Προς το περιεχόμενο

Θορυβος "γκρρρρ" σε Honda CRV


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω το παραπανω αυτοκινητο με αυτοματο κιβωτιο και μονο οταν στριβω το τιμονι αρκετα σε σταση ακινησιας ή με πολυ μικρη ταχυτητα ακουγεται ενας τετοιος ηχος απο την πισω πλευρα του αμαξωματι=ος . Σε ταχυτητες ανω των 20-30 χλμ δεν ακουγεται κατι .

 

Αν θυμαμαι καλα μια φορα που μου το ειχε ξανακανει ηθελαν αλλαγη τα λαδια διαφορικου αν το λεω καλα αλλα δεν ειμαι σιγουρος .

 

Μπορει να ειναι κατι τετοιο ? Μοντελλο 2008 με 62.000 χλμ

 

Εννοειται οτι θα παω να το κοιταξω αλλα μου ειναι δυσκολο τις προσεχεις 4-5 μερες ..

 

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κανει και σταματημενο και με ελαχιστα χιλιομετρα?..Οταν λες σταματημενο οταν το εχεις στο αυτοματο με πατημενο φρενο η οταν το εχεις στο p ? 

βεβαια αυτες οι διαγωνσεις γινονται απο κοντα αλλα τελος παντων :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κανει με 10-20 χλμ και οταν αφηνω το φρενο και παταω ελαφρα το γκαζι να στριψει .Μονο στις στροφες με πολυ λιγα χλμ ή σε μανουβρα να παρκαρω.

 

Πριν ενα μηνα και 1500χλμ ενδιαμεσα εκανα service και αλλαξα μπροστινα τακακια .Τα πισω κρατανε ακομα μου ειπαν.

 

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κανει με 10-20 χλμ και οταν αφηνω το φρενο και παταω ελαφρα το γκαζι να στριψει .Μονο στις στροφες με πολυ λιγα χλμ ή σε μανουβρα να παρκαρω.

 

Πριν ενα μηνα και 1500χλμ ενδιαμεσα εκανα service και αλλαξα μπροστινα τακακια .Τα πισω κρατανε ακομα μου ειπαν.

 

Ευχαριστω.

Πιθανον να ειναι κατι στο διαφορικο.Περισσοτερα θα σου πει ο μαστορας που θα το δει απο κοντα.

Βεβαια αν ειναι διαφορικο θα πρεπει να στο κανει και οταν πας να στριψεις καπου γρηγορα...ενα βοητο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανον να ειναι κατι στο διαφορικο.Περισσοτερα θα σου πει ο μαστορας που θα το δει απο κοντα.

Βεβαια αν ειναι διαφορικο θα πρεπει να στο κανει και οταν πας να στριψεις καπου γρηγορα...ενα βοητο..

 

 

Ετσι...Οχι το κανει μονο σε πολυ χαμηλες ταχυτητες οταν στριβω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν στριβεις,το τιμονι το κοβεις τελειως και στριβεις?εαν ναι,το ξερεις φανταζομαι οτι ειναι οι βαλβολινες του διαφορικου που θελουν αλλαγη μονο με τις γνησιες της honda.το τονιζω το μονο.

αν και με τα κρυα και εμενα αρχισε να ακουγεται ενω πιο μπροστα δεν ειχε θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οταν στριβεις,το τιμονι το κοβεις τελειως και στριβεις?εαν ναι,το ξερεις φανταζομαι οτι ειναι οι βαλβολινες του διαφορικου που θελουν αλλαγη μονο με τις γνησιες της honda.το τονιζω το μονο.

αν και με τα κρυα και εμενα αρχισε να ακουγεται ενω πιο μπροστα δεν ειχε θεμα.

 

 

Ναι το κοβω αρκετες φορες οταν ο χωρος για να στριψω ειναι μικρος .Για παράδειγμα σημερα το πρωι που σε ακινησια εστριψα ολο το τιμονι για να ξεπαρκάρω.

 

Γιατι γνησιες βαλβολινες ?? Βγαζει η Honda ή απλα δινει το ονομα της ?Κοστος περιπου ?

 

Ευχαριστω .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γιατι δεν το ξερω....αλλα ισχυει.οτι και να σου πει το συνεργειο πρεπει να μπει η γνησια.κοιτα μιλαω για το hrv και το crv.λογικα το ιδιο συστημα εχουν με την τετρακινηση.τουλαχιστον ειχαν το ιδιο μεταξυ τους.τωρα δεν ξερω εαν στο δικο σου εχει αλλαξει.λογω χρονολογιας μιλαω.

στο crv της εποχης του hrv (καταλαβες τι εννοω) που ηταν τα ιδια,το διαφορικο παιρνει ενα λιτρο με κοστος γυρω στο 20ρικο (ετσι μου ειχε πει η αντιπροσωπεια) και το υγρο ειναι το dual pump fluid II.δηλαδη αυτο (κοιτα κοστος......).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...