Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειναι πολυ ευκολο να μιλας για μπουκοταζ σε μια αγορα οπου οι τιμες χειραγωγουνται αμεσα και εμμεσα.

Ελληνικο συνηθειο ειναι να γκρινιαζεις και να μιλας για κατι χωρις να ξερεις.

 

Σίγουρα, σε αυτήν την χώρα φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς,λες και τα καρτέλ (ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις) είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο.Επομένως ξεπέρασε το ελληνικό σου συνήθειο και αντί να γκρινιάζεις,κάνε κάτι γι'αυτό.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Μόνο ο Ελ έχει την ικανότητα να ταυτίζει το ελεύθερο με το δωρεάν (ή στις περιπτώσεις ελαφρότερου καραμπαμπισμού, το φθηνό). Εδώ η GNU λέει ξεκάθαρα ότι μια χαρά μπορείς να χρεώνεις για το free software, ο Ελ θέλει να καθορίζει τιμές των εισιτηρίων στα ... αεροπλανα.

 

Το GNU λεει "free as in speech" γιατι το free εχει την εννοια και του δωρεαν και του ελευθερου.

Να βελτιωσεις τα ελληνικα σου γιατι εγω δε μιλησα για δωρεαν μετακινηση αλλα για ΕΛΕΥΘΕΡΗ. Κοινως να μπορω να κατεβω στην ενδιαμεση σταση, οπως ακριβως θα μπεις σε ενα λεωφορειο και θα κατεβεις σε ενδιαμεση σταση.

 

Αλλα πραγματικα γελασα με την ψυχη μου με το μηνυμα σου. Κραζεις τους Ελληνες οτι ταυτιζουν το δωρεαν με το ελευθερο. Εγω μιλησα για ελευθερη μετακινηση κι εσυ το ταυτισες με το δωρεαν. Μηπως να κραξεις τον εαυτο σου πρωτα;

 

Σίγουρα, σε αυτήν την χώρα φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς,λες και τα καρτέλ (ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις) είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο.Επομένως ξεπέρασε το ελληνικό σου συνήθειο και αντί να γκρινιάζεις,κάνε κάτι γι'αυτό.

Στις φιλοσοφιες εισαι πολυ μπροστα.

Αλλα ενα επιχειρημα δεν σκεφτηκες να πεις, εγραψες κατι μονο για να το γραψεις.

Δημοσ.

    Σε αυτους που κατακρινουνε τις τακτικες των αεροπορικων εταιριων και του κακου καπιταλισμου, θα ηθελα να προσθεσω οτι αν ειχαμε μονο κρατικες αεροπορικες εταιριες τα εισητηρια θα κοστιζανε αρκετα περισσοτερα, επειδη δεν θα ειχανε τον ανταγωνισμο απο φτηνες εταιριες τυπου Rayan Air που πιεζουνε τις τιμες προς τα κατω. 

   Με διαφορα το αεροπλανο ειναι το πιο οικονομικο και γρηγορο μεσο. Και μαντεψτε, ειναι πολυ φτηνοτερο αποτι 20, 30 χρονια πριν.

Δεν θεωρω απατη την πρακτικη που περιγραφικε, αλλα δεν θα κατηγορησω την εταιρια αμα παρει μερικες ενεργειες να την αποτρεψει. 

 

    Και πραγματικα αμα δεν ξερετε γιατι συμβαινει, μην μιλατε. Απο τα μεγαλυτερα εξοδα μιας πτησης, ειναι οι φοροι του αεροδρομιου. Αμα θελεις να πας πχ 100 ατομα πετανε απο Θεσσαλονικη Κρητη, και 10 για ενα ενδιαμεσο νησι, το κοστος για να σταματησει το αεροπλανο ΚΑΙ στο ενδιαμεσο νησι ειναι σημαντικο σε σχεση με το να εκανε την πτηση απευθειας για Κρητη.

   Αλλα δεν θα ητανε οικονομικα συνετο για την εταιρια να βαλει τα 100 να επομιστουν το κοστος και μετα μια αλλη εταιρια να τους φαει στην τιμη με απευθειας πτηση στην Κρητη, αλλα ουτε να βαλει αλλο αεροπλανο για το νησι για αυτα τα 10 ατομα. ΑΡΑ η λογικη λυση ειναι τα 10 ατομα να εχουνε ακριβοτερο εισητηριο απο τα αλλα 100, εστω και αν η διαδρομη ειναι μικροτερη. Γιατι το κοστος των καυσιμων ΔΕΝ ειναι το πιο σημαντικοτερο εξοδο. 

   

  Τωρα αμα τα 10 αυτα ατομα κοψουνε εισητηριο για Κρητη και κατεβουνε στο νησι και αυτο γινεται συνεχεια ε προφανως η σταση στο νησι γινεται ασυμφορη αρα και θα σταματησει.


Οτι εισαι παρανομος αν χρησιμοποιησεις μονο τα μισα καυσιμα /διαδρομη ενω τα εχεις πληρωσει ακεραια ,ειναι τουλαχιστον γελοιο ,και ποσο μαλλον οταν εχεις αγορασει το εισητηριο σου νομιμοτατα .

 

επειδη οι εταιρειες θεσπιζουν απο μονες τους καποιους κανονες παρωδιες,και ενας πολιτης που δεν γνωριζει απ'εξω τη νομοθεσια υπογραφει αλλιως δε γινεται η δουλεια του,δε σημαινει οτι ειναι και νομιμες.

Ποσες φορες δεν εχει αποδειχθει αυτο με κολοσσους οπως τραπεζες ,ασφαλιστηκες κλπ κλπ κλπ .

Η καθε αεροπορικη θα επρεπε να ηταν παρανομη ,που χρεωνει το μιλι πιο ακριβα για εναν προορισμο απο οτι για εναν αλλο ,ειδικα οταν περνας κιολας απο τον πρωτο προορισμο.

 

 Τρομερο παραδειγμα αγνοιας που ακολουθει μια υπερπλουστευμενη λογικη και μιλαει για πραγματα χωρις να εχει την παραμικρη ιδεα. 

 Αεροπλανο = αυτοκινητο και τα πληρωνεις και τα δυο με τα μιλια ... 

Δημοσ.

Το παράδειγμα σου είναι ακυρο . Για εξήγησε μας τους ναύλους ως εξής .

 

Φουλαρισμενο αεροπλάνο με τελικό προορισμό το νησί που αναφέρεις .

 

Φουλαρισμενο αεροπλάνο με προορισμό την Κρήτη και ενδιάμεσο σταθμό το νησί .

 

Στην πρώτη περίπτωση το εισιτήριο ειναι πιο ακριβό . Αυτο περιγράφει το τοπίκ.

 

Πολλοί ειναι οι παράγοντες αλλα νομίζω οτι δεν είναι αυτο που λες . Ίσως η διαφοροποίηση του κόστους ανάλογα το αεροδρομιο ; του χρόνου παραμονής ;

Δημοσ.

Το παράδειγμα σου είναι ακυρο . Για εξήγησε μας τους ναύλους ως εξής .

 

Φουλαρισμενο αεροπλάνο με τελικό προορισμό το νησί που αναφέρεις .

 

Φουλαρισμενο αεροπλάνο με προορισμό την Κρήτη και ενδιάμεσο σταθμό το νησί .

 

Στην πρώτη περίπτωση το εισιτήριο ειναι πιο ακριβό . Αυτο περιγράφει το τοπίκ.

 

Πολλοί ειναι οι παράγοντες αλλα νομίζω οτι δεν είναι αυτο που λες . Ίσως η διαφοροποίηση του κόστους ανάλογα το αεροδρομιο ; του χρόνου παραμονής ;

Επίσης αν φύγεις στον ενδιάμεσο σταθμό, δεν σημαίνει ότι μειώνεται το βάρος, οπότε και λιγότερα καύσιμα; Ή να ανοίξει η θέση και να βγάλει εισιτήριο της τελευταίας στιγμής κάποιος άλλος; οπότε διπλό το κέρδος.

Δημοσ.

    Σε αυτους που κατακρινουνε τις τακτικες των αεροπορικων εταιριων και του κακου καπιταλισμου, θα ηθελα να προσθεσω οτι αν ειχαμε μονο κρατικες αεροπορικες εταιριες τα εισητηρια θα κοστιζανε αρκετα περισσοτερα, επειδη δεν θα ειχανε τον ανταγωνισμο απο φτηνες εταιριες τυπου Rayan Air που πιεζουνε τις τιμες προς τα κατω. 

   Με διαφορα το αεροπλανο ειναι το πιο οικονομικο και γρηγορο μεσο. Και μαντεψτε, ειναι πολυ φτηνοτερο αποτι 20, 30 χρονια πριν.

Δεν θεωρω απατη την πρακτικη που περιγραφικε, αλλα δεν θα κατηγορησω την εταιρια αμα παρει μερικες ενεργειες να την αποτρεψει. 

 

    Και πραγματικα αμα δεν ξερετε γιατι συμβαινει, μην μιλατε. Απο τα μεγαλυτερα εξοδα μιας πτησης, ειναι οι φοροι του αεροδρομιου. Αμα θελεις να πας πχ 100 ατομα πετανε απο Θεσσαλονικη Κρητη, και 10 για ενα ενδιαμεσο νησι, το κοστος για να σταματησει το αεροπλανο ΚΑΙ στο ενδιαμεσο νησι ειναι σημαντικο σε σχεση με το να εκανε την πτηση απευθειας για Κρητη.

   Αλλα δεν θα ητανε οικονομικα συνετο για την εταιρια να βαλει τα 100 να επομιστουν το κοστος και μετα μια αλλη εταιρια να τους φαει στην τιμη με απευθειας πτηση στην Κρητη, αλλα ουτε να βαλει αλλο αεροπλανο για το νησι για αυτα τα 10 ατομα. ΑΡΑ η λογικη λυση ειναι τα 10 ατομα να εχουνε ακριβοτερο εισητηριο απο τα αλλα 100, εστω και αν η διαδρομη ειναι μικροτερη. Γιατι το κοστος των καυσιμων ΔΕΝ ειναι το πιο σημαντικοτερο εξοδο. 

   

  Τωρα αμα τα 10 αυτα ατομα κοψουνε εισητηριο για Κρητη και κατεβουνε στο νησι και αυτο γινεται συνεχεια ε προφανως η σταση στο νησι γινεται ασυμφορη αρα και θα σταματησει.

 

 Τρομερο παραδειγμα αγνοιας που ακολουθει μια υπερπλουστευμενη λογικη και μιλαει για πραγματα χωρις να εχει την παραμικρη ιδεα. 

 Αεροπλανο = αυτοκινητο και τα πληρωνεις και τα δυο με τα μιλια ... 

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω...στο 90%!!! 

1.Ναι τα εξοδα του αεροδρομιου ειναι πολλα, αλλα μεγαλο (εως ΟΛΟ!!!) το επωμιζεται ο πελατης. Τα εξοδα αεροδρομιου εξαρτωνται απο πολλα αλλα πραγματα, με πρωτο την ΩΡΑ πτησης (παντα μιλωντας για συγκεκριμενο αεροδρομιο),την μετακινηση απο και προς το Αεροπλανο,ποιος εξυπηρετει την υποδοχη (βαλιτσες,check in, φαγητο,κλπ). Ακομα και τα ανταλλακτικα παιζουν ρολο (πχ οι τροχοι εχουν συγκεκριμενο life span σε αριθμο απογειωσεων προσγειωσεων). Τα καυσιμα κοστιζουν, αλλα σιγουρα εχεις ακουσει για ενα κολπο που λεγεται"επιναυλος καυσιμου".

2.Οχι δεν μπορεις να συγκρινεις την εποχη της Ολυμπιακης η των British Airways, KLM, κλπ (προ 25ετιας) με τωρα...ποσοι ειχαν αυτοκινητο τοτε και ποσοι πηγαιναν με ΚΤΕΛ? Δεν ειναι θεμα ανταγωνισμου, αλλα τεχνολογιας και μεσων...συμφωνω παντως για την τελευταια 5ετια στην Ελλαδα(τιμες Aegean).

3. Οι αεροπορικες εταιριες ΕΙΝΑΙ κερδοφορες!!!! Οσες δεν ειναι, ειναι επειδη δεν αντεξαν στον ανταγωνισμο (και πτωχευσαν)...η Aegean, οπως και αλλες περιφεριακες εταιριες ΔΕΝ υπηρχαν προ 25ετιας και τωρα ειναι κολοσσοι (δικαιως, προσπαθησαν πολυ σαν επιχειρησεις).

4.Οι αεροπορικες μετακινησεις ειναι μερικως ελευθερες...το ξερεις οτι μια κρατηση απο την Ελλαδα, περναει ΠΑΝΤΑ απο τον ελεγχο του ICAO (NY) και πιο πριν απο τα "κεντρικα" της Ελβετιας? ...ναι ειναι αληθεια...ξερουν που θα πας...

5. Αν κατεβεις ενδιαμεσα (για οποιοδηποτε λογο ΔΕΝ εισαι υποχρεωμενος να τους ενημερωσεις) Αν παλι κατεβεις και τους ενημερωσεις ΠΡΕΠΕΙ να κατεβασουν τη βαλιτσα σου (ειναι υποχρεωμενοι, ...θα σου κανουν φασαρια ΑΛΛΑ ειναι υποχρεωμενοι, για λογους ασφαλειας, που οι ιδιες οι εταιριες εθεσαν , πχ αν ειχες βομβα στην αποσκευη σου τι θα γινοταν...ειναι οπως κατεβαζουν τη βαλιτσα σου στο no show). Αν μετα σε μηνυσουν, μπορεις να επικαλεστεις αδιαθεσια, εμετο, κλανιες, μεθη, οοοοοο,τι γουσταρεις,...ουτε εσυ μπορεις να το αποδειξεις ουτε αυτοι, ας ειχαν γιατρο στο αεροπλανο...

 

Αυτα τα ολιγα... Οποιος θελει μπορει να επιβεβαιωσει μεσω της επισιμης ιστοσελιδας του οργανισμου ICAO... 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...