενα κινητο πχ iphone 6 αλλα εχει προβλημα κατασκευαστικο το Iphone 4 θα πρεπει να παρεις και εσυ δωρο μαζι? εφοσον το προβλημα δεν αφορα εσενα δεν γινεται να παρεις κατι εσυ .ειναι απολυτως λογικο.αφορα συγκεκριμενη μεριδα χρηστων το προβλημα αρα για αυτους θα ειναι τα εξτρα.και δεν ειναι θεμα να ξοδευτει η εταιρεια ή οχι.εφοσον αναγνωριζει το λαθος μια εταιρεια και εστω και για ελαχιστος κοστος που μπηκες εσυ μεσα σου δινει ειτε αποζημιωση του χρονου αυτου ειτε καποιες αλλες εκτπωσεις τοτε σημαινει οτι σε νοιαζεται σαν πελατη.εσυ μπορει να τοβλεπεις σαν οκ 50 λεπτα εδωσε πχ σε καθε πελατη αλλα φαντασου το αυτο σε παγκοσμια κλιμακα.αλλωστε προβληματα θα υπαρχουν παντα .και υπηρχαν και θα ξαναυπαρχουν οχι μονο στην sony αλλα παντου.τιποτα δεν ειναι Up 24 ωρες /365 ημερες. 1
ChimairaX Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Η Ελληνική νοοτροπία σε λιγοστά σχόλια. Αυτό μόνο έχω να πω.... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα