Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ο γείτονας μου έριξε καφέ στο λαπτοπ του.

βασικα ο μικρός τον έριξε αλλά δεν έχει και τόση σημασία.

 

το αποτέλεσμα:

μερικά πλήκτρα δεν αποκρίνονται και αρκετά έχουν χάσει αυτή την ελαστικότητα.

σα να πατάς ζελέ, κάπως έτσι.

δηλαδή δεν επανέρχονται αμέσως και δεν πατιούνται με την ίδια ευκολία. σα να τα βουτάς σε μέλι.

 

 

φαντάζομαι το περιέγραψα καλά.  :-D

 

τι κάνουμε τώρα;

το λαπτοπ έχει εγγύηση αλλά φαντάζομαι αν το παει πίσω σε αυτή την κατάσταση εννοείται ότι θα βγει εκτός εγγύησης.

Δημοσ.

Δύσκολο εώς αδύνατον να στο καλύψει η εγγύηση , μπορεί να εισαι τυχερός και να έχει πάει ο καφές μονο στο πληκτρολόγιο και οχι στο υπόλοιπο μηχάνημα οποτε μικρό το κακό αγοράζει απλα ενα αλλο keyboard. Θα σου έλεγα σε πρώτη φάση να το ανοίξεις και να βγάλεις το πληκτρολόγιο και να δείς και απο κάτω αν φαίνεται οτι έχει πάει ο καφές καπου αλλου μεσα στο laptop , δοκίμασε να καθαρίσεις το πληκτρολόγιο αν ειναι δυνατός με μια πατονέτα με οινόπνευμα αν και στα πληκτρολόγια των laptop ειναι κάπως δύσκολο

Δημοσ.

οπότε να μην το πάει καν πίσω στο κατάστημα?

η να δοκιμάσει να το πάει και το πολύ πολύ να του πούνε δε σε καλύπτουμε, το παίρνουμε πίσω και προσπαθούμε να το καθαρίσουμε?

 

είναι και λαπτοπ 1-2 μηνών.

Δημοσ.

Να καθαρισει το πληκτρολογιο και να ξαναγινει λειτουργικο ειναι πραγμα δυσκολο.

Σε αυτη την περιπτωση εγω στην θεση σου ,θα το πηγαινα στην αντιπροσωπεια λεγοντας τους οτι εχει πεσει καφες και να μου δωσουν μια προσφορα κοστους για το πληκτρολογιο ,οχι εργασιας.Σε αυτες τις περιπτωσεις εγγυησεων υπαιτιοτητας χρηστη,συνηθως οι αντιπροσωπειες δεν χρεωνουν εργασια.

Βεβαια το πληκτρολογιο θα ειναι κομματι ακριβο σε σχεση με το ebay ας πουμε,ομως στην αντιπροσωπεια θα γινει γενικοτερος ελεγχος αν εχει πειραχτει και κατι αλλο.

 

Ποτε πισω στο καταστημα,μονο σε εξουσιοδοτημενο service ή αντιπροσωπεια.

Δημοσ.

Είμαι καινούργιος στο forum

Και το παρακολουθώ εντόνος τον τελευταίο καιρό διαβάζοντας  σχεδόν ότι γράφει το κάθε Member .

Πολλές φορές υπάρχει μεγάλη απόκλιση της πραγματικής λύσης από ότι  έχει απαντηθεί  και αναρωτιέμαι  μήπως τελικά κάνουμε λάθος στο να απαντάμε σε οτιδήποτε ερωτάει κάποιος λέγοντας αυτό που εμείς θεωρούμε σωστό .

Αναφορικά με την Post !!!

Καφές --- πολύ σωστά όσο έγραψαν οι παραπάνω  ένσταση στο θέμα EBAY και στο  στο θέμα εγγύηση  <<Δεν υπάρχει εγγύηση λόγο υπαιτιότητας  χειρίστη>>  , Εάν το πάει ο φίλος στην αντιπροσωπεία ίσως χρεωθεί και έλεγχο βλάβης θα πρέπει να ρωτήσει πρώτα    . Αφήνω ένα μικρό παράθυρο ένα  το Λαπτοπ είναι TOSHIBA και  έχει ενεργοποιήσει  την επιπλέον εγγύηση “ΝΟ MATTER “  όπου εκεί καλύπτεται  . (Αυτό με ερωτηματικό δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει ακόμα )  .

Δημοσ.

Είμαι καινούργιος στο forum

Και το παρακολουθώ εντόνος τον τελευταίο καιρό διαβάζοντας  σχεδόν ότι γράφει το κάθε Member .

Πολλές φορές υπάρχει μεγάλη απόκλιση της πραγματικής λύσης από ότι  έχει απαντηθεί  και αναρωτιέμαι  μήπως τελικά κάνουμε λάθος στο να απαντάμε σε οτιδήποτε ερωτάει κάποιος λέγοντας αυτό που εμείς θεωρούμε σωστό .

Αναφορικά με την Post !!!

Καφές --- πολύ σωστά όσο έγραψαν οι παραπάνω  ένσταση στο θέμα EBAY και στο  στο θέμα εγγύηση  <<Δεν υπάρχει εγγύηση λόγο υπαιτιότητας  χειρίστη>>  , Εάν το πάει ο φίλος στην αντιπροσωπεία ίσως χρεωθεί και έλεγχο βλάβης θα πρέπει να ρωτήσει πρώτα    . Αφήνω ένα μικρό παράθυρο ένα  το Λαπτοπ είναι TOSHIBA και  έχει ενεργοποιήσει  την επιπλέον εγγύηση “ΝΟ MATTER “  όπου εκεί καλύπτεται  . (Αυτό με ερωτηματικό δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει ακόμα )  .

Τι ειναι αυτο που σε παραξενευει ,δεν εχεις γινει ξεκαθαρος,το post ειναι μπερδεμενο.

Η πραγματικη λυση?ποια ειναι?δεν μας λες.

 

Οταν νοιωθεις οτι πρεπει να απαντησεις σε ενα topic αναλυεις τα δεδομενα,πρωτα του ts και μετα των υπολοιπων.

Αν το λαπτοπ ειναι toshiba ΚΑΙ εχει εγγυηση no matter ,τσαμπα ανοιχτηκε ενα τετοιο topic και δεν θα επρεπε να συζηταμε καθολου.

Αν δεν ειναι toshiba και δεν εχει τετοια εγγυηση,πολλες αλλες αντιπροσωπειες σου δινουν προσφορα κοστους για το ανταλλακτικο και οχι εργασιας,σεβομενοι κατα καποιο τροπο την εγγυηση σου.

 

Αν τελος ,καποιος θελησει να αγορασει πληκτρολογιο απο ebay και να το βαλει μονος του,να ξερει οτι αν ανοιχτει και φανει,ισως χασει και την συνολικη εγγυηση.

Δημοσ.

ο γείτονας μου έριξε καφέ στο λαπτοπ του.

το αποτέλεσμα:

μερικά πλήκτρα δεν αποκρίνονται και αρκετά έχουν χάσει αυτή την ελαστικότητα.

σα να πατάς ζελέ, κάπως έτσι.

δηλαδή δεν επανέρχονται αμέσως και δεν πατιούνται με την ίδια ευκολία. σα να τα βουτάς σε μέλι.

 

τι κάνουμε τώρα;

 

Βγάζεις το πληκτρολόγιο, το πλένεις στην βρύση με άφθονο χλιαρό νερό, το ξεβγάζεις με απιονισμένο νερό και το αφήνεις 4-5 μέρες για να στεγνώσει καλά σε κάποιο καλά αεριζόμενο και σχετικά θερμό μέρος (όχι με πιστολάκι για τα μαλλιά).

Δημοσ.

Φιλε Roger δεν θελω να κανω αντιπαραθεση μαζι σου ουτε μπερδεμενο to ποστ  ειναι .O καφε ή τα υγρα δημιουργουν ηλεκτρολυση <<Πρεπει να γινουν συγκεκριμενες εργασιες εαν το υγρο φτασει στην πλακετα >>

Δημοσ.

Δεκτα ολα αυτα,ποια ειναι η λυση που δινεις δεν μας λες.

Συζητηση κανουμε,γιατι να κανουμε αντιπαραθεση?

Δημοσ.

Το μηχανημα πρεπει να λυθει , να καθαριστει εαν εχει κανει υγρασιες  ή ηλεκτρολυσεις και να αντικατασταθει το keyboard  . Ελαχιστα πληκτρολογια  προσωπικα εμενα μου εχουν δουλεψει 100% μετα απο υγρο . Σαφος εαν λυθει εχασε την εγγυηση  αλλα ετσι και αλλιως η εγγυησει εχει χαθει αφου επεσε υγρο . Δεν ξερω καμια αντιπροσωπεια (HP/SONY/LENOVO/DELL ) η οποια αν καλυπτει εγγυησεις σε τετοια πραγματα ή να μην χρεωνει την εργασια της τοποθετησης του ανταλακτικου .O torq δεν μας εχει αναφερει ουτε τη μαρκα ειναι το Laptop . Και πολυ σημαντικο ποσο κανει το ανταλλακτικο στην αντιπροσωπεια ετσι  !!! ειναι ενας παραγοντας αυτο  . Γιατι εαν μιλαμε για SONY δεν τον συμφερει να ασχοληθει με αντιπροσωπεια  . Τα ανταλλακτικα τα χρεωνουν 100% πανω απο την τιμη της αγορας . Μπορω να πω παρα πολλα γιαυτο το θεμα αλλα νομιζω οτι δεν βγαινει ακρη .

Δημοσ.

Συμφωνω στα περισσοτερα.Υπαρχουν αντιπροσωπειες και εξουσιοδοτημενα services που βασει εγγυησης δινουν μονο προσφορα το ανταλλακτικο,ισως ειναι και θεμα συζητησης-διαπραγματευσης σε καποιες περιπτωσεις.

Υπαρχει περιπτωση που ανθρωπος πηγε σε service βασει εγγυησης με το πληκτρολογιο στα χερια απο το ebay και τους ειπε σας παρακαλω τοποθετηστε το γιατι δεν πιανουν τα χερια μου,ουτε εκει χρεωθηκε τιποτα.

Δεν ειναι κακο σαν πρωτο βημα να μιλησει με την αντιπροσωπεια.

Δημοσ.

πρόκειται για ένα hp.

τώρα επειδή όπως είπα δεν είναι δικό μου το μηχάνημα, δε θυμάμαι ακριβές μοντέλο.

πρέπει να είναι όμως αυτό ή κάποιο παραπλήσιο. τα specs και εμφάνιση είναι ίδια.

τελικά αποφάσισε να μιλήσει με αντιπροσωπεία και να ρωτήσει κόστος επισκευής.

οπότε αναμένουμε απάντηση...

 

αν κάποιος μπορεί να βρει κάποιο πληκτρολόγιο (ebay?) ας στείλει link.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...