Προς το περιεχόμενο

αλυσίδες χιονιού (Polo 1.2 tsi)


_chris_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σκέφτομαι να πάρω αλυσίδες χιονιού για το αυτοκίνητο μου.

vw polo 1.2 tsi   // 185/60/15

 

όχι ότι κινούμαι στα χιόνια, στα τελευταία 4 χρόνια μόνο 1 φορά μου χρειάστηκαν και δεν είχα και απλά άλλαξα διαδρομή.

αλλά λέω να πάρω να βρίσκονται, συν του ότι πολύ πιθανό να κάνω καμιά χειμερινή εξόρμηση.

οπότε πολύ πιθανόν φέτος να χρειαστούν 1-2 φορές. άντε 3. παραπάνω όχι.

 

με βάση αυτά τα δεδομένα τι προτείνετε;

βλέπω τις κλασικές, τις κουβέρτες.... 

όσο για το οικονομικό, όσο το δυνατόν χαμηλότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρίς να ειρωνευτώ, τι να τις κάνετε μωρέ τις αλυσίδες στα χιόνια? οι αλυσίδες είναι για πάγο, κάτι το οποίο δεν σχηματίζεται στην Ελλάδα. Στο χιόνι τετρακίνηση, κατάλληλο λάστιχο και οδήγημα 80χρονου (εκτός αν είσαι σε parking lot και πας για 8αρια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μωρέ μια χαρά σχηματίζεται πάγος. Όχι συνέχεια κι εύκολα, αλλά άμα έχει χιονίσει κι έχουν περάσει αμάξια και το 'χουν λιώσει, μετά από λίγες ώρες στα σημεία αυτά υπάρχει πάγος.

 

Για το χιόνι όπως ειπώθηκε πάντως δε θες αλυσίδες. Θες λάστιχα, τετρακίνηση με δυνατότητα κλειδώματος όλων των διαφορικών και δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αν δεν έχεις τετρακίνηση ή κατάλληλα λάστιχα τι κάνεις? Προσωπικά με κουβέρτες μια χαρά έκανα τη δουλειά μου και σε φρέσκο χιόνι και σε πιο παγωμένο. Μπαίνουν κι εύκολα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι αν δεν είχε πάγο, το ίδιο θα έκανες τη δουλειά σου και χωρίς τις αλυσίδες. Δε βοηθάνε στο χιόνι. Στον πάγο μόνο. :P

 

Αν ήταν να πάρω αλυσίδες, μάλλον κουβέρτες θα έπαιρνα κι εγώ, από σεβασμό στα λάστιχά μου. Απλά με το που πατάς άσφαλτο πρέπει να τις βγάλεις επιτόπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτάξτε όταν λέω πάγο δεν αναφέρομαι σε black ice, αλλά σε πάχος 2-10 εκατοστά που εμφανίζεται. 

 

Για κλειδωμένα διαφορικά και απενεργοποίηση του ΑΒS θα διαφωνήσω. Δεν κλειδώνεις τα διαφορικά. Ίσα Ίσα το αντίθετο - δεν έχεις λαμώσει σε λάσπη. Ένα σύστημα all wheel drive είναι το ιδανικότερο όλων, με ρύθμιση για χαμηλά rev ώστε να αποφεύγεις το σπινιάρισμα. 

 

Κατά τα άλλα και με μπροστά κίνηση και καλά λάστιχα μια χαρά οδηγούσα μέχρι πρόσφατα σε 25 εκατοστά χιόνι σε πεδιάδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κλειδωμένα διαφορικά και απενεργοποίηση του ΑΒS θα διαφωνήσω. Δεν κλειδώνεις τα διαφορικά. Ίσα Ίσα το αντίθετο - δεν έχεις λαμώσει σε λάσπη. Ένα σύστημα all wheel drive είναι το ιδανικότερο όλων, με ρύθμιση για χαμηλά rev ώστε να αποφεύγεις το σπινιάρισμα. 

 

Δεν εννοούσα να κινείσαι με κλειδωμένα διαφορικά — αλίμονο. Αλλά άμα χωθείς πουθενά και οι 3 από τις 4 ρόδες γυρνάνε στον αέρα πως θα φύγεις άμα δε κλειδώσεις;

 

Για το ABS είναι πολύ χρήσιμο να μπορείς να μπλοκάρεις τους τροχούς πάνω στο χιόνι. Πολλές φορές (ιδίως σε έκτακτες καταστάσεις) φρενάρεις σε μικρότερη απόσταση με τους τροχούς μπλοκαρισμένους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι αν δεν είχε πάγο, το ίδιο θα έκανες τη δουλειά σου και χωρίς τις αλυσίδες. Δε βοηθάνε στο χιόνι. Στον πάγο μόνο. :P

 

Αν ήταν να πάρω αλυσίδες, μάλλον κουβέρτες θα έπαιρνα κι εγώ, από σεβασμό στα λάστιχά μου. Απλά με το που πατάς άσφαλτο πρέπει να τις βγάλεις επιτόπου.

Κι όμως προχθές συγκεκριμένα σε φρέσκο χιόνι χρειάστηκα τις κουβέρτες. Χωρίς αυτές δεν προχωρούσε άλλο το αμάξι, όταν τις φόρεσα μια χαρά :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...