mary Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Είναι γνωστό πως ιδιαίτερα την περίοδο των διακοπών οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων σε δημοφιλείς προορισμούς είναι πιο ακριβοί απ'ότι σε άλλες χρονικές περιόδους.Ο ιστότοπος Skiplagged βρήκε τρόπο για να πετύχει ο ενδιαφερόμενος χαμηλότερες τιμές χάρη σε ένα κρυφό "παραθυράκι", προκαλώντας όμως την αντίδραση της αεροπορικής εταιρείας United Airlines καθώς και της ιστοσελίδας κρατήσεων Orbitz οι οποίες προχώρησαν σε μήνυση. Αυτό που κάνει το Skiplagged στην ουσία είναι να ψάχνει εισιτήρια για δημοφιλείς προορισμούς μέσω άλλων "κρυφών" πόλεων, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλότερες τιμές. Για παράδειγμα, το Παρίσι αποτελεί δημοφιλή Χριστουγεννιάτικο προορισμό και το εισιτήριο για απευθείας μετάβαση από το Σικάγο είναι ακριβότερο απ'ότι μια πιο μακρινή διαδρομή όπως το Σικάγο-Ντουμπάι στην οποία όμως υπάρχει ενδιάμεση στάση στο Παρίσι. Αυτό που έκανε το Skiplagged ήταν να ψάχνει να βρει τέτοιες πόλεις για ενδιάμεση στάση, με τους ενδιαφερόμενους να αποβιβάζονται στην ενδιάμεση στάση όπου ήταν ο αρχικός τους προορισμός, χωρίς να ολοκληρώνουν το ταξίδι τους. Σύμφωνα με το Bloomberg, η πρακτική αυτή θεωρείται απάτη, καθώς εκμεταλλεύεται το "hub-and-spoke σύστημα", προκαλώντας λογιστικά προβλήματα στον αριθμό των επιβατών, ενώ σε περίπτωση που η αεροπορική αντιληφθεί κάποιον επιβάτη να το πράττει αυτό τότε του ακυρώνει το εισιτήριο χωρίς επιστροφή χρημάτων. Άλλοι ειδικοί, λένε πως η πρακτική αυτή δεν αρέσει στις αεροπορικές εταιρείες αφού αυξάνει το κόστος των πτήσεων τους, με μερικές εταιρείες όπως η American Airlines να απειλούν πως θα αυξήσουν τα ναύλα λόγω αυτών των τεχνασμάτων. Η United Airlines και το booking site Orbitz, προσπαθούν με δικαστική εντολή να σταματήσουν αυτή την πρακτική ενώ το Skiplagged από τη πλευρά του δεν έχει σχολιάσει το γεγονός και με δωρεές από τους χρήστες του, που μέχρι στιγμής έχουν φτάσει τα 2/3 του αρχικού στόχου, ευελπιστεί να καταφέρει να δικαιωθεί στο δικαστήριο Site: Engadget
Δημοφιλής ανάρτηση papousss13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δηλαδη οι εταιριες θεωρουν σωστο και λογικο το εισιτηριο για ντουμπαι να κοστιζει λιγοτερο απο αυτο του πολυ πιο κοντινου για Παρισι..?? Επισης θεωρουν σωστο και ανθρωπινο να αυξανουν τις τιμες τις μερες αυτες... επειδη ετσι γουσταρουν γιατι ξερουν οτι θα τα παρουν...? 43
JimGer Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Πρέπει το δικαστήριο να ξεσκίσει τις εταιρίες αυτές. Παντελώς ανήκουστο αυτό. Έλεος δλδ 4
TechnoState Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 ναι στο παραπάνω (@ papouss13)...ακριβώς αυτό. Γιατί κατά την κοστολόγηση του ταξιδιού, εκτός απο την απόσταση, τον τύπο του αεροσκάφους, την κατανάλωση του, τις παροχές και ανέσεις που παρέχει στην κάθε κατηγορία πελατών/ επιβατών, οι φόροι του κάθε αεροδρομίου που θα προσεδαφιστεί και οι παροχές προς την αεροπορική εταιρία κ.α. παίζει ρόλο επίσης η προσφορά και η ζήτηση (του κάθε προορισμού). Κακό μεν αλλά κατεστημένο δε. Στη ελεύθερη αγορά και μέσα στον ανταγωνισμό που υπάρχει παντού δεν υπάρχουν πλαφόν (εκτός απο εξαιρέσεις - πχ μονοπώλειο Aegean στις άγονες γραμμές τώρα το χειμώνα)...αλλά και γι'αυτό δεν είμαι σίγουρος (ότι τιμές θέλει χτυπάει) 7
gokuthelegend Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δηλαδη οι εταιριες θεωρουν σωστο και λογικο το εισιτηριο για ντουμπαι να κοστιζει λιγοτερο απο αυτο του πολυ πιο κοντινου για Παρισι..?? Επισης θεωρουν σωστο και ανθρωπινο να αυξανουν τις τιμες τις μερες αυτες... επειδη ετσι γουσταρουν γιατι ξερουν οτι θα τα παρουν...? Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Και εσύ το ίδιο θα έκανες. 6
Regulus Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Απλές καπιταλιστικές τακτικές της "ελεύθερης" αγοράς. 10
s91066 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δεν καταλαβαίνω γιατί απορείτε. Αν δεν σας αρέσει μην ταξιδεύετε. Απλό είναι. Η τακτική αυτή προφανώς κι είναι παράνομη. Φανταστείτε τώρα να είστε σε ένα αεροσκάφος που πάει (πχ στο Τελ-Αβίβ) και ξαφνικά να γίνει αεροπειρατεία. Πάντως μου κάνει εντύπωση πως κατάφερναν και έφευγαν, αφού στα ενδιάμεσα αεροδρόμια (ειδικά αν είναι stop-over) γίνεται επιβεβαίωση των επιβατών και των στοιχείων τους. 1
papousss13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Και εσύ το ίδιο θα έκανες. και οι εταιριες που ψαχνουν προσφορες την δουλεια τους εκαναν μετα... και ποτε δεν ειπα οτι να μας τα δωσουν και τζαμπα...αλλα αφου κανουν αυτοι την πρωτη "μαγκια" κανω και εγω την επομενη βρισκοντας παραθυρακια που τα ονομαζουν οι αεροπορικες παρανομα. Δεν καταλαβαίνω γιατί απορείτε. Αν δεν σας αρέσει μην ταξιδεύετε. Απλό είναι. Η τακτική αυτή προφανώς κι είναι παράνομη. Φανταστείτε τώρα να είστε σε ένα αεροσκάφος που πάει (πχ στο Τελ-Αβίβ) και ξαφνικά να γίνει αεροπειρατεία. Πάντως μου κάνει εντύπωση πως κατάφερναν και έφευγαν, αφού στα ενδιάμεσα αεροδρόμια (ειδικά αν είναι stop-over) γίνεται επιβεβαίωση των επιβατών και των στοιχείων τους. 1ον. Ειμαι απο Γιαννενα, για να παω θελω στην προσφορα 60 και 40 περα-δωθε.. ενω με rynair για πολλες αλλες πολεις απο Αθηνα(ιδιοι φοροι) θες 20 και 20... και αντε πες αλλα 10 για τα νερα σου και τα φυστικια που σου προσφερει η ολυμπιακη.. 2ον. ΠΟΥ ΚΟΛΑΕΙ Η ΑΕΡΟΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ρε αθεοφοβε? 13
DKNI Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Οι αεροπορικες εταιρειες ειναι κερδοσκοπικες επιχειρησεις σε μια ελευθερη αγορα. Μπορουν εντος νομικού πλαισίου να κινηθουν οπως κρινουν Τα παραθυρακια εφοσον ειναι εντος νομικου πλαισιου, γιατι ειναι παρανομα? Επειδη την χαλαει στις αεροπορικες? Το hub-and-spoke συστημα το εστησαν οι αεροπορικες για effeciency των δρομολογιων κτλ Ε, σορρυ αλλα υπαρχει αυτη η τρυπα και δεν βλεπω να υπαρχει κατι παρανομο Οποτε οι εταιρειες κινητης να κοψουν το Viber στα smartphones γιατι μπορει να τους "κοβει" εσοδα απο τις κανονικες κλησεις φωνης? 10
Hetfield Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Και εσύ το ίδιο θα έκανες. Κι οι καταναλωτες δεν ειναι κοροιδα να συντηρουνε τα "φιλανθρωπικα ιδρυματα" 12
TechnoState Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Κι οι καταναλωτες δεν ειναι κοροιδα να συντηρουνε τα "φιλανθρωπικα ιδρυματα" Συμφωνώ μαζί σου αλλά στην τελική τι προτείνεις?.....ένα πλαφόν eur ή usd ανά αεροπορικό μίλι (???!) ....και όλοι οι αμέτρητοι αστάθμιτοι παράγοντες που διαμορφώνουν την τιμή? ....όπως πχ τιμές αεροπορικών καυσίμων (και κατά συνέπεια διαμορφ. τιμής πετρελαίου)???? ...κάπου δεν βγαίνει η εξίσωση (πολλοί άγνωστοι Χ)
liakos356 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Συγνώμη, αλλά οι αποσκευές δεν μεταφέρονται αυτόματα στο αεροπλάνο της μετεπιβίβασης ? Μόνο για χειραποσκευές και για μετεπιβιβάσεις σε διαφορετικές εταιρίες ισχύει?
roybatty Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Κι οι καταναλωτες δεν ειναι κοροιδα να συντηρουνε τα "φιλανθρωπικα ιδρυματα" Εφόσον δεν είναι κοροϊδα μπορούν να μποϊκοτάρουν την εταιρία της οποίας οι τακτικές δεν τους αρέσουν όπως κάνουν σε όλες της πολιτισμένες χώρες και όχι να ψάχνουμε-δήθεν-ανθρωπιστικούς λόγους (και μόλις η εταιρία βάλει καμιά προσφορά να κάνουμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα).Είναι μάλλον Ελληνικό συνήθειο να γλύφουμε εκεί που φτύνουμε. 2
techlink Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Τριχες κατσαρες. Οποιος εχει ταξιδεψει ποτε και εχει διαβασει τους ορους του εισιτηριου του θα δει οτι αν το μισο ταξιδι δεν πραγματοποιηθει τοτε αυτοματα το εισιτηριο ακυρωνεται. Οποτε αν καποιος κατεβει στο Παρισι καθ'οδον στο Ντουμπαι, πρωτον θα κατεβουν και οι αποσκευες του αναγκαστικα και δευτερον θα κηρυχθει "no show" και το εισιτηριο ακυρωνεται αυτοματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα