Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πρέπει να σταματήσει αυτή η ακατάπαυστη αισχροκέρδεια από τις αεροπορικές και κάποιος πρέπει να τις μηνύσει,καλά έκανε το συγκεκριμένο site,εύγε 

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Εφόσον δεν είναι κοροϊδα μπορούν να μποϊκοτάρουν την εταιρία της οποίας οι τακτικές δεν τους αρέσουν όπως κάνουν σε όλες της πολιτισμένες χώρες και όχι να ψάχνουμε-δήθεν-ανθρωπιστικούς λόγους (και μόλις η εταιρία βάλει καμιά προσφορά να κάνουμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα).Είναι μάλλον Ελληνικό συνήθειο να γλύφουμε εκεί που φτύνουμε.

Ειναι πολυ ευκολο να μιλας για μπουκοταζ σε μια αγορα οπου οι τιμες χειραγωγουνται αμεσα και εμμεσα.

Ελληνικο συνηθειο ειναι να γκρινιαζεις και να μιλας για κατι χωρις να ξερεις.

 

Το παγκοσμιο συνηθειο ειναι η ελευθερη μετακινηση, η ελευθερη διαδοση της πληροφοριας και αγαθων κτλ.

  • Like 4
Δημοσ.

Απο την στιγμη που οι αεροπορικες μεταφορες ανοιξαν και έγιναν μερος μιας ευρυτερης υποδομης πληροφοριων (το ιδιο και θα ισχυσει και για το αυτοκινητο), θα αναγκαστουν να "χορεψουν" στους κανονες της υποδομης.

 

Εχει να πεσει disruption, που θα παει συννεφο...

 

Η υποδομη (ecosystem,μεσαζοντας) θα βαραει το ντεφι και οι αλλοι θα χορευουν πεντοζαλι....

Δημοσ.
Συγνώμη, αλλά οι αποσκευές δεν μεταφέρονται αυτόματα στο αεροπλάνο της μετεπιβίβασης ? Μόνο για χειραποσκευές και για μετεπιβιβάσεις σε διαφορετικές εταιρίες ισχύει?

 

Στο video αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το όλο σύστημα δουλεύει για one way ticket και χωρίς checked in bags διότι γίνεται ακριβώς αυτό που είπες. Όταν ταξιδεύεις με την ίδια αεροπορική εταιρεία και έχεις πολλά legs στο ταξίδι σου (π.χ. Αθήνα - Ζυριχη, Ζυριχη - Νέα Υόρκη) τότε αν παραδώσεις αποσκευές στην Αθήνα θα τις ξαναδείς στην Νέα Υόρκη.

Δημοσ.

Εκτός αν πας μέσω Καναδά. Τις παίρνεις στον Καναδά και τις ξαναδίνεις για να πάνε στο αεροπλάνο για Ν.Υ.

 

Υ.Γ Στανταράκι ότι χάνεις και το αεροπλάνο (μιας και ο έλεγχος VISA/VWP γίνεται στον Καναδά)...

Στο video αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το όλο σύστημα δουλεύει για one way ticket και χωρίς checked in bags διότι γίνεται ακριβώς αυτό που είπες. Όταν ταξιδεύεις με την ίδια αεροπορική εταιρεία και έχεις πολλά legs στο ταξίδι σου (π.χ. Αθήνα - Ζυριχη, Ζυριχη - Νέα Υόρκη) τότε αν παραδώσεις αποσκευές στην Αθήνα θα τις ξαναδείς στην Νέα Υόρκη.

Δημοσ.

Οι εταιρείες κάνουν τη δουλειά τους (όπως τις συμφέρει), αλλά ας μας αφήσουν κι εμάς να κάνουμε τη δική μας (όπως μας συμφέρει).

Δηλαδή αν θέλω να κατέβω ενδιάμεσα γιατί με έπιασε "κόψιμο", θα είμαι παράνομος?  Η θα πρέπει να χάσω τη δυνατότητα επιστροφής μου "όταν γίνω καλά" ?

Αν δηλαδή δηλώσω (έστω και με αναπόδεικτο ισχυρισμό) ασθένεια, θα πρέπει να συνεχίσουν να με κουβαλάνε άρρωστο μέχρι τον τελικό προορισμό?

Δημοσ.

Οτι εισαι παρανομος αν χρησιμοποιησεις μονο τα μισα καυσιμα /διαδρομη ενω τα εχεις πληρωσει ακεραια ,ειναι τουλαχιστον γελοιο ,και ποσο μαλλον οταν εχεις αγορασει το εισητηριο σου νομιμοτατα .

 

επειδη οι εταιρειες θεσπιζουν απο μονες τους καποιους κανονες παρωδιες,και ενας πολιτης που δεν γνωριζει απ'εξω τη νομοθεσια υπογραφει αλλιως δε γινεται η δουλεια του,δε σημαινει οτι ειναι και νομιμες.

Ποσες φορες δεν εχει αποδειχθει αυτο με κολοσσους οπως τραπεζες ,ασφαλιστηκες κλπ κλπ κλπ .

Η καθε αεροπορικη θα επρεπε να ηταν παρανομη ,που χρεωνει το μιλι πιο ακριβα για εναν προορισμο απο οτι για εναν αλλο ,ειδικα οταν περνας κιολας απο τον πρωτο προορισμο.

  • Like 2
Δημοσ.

Οτι εισαι παρανομος αν χρησιμοποιησεις μονο τα μισα καυσιμα /διαδρομη ενω τα εχεις πληρωσει ακεραια ,ειναι τουλαχιστον γελοιο ,και ποσο μαλλον οταν εχεις αγορασει το εισητηριο σου νομιμοτατα .

 

επειδη οι εταιρειες θεσπιζουν απο μονες τους καποιους κανονες παρωδιες,και ενας πολιτης που δεν γνωριζει απ'εξω τη νομοθεσια υπογραφει αλλιως δε γινεται η δουλεια του,δε σημαινει οτι ειναι και νομιμες.

Ποσες φορες δεν εχει αποδειχθει αυτο με κολοσσους οπως τραπεζες ,ασφαλιστηκες κλπ κλπ κλπ .

Η καθε αεροπορικη θα επρεπε να ηταν παρανομη ,που χρεωνει το μιλι πιο ακριβα για εναν προορισμο απο οτι για εναν αλλο ,ειδικα οταν περνας κιολας απο τον πρωτο προορισμο.

 

Αυτο που ειναι ακομα πιο γελοιο είναι ότι αφου οι εταιρειες σε χρεωνουν για τον ιδιο προορισμο 2χ αν ειναι terminal αποτι αν ειναι transit με το το επιχειρημα-βραχο "ειναι high season για το Παρισι ως τερματικο", αφου δεχεσαι να τραβας κατι 4ωρα μεταξυ 2 πτησεων, αφου αναγνωριζουν οτι σε γαμησαν νομιζω μετα τις 5 ωρες - στον κουνιαδο μου για 10' δεν ειχε συμπληρωθει το 5ωρο και δεν τον αποζημιωσαν - και αφου εχουν την αστεια λογικη του overbooking (που καταλαβαινω οτι θελουν να πετανε γεματες για οικονομια αλλα στα παπαρια μου, τι παει να πει οτι κοβουν παραπανω εισητηρια? Οχι, θα πεταξουμε ολοι που μας πουλησαν εισητηριο) τωρα μας λενε οτι τι...? Τι ακριβως?

 

Αν υπαρχει ενα νομιμο παραθυρακι δεν μπορουμε να το εκμεταλλευτουμε? Αυτοι δηλαδη που σου βαζουν ολοκληρο συμφωνητικο με γραμματα με μεγεθος 3,5 και αν γινει κατι πατανε ακομα και στα 10' διαφορα, εχουν το δικαιωμα?

  • Like 1
Δημοσ.

Οι τιμες των εισιτηρίων καθοριζονται απο το νομο της αγορας και οχι απο τη λογικη εξοδα+κερδος. Αλλωστε ίδια πτήση, ίδια εταιρεια και αλλη ωρα έχει διαφορετική τιμή ενω τα έξοδα είναι ίδια.

Δημοσ.

Εγω ενα πραγμα δεν καταλαβα: Με τις βαλιτσες τι γινεται; Απο οσους ενδιαμεσους σταθμους περασα, δεν χρειαστηκε (δεν υπηρχε δυνατοτητα) να παρω την βαλιτσα μου. Γινοταν μεταφορτωση απο τους υπαλληλους του αεροδρομιου.

Δημοσ.

Οι τιμες των εισιτηρίων καθοριζονται απο το νομο της αγορας και οχι απο τη λογικη εξοδα+κερδος. Αλλωστε ίδια πτήση, ίδια εταιρεια και αλλη ωρα έχει διαφορετική τιμή ενω τα έξοδα είναι ίδια.

Με την ιδια λογική ,αν υποθέσουμε πως αυτό είναι νόμιμο και έξω απο τους νόμους περι καρτέλ ,γιατί είναι παράνομο (προσεξε: παράνομο ,οχι εναντια στον κανονισμό της εταιρείας) να πληρώσεις για μια ολόκληρη διαδρομή ,και να επιλέξεις να μην την ολοκληρώσεις ;

Τι φοβούνται ;οτι το αεροπλάνο θα εχει περισσότερους επιβάτες στη μια μεριά και θα μπατάρει ;

 

Αυτές ειναι απλα φτηνές τακτικές των εταιρειών για αισχροκέρδεια ,και δεν έχουν σχέση με τους νόμους της αγοράς και τον καλώς εννοούμενο (για μενα ,ναι,υπάρχει) καπιταλισμό .

Δημοσ.

Μπορεί να μη φαίνεται και τόσο "απάτη", αλλά πονηριά είναι σίγουρα. Οι αεροπορικές μεταφορές πρέπει να έχουν μία συγκεκριμένη πληρότητα. Ένα ποσοστό των επιβατών (που βγάζει μάτι) ενώ έχουν εισιτήριο για Ντουμπάι αποβιβάζονται "κρυφά" (λόγο μετεπιβίβασης προφανώς) στη Γαλλία... Και τελικός το αεροπλάνο σχεδόν άδειο συνεχίζει την επόμενη πτήση μέχρι το Ντουμπάι. Έτσι καταφέρνουν να καταστρέψουν τον προγραμματισμό πτήσεων της εταιρίας, που σχετίζεται με την πληρότητα των πτήσεων.

  • Like 1
Δημοσ.
Εγω ενα πραγμα δεν καταλαβα: Με τις βαλιτσες τι γινεται; Απο οσους ενδιαμεσους σταθμους περασα, δεν χρειαστηκε (δεν υπηρχε δυνατοτητα) να παρω την βαλιτσα μου. Γινοταν μεταφορτωση απο τους υπαλληλους του αεροδρομιου.

 

Watch the video. Το σύστημα δουλεύει για one way ticket και χωρίς checked in bags.

One way ticket γιατί η αεροπορική θα σου ακυρώσει την επιστροφή αν έχεις κλείσει και return ticket και δεν εκτελέσεις όλα τα legs του πρώτου ταξιδιού και χωρίς checked in bags για τον λόγο που ανέφερες ακριβώς.

Δημοσ.

Δεν μπορούν να κανουν τίποτα οι εταιρίες. Υπαρχουν ήδη τετελεσμενα-δεδικασμενα για ανάλογες περιπτωσεις...υπέρ αυτών. Αν έχετε προσέξει πολλές πτήσεις έχουν ενδιάμεσο σταθμό με πολυωρες μετεπιβιβάσεις (ακόμα και ολονυχτιες). Δικαστήρια έχουν ηδη αποφανθεί οτι αν η πτηση καθυστερήσει ή αν ...φυγει νωριτερα(υπάρχει και αυτή η περιπτωση και θα σας πω), δεν ευθύνεται η εταιρεία, ακόμα και αν εξυπηρετεί η ίδια και τις δυο πτησεις, ακόμα και με το ίδιο αεροπλάνο. Μου έχει τύχει να φύγει νωρίτερα η πτηση (ελληνική εταιρεία απο Γερμανια σε Ελλάδα) 4 ώρες νωρίτερα. Η εταιρεία με ειδοποίησε κανονικά τρεις μέρες πριν την ημερομηνία που ηταν η πτήση (ΔΕΝ με ρώτησε, με ενημερωσε!!!). Δυο συνάδελφοί που είχαν επαγγελματικά ραντεβού οριακά, ενημέρωσαν οτι δεν μπορούσαν να ανταποκριθουν. Η εταιρεία τους ανέφερε ως "no show". Πτήση της ιδιας εταιρίας η συνεργαζομενης αργότερα δεν υπήρχε. Πλήρωσαν λοιπον αλλη εταιρία για επιστροφη, με ενδιαμεσω σταθμό! Όταν ζήτησαν το λογο απο την εταιρία, αυτή ανέφερε οτι δεν τους επεστρεφε χρηματα γιατί είχαν ειδοποιηθεί σε εύλογο χρονικό διαστημα. Η πτηση είχε ακυρωθεί ως ασύμφορη απο την ίδια την εταιρία, η οποία συμπυκνώσεις τις δυο πτήσεις που είχε σε μια! Ο νόμος λέει οτι αν δεν επηρεάζεται η πτηση των περισσότερων επιβατών, οι συμβαλλόμενες πλευρες μπορούν να κανουν μονομερώς κινήσεις!!! Αρα οι εταιρίες συνήθως κερδίζουν απο το νομο αυτό, αλλά δεν μπορούν να ισχυριστούν το αντίθετο! ...μπορούν όμως να αλλάξουν το νομο...και να δείτε που στο τέλος αυτό θα κανουν...παντα με πρόσχημα την ασφάλεια...

Δημοσ.

Το παγκοσμιο συνηθειο ειναι η ελευθερη μετακινηση, η ελευθερη διαδοση της πληροφοριας και αγαθων κτλ.

 

Μόνο ο Ελ έχει την ικανότητα να ταυτίζει το ελεύθερο με το δωρεάν (ή στις περιπτώσεις ελαφρότερου καραμπαμπισμού, το φθηνό). Εδώ η GNU λέει ξεκάθαρα ότι μια χαρά μπορείς να χρεώνεις για το free software, ο Ελ θέλει να καθορίζει τιμές των εισιτηρίων στα ... αεροπλανα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...